globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: sachs MadAss
Trampoty se SACHS MadAss...



Naposledy editováno 06.01.2010 18:41:49
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss

2.1.2010 v 16:55 | Nahoru | #1
piki> OK, jeden dotaz bych měl: Jak se to vůbec čte ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss

2.1.2010 v 17:08 | Nahoru | #2

Lubos92>piki> OK, jeden dotaz bych měl: Jak se to vůbec čte ?



sice je to nemecka znacka, ale je to nejspis z anglictiny Mad Ass, coz znamena silena prdel vzhledem k tomu jak je to maly a lehounky tak si myslim ze ta motorka je schopna splnit to co jmeno slibuje, zvlastne ve verzi 125ccm...

a ke jmenu melo by se to cist snad normalne po anglicku, MedÉs

piki promin ze ti s odpovedi lezu do zeli, ale snad se moc nepletu.. proti motorkam jako takovym nic nemam, a hledat zabavny vozitko do mesta tak je to zhavy favorit

1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss

2.1.2010 v 17:13 | Nahoru | #3
Mě by zajímalo jak svítí ty čočky?

1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss

2.1.2010 v 17:16 | Nahoru | #4
Díky za zástup. Je to tak. V překladu je to šílený osel a to tomu opravdu sedí. Jen je trochu škoda, že ta verze 125 má vlastně jen 119ccm a 6kW taky nezní moc lákavě, ale ta jednoduchá konstrukce Vám úplně vnímání z jízdy a je to paráda.
Značka je to původem německá a v roce 2005 do toho vstoupila Čína jako ovšem do všeho. Chytře byla ponechána centrála v Norimberku a tak je i sklad dílů.

Piki

1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss

2.1.2010 v 17:16 | Nahoru | #5
a kdyz se teda mame ptat.. jak je mozny ze se pri padu nemuze poskodit nic jinyho nez blinkry??? sice to plasty nema, ale exponovanych mist tam musi byt vic, ne??? riditka, packy, zrcatka, stupacky atd....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss

2.1.2010 v 17:21 | Nahoru | #6
Dědóch> Ty čočky svítí docela dobře 2x 55W žárovka dělá co umí. Horší je to u starších verzí MadAss 50, které mají čočky menší a osazené 5 a 15W žázovkami. Od roku 2009 jsou modely MadAss 50 i 125 vybaveny vetšími světly... Piki

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss

2.1.2010 v 17:22 | Nahoru | #7

piki>Díky za zástup. Je to tak. V překladu je to šílený osel a to tomu opravdu sedí. Jen je trochu škoda, že ta verze 125 má vlastně jen 119ccm a 6kW taky nezní moc lákavě, ale ta jednoduchá konstrukce Vám úplně vnímání z jízdy a je to paráda.
Značka je to původem německá a v roce 2005 do toho vstoupila Čína jako ovšem do všeho. Chytře byla ponechána centrála v Norimberku a tak je i sklad dílů.

Piki



vidis to mas taky pravdu.. on je ass jak osel tak prdel mne osobne je sympatictejsi oznaceni silena prdel zvlast pokud se ta 125 trochu poladi, tak to musi letet s tou musi vahou...

btw, dalsi dotaz mne napadl... ten MadAss 500 co mas na strankach - je to jen prototyp a nebo to nekdy pujde i do vyroby??? co je v tom za motor? nejake technicke udaje???

(reakce na) sachs MadAss

2.1.2010 v 17:23 | Nahoru | #8
Cosmogagy> Při pádu se toho opravdu nepoškodí moc. Ze zkušenosti opravdu jen zadní blinkry, občas ulomené přední páčky, odřená závažíčka. Je to tím, že si člověk připadá jako na kole a ono to má větší váhu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss

2.1.2010 v 17:26 | Nahoru | #9
Cosmogagy> MadAss 500 byl prototyp na výstavě v Německu roce 2005. Jestli půjde do výroby nevím. Ani nevím jak by to vůbec jezdilo. Ten motor v tom vypadá dost archaicky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss

2.1.2010 v 17:42 | Nahoru | #10

piki>Cosmogagy> MadAss 500 byl prototyp na výstavě v Německu roce 2005. Jestli půjde do výroby nevím. Ani nevím jak by to vůbec jezdilo. Ten motor v tom vypadá dost archaicky...



jo to mas pravdu, ten motor uz bude urcite letity... ale dat tam nejaky moderni jednobuch minimalne 250ccm, a nebo jeste lip okolo tech 400ccm, zesilit ram, dat poradny brzdy a podvozek... a pri zachovani jakz takz nizke hmotnosti (dejme tomu do 130-140 kilo) a rozumne ceny by to mohla byt super masina na kravinky a vyblbnuti i kdyz velky pocet kupcu si myslim ze by si to nenaslo..

skoda ze jste prazaci.. kdybyste byli jihomoravaci tak bych si prijel dvacku na jeden den pronajmout..

1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss

2.1.2010 v 17:46 | Nahoru | #11
kua, do toho vrazit dvoutakta kdyby tam byl 2T, nebo nějakej silnější 4T, tak by to mohla být dobrá sranda a místo simála by to bylo ideální

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss

2.1.2010 v 18:37 | Nahoru | #12

Cosmogagy>jo to mas pravdu, ten motor uz bude urcite letity... ale dat tam nejaky moderni jednobuch minimalne 250ccm, a nebo jeste lip okolo tech 400ccm, zesilit ram, dat poradny brzdy a podvozek... a pri zachovani jakz takz nizke hmotnosti (dejme tomu do 130-140 kilo) a rozumne ceny by to mohla byt super masina na kravinky a vyblbnuti i kdyz velky pocet kupcu si myslim ze by si to nenaslo..

skoda ze jste prazaci.. kdybyste byli jihomoravaci tak bych si prijel dvacku na jeden den pronajmout..



Kdyz budes mit cestu, tak to můžeš zkusit. V lednu už budu mít svýho MadAsse vytuněnýho se 140ccm a turbem. Jo a taky se mi snad poveden předělat MadAss 5é na elektropohon...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss

2.1.2010 v 18:38 | Nahoru | #13

Myna>kua, do toho vrazit dvoutakta kdyby tam byl 2T, nebo nějakej silnější 4T, tak by to mohla být dobrá sranda a místo simála by to bylo ideální



Símák je kultovka. Docela mě překvapilo u Simsona skútra jak perfektně lehce to řadí apěkně jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss

2.1.2010 v 19:27 | Nahoru | #14

piki>Kdyz budes mit cestu, tak to můžeš zkusit. V lednu už budu mít svýho MadAsse vytuněnýho se 140ccm a turbem. Jo a taky se mi snad poveden předělat MadAss 5é na elektropohon...



a ten 140 turbo bude taky na pronajem?? to bych si snad aj do prahy zajel kvuli tomu schvalne to pak urcite poleti jako prase.... btw, myslis ze by to turbo slo pouzit i na nejaky beznejsi ctyrtaktni stopetadvacitky?? tady kazdy shani jak nejak zvysit vykon na takovych masinach, tak bys na tom treba trhl balik penez kdyby to slo dat bez narocnych uprav treba i na CBR125, YZF-R125, XT, WR, DR a podobne motorky.. kdyby to slo, melo to nejaky dost znatelny efekt na vykon (dejme tomu minimalne 5 koni nahoru) a udelal bys tomu dobrou reklamu, tak by to byl trhak

1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss

2.1.2010 v 20:42 | Nahoru | #15
V Německu jsem viděl dost. Ten MadAss vypadá dobře. Jen že se ptám, ale Sachs (i skútry atd.) není to v dnešní době vlastně Čína ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss

2.1.2010 v 20:52 | Nahoru | #16

piki>Dědóch> Ty čočky svítí docela dobře 2x 55W žárovka dělá co umí. Horší je to u starších verzí MadAss 50, které mají čočky menší a osazené 5 a 15W žázovkami. Od roku 2009 jsou modely MadAss 50 i 125 vybaveny vetšími světly... Piki


To je osazený čím,H3/4/7???
Kolik to vychází jako ND?
Dík

1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss

2.1.2010 v 21:48 | Nahoru | #17
spíš by mě zajímalo jak je to se spolehlivostí, co jsem koukal na Sachs scootery tak to je všechno řekl bych čistokrevná čína

1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss

2.1.2010 v 22:24 | Nahoru | #18
no na tu oturbovanou 140ku jsem taky zvědavej-půjde na "brzdu" ,aby se vědělo co v tom motůrku je?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss

3.1.2010 v 13:28 | Nahoru | #19
Cosmogagy> To turbo bude na ozkoušení. Chci aby to zkusil Hawk a něco o tom napsal. Na pronájem nebude, ale kdo chce si jí může přijít zkusit

(reakce na) sachs MadAss

3.1.2010 v 13:30 | Nahoru | #20
dr.dainese> Podle tvejch motorek to vypadá, že tě 125ccm moc nebere :\

(reakce na) sachs MadAss

3.1.2010 v 13:32 | Nahoru | #21
babuka> Jo od roku 2005 to ovládají číňani jako skoro všechno . Skútry mají v TP výrobu Čína, X-Road Itálie, MadAss SRN. Hlavní výhoda je, že jsou k dispozici rozkresy dílů, kde více cenu a můžete je objednat...

(reakce na) sachs MadAss

3.1.2010 v 13:32 | Nahoru | #22
Dědóch> Myslím, že v čočkách MadAss 125 jsou H7. Jako díl t světlo vychází 2300,-Kč prodejní cena včetně DPH...

(reakce na) sachs MadAss

3.1.2010 v 13:33 | Nahoru | #23
Newmanik> Nevěř tomu, že mít hodně motorek je dobrý. Zvláště když vidíš jak padá cena...

(reakce na) sachs MadAss

3.1.2010 v 13:34 | Nahoru | #24
neznamyScooterD> Skútra jsou opravdu Čína, ale co dnes není. Snad jediný MadAss má v TP výrobu SRN

(reakce na) sachs MadAss

3.1.2010 v 14:33 | Nahoru | #25

piki>Cosmogagy> To turbo bude na ozkoušení. Chci aby to zkusil Hawk a něco o tom napsal. Na pronájem nebude, ale kdo chce si jí může přijít zkusit



no tak to je dost mozny ze si na to nekdy udelam cas a vylet do Prahy Hawk ma pekny clanky o techto malych objemech, to si pak rad poctu kolik si tak slibujes ze by ten 140ccm motor mel mit bez turba, a potom vyslendou hodnotu s turbem?? jestli to turbo fakt neco znatelne prida???

btw to turbicko, musi se na motoru delat nejake velke upravy aby se to tam dalo napasovat?? a nepude to napasovat treba na CBR125R a takovy motorky??

sachs MadAss

3.1.2010 v 14:41 | Nahoru | #26
Na západ od našich hranic jsem MadAsse párkrát obdivoval. Taková trochu jiná motorka.

2 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss

3.1.2010 v 16:01 | Nahoru | #27
Hmmm dát do toho 160cc 4takt(20koní) od ooracing nebo rovnou 190cc(29koní) takegawu tk by to byl hukot, neskutečně nadupanej moped, kterej na světlech ponižuje přiteplený tuningáře a jehož brutální zvuk rozsévá městem strach... Opojná představa...

(reakce na) sachs MadAss

3.1.2010 v 16:09 | Nahoru | #28

Grifindoor>Hmmm dát do toho 160cc 4takt(20koní) od ooracing nebo rovnou 190cc(29koní) takegawu tk by to byl hukot, neskutečně nadupanej moped, kterej na světlech ponižuje přiteplený tuningáře a jehož brutální zvuk rozsévá městem strach... Opojná představa...



ono by uplne stacil i nejaky ostry 125ccm dvoutakt na to abys s tim pojezdil na svetlech kazdyho tuningare... akorat zvuk by hruzu rozhodne nerozseval

1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss

3.1.2010 v 19:30 | Nahoru | #29
na kolik vyjde takový motor s turbem? a co legislativa? chápu že na STK se tam dá během hodinky starý motor, ale co třeba policajti a nedej bože třeba nějaká pojistná událost, atd....?

cena: motor+díly na přestavbu

1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss

3.1.2010 v 21:55 | Nahoru | #30
OK, tak se ptám: není padesát litrů za čínský skůtr s osmi-koňovým motorem sakra přehnaná pálka :\ ? Třeba Honda CBF 125 je jen o deset tisíc dražší, vypadá jako motorka, má skoro jedenáct koní a servis je na každým rohu...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Překitování na 72 ccm [1, 2] Sachs MadAss 70 Emos 33 15.7.2011 v 16:01 DuckerCZ


TOPlist