Ale co by mě zajímalo je porovnání motorů. Co jsem koukal na grafy, tak 750 je v nízkých a středních otáčkách docela mrtvola, zato nahoře tahají docela podobně. Z SV jsem zvyklý držet motorku ve středních otáčkách, mám tak trošku obavy, že by ta 750 nebyla úplně to pravé. 910 už tahá v celém spektru moc pěkně . Projel se někdo z vás na obou motorkách případně i F4? Je tam hodně cítit rozdíl?
Dál mě zajímá docela často omílané téma spolehlivosti – ale ohlasy na Agusty jsem tu moc nenašel. Na co tyhle motorky ± trpí? Někde jsem četl, že dostává docela zabrat ložisko zadního kola – výměna cca každých 12 000 km. Jak je na tom se spolehlivostí motor + ostatní důležité části?
Je mi jasné, že na Japonce mít nebude, ale asi jí dost odpustím . Neplánuji s ní najet nějaké horentní množství km (na to mám Zetky ), ale asi jednou za rok na ní asi do Alp zavítám.
Díky za ohlasy
Naposledy editováno 01.01.2010 16:12:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910
asi to sem úplně nepatří, ale chtěl bych se zeptat, jestli nemáte někdo nějakou informaci ohledně zavazadel na Brutale 750. Přemejšlím, že bych si jí pořídil, ale jezdim s přítelkyní a občas vezem třeba stan atd. Na Shiveru jsem to vyřešíl bočníma brašnama od Givi a podpěrama, ale na MV jsem našel pouze tankvak a brašnu na zadní sedačku, která mi je na nic když tam sedí spolujezdec. Děkuji za každou radu nebo odkaz na WWW nebo cokoli.
A ještě otázku co je lepší Brutále 750 nebo Shiver 750??
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910
Naposledy editováno 27.06.2011 19:34:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910
Mohl by jsi mi jetě nejak popsat jízdní vlastnosti Brutálky?? Vzhledem k tomu, že na ní jezdíš tak jsi ten nejkompetentnější o ní něco napsat.
Předem Díky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910
Podvozek je samo plně stavitelný a to i geometrie.I v nejměkčím nastavení je velmi tvrdý na ňáké pohodové ježdění, hlavně pokud nemáš 100kilo.Řízení je neskutečně přesné a ostré! Chce to při koupi položit peníze, pořádně se projet a udělat vlastní názor.
Hlavně je průser kosmo-cena a (ne)dostupnost dílů!
Jinak jen chci poradit NÉ rozmluvit je to užasná,nádherná srdcovka!!!
HorstFuchst píše: PETARDAK> Jo a ještě prosím tě info ohledně benzínu, někde jsem se dočetl, že má předepsanej Naturál 98. CO do toho dáváš ty??
Já mám za to, že stačí 95. Ale v servisním manuálu jsem to nenašel. Kdyžtak spousta manuálů je zde: http://my.agusta.us/. Tam to třeba bude. Ale 98 a víc nic nezkazíš.
Pokud můžu doporučit u Brutale. Spíš než 750 bych volil 910. Jel jsem s F4 750 a ten motor je do naháče dost nevhodný. Navíc při jízdě ve dvou. Pod 5 tis. je skoro nepoužitelnej. Líbí se mu tak 6 tis. a víc. Do těch devíti je to pořád takový mdlý. Jede až na těch cca 9 tisíc. Takže bych zařadil do výběru i 910. Pokud na ní dosáhneš finančně. PETARDAK měl v jednom velkou pravdu. MV jsi musíš vyzkoušet na vlastní kůži. Ta motorka je hodně jiná.
Servis neřeš. Intervaly na ty ložiska jsou krátké spíš preventivně. Navíc je toho strašně moc na ebay.de a ebay.it a hodně levně. Celkově to nebude o moc dražší než japonec. Pokud teda nebudeš servisovat v ofiko servisu. Jen nesmíš vybrat nějaký vrak a nespíš to rozbít o asfalt. To by bylo potom drahý.
Naposledy editováno 28.06.2011 17:20:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 54 | 20.10.2023 v 16:55 Metric |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |
Motorka se “přidusí” u 5ti tisících... MV Agusta Brutale 750 | Dom7720 | 2 | 21.6.2023 v 20:46 X-tra-X |
Šikovnej zámečník z Brna? - Vyřešen... MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 6 | 4.8.2022 v 20:51 tonyboy |
Závodní přepákování MV Agusta MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 750, MV A... | blaza.matej | 12 | 9.3.2021 v 11:35 FiZzeR |