bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brutale 750 vs 910
Vzhledem k tomu, že se tu teď přes zimu řeší všechno možné i možné, tak bych se rád zeptal jestli někdo z přítomných nemá trochu zkušenosti s MV Agustami. Po skoro 4 sezónách na SV bych rád ozkoušel něco jiného a do oka mi padla tahle přenádherná Italka. Během nastávající sezóny si chci oba modely na vlastní kůži vyzkoušet a rozhodnout případně který .
Ale co by mě zajímalo je porovnání motorů. Co jsem koukal na grafy, tak 750 je v nízkých a středních otáčkách docela mrtvola, zato nahoře tahají docela podobně. Z SV jsem zvyklý držet motorku ve středních otáčkách, mám tak trošku obavy, že by ta 750 nebyla úplně to pravé. 910 už tahá v celém spektru moc pěkně . Projel se někdo z vás na obou motorkách případně i F4? Je tam hodně cítit rozdíl?

Dál mě zajímá docela často omílané téma spolehlivosti – ale ohlasy na Agusty jsem tu moc nenašel. Na co tyhle motorky ± trpí? Někde jsem četl, že dostává docela zabrat ložisko zadního kola – výměna cca každých 12 000 km. Jak je na tom se spolehlivostí motor + ostatní důležité části?
Je mi jasné, že na Japonce mít nebude, ale asi jí dost odpustím . Neplánuji s ní najet nějaké horentní množství km (na to mám Zetky ), ale asi jednou za rok na ní asi do Alp zavítám.

Díky za ohlasy


Naposledy editováno 01.01.2010 16:12:18
Anketa: Brutale 750 nebo 910 :)?
Brutale 750
23%
5
Brutale 910
77%
17
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

26.1.2011 v 16:56 | Nahoru | #61
Hansell> Díky moc za zhodnocení, až na koupi konečně dojde, tak si je budu muset všechny projet a pak vyberu tu pravou, která mi bude říkat pane . Designově se mi líbí všechny, takže rozhodne opravdu fakt, jak moc sednou do rukou .

Brutale 750 vs 910

27.6.2011 v 12:56 | Nahoru | #62
Dobrej,
asi to sem úplně nepatří, ale chtěl bych se zeptat, jestli nemáte někdo nějakou informaci ohledně zavazadel na Brutale 750. Přemejšlím, že bych si jí pořídil, ale jezdim s přítelkyní a občas vezem třeba stan atd. Na Shiveru jsem to vyřešíl bočníma brašnama od Givi a podpěrama, ale na MV jsem našel pouze tankvak a brašnu na zadní sedačku, která mi je na nic když tam sedí spolujezdec. Děkuji za každou radu nebo odkaz na WWW nebo cokoli.

A ještě otázku co je lepší Brutále 750 nebo Shiver 750??

Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

27.6.2011 v 19:33 | Nahoru | #63
jirin.sv> Zdar, mám agustu 750s. Posuzovat 750 nebo silnější agustu slovy která je lepší...no je jasný že větší obsah bude mít větší krouták, ale jde o to, kdo větší výkon využije... Je to jako mám si koupit gsxr 600, 750, nebo 1000. Ta slabší je levnější, ta silnější víc jede, má lepší komponenty. Na běžný silnici nevyužiju ani výkon agusty 750, na okruh nejezdím, to bych si koupil agustu F4. A na požírání dálničních km to taky není stavěné...

Naposledy editováno 27.06.2011 19:34:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

27.6.2011 v 21:45 | Nahoru | #64
Netopyr77> A používáš nějaké brašny nebo zavazadla na tvé augustě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

28.6.2011 v 09:30 | Nahoru | #65
HorstFuchst>Shiver je příjemná,poměrně"slabá"motka s krouťákem a pohodovým podvozkem, použitelná i pro dva na zábavu i cestování. Brutálka je tvrdá,ostrá mrcha celkem s výkonem(ale v pásmu nad 9-10tis)aparát hlavně o zábavě a emocích , kterej fak dost žere a Krouťák je pro ní cizí slovo kupodivu se celkem dá lítat i s přítulkou, ale na krátké podsedlovce s ostře lomenými boky a vejfuky na straně si bágly ňák nedovedu představit snad využít šrouby z.stupaček a spáchat rámečky pro brašny? Řešit jde "F"šecko, ale z více důvodů BRUTALku jako cesťák nevidím některý servis(řetězovka,ložiska z.kola ale i častý olej aj. krátké intervaly) je na najíždění hromady km celkem drahej

(reakce na) Brutale 750 vs 910

28.6.2011 v 12:09 | Nahoru | #66
PETARDAK> Je mi to jasné, jde o to, že neplánuju na ní najezdit ročně 10tisíc km, ale na víkendovou akci po ČR nebo do Alp atd. Za normálních okolností jezdíme jen já přítelkyně a batoh na záda. Ale na víkend na Grossglockner už bych možná potřeboval někam umístit stan a do toho tankvaku co se nechá na MV sehnat se to asi nevejde.
Mohl by jsi mi jetě nejak popsat jízdní vlastnosti Brutálky?? Vzhledem k tomu, že na ní jezdíš tak jsi ten nejkompetentnější o ní něco napsat.
Předem Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

28.6.2011 v 12:11 | Nahoru | #67
PETARDAK> Jo a ještě prosím tě info ohledně benzínu, někde jsem se dočetl, že má předepsanej Naturál 98. CO do toho dáváš ty??

(reakce na) Brutale 750 vs 910

28.6.2011 v 13:48 | Nahoru | #68
HorstFuchst>já mám Brutálku fakt jen na ostré popolítání kolem komína. Krmím jí 98nebo100 spotřebu nepočítám detailně, ale jsem stále daleko za desítkou.Co za benzín je předepsanej Ti mrknu až za 14dní, jsem mimo ČR.
Podvozek je samo plně stavitelný a to i geometrie.I v nejměkčím nastavení je velmi tvrdý na ňáké pohodové ježdění, hlavně pokud nemáš 100kilo.Řízení je neskutečně přesné a ostré! Chce to při koupi položit peníze, pořádně se projet a udělat vlastní názor.
Hlavně je průser kosmo-cena a (ne)dostupnost dílů!
Jinak jen chci poradit NÉ rozmluvit je to užasná,nádherná srdcovka!!!

(reakce na) Brutale 750 vs 910

28.6.2011 v 17:18 | Nahoru | #69

HorstFuchst píše: PETARDAK> Jo a ještě prosím tě info ohledně benzínu, někde jsem se dočetl, že má předepsanej Naturál 98. CO do toho dáváš ty??


Já mám za to, že stačí 95. Ale v servisním manuálu jsem to nenašel. Kdyžtak spousta manuálů je zde: http://my.agusta.us/. Tam to třeba bude. Ale 98 a víc nic nezkazíš.
Pokud můžu doporučit u Brutale. Spíš než 750 bych volil 910. Jel jsem s F4 750 a ten motor je do naháče dost nevhodný. Navíc při jízdě ve dvou. Pod 5 tis. je skoro nepoužitelnej. Líbí se mu tak 6 tis. a víc. Do těch devíti je to pořád takový mdlý. Jede až na těch cca 9 tisíc. Takže bych zařadil do výběru i 910. Pokud na ní dosáhneš finančně. PETARDAK měl v jednom velkou pravdu. MV jsi musíš vyzkoušet na vlastní kůži. Ta motorka je hodně jiná.
Servis neřeš. Intervaly na ty ložiska jsou krátké spíš preventivně. Navíc je toho strašně moc na ebay.de a ebay.it a hodně levně. Celkově to nebude o moc dražší než japonec. Pokud teda nebudeš servisovat v ofiko servisu. Jen nesmíš vybrat nějaký vrak a nespíš to rozbít o asfalt. To by bylo potom drahý.

Naposledy editováno 28.06.2011 17:20:59

(reakce na) Brutale 750 vs 910

16.10.2011 v 09:59 | Nahoru | #70
jirin.sv> Já si myslím že sv 650 nešahá Gustovi 750 ani po kotníky sv je líná mrcha která má nákejch 53KW a Gustˇa 93 KW

Brutale 750 vs 910

22.6.2012 v 12:31 | Nahoru | #71
brutale 750 a aj 910 ma pisany N95 alebo vyssi
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S Eagleking 54 20.10.2023 v 16:55 Metric
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker
Motorka se “přidusí” u 5ti tisících... MV Agusta Brutale 750 Dom7720 2 21.6.2023 v 20:46 X-tra-X
Šikovnej zámečník z Brna? - Vyřešen... MV Agusta Brutale 910 S Eagleking 6 4.8.2022 v 20:51 tonyboy
Závodní přepákování MV Agusta MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 750, MV A... blaza.matej 12 9.3.2021 v 11:35 FiZzeR


TOPlist