bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brutale 750 vs 910
Vzhledem k tomu, že se tu teď přes zimu řeší všechno možné i možné, tak bych se rád zeptal jestli někdo z přítomných nemá trochu zkušenosti s MV Agustami. Po skoro 4 sezónách na SV bych rád ozkoušel něco jiného a do oka mi padla tahle přenádherná Italka. Během nastávající sezóny si chci oba modely na vlastní kůži vyzkoušet a rozhodnout případně který .
Ale co by mě zajímalo je porovnání motorů. Co jsem koukal na grafy, tak 750 je v nízkých a středních otáčkách docela mrtvola, zato nahoře tahají docela podobně. Z SV jsem zvyklý držet motorku ve středních otáčkách, mám tak trošku obavy, že by ta 750 nebyla úplně to pravé. 910 už tahá v celém spektru moc pěkně . Projel se někdo z vás na obou motorkách případně i F4? Je tam hodně cítit rozdíl?

Dál mě zajímá docela často omílané téma spolehlivosti – ale ohlasy na Agusty jsem tu moc nenašel. Na co tyhle motorky ± trpí? Někde jsem četl, že dostává docela zabrat ložisko zadního kola – výměna cca každých 12 000 km. Jak je na tom se spolehlivostí motor + ostatní důležité části?
Je mi jasné, že na Japonce mít nebude, ale asi jí dost odpustím . Neplánuji s ní najet nějaké horentní množství km (na to mám Zetky ), ale asi jednou za rok na ní asi do Alp zavítám.

Díky za ohlasy

Naposledy editováno 01.01.2010 16:12:18
Anketa: Brutale 750 nebo 910 :)?
Brutale 750
23%
5
Brutale 910
77%
17
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 16:12 | Nahoru | #1
O MV tady moc není, ale něco málo v tomhle vlákně. Je tam i jeden co na tom jel a zná majitele jedný Agusty. Prej je do zatáček dost nepřesná. Ložisko v zadním kole asi nepůjde sehnat v replice (stejně jako na VFR, na letmáky se tím asi nikdo nezabejvá). Jinak v registracích jsi určitě hledal.
Kdybych vybíral a nezáleželo by na penězích, tak bych asi šel do 910S. Jo a obě verze maj předepsanej Natural 98, což může být trochu problém.

Naposledy editováno 01.01.2010 16:13:05

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 16:15 | Nahoru | #2
Poggy> Díky, pročtu si. Jinak 910S se mi zamlouvá určitě víc, zas 750 je dostupnější a je jich na prodej daleko více. Na jaře je chci projet a uvidím, třeba mi bude stačit i 750 – okruhovej střelec nejsem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 16:19 | Nahoru | #3
Poggy> Ložisko do zadního kola VFR seženeš běžně v prodejně ložisek, stojí do 500 kč. Originál kolem 2000 kč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 16:20 | Nahoru | #4
jirin.sv>
Jinak něco by mohly vědět v Moto Šikule, maj jich i pár na prodej. Brutale 750 jsem na sprintu na letišti ujel na tej svej i když jen o málo. Někdo tady z JH měl Brutale 750 (dělá na místní benzínce), pokud by tu tedy někdo na něj měl kontakt, mohl by ti pomoct. Měla výfuky pod sedlem z F4.

Naposledy editováno 01.01.2010 22:19:34

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 16:21 | Nahoru | #5

Danielos>Poggy> Ložisko do zadního kola VFR seženeš běžně v prodejně ložisek, stojí do 500 kč. Originál kolem 2000 kč


Někdo z najitelů tu na fóru psal něco jinýho, že se dá sehnat jen origo. Tuším C.J. Tak možná sehnat jde.

(reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 16:23 | Nahoru | #6

Poggy>Někdo z najitelů tu na fóru psal něco jinýho, že se dá sehnat jen origo. Tuším C.J. Tak možná sehnat jde.



Kamarád ho letos kupoval na VFR 750 RC 36, ale čekal na něj týden.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 16:31 | Nahoru | #7

Poggy>jirin.sv>
Jinak něco by mohly vědět v Moto Šikule, maj jich i pár na prodej.

No koukal jsem na ně, ale už je prodávají docela dlouho. Asi noc na odbyt nejdou .
To ložisko by asi v replice mělo jít sehnat – viz třeba ložiska do krku řízení. Otázka je v jaké kvalitě a za kolik. Spíš mě zaráží ta výdrž ložiska – 12000 km mi fakt přijde docela málo. Kolik je to cca u VFR?

Uvidíme jestli se neozve nějký majitel MV a dodá případně informace z první ruky. Každopádně zatím díky za info a zkusím případně napsat lidem v motodatabázi případně to zkusím ještě tady: http://www.mvagusta.net/. Jinak bych se letos strašně rád zastavil ve Varese, kde se MV Agusty dělají – údajně tam má být i nějaké muzeum .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 16:41 | Nahoru | #8
jirin.sv>
Já vím, ale ani tady v bazaru nebo na motoinzerci se netočí. Navíc ještě zastoupení Cagiva je prej dost hrozný. Něco o tom psal NoriHaga, má F4 750 Senna. Je tu v databázi, třeba by poskytl bližší info.
Add ložisko. Kolik vydrží u VFR navím, četl jsem tu, že ho někdo mění po dvou sezónách. Otázka ušetřených 1500 kč za případnou repliku ložiska u motorky s cenou přes 200 tis. mi přijde jako takový škudlení. Asi bych šel do jistoty originálu, ale nevím kolik stojí.

1 reakcí na tento příspěvek Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 16:44 | Nahoru | #9
zdarec,tak 750 mám svou a900 jsem novou prodával kamarádovi a pravidelně ji servisuji. Svezení ůžasné -přesná,tvrdá,ostrá .Cestování - raděj asi nééé! Podvozek stavitelné úplně vše i geometrie - príma když víš kam sáhnout ale průser když nevíš a kroutíš.Motorově srovnávám75O s BMC a svod AROWS bez katu+eprom proti 900 v sérii a rozdíl "0" ani spodek u 9necítím lepší. MV je klenot a srdcovka pokud hledáš stroj na ježdění "někam" zůstaň u japonce.Jinak závady = nula.Ceny dílů = kosmos! proto jsou i lehounce padlé za pár kaček.

Naposledy editováno 01.01.2010 16:45:45

(reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 16:55 | Nahoru | #10
Poggy> Tak zastoupení mě moc netlačí. Dílů je třeba na Ebayi docela hodně – dá se tam splašit skoro všechno. Ložisko jsem hledal a je tam těch dílů co se mění víc než samotné ložisko, ale cenově by to mělo vyjít na cca 60 dolarů, což není tak hrozné

PETARDAK> Díky moc za odpověď, to jsem potřeboval vědět . Takže říkáš, že tam rozdíl moc necítíš :)? No motorku bych chtěl jako klenot s tím, že přeskátat s ní na svezení do Mariazell nebo na Glocker nevidím zas jako takovej problém – tomu moc cestování neříkám . Bude to motorka za odměnu . Stejně když jsem počítal, kolik jsem toho najel letos s SV, tak mám jen necelých 5000 km a to je fakt bída – nikam necestovalo.
Řešil si už to zadní kolo? Když si je i servisuješ jaké jsou tam prosím zhruba servisní intervaly?

No každopádně se na Brutale musím na jaře svést a uvidíme, jak mi sedne

1 reakcí na tento příspěvek Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 18:06 | Nahoru | #11
Tady možná pár zajímavějších údajů. Hlavně originální batrevné kombinace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 18:33 | Nahoru | #12

Poggy>Někdo z najitelů tu na fóru psal něco jinýho, že se dá sehnat jen origo. Tuším C.J. Tak možná sehnat jde.



Dobrá paměť Psal jsem to- bylo mi to řečeno v autorizovaném servise Honda Ale pak se tady objevily názory, že prý v druhovýrobě existuje.. Nevím, naštěstí zatím (najeto 90tis km) není důvod měnit

(reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 18:41 | Nahoru | #13

C.J.>Dobrá paměť Psal jsem to- bylo mi to řečeno v autorizovaném servise Honda Ale pak se tady objevily názory, že prý v druhovýrobě existuje.. Nevím, naštěstí zatím (najeto 90tis km) není důvod měnit



Nerad Ti kazím náladu a taky těžko VFR něco vytýkat, ale.. kamarádovi se to ložisko rozsypalo za jízdy a zablokovalo kolo(je fakt, že VFR byla v hodně špatném stavu a dle mého odhadu mělo najeto víc než hodně, přestože měl dle tacho asi 60 tkm). Jel ještě s mladou, ale prvně chvíli ho něco trošku zpomalovalo, tak jel pomaleji, tak to ustál.. Další kamarád s VFR 800 se rozhodl po této příhodě ložisko přes zimu dobrovolně vyměnit

Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 18:49 | Nahoru | #14
Brrrrr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 18:53 | Nahoru | #15
Poggy> Tak ta modrá je naprosto luxusní:

Jen škoda, že jich asi bude jen pár ks. Většina jich na inzerci je červených a pár oranžových .

C.J.> Tak 90 000 km už je hodně, to bych asi preventivně měnil. Ale tak u nájezdu km Brutale, co jsou většinou v inzerci mi bude stačit, když ložisko dá bohatě ±30 000 km . To by vydrželo několik sezón .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 19:16 | Nahoru | #16

PETARDAK>zdarec,tak 750 mám svou a900 jsem novou prodával kamarádovi a pravidelně ji servisuji. Svezení ůžasné -přesná,tvrdá,ostrá .Cestování - raděj asi nééé! Podvozek stavitelné úplně vše i geometrie - príma když víš kam sáhnout ale průser když nevíš a kroutíš.Motorově srovnávám75O s BMC a svod AROWS bez katu+eprom proti 900 v sérii a rozdíl "0" ani spodek u 9necítím lepší. MV je klenot a srdcovka pokud hledáš stroj na ježdění "někam" zůstaň u japonce.Jinak závady = nula.Ceny dílů = kosmos! proto jsou i lehounce padlé za pár kaček.



No taková 910S s KNkem a Arowama bez katu asi zase pojede o dost líp. Uvidím, až to KNko a Arrowy pořídíme. Jednu MV 910S doma máme, teda moje žena...

Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 19:17 | Nahoru | #17
910

(reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 19:19 | Nahoru | #18

jirin.sv>Poggy> Tak ta modrá je naprosto luxusní:

Jen škoda, že jich asi bude jen pár ks. Většina jich na inzerci je červených a pár oranžových .

C.J.> Tak 90 000 km už je hodně, to bych asi preventivně měnil. Ale tak u nájezdu km Brutale, co jsou většinou v inzerci mi bude stačit, když ložisko dá bohatě ±30 000 km . To by vydrželo několik sezón .


Tahle modrá Italia je LIMITPOVANÁ EDICE, tu těžko seženeš i v Itálii. Navíc vychází z 910R. Ty mají jiný kola (Marchesini) a přední brzdy (čtyřdestičkový Brembo ) v sérii a tady ještě ten lak a sedlo z Alcantary a modrá hlava válců.

Naposledy editováno 01.01.2010 19:20:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 19:24 | Nahoru | #19
hansell> Žena má tu úžasnou 910 v DB ? Jinak na výfuky atd. šahat určitě nebudu, mám to rád vše v úplně originálním stavu. Pojede to úžasně i v sériovém stavu

Poggy> No je úžasná, ale cena bude proti 750S nebo 910S úplně jinde . Jak jsem psal, bohatě mi bude stačit obyč. eS verze .

(reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 19:28 | Nahoru | #20
jirin.sv>
Tak ta Italia není ani na mobile.de .

Naposledy editováno 01.01.2010 19:29:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 19:32 | Nahoru | #21

jirin.sv>hansell> Žena má tu úžasnou 910 v DB ? Jinak na výfuky atd. šahat určitě nebudu, mám to rád vše v úplně originálním stavu. Pojede to úžasně i v sériovém stavu



JO - Kudlanka

Naposledy editováno 01.01.2010 19:33:44

Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 19:43 | Nahoru | #22
A co takhle 990R nebo 1090RR ? Právě jdou do prodeje tyhle kousky. Něco o změnách oproti starším ( dnes už ) najdeš třeba tady Moravian Dragons .

Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 19:48 | Nahoru | #23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 19:50 | Nahoru | #24
hansell> Koukám, že ji má teprve od prosince, tak na ní asi moc nenajezdila co ? Se pak na jaře s dovolením zeptám na reference

green> Ty poslední modely bych už finančně neutáhl. Vidím to reálně na rok cca 2005 do 200 000 Kč. Ale svezení to bude určitě lepší

(reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 19:59 | Nahoru | #25
jirin.sv> Aha tak to jo. Jen mě napadlo že kdyby chtěl jít někdo do funglovky tak cena těch nových dle výrobce má být menší než 910 z roku 08 tak je jednoznačně lepší vzít novinku..

(reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 21:37 | Nahoru | #26
jirin.sv> Je to pořád dokola,ale objem opravdu ničím nenahradíš Časem k tomu většina lidí dojde

1 reakcí na tento příspěvek Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 21:45 | Nahoru | #27
něco o cenách nových (i když 2009) mcn
byl jsem se na jednu 750 podívat, dost mě překvapilo, jak majitel reguloval sitič při studeném startu. byla to lehce padnutá omlazená r.2006 (05), ale za rozumné peníze rozhodně ne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 21:58 | Nahoru | #28

lichořešnice>něco o cenách nových (i když 2009) mcn
byl jsem se na jednu 750 podívat, dost mě překvapilo, jak majitel reguloval sitič při studeném startu. byla to lehce padnutá omlazená r.2006 (05), ale za rozumné peníze rozhodně ne.


To používala i Ducati. Není to klasický sitič jak ho znáš z karburátorů. Pouze zvyšuje volnoběžné otáčky kvůli zvýšeným vnitřním odporům v motoru, protože to v ŘJ nemá program na zvedání volnoběhu za studena. Směs ale řídí ŘJ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 22:12 | Nahoru | #29

Poggy>To používala i Ducati. Není to klasický sitič jak ho znáš z karburátorů. Pouze zvyšuje volnoběžné otáčky kvůli zvýšeným vnitřním odporům v motoru, protože to v ŘJ nemá program na zvedání volnoběhu za studena. Směs ale řídí ŘJ.



tzv. "ruční plyn" a má ho třeba i TL, nic zvláštního...

(reakce na) Brutale 750 vs 910

1.1.2010 v 22:13 | Nahoru | #30
Poggy> jo, já to jenom zjednodušil. na tnt jsem měl automatiku, a po výměně byl ten krokový motor dokonce funkční . teda aspoň se někdy hýbal. kupují to od triumphu, tak asi proto.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S Eagleking 54 20.10.2023 v 16:55 Metric
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker
Motorka se “přidusí” u 5ti tisících... MV Agusta Brutale 750 Dom7720 2 21.6.2023 v 20:46 X-tra-X
Šikovnej zámečník z Brna? - Vyřešen... MV Agusta Brutale 910 S Eagleking 6 4.8.2022 v 20:51 tonyboy
Závodní přepákování MV Agusta MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 750, MV A... blaza.matej 12 9.3.2021 v 11:35 FiZzeR


TOPlist