P.s. Na švestky kašlu.
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 800 vtec - xenony ??
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 800 vtec - xenony ??
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 800 vtec - xenony ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR 800 vtec - xenony ??
Mrzout>Xenony? A co spis odstranit VTEC? Svitit to bude porad dobre ale aspon to lip pojede
Zasejc ten VTEC. Už je to fakt vomletý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR 800 vtec - xenony ??
zdenysrx6>co se týče dobíjení a startovaní,xenon ma menší odběr než halogeny,takže dobíjení v poho...
Nemas pravdu.
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 800 vtec - xenony ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR 800 vtec - xenony ??
Paťa.>Bubrak ZX10R> Jo melu kraviny A vis jak velky je proudovy naraz pri startu ballastu? Az 15A/ks. A jiste take vis, na kolik jsou dimenzovane vypinace atd Musim pokracovat?
Jaky vypinace? Tam sou snad relatka. Samo pri startu xenonu je lepsi mit nastartovanej motor (aby to zbytecne necucalo baterku, ta to jinak zvladne s prstem v nose).
Ale tohle je zbytecne, kdyz "venca to ma na GSXRu taky a jezdi" To ze to funguje neznamena, ze je to bezpecne, ze
Btw vetsina tech ballastu ma stejne prikon 50W, takze nevim, kde mate ten mensi odber
Když zapínám světla (vždy s nastartovaným motorem), tak mi skoro vždycky ta pravá výbojka jen problikne (levá startuje naprosto v poho). Musím to prostě dělat tak, žy ty světla vypínám a zase zapínám, dokud nenaskočí obě (což asi taky nebude úplně nejlepší, když s něma musím takhle blikat). Setkali jste se s tím taky někdo nebo nevíte, čím by to mohlo být?
A ještě jednu radu - nevíte, kde a jak se šteluje náklon světel? Že bych si to trochu dal níž, ať zbytečně moc neoslňuju - jinak vidět je motorka parádně
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 800 vtec - xenony ??
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 800 vtec - xenony ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR 800 vtec - xenony ??
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 800 vtec - xenony ??
Fugo píše: tak chyba může být kdekoliv, přeci jen je to čínský produkt, ale pro příště už budeš poučen, že montáž xenonu musí být udělaná tak by když přestane svítit což kromě pojistky na cestě většinou neopravíš, aby když tedy xenon bude KO, jen vyndáš výbojku, dáš žárovku a nasadíš patici a jedeš, prostě tu patici nesmíš tahat nikam bokem, je fakt že na VFR je to blbě přístupný, ale jde to vyměnit bez sundání kapot.
pravda - na xenony teď seru. Ale i kdybych vozil sebou tu původní patici, tak v případě vyhoření pojistky je mi to stejně jedno. K pojistce se bez sundání části kapoty stejně nedostanu-je k tomu potřeba minimálně imbusák, i tak povolit boční kapotu, aby šla ta horní část vyndat....
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 800 vtec - xenony ??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |