globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Velky silnicni 2T
25.12.2009 v 00:41
Zdarec valec, jsem zase po delsi dobe tak nejak nostalgicky lozil po NETu ... jsem jedinej, komu chybej velky silnicni 2T?

Az jednou vyrostu (financne), tak bych mel doma rad neco z tohoto:

Suzuki RGV 500 (400)
Yamaha TZ 250
Yamaha TZ 750 (nedostiznej sen)
Honda NSR 400
*****
proste z nich citim takovou divokost ....

Jak jste na tom vy?
Anketa: Otazka velkeho silnicniho 2T:
Jasne, chci ho
74%
67
Je to pekny, ale nikdy bych nechtel
20%
18
Je to Mr.DKA
7%
6
Předchozí
1 2
Následující

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 00:46 | Nahoru | #1
parádní motky

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 00:48 | Nahoru | #2
ještě tam nemáš RD350 mě to teda netáhne. spíš bych šel do Blada 92/3, GSXR 1100 90/1 nebo kdybych si moc vymýšlel tak GSX 1100/1000 Katana

Naposledy editováno 25.12.2009 00:49:32

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 00:50 | Nahoru | #3
A jen pro inspiraci:

Moje vysnena zalezitost - Yamaha TZ 750:

1 reakcí na tento příspěvek Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 00:51 | Nahoru | #4
Co je tohle??



Suzuki RGV 600

1 reakcí na tento příspěvek Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 00:53 | Nahoru | #5
jen se desim toho, jak to asi musi jet, kdyz RGV 500 se dostala bez problemu na 140 kobylek .... :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 01:01 | Nahoru | #6

mateSAS>jen se desim toho, jak to asi musi jet, kdyz RGV 500 se dostala bez problemu na 140 kobylek .... :)



myslím, že to jede tak, že by si spousta drsňáků s litrovýma bikama kákla do trenek...ono 2T je 2T

(reakce na) Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 01:06 | Nahoru | #7
Hugila> asi tak nejak jsem to myslel ... a proto me to laka .... proste megauchylarna .)

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 01:07 | Nahoru | #8
vlastnit nějakej větší čtyřválcovej dvoutakt je jeden z mých mnoha motocyklových snů

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 01:07 | Nahoru | #9

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 01:43 | Nahoru | #10
ta TZ750 zni naprosto uzasne

jeste je potom Bimoto 500 V-due, ktera pry jede strasne..

1 reakcí na tento příspěvek Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 03:23 | Nahoru | #11
Proč je těch motorek tak málo?

(reakce na) Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 07:26 | Nahoru | #12
Riddick> protože

1 reakcí na tento příspěvek Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 07:36 | Nahoru | #13
Když velký 2T, tak jedině ČZ 500 Vatikán

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 08:09 | Nahoru | #14
A co Suzuki GT 750 ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 08:32 | Nahoru | #15

Dr.Houba>Když velký 2T, tak jedině ČZ 500 Vatikán


Vatikán je hroznej a mám pocit že už jich jezdí vic než se jich tehdá vyrobilo. Klasická černá je mnohem hezčí.

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 08:57 | Nahoru | #16
taky mam takovej podobnej sen a to že bych se chtěl posadit na nejkrásnějsi motorku všech dob a to Cagivu C594. Je to naprosto úchvatná motorka. Jinak ještě ti tam chybí yamaha RD 500.

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 10:08 | Nahoru | #17
Kouzlo 2Taktu

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 10:14 | Nahoru | #18
No takovahle zbesilost na kolech u se dneska bude asi schanet tezko. Ale lakavy to je o tom zadna.

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 10:17 | Nahoru | #19
Ne, rozhodně jedinej nejsi ! 2 takty z 80. let měli rozhodně něco do sebe .

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 10:41 | Nahoru | #20
Myslím,že pro všechny to tu zůstane jen v říši snů... Ona i taková "tuctová" RGV 250, RS250 (totožný motor) je zajímavé svezení. Jen by mě zajímalo, kdo z nás by takovej motor dokázalo naladit do správné formy - to je věda. Seřídit dle tabulek kdejakej 4takt umí ve srovnání s takovýmto 2taktem kde kdo.

2 reakcí na tento příspěvek Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 10:43 | Nahoru | #21
A co takhle 3takt ?!

1 reakcí na tento příspěvek Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 10:47 | Nahoru | #22
Pár jich na prodej je
NSE 250
NSR 400
RG 400

(reakce na) Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 10:47 | Nahoru | #23
Orgovany> co takhle pětitakt? Pětitakt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 10:48 | Nahoru | #24

Orgovany>A co takhle 3takt ?!



Jára Cimrman by ho vymyslel... když vymyslel 6ti taktní motor?

Naposledy editováno 25.12.2009 10:48:59

(reakce na) Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 11:02 | Nahoru | #25

Stráťa>Vatikán je hroznej a mám pocit že už jich jezdí vic než se jich tehdá vyrobilo. Klasická černá je mnohem hezčí.


Jojo, puvodne jich bylo vyrobeno snad 12, ted už jsou snad skoro všechny 500 ve verzi Vatikan

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 11:16 | Nahoru | #26
RG 500 si plánuju už dlouho, jenom musím, jak říkáš, finančně vyrůst :\ ...z Německa ji dovezeš od 5000 Eur...

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 11:22 | Nahoru | #27
nevim jestli je to taky "velke" ale mam doma RGV 200 a bude na jare na prodej

Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 11:29 | Nahoru | #28
Měl jsem RGV 250 Gammu a znova bych už teda do dovutaktu nešel Sice 128kg a po odškrcení 65 koní je zajímavé, ale moc použitelné (teda vůbec) to na cestě není



(reakce na) Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 12:47 | Nahoru | #29

0.0.7.>Pár jich na prodej je
NSE 250
NSR 400
RG 400


***********
pred pul rokem jsem do motoscootu volal (ted uz myslim v nabidce nejsou) a bylo mi receno, ze jsou funkcni, pojizdne, s japonskyma papirama, cili by to slo postavit leda na veteransky, ale hoooooooooodne moc jsem nad tim premyslel, nez poridil GSXRo :)

CJ> o pouzitelnosti na silnici se bavit nebudeme - kazdymu je jasny, ze se s tim na silnici jezdit neda ... ale je to krasny :)

k tomu ladeni - to je druha vec ... ale znam par lidi, kteri by si tim poradili ...

(reakce na) Velky silnicni 2T

25.12.2009 v 13:35 | Nahoru | #30

RaDeoon>Co je tohle??



Suzuki RGV 600



jejej,modrej kouř ze čtyř laufů to by byl nářez tohle
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek

TOPlist