bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Duc duc 749
22.12.2009 v 13:41
Zdarek. Prisla zima a jelikoz roupama nevim coby tak vymejslim kraviny a zakoukal sem se do 749. Rika se ze jsou tyhle starsi dukati ctyrventily docela choulostivy na udrzbu a ze prej vyjde servisovani draz nez u normalni motorky. Tak me zajima jak je to ve skutecnosti. Necekam ze to bude jako s SVckem kde leju jen bejnzin a menim provozni kapaliny ale zase bych nerad dal kazdej rok 10000 za servis. Na kolik vas to tak zhruba rocne vyjde? Jeste je pak alternativa SS900 nebo jeste lip litra ale ty se spatne schanej a precijen to neni sportak.
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

31.12.2009 v 12:16 | Nahoru | #211
Spijker> Mám AR 156 SportWagon (combi) 2.4 JTD... nesouhlasím s tím, že 156 stárne... i dnes po 12 letech od zahájení výroby je kombi 156 jedno z nejkrásnějších kombi, neli nejkrásnější vůbec.... zatím nemám v plánu měnit, 159 zase až moc inovativnější není

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

31.12.2009 v 12:29 | Nahoru | #212

Rado_>Spijker> Mám AR 156 SportWagon (combi) 2.4 JTD... nesouhlasím s tím, že 156 stárne... i dnes po 12 letech od zahájení výroby je kombi 156 jedno z nejkrásnějších kombi, neli nejkrásnější vůbec.... zatím nemám v plánu měnit, 159 zase až moc inovativnější není



O Alfě 156 teď přemejšlim, ale 1.6 benzín.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

31.12.2009 v 12:36 | Nahoru | #213
Rado_> je fakt, ze dneska je to jeste stale nadherny auto. Svyho casu to byla totalni bomba. Navic toho kombika kopirovali dalsi - (Mazda 6) Ale je to 12 let stary auto... to uz bych asi nechtel. Ze to be funguje pro me neni argument. Ale da se koupit i 5-6 leta jenze ten posleni model po faceliftu s tim divnym predkem uz neni tak hezkej. To uz je pak ta zamracena 159 s trojici kulatrych projektoru hezci. A ty starsi 156 s puvodnim designem (do 2002?) uz jsou zase docela stary. A kdyz si ted koupim takjhle starou alfu, budu muset nejspis vymenit vsechny tykadla, a s remenem svickama (nevim jestli bych koupil jtd, uvazuju spis o benzinu) na rade bude spojka a tlumice... co vidim okolo sebe.. tak vsichni kdo si kooupej starsi auto do nej nakonec nasypou jako by meli novy... Ale maji starou vránu. Jasne mluvit o alfe jako o vrane neni hezky, ale kdyz se povzneses na znacku... je to 12 let atara ojetina. Chtel bych novy nebo max 5 lety auto... a to je alfa na hranici a u tech novejch me to moc nepresvedcuje... No ale zatim mam jen dve motorky... takze si s tim budu jeste nejakou dobu lamat hlavu... Dokud nebudeme mit nejakou ratolest.. asi nakup auta budu odkladat, pac jinak mi babovka na motorku nesedne... tak doufam, ze jeste pristi sezionu vydrzime bez pekače... Ale ony ji rodice chteji strcit jejich Renatu a tim by byl pokoj.. a po jezdeni na mo torce vsude... Ona mi chudacek furt breci ze ma z motorky rozmackany hadry a nic se ji do ni nevejde a dalsi zbytecny reci... znas to.. jsou to takovy uvahy.. dky se kochas,.... neco chces, vis ze uz je na case... ale proste nevis porad co by...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

31.12.2009 v 12:40 | Nahoru | #214
carlos38> nejhorší možná motorizace.... 1.6 nejede a žere jako dvoulitr.... Pokud chceš benzín, doporučuji 1.8 TS nebo 2.0 JTS (ne TS, ty motory se nepovedly), ale pokud nemáš averzi vůčii naftě, ber 2,4 JTD... se spotřebou pod sedm uděláš každého třílitra V6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

31.12.2009 v 12:41 | Nahoru | #215
Spijker> jasně, pokud chceš do 5ti let stáří, tak je 159 dobrá volba, stojí už okolo čtvrt koule, což není na ten věk moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

31.12.2009 v 12:42 | Nahoru | #216
Rado_> Děkuju za info. K naftě nějak nemám důvěru a dvoulitr benzín by mě sežral hned, jak bych šel platit povinný ručení. 1.8 by šel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

31.12.2009 v 12:51 | Nahoru | #217

Rado_>carlos38> nejhorší možná motorizace.... 1.6 nejede a žere jako dvoulitr.... Pokud chceš benzín, doporučuji 1.8 TS nebo 2.0 JTS (ne TS, ty motory se nepovedly), ale pokud nemáš averzi vůčii naftě, ber 2,4 JTD... se spotřebou pod sedm uděláš každého třílitra V6

Tyhle reci me vzdycky rozesmejou ze s timhle motorem udelas kazdyho trilitra V6.

(reakce na) Duc duc 749

31.12.2009 v 12:59 | Nahoru | #218
pylot> OK, tak ne každého, ale 3.0V6 v alfě 164/166 ano..... jakože kluků, co měli právě tento benzín a přešli na 2.4JTD znám hodně.... i když... zrovna moc lepších třílitrů, než je ten alfáckých taky není....

Naposledy editováno 31.12.2009 13:00:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

31.12.2009 v 13:01 | Nahoru | #219
carlos38> 1.8 žere snad mí%n než ta 1.6 a jede mnohem lépe, u Twin Sparků 2.0 16V je problém... lítají kliky z bloků - jakože fakt.... mrkni na Mobile DE.... 80 procent aut s těmito motory má motor vadný

(reakce na) Duc duc 749

31.12.2009 v 13:16 | Nahoru | #220

Rado_>Spijker> jasně, pokud chceš do 5ti let stáří, tak je 159 dobrá volba, stojí už okolo čtvrt koule, což není na ten věk moc



to jsem clovece myslel ze je drazsi...

Ale ja se divam dycky jen na mobile.de nebo autoscout a treba do 80t km se serviskou. S tim ze majitel musi rict kde to servisoval a pak se do ty alfy zajde a zeptam se zda je to pravda. Dnes uz i nemci lzou. Ale taky se rika, ze dobra alfa je z italie... Jenze ja se v italii moc nevyznam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

31.12.2009 v 13:18 | Nahoru | #221
Rado_> Kopice motorů AF má prý podpálený ventily, že do nich majitelé lejou jinej olej, než speciální od AF. Je to pravda?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

31.12.2009 v 13:23 | Nahoru | #222
carlos38> mám šestou Alfu, v AR jezdívám už od 1996 roku. Nikdy jsem do AR nelil Selenii, jen jsem se držel specifikace a používám výrobky renomovaných značek (Mobil 1, Castrol) Nikdy jsem neměl problém... Alfy jsou háklivé na servisní intervaly a specifikace olejů, ale o značce to není, stejně jako u motorek....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

31.12.2009 v 13:26 | Nahoru | #223
Rado_> OK, díky. Takže by to chtělo asi něco se serviskou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

31.12.2009 v 13:43 | Nahoru | #224
carlos38> až to bude aktuální, napiš mi SZ.... hodím Ti nějaký kontakt na někoho z AlfaRomeo klubu z Prahy, pomůže Ti s výběrem

(reakce na) Duc duc 749

31.12.2009 v 13:44 | Nahoru | #225
Rado_> OK, díky moc.

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

25.9.2011 v 11:46 | Nahoru | #226
jednou jsem slyšel od chytrého člověka "když nemáš na servis, tak si to nekupuj" :)) Jinak Ducati nejsou o moc drazší než Japonský stroje. Možná jsou drazší díly, ale to jen proto, že to nejsou tuctový motorky a kvalita dílů je o level výš.

(reakce na) Duc duc 749

23.12.2011 v 23:03 | Nahoru | #227
Capt.Spaulding- vím, že u RS 250 uděláš v domácích podmínkách komplet motor aniž by jsi potřeboval nějakej speciální přípravek. Ale věř mi, že u Ducati to tak neni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

24.12.2011 v 12:03 | Nahoru | #228

Ludha92 píše: jednou jsem slyšel od chytrého člověka "když nemáš na servis, tak si to nekupuj" :)) Jinak Ducati nejsou o moc drazší než Japonský stroje. Možná jsou drazší díly, ale to jen proto, že to nejsou tuctový motorky a kvalita dílů je o level výš.

No sak proto na tom taky davno nejezdim. I kdyz ja bych sel spis uz rovnou do neceho litrovyho. A kdyz pominu bremba a ohlinsy tak o ty kvalite dilu jsem to slysel ze vsech stran spis naopak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

24.12.2011 v 12:58 | Nahoru | #229

pylot píše: ...o ty kvalite dilu jsem to slysel ze vsech stran spis naopak...


Co třebas? Ať vím, na co si dávat pozor...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

24.12.2011 v 13:33 | Nahoru | #230

DMC.motobiker píše: Co třebas? Ať vím, na co si dávat pozor...

Klasicka rejpava otazka po ktery by se to tady melo zvrtnout v hadku co je pravda a co neni pravda na povidackach o ducatkach? Jinak si nedokazu vysvetlit jak se me muze ptat dlouholetej majitel ducati na co si ma davat pozor. Ale jak myslis.

Tak zaprve zacatkem tohohle vlakna jsem se zajimal o 749. Vycetl jsem tu svoje a taky jsem si prosel dalsi vlakna na foru a nejvic me zaujal DavR1 kdyz rikal ze zadny ducatky tahat nechce protoze clovek nikdy nevi do jaky pasti spadne. Okomentoval to slovy jako ze clovek muze u kazdy znacky narazit na patecni kousek ale zrovna u ducati je ta pravdepodobost vyssi nez u jinejch.
Dal o uklepanejch sroubcich jsem toho taky uz slysel hodne. Zpravidla to bylo vypraveni majitelu ze ji privezli domu a po projizdce zjistili ze jim nejaky sroubky chybej a tak museli poutahovat pulku motorky. No takovej styl dodelej si sam.
A ted naposled to bylo to vlakno od dippery o tom jak to mel se streetfighterem. Spousta majitelu ducati se shodla na tom ze to tak proste je ze obcas upadne nejakej sroubek nebo se neco uklepe ale ze jim to radi odpustej za to svezeni. To taky neni nic co by mi lichotilo.
No a muj soucasnej nazor je asi takovej, ze kdybych mel dost penez na reseni takovejchhle blbosti tak proc ne. Urcite bych se na tom chtel nekdy svizt a zjistit co je pravdy na tom ze maj uzasne dravej motor. Ale v soucasny dobe je pro me jistota moje SV a myslim ze na vic nemam finance a proto u nej zustavam. Az budu mit pocit ze mam finance tak to bude nejspis RSV protoze se mi na nem jelo paradne a nestoji balik. K tomu abych byl vlastnik ducatky se nejspis nikdy nedokopu ale ani me to nijak zvlast netrapi. Ale vyzkousel bych si ji rad.

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

24.12.2011 v 16:44 | Nahoru | #231
Zaujimave citanie od zaciatku az po .....koniec este nie je
Vzdy som tuzil po 2V presnejsie po 2 valcoch a moj sen sa splnil kupou Yamahou TRX 850.Starsia ,ale neskutocne spolahliva motorka ktora ani po rokoch nestratila na sarme a na tom comu sa u nas hovori "Dusa". Nikdy ma nesklamala a hoci jazdnymi vlastnostami zaostavala za modernou konkurenciou,tak kvalitou spracovania bola na vysokej urovni a ani vek sa na nej po technickej stranke prilis nepodpisal./Dodnes je vsetko takmer povodne a funguje na 100%/
Preco to pisem? Pretoze casom prisla nevyhnutna zmena.
Srdce mi stale bije v rytme 2valcov a tak rozhodovanie bolo jasne,otazkou bolo len kedy zmena nastane.
Jedneho dna som u kamosa v garazi uvidel Ducati 749R./vtedy som este netusil ,co to "R" znamena/Zviezol som sa,pokrutil hlavou a povedal som,ze toto je co za hajtru?? Sucha spojka rachotila,motorka na rozbitom asfalte poskovala ako koza...no prvy dojem ....fuuuuj /teda az na motor a ten zvuk /.
Potom sme motorku postavili pred garaz na dvore,dali sme sedmicku dobreho vina,cigu posedeli a vtedy som sa poriadne zadival na to cervene cudo s napisom Ducati.Hovorim kamosovi,pocuj asi mi je..e,ale mne sa ta motorka strasne paci?! Po chvili som na nej sedel opat a zacal som mat taky divny pocit,ze sa mi paci viac a viac.... Skratka som sa zalubil do tej cervenej mrchy!!
Za tyzden stala u mna v garazi ,hoci som nebol presvedceny ci som taku motorku chcel,pretoze som viac cestovatel ako zavodnik,no napokon som si uvedomil a priznal chlapsky najma sam pred sebou,ze som ju kupil srdcom a nie rozumom.Az po par dnoch som zistil,ze som vlastne kupil klenot ktory ma mnoho luxusnych veci/ine brzdy,komplet podvozok v Ohlinse,kopec karbonu,zmeny na motore,atd/ proti seriovej verzii a ze to "R" tam nie je len tak zo srandy.Ducati sa velmi rychlo vryje pod kozu.Je to ako v tej znamej reklame na isty syteny napoj kavovej farby..."ked ju milujes nie je co riesit"
Zatial kazde prevezenie na nej bol fakt zazitok.Od brzd,cez podvozok a hravost motora atd.
Ja len dufam,ze sa nenaplni stare Talianske prislovie ze " Ducati je ako talianska zena.Kym je mlada tak je krasna a plna sily a energie,ale az zostarne...tak jej nepomoze ani najlepsi plasticky chirurg"!
Ale co na tom...Ked ju milujes nie je co riesit...

P.S. pre vsetkych co premyslaju nad kupou Ducki.. kupujte srdcom nie hlavou o to skor sa vam dostane pod kúži

Naposledy editováno 24.12.2011 22:42:04

(reakce na) Duc duc 749

24.12.2011 v 17:09 | Nahoru | #232
bodus> Sakra to je ale moc krasnej kus stroje...

(reakce na) Duc duc 749

25.12.2011 v 12:57 | Nahoru | #233

pylot píše: Klasicka rejpava otazka po ktery by se to tady melo zvrtnout v hadku co je pravda a co neni pravda na povidackach o ducatkach? Jinak si nedokazu vysvetlit jak se me muze ptat dlouholetej majitel ducati na co si ma davat pozor. Ale jak myslis.




Jinak jako nevím, asi jsem měl zatím štěstí na dobrý kousky a zároveň trochu smůlu na předchozí majitele , protože co mi na Ducati někdo před tím sám nedoprasil, to zatím funguje skvěle... A to platí vlastně nejen u mě, ale i u kolegů, kteří tu u nás v okolí Ducati jezdí... A nebo tomu v devadesátých letech ještě dávali víc, jinak fakt nevím! Ale na ty šroubky si dám pozor, už se blížím ke 40ti tisícům km, tak by to už asi chtělo trochu podotahovat...
Předchozí
1... 5 6 7 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati a servis. Ducati 749 Dobyče 9 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e.
Spojka Ducati 749 Ducati 749 fukeless 7 10.3.2021 v 09:36 fukeless
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 Beda46 1 9.11.2015 v 14:41 t_freedom
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 honzabiker 4 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K


TOPlist