globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: problem se studenym startem
19.12.2009 v 17:20
zdravim vás koupil sem kawu GPX 600 a mam problem se studynyma startama,musim drzet starter tak dlouho az to skoro vytluče baterku,ale za tepla motorka startuje hned.myslíte že to bude svíčkama? sou tam 2 mesice novy.

problem se studenym startem

19.12.2009 v 17:25 | Nahoru | #1
spíš bych to tipnul na karburátory a funkci sytiče, jestli ho to má

problem se studenym startem

19.12.2009 v 17:26 | Nahoru | #2
spis byh to tipnul ze je komplet odjeta do zberu
Kdyz je tepla ma tlaky za studena kulove... To stare mrdky delaji.

Rada = zhodit ze skaly.

Promin.

problem se studenym startem

19.12.2009 v 17:53 | Nahoru | #3
měl jsem ten problém na R6 hodně staré,byly v prdeli sedla ventilů oprava za 16tis. jestli ti papá i olej tj. od 1dcl výš na 1000km budou to i pístní kroužky, nech si změřit tlaky na válcích to není velká položka a uvidíš, moc dobře si na to pamatuju, když startujěš a ono nic a každý ještě posměvačně čumí, šetři a kup něco novějšího , taky jsem to udělal

1 reakcí na tento příspěvek problem se studenym startem

19.12.2009 v 17:58 | Nahoru | #4
Řekl bych, že máš špatné tlaky tak jezdi v létě a ne v zimě Cpát penízky za opravu takové staré vrány se fakt asi nevyplatí... A pozor na to svíčky v zimě když moto nejezdí trpí (pokud moto stojí v netemperované garáži) a zažil jsem, že jsem jednu sadu koupil na podzim a druhou na jaře Hold může na nich kondenzovat voda atd atd

(reakce na) problem se studenym startem

19.12.2009 v 18:05 | Nahoru | #5

huskyboy>Řekl bych, že máš špatné tlaky tak jezdi v létě a ne v zimě Cpát penízky za opravu takové staré vrány se fakt asi nevyplatí... A pozor na to svíčky v zimě když moto nejezdí trpí (pokud moto stojí v netemperované garáži) a zažil jsem, že jsem jednu sadu koupil na podzim a druhou na jaře Hold může na nich kondenzovat voda atd atd



Pokud to byly zánovní svíčky, tak stačilo je na jaře "vypálit" třeba na PB vařiči. Ony se prostě ulijou, ale zničené nejsou.

Naposledy editováno 19.12.2009 18:15:14

problem se studenym startem

19.12.2009 v 18:05 | Nahoru | #6
jo jo taky jsem měl tenhle problem, byly to špatný tlaky na spodku :(. Uvidíme na jaře po výbrusu, jestli konečně bude mít smysl otvírat sytič

1 reakcí na tento příspěvek problem se studenym startem

19.12.2009 v 18:06 | Nahoru | #7
tlaky sem si v praci měril vsecky valce maji kolem 12ti mininum je asi 9.6

(reakce na) problem se studenym startem

19.12.2009 v 18:09 | Nahoru | #8
Venca.cz> to je docela rozdíl ne? 9,6 a 12...To neni správně :(

problem se studenym startem

19.12.2009 v 18:12 | Nahoru | #9
myslim tim ze vsecky maj kolem 12ti a v priručce je napsano marximum 14.7 a minimalni komprese ma byt 9,6

problem se studenym startem

19.12.2009 v 19:15 | Nahoru | #10
Tak potom karbce , vyčistit seřídit

problem se studenym startem

19.12.2009 v 19:29 | Nahoru | #11
Mi to dělal motor GPZ 600 i GPX 600.. Prostě jak bylo kolem 5ti stupňů, tak chytla leda přes kabely z auta. Ale jak bylo nad 10 stupňů tak chytaly naprosto výborně. Těm tlakům moc nevěřím, tak vysoké jsem ještě u GPZ(X) nikdy neviděl Ten nejslabší tlak máš na třetím válci, že jo?

Možná to dělá slabý startér, protože motor z GPX jsem měl velice zachovalý, motorka jela bez problémů 240, olej téměř nebrala, ale jak klesly teploty, tak jsem ji zimoval a vytáhl jawu V zimě s ní prostě nic neuděláš

problem se studenym startem

19.12.2009 v 19:29 | Nahoru | #12
Měl jsem GPZku, ten motor je skoro stejný. Každou sezonu jsem musel seštělovat ventilovou vůli, jinak jsem za studena skoro nenastartoval.

1 reakcí na tento příspěvek problem se studenym startem

19.12.2009 v 19:33 | Nahoru | #13
Ale vzpomínám na ni jen v nejlepším, v létě fungovala bezvadně



Naposledy editováno 19.12.2009 19:34:28

(reakce na) problem se studenym startem

19.12.2009 v 19:51 | Nahoru | #14
hele já mám stejný problém....ale spíše, čím déle stojí tím složitěji startuji. Takže po 3týdnech stání je to fakt masakr.
Ale přikláním to spíše sytiči,protože ta páčka opravdu nic nedělá....

takže zkus jestli ti vubbec funguje.

1 reakcí na tento příspěvek problem se studenym startem

19.12.2009 v 21:36 | Nahoru | #15
Zkusil bych zvětšit směs

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se studenym startem

19.12.2009 v 23:00 | Nahoru | #16

Tom3k>Zkusil bych zvětšit směs



[img]

(reakce na) problem se studenym startem

20.12.2009 v 00:25 | Nahoru | #17
C.J.>

problem se studenym startem

20.12.2009 v 13:19 | Nahoru | #18
pokud po delším stání a v chladu nechce startovat i když by teoreticky měla (tlaky ok, ventily ok, karbce ok) tak doporučuju návštěvu auto elektrikáře popřípadě vlastní iniciativou proměřit . Alternátor + zapalovací cívky, vedení k CDI, vedení k indukčním cívkám a fajfky.
U starších strojů se občas stává že při nízkých teplotách zapalovací cívky dávají menší proud, čímžpádem opticky to na svíčce jiskru hází (jiskra jde vidět) ale nenastartuje protože je jiskra slabá na zapálení směsi která je se sytičem dost hutná.
Pouze měřákem zjistíš jesli má ta jiskra dostatečnou sílu zapálit směs. Hodnoty který se mají měřit najdeš v knížce k motorce - dá se dohledat na internetu.
Přeju úspěšnou opravu
(stejný problém sem nakonec u svého stroje vyřešil výměnou CDI. Nejdřív sem zkoušel nechat převinout ty zapalovací cívky které byly po měření jasnej problém. Prakticky sem zjistil že to je velikej problém - přemotávalo se to třikrát, pokaždé u jiné firmy ale třikrát se to po určité době zase vysralo. Nechal sem si poradit a zkusil to jiný CDI od firmy ignitech. Mají ho vyrobené tak že vůbec nepotřebuje aby fungovaly ty zapalovací cívky.
Nový tip CDI si vytváří vlastní a to ještě o 20% větší proud který pak pouští na indukčky.
Od té doby co sem to vyměnil není problém a aji terazky když je venku hrubě mínus tak to moje kladivo do pěti otáček kliky začne pupat jako zamlada.
Přeju úspěšnou opravu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kde rychle prodat motorku? Kawasaki GPX 600 kawasaki-man 16 14.8.2020 v 11:15 EUGENE
Míchání autolaků [1, 2] Kawasaki GPX 600, AJS 350 Big port AJS2 31 28.6.2018 v 17:54 homola87
kawasaki gpx 600r výkon Kawasaki GPX 600 jirkakawasaki 6 7.8.2015 v 12:25 Darmah
Nechce chytit [1, 2] Kawasaki GPX 600 Miki32 42 24.5.2014 v 20:30 niku-wes
zase to škrcení na 35kw Kawasaki GPX 600 maslak 14 28.2.2014 v 18:55 Vejfuk


TOPlist