1 reakcí na tento příspěvek problem se studenym startem
huskyboy>Řekl bych, že máš špatné tlaky tak jezdi v létě a ne v zimě Cpát penízky za opravu takové staré vrány se fakt asi nevyplatí... A pozor na to svíčky v zimě když moto nejezdí trpí (pokud moto stojí v netemperované garáži) a zažil jsem, že jsem jednu sadu koupil na podzim a druhou na jaře Hold může na nich kondenzovat voda atd atd
Pokud to byly zánovní svíčky, tak stačilo je na jaře "vypálit" třeba na PB vařiči. Ony se prostě ulijou, ale zničené nejsou.
Naposledy editováno 19.12.2009 18:15:14
1 reakcí na tento příspěvek problem se studenym startem
Možná to dělá slabý startér, protože motor z GPX jsem měl velice zachovalý, motorka jela bez problémů 240, olej téměř nebrala, ale jak klesly teploty, tak jsem ji zimoval a vytáhl jawu V zimě s ní prostě nic neuděláš
1 reakcí na tento příspěvek problem se studenym startem
Ale přikláním to spíše sytiči,protože ta páčka opravdu nic nedělá....
takže zkus jestli ti vubbec funguje.
1 reakcí na tento příspěvek problem se studenym startem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem se studenym startem
Tom3k>Zkusil bych zvětšit směs
[img]
U starších strojů se občas stává že při nízkých teplotách zapalovací cívky dávají menší proud, čímžpádem opticky to na svíčce jiskru hází (jiskra jde vidět) ale nenastartuje protože je jiskra slabá na zapálení směsi která je se sytičem dost hutná.
Pouze měřákem zjistíš jesli má ta jiskra dostatečnou sílu zapálit směs. Hodnoty který se mají měřit najdeš v knížce k motorce - dá se dohledat na internetu.
Přeju úspěšnou opravu
(stejný problém sem nakonec u svého stroje vyřešil výměnou CDI. Nejdřív sem zkoušel nechat převinout ty zapalovací cívky které byly po měření jasnej problém. Prakticky sem zjistil že to je velikej problém - přemotávalo se to třikrát, pokaždé u jiné firmy ale třikrát se to po určité době zase vysralo. Nechal sem si poradit a zkusil to jiný CDI od firmy ignitech. Mají ho vyrobené tak že vůbec nepotřebuje aby fungovaly ty zapalovací cívky.
Nový tip CDI si vytváří vlastní a to ještě o 20% větší proud který pak pouští na indukčky.
Od té doby co sem to vyměnil není problém a aji terazky když je venku hrubě mínus tak to moje kladivo do pěti otáček kliky začne pupat jako zamlada.
Přeju úspěšnou opravu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kde rychle prodat motorku? Kawasaki GPX 600 | kawasaki-man | 16 | 14.8.2020 v 11:15 EUGENE |
Míchání autolaků [1, 2] Kawasaki GPX 600, AJS 350 Big port | AJS2 | 31 | 28.6.2018 v 17:54 homola87 |
kawasaki gpx 600r výkon Kawasaki GPX 600 | jirkakawasaki | 6 | 7.8.2015 v 12:25 Darmah |
Nechce chytit [1, 2] Kawasaki GPX 600 | Miki32 | 42 | 24.5.2014 v 20:30 niku-wes |
zase to škrcení na 35kw Kawasaki GPX 600 | maslak | 14 | 28.2.2014 v 18:55 Vejfuk |