1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi
1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi
graf neodpovídá ani jeden, řešil jsem to asi před rokem a oslovil jsem několik lidí co dělají lazení a to odborníků, zde nejznámější je asi Mira Rollinger.
Někdo je ochotnej ale neví toho tak do hloubky a někdo ti řekne že už víš moc a že ti neporadí, proč by rozdával knowhow a dělal si konkurenta.. jsi prostě v čechách...
Co vím já:
1- plej plyn nad 7tisíc až omezovač ( velikost hlavní trysky )
2- plnej plyn 5-7 tisíc ( poloha svorky na jehle )
3- plnej plyn 2-3 tisíce ( hladina )
4- lechtání plynu, výletní tempo (šroub bohatosti + volnoběžná tryska )
K tomu klapkovej systém má ještě další 2 okruhy a při zavřené klapce je funkční jedna díra přes volnoběžnej šroub a další přes trysku a vzdušník
při dalším otvírání klesá vliv šroubu a přidávají se další bypassy přes volnoběžnou trysku.
Navíc velikost vzdušníku k trysce se ovlivňuje nelineárně. větší vzdušník(hlavní) ochudí ale při nižším průtoku vzduchu difuzorem to bude mít menší vliv než při velkým průtoku..
ed. jo ty otáčky co jsem psal jsou pro motory s rozsahem cca 14.000ot..
E: sice tam je napsano ze od 25% uz nema cenu resit sroub smesi :\ ale z vlastni zkusenosti vim ze i 1/2 otacky toho sroubu ma vliv na chod motoru
Naposledy editováno 17.12.2009 16:19:08
1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi
návštěvník>jehla začíná působit až při zdvihu šoupěte tak nad 50 prc jinak je pořád zapojen volnoběžný okruh...
kde lidi na tyhle s prominutím bludy choděj.. ??
ale jsi už druhej, kdo mi něco podobnýho tvrdí
já mám svíčku colortune a vidím, kde jaká je směs podle barvy hoření - a kupodivu..ten graf zhruba sedí - a dovolím si tady tvrdit, že např. u mýho motoru především volnoběžná tryska ovlivňuje..světe div se..volnoběh..a pokud něco dál, pak jen lechtání plynu - jak říkám, ten graf zhruba sedí -
motor je nízkootáčkovej boxer
karbecy keihin CVK mám osazený VT (volnoběžná tryska) 40 + šroub bohatosti kolem 3,5 otáčky, tak, abych dosáhnul optimálního volnoběhu -
1. dal jsem VT 45 a směs na volnoběh se znatelně obohatila - ke stejnýmu nastavení volnoběhu bylo třeba mít šroub bohatosti pouze na 1 otáčce. po přidání plynu jsem nepozoroval nějaký obohacení směsi
2. dal jsem VT 42, u který jsem nakonec zůstal, šroub bohatosti 2,5 otáčky - opět jsem nepozoroval změny v bohatosti směsi
za další jsem měl problémy se střílením do sání a špatným chodem motoru v oblasti kolem 1/4-1/3 polohy plynu - pomohlo zvednutí jehly (neměl jsem možnost zkusit jinou s jiným průměrem), kupodivu spotřeba nestoupla, v určitých režimech jízdy i klesla o cca půl litru (8,5 místo 9 při zachování zhruba stejný dynamiky motoru, která se u 350kg+posádka porovnává fakt těžko ) takže i tady v mým případě graf, který tady dával Lada.s, zhruba platí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 1 | 6.4.2024 v 08:13 ja1 |
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R | SirSpecny | 1 | 18.3.2024 v 14:10 Remzy |
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R | Adoš170 | 4 | 14.2.2024 v 10:15 Bugs |
Yamaha dt nejde do otáček [1, 2] Yamaha DT 125 R | Kanin | 31 | 30.12.2023 v 23:04 Kanin |
Yamaha dt nejde do otáček Yamaha DT 125 R | Remzy | 11 | 15.11.2023 v 19:48 Kohlstein |