bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bohatost směsi
16.12.2009 v 23:14
jak mám přidat bohatost smesi u dt?

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

16.12.2009 v 23:19 | Nahoru | #1
Štelovacím šroubkem na karbci, nebo taky přesadit jehlu.

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

16.12.2009 v 23:24 | Nahoru | #2
jj ale ja nevím kterým právě a v karbecu se mi nechce vrtat,kamoš se v nem vrtal a pak to musel dát do servisu protože mu to nejelo

(reakce na) Bohatost směsi

16.12.2009 v 23:27 | Nahoru | #3

fanotass>jj ale ja nevím kterým právě a v karbecu se mi nechce vrtat,kamoš se v nem vrtal a pak to musel dát do servisu protože mu to nejelo



Tak jedině to někde dohledat, nebo ti snad někdo poradí konkrétněji.

Bohatost směsi

16.12.2009 v 23:28 | Nahoru | #4
Tak jestly seš takovej vrták, že všechno zvrtáš, tak to radši někomu svěř. Proč vůbec potřebuješ obohatit směs? a není asi nic jednodušího když dáš jehlu o zářez nahoru, tak kdyyb to dělalo neplechu tak to zas vrátit o zářez dolů

Bohatost směsi

16.12.2009 v 23:34 | Nahoru | #5
Nechce mi jít do otáček a pár lidí mi poradilo abych obohatil smes,myslíte že to pomůže?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bohatost směsi

16.12.2009 v 23:35 | Nahoru | #6

Orgovany>Štelovacím šroubkem na karbci, nebo taky přesadit jehlu.



No to není tak jednoduché. Záleží na tom při jakém otočení plynu (poloze klapky) potřebuje tu směs bohatější. Šroubem šteluješ bohatost pouze na volnoěeh, a přechod z volnoběhu.

Názorný obrázek:

Bohatost směsi

16.12.2009 v 23:43 | Nahoru | #7
a mohlo by to mít i nejake dalsi priciny proč nechce jit do otacek?tesne pred otevrenim privery mi to nechce vytocit vic..

(reakce na) Bohatost směsi

17.12.2009 v 01:17 | Nahoru | #8
Laďa.s> Ještě ti tam chybí výška hladiny paliva v plovákové komoře, ta ovlivňuje bohatost ve všech režimech zatížení motoru. Ale jinak moc super obrázek, jak z učebnice

Bohatost směsi

17.12.2009 v 06:31 | Nahoru | #9
povolovat bohatost na základě toho, že ti nejde snadno do otáček... to je docela blbost hele. Dej vše do originálního nového stavu - filtr! svíčku, kontrola plováku, bohatost na předepsané otáčky .... a pokud to furt nebude ono,můžeš se začít trochu "laborovat" , ale pokud o tom nemáš páru, tak servis. A tam ti udělat tento postup taky, ale pokud budou k tomu, tak budou pokračovat,než to daj do kupy,jak má bejt.

(reakce na) Bohatost směsi

17.12.2009 v 08:42 | Nahoru | #10
Laďa.s> na ten samej graf v angličtině mi Jurawood napsal totok v jednom vlákně -

graf neodpovídá ani jeden, řešil jsem to asi před rokem a oslovil jsem několik lidí co dělají lazení a to odborníků, zde nejznámější je asi Mira Rollinger.
Někdo je ochotnej ale neví toho tak do hloubky a někdo ti řekne že už víš moc a že ti neporadí, proč by rozdával knowhow a dělal si konkurenta.. jsi prostě v čechách...

Co vím já:

1- plej plyn nad 7tisíc až omezovač ( velikost hlavní trysky )
2- plnej plyn 5-7 tisíc ( poloha svorky na jehle )
3- plnej plyn 2-3 tisíce ( hladina )
4- lechtání plynu, výletní tempo (šroub bohatosti + volnoběžná tryska )

K tomu klapkovej systém má ještě další 2 okruhy a při zavřené klapce je funkční jedna díra přes volnoběžnej šroub a další přes trysku a vzdušník
při dalším otvírání klesá vliv šroubu a přidávají se další bypassy přes volnoběžnou trysku.

Navíc velikost vzdušníku k trysce se ovlivňuje nelineárně. větší vzdušník(hlavní) ochudí ale při nižším průtoku vzduchu difuzorem to bude mít menší vliv než při velkým průtoku..

ed. jo ty otáčky co jsem psal jsou pro motory s rozsahem cca 14.000ot..

Bohatost směsi

17.12.2009 v 14:57 | Nahoru | #11
napis co tam mas za typ karbecu a zkusime najit kde je umistena hlavni tryska

Bohatost směsi

17.12.2009 v 15:57 | Nahoru | #12
Hele ne ze bych do toho chtel kecat ale neskodilo by se obcas porozhlidnout po netu www.dt125.ic.cz/ při plynu tak 25 % a víc už nemá vůbec cenu řešit nějakej šroubek směsi.; je to jen o hladině,jehle a hlavní trysce-viz výše zmiňované stránky

E: sice tam je napsano ze od 25% uz nema cenu resit sroub smesi :\ ale z vlastni zkusenosti vim ze i 1/2 otacky toho sroubu ma vliv na chod motoru

Naposledy editováno 17.12.2009 16:19:08

Bohatost směsi

17.12.2009 v 20:23 | Nahoru | #13
ja bych skusil vyndat vzduchovej filtr a pak to skusit jak to jde do otaček

Bohatost směsi

17.12.2009 v 21:53 | Nahoru | #14
karbec nech jak je....maš ji přiškrcenou...takže prvně vyndat restrikci z vyfuku,spravně nastavit přivěru, odstranit el. omezovače(jestli tam jsou..) a až pak podle svičky doladit směs...

(reakce na) Bohatost směsi

18.12.2009 v 09:51 | Nahoru | #15
Laďa.s> Super obrazek Zase jsem se neco dozvedel

1 reakcí na tento příspěvek Bohatost směsi

21.2.2010 v 19:28 | Nahoru | #16
jehla začíná působit až při zdvihu šoupěte tak nad 50 prc jinak je pořád zapojen volnoběžný okruh...

(reakce na) Bohatost směsi

22.2.2010 v 19:05 | Nahoru | #17

návštěvník>jehla začíná působit až při zdvihu šoupěte tak nad 50 prc jinak je pořád zapojen volnoběžný okruh...



kde lidi na tyhle s prominutím bludy choděj.. ??
ale jsi už druhej, kdo mi něco podobnýho tvrdí

já mám svíčku colortune a vidím, kde jaká je směs podle barvy hoření - a kupodivu..ten graf zhruba sedí - a dovolím si tady tvrdit, že např. u mýho motoru především volnoběžná tryska ovlivňuje..světe div se..volnoběh..a pokud něco dál, pak jen lechtání plynu - jak říkám, ten graf zhruba sedí -

motor je nízkootáčkovej boxer
karbecy keihin CVK mám osazený VT (volnoběžná tryska) 40 + šroub bohatosti kolem 3,5 otáčky, tak, abych dosáhnul optimálního volnoběhu -
1. dal jsem VT 45 a směs na volnoběh se znatelně obohatila - ke stejnýmu nastavení volnoběhu bylo třeba mít šroub bohatosti pouze na 1 otáčce. po přidání plynu jsem nepozoroval nějaký obohacení směsi

2. dal jsem VT 42, u který jsem nakonec zůstal, šroub bohatosti 2,5 otáčky - opět jsem nepozoroval změny v bohatosti směsi

za další jsem měl problémy se střílením do sání a špatným chodem motoru v oblasti kolem 1/4-1/3 polohy plynu - pomohlo zvednutí jehly (neměl jsem možnost zkusit jinou s jiným průměrem), kupodivu spotřeba nestoupla, v určitých režimech jízdy i klesla o cca půl litru (8,5 místo 9 při zachování zhruba stejný dynamiky motoru, která se u 350kg+posádka porovnává fakt těžko ) takže i tady v mým případě graf, který tady dával Lada.s, zhruba platí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R SirSpecny 1 18.3.2024 v 14:10 Remzy
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R Adoš170 4 14.2.2024 v 10:15 Bugs
Yamaha dt nejde do otáček [1, 2] Yamaha DT 125 R Kanin 31 30.12.2023 v 23:04 Kanin
Yamaha dt nejde do otáček Yamaha DT 125 R Remzy 11 15.11.2023 v 19:48 Kohlstein


TOPlist