globalmoto_duben_nolan





Téma: FireBlade versus R1
 
15.12.2009 v 22:07
Zdar závodníci,řeším dilema.Mám FireBlade 08 na okruhové ježdění,výbava koncovka,filtr,přepáčko,pancéře,520 řetěz,krátkej plyn samozdřejmě lamina...jinak serie.
Mám nabídku na R1 07 elektrika YEC,rychlořazení,filtr,krátkej plyn,podvozek Wilbers a mnoho dalších věcí...

Má význam motorky měnit???Fire všude chváli,netuším zda je v sérii na podobné ůrovni jako tato R1...
Moto mám na hoby ježdění...

FireBlade versus R1

19.12.2009 v 18:21 | Nahoru | #61
Mam Brno zatim jen 18,19 tak to necham az budu mit 10,12.....

Naposledy editováno 19.12.2009 18:21:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 18:25 | Nahoru | #62

gorkin>DanMagna> 42000 nebo 25 000 furt rozdil !!!
Kvalitu neřešim pač produkt neznám !! ale kdo jde po penězích tak proč ne ???



Nevim, jake mas kurzy, ale mne ten Ohlins vychazi pri stejnych podminkach vs. USA na cca 34tis.Kc a to zcela zodpovedne rikam, ze bych, ac jsem setrny, dal radsi tech +9tis.Kc a mel asi to nej co je a k tomu i servis, nez abych usetril za kazdou cenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 18:27 | Nahoru | #63
DanMagna> Přepočetl jsem to z tvýmy uvedenými 1300 euro + DPH

Naposledy editováno 19.12.2009 18:29:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 18:32 | Nahoru | #64

gorkin>DanMagna> Přepočetl jsem to z tvýmy uvedenými 1300 euro + DPH



No i tak to neni vic nez 40tis.Kc a v tom pripade te ta amerika vyjde na se clem a DPH na peknych cca 38tis.Kc, tak ti nevim, to bych se na tu ameriku vys....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 18:35 | Nahoru | #65

DanMagna>No i tak to neni vic nez 40tis.Kc a v tom pripade te ta amerika vyjde na se clem a DPH na peknych cca 38tis.Kc, tak ti nevim, to bych se na tu ameriku vys....



nic ve zlem ale na těch 38t ses dostal jak

(reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 18:42 | Nahoru | #66

gorkin>Burdez> Ohlins to není ale za ty dollary bych to prubnul
Znate tyhle Cartrydge někdo ????kuk


Každopádně jedna z mnoha možnosti !! jak a dojaké miry to porychli bike to už je věc druhá kuk

Naposledy editováno 19.12.2009 18:43:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 18:45 | Nahoru | #67

gorkin>nic ve zlem ale na těch 38t ses dostal jak



Tak jsi me donutil vzit do ruky kalkulacku a je to min, vyslo mi se clem a dph a s postou a kurzu 18kc nejakych 32tis., takze i tak za me Ohlins, neb v te cene mas i montaz, nastaveni a mokre pruziny a jak podotkl Murkin bezproblemovy servis

a nic ve zlem, ale na tech tvych 45tis. jsi se ty dostal jak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 18:51 | Nahoru | #68
DanMagna> Nemam kalkulačku
ale skusim !!!1300 e /26,30= 34200 + tvé dph = 41200
Nooo tak 3000 + -

a u te Ameriky by šlo taky něco udělat ze clem i dopravou

Naposledy editováno 19.12.2009 18:54:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 19:00 | Nahoru | #69

gorkin>DanMagna> Nemam kalkulačku
ale skusim !!!1300 e /26,30= 34200 + tvé dph = 41200
Nooo tak 3000 + -

a u te Ameriky by šlo taky něco udělat ze clem i dopravou



Tak to vezmeme bez dph a cel a je to USA 1337USD vc. posty(takhle ji nabizi prodejce) a proti tomu 1300€, jednoznacne Ohlins je drazsi, ale jak jsem psal, v tech 1300 mas montaz, nastaveni a mokre pruziny, sice jsme je nikdy nedali, ale mame je
Jeste k te americe, kdyz jsem si precetl text, tak uprimne nevim, kdo ti to v CR nastavi, neb tam muzes naklikat mraky moznosti, coz je jiste super, ale kdyz to umis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 19:03 | Nahoru | #70

Bubrak ZX10R>Tak Honda byla hodna, az 08 konecne vykonove poladili, to je snad jasny.


To byla jen taková bžunda, aby řeč nestála...

Co se týče toho podvozku...spíš by mě zajímalo, jestli máte třeba nějaký problém s tím standartním? Prve bych se asi snažil maximálně odladit základ a když to pořád nebude ono, teprve bych do toho investoval...(ještě, že já to už koupil na ohlinsech od pana Andreaniho )

(reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 19:05 | Nahoru | #71
.Kolda.>

(reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 19:14 | Nahoru | #72

DanMagna>Tak to vezmeme bez dph a cel a je to USA 1337USD vc. posty(takhle ji nabizi prodejce) a proti tomu 1300€, jednoznacne Ohlins je drazsi, ale jak jsem psal, v tech 1300 mas montaz, nastaveni a mokre pruziny, sice jsme je nikdy nedali, ale mame je
Jeste k te americe, kdyz jsem si precetl text, tak uprimne nevim, kdo ti to v CR nastavi, neb tam muzes naklikat mraky moznosti, coz je jiste super, ale kdyz to umis



Tohle jsi napsal naprosto přesně a výstižně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 19:28 | Nahoru | #73
DanMagna> PEACE
řešíme hlouposti Ohlins je jasnej !!! no coment já to jen uvedl jako možnost jak potunit MUPO = No name ale možná za rybníkem amerikáni na to (možna )nedaji dopustit
Před 2 lety BAZZAS taky nikdo neznal a dnes ho montuje kdo může

1 reakcí na tento příspěvek FireBlade versus R1

19.12.2009 v 19:38 | Nahoru | #74
Jo bazzas si montujou, protoze jedinej nabizi za zajimavej peniz jakousi trakci,jinak neni nic extra,je to bezna pridavna jednotka jako ostatni.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 19:45 | Nahoru | #75

gorkin>DanMagna> PEACE
řešíme hlouposti Ohlins je jasnej !!! no coment já to jen uvedl jako možnost jak potunit MUPO = No name ale možná za rybníkem amerikáni na to (možna )nedaji dopustit
Před 2 lety BAZZAS taky nikdo neznal a dnes ho montuje kdo může



Pohoda, s tebou se dobre valci jak pises, muze to byt pecka, ten podvozek, ale problem je, ze tady to nikdo nebude umet udelat a nikdo nema zkusenost
Bazzaz je jak pises ty a Murkin a je fakt, ze to sice asi neni nic moc , ale funguje to a ja doufam, ze to bude fungovat i nam

(reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 19:46 | Nahoru | #76
Murkin> debata Ohlins vers Mupo začla taky skrze levný peníz
Ohlins prostě válcuje kvalitou a samozřejmě znalosti naladění

Naposledy editováno 19.12.2009 19:49:28

(reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 19:47 | Nahoru | #77

DanMagna>Pohoda, s tebou se dobre valci jak pises, muze to byt pecka, ten podvozek, ale problem je, ze tady to nikdo nebude umet udelat a nikdo nema zkusenost
Bazzaz je jak pises ty a Murkin a je fakt, ze to sice asi neni nic moc , ale funguje to a ja doufam, ze to bude fungovat i nam


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 19:51 | Nahoru | #78

DanMagna>Pohoda, s tebou se dobre valci jak pises, muze to byt pecka, ten podvozek, ale problem je, ze tady to nikdo nebude umet udelat a nikdo nema zkusenost
Bazzaz je jak pises ty a Murkin a je fakt, ze to sice asi neni nic moc , ale funguje to a ja doufam, ze to bude fungovat i nam



Fungovat to bude,to se neboj,mě teď po novym roce taky čekaj dva na odladění,ale pokud chceš něco co "FUNGUJE" tak buď HRC a nebo YEC

(reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 20:05 | Nahoru | #79

Murkin>Fungovat to bude,to se neboj,mě teď po novym roce taky čekaj dva na odladění,ale pokud chceš něco co "FUNGUJE" tak buď HRC a nebo YEC



Pavle, to je jasny, ale na druhou stranu, jasne je to jen papirove, ale rozdil mezi FIM Stock s HRC a seriovkou s Bazzazem a Z-Bomb jen 4kone, to jsem docela cumel

1 reakcí na tento příspěvek FireBlade versus R1

19.12.2009 v 20:08 | Nahoru | #80
Bohužel to neni jen o koních,ten údaj z brzdy je zavádějící,to jak se ta věc chová na trati je velkej rozdíl a to mi věř

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 20:12 | Nahoru | #81

.Kolda.> Vždycky mě pobaví, když někdo píše, že Honda je hodná motorka...RSV byla taky hodná, já mám prostě štěstí na hodné motorky



Stary RSV je diva svine . Alespon tak se mi jevila, kdyz jsem na ni jezdil. Faros je rozhodne nejhodnejsi litr na trhu. Mozna jeste novy RSV je podobne hodny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 20:38 | Nahoru | #82

Murkin>Bohužel to neni jen o koních,ten údaj z brzdy je zavádějící,to jak se ta věc chová na trati je velkej rozdíl a to mi věř



Jasny, vsak jsem psal, ze to jsou papirove hodnoty, kdyz vyjde cas v sezone, tak si v tymu udelame interni test a pak o tom mozna Kolda neco napise

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 20:40 | Nahoru | #83

_dfy>Stary RSV je diva svine . Alespon tak se mi jevila, kdyz jsem na ni jezdil. Faros je rozhodne nejhodnejsi litr na trhu. Mozna jeste novy RSV je podobne hodny.



Subjektivně můžu říct, že jezdit s RSV (s malou úpravou) byl neobyčejný zážitek. Byla hodně silná a nebyl problém, když otáčky spadly na 6 tisíc, protože tam byl největší krouťák. Byl to takový parní válec, ale na moderní motorky už mu chyběl výkon. Je fakt, že si ji člověk musel na výjezdu možná trošku víc hlídat. Honda je výborná, ale hodná bych neřekl, přece jen 190 koní umí pěkně zatápět. Rozdíl ve stylu jízdy na těchto dvou motorkách je značný. Na Hondě nesmí otáčky jít pod 9 tisíc, jinak chvíli trvá, než se rozmotá, ale v pásmu 10-13 je to žůžoooooo....

(reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 20:44 | Nahoru | #84

DanMagna>Jasny, vsak jsem psal, ze to jsou papirove hodnoty, kdyz vyjde cas v sezone, tak si v tymu udelame interni test a pak o tom mozna Kolda neco napise



Jo, jo, však Honza by si taky chtěl zkusit tu moji mršku...Určitě to zkonfrontujeme. Když jsem na Honzově (po KO mojí převodovky) Farykovi jezdil na Lausitzu (před Bazzazem), tak mi přišel fakt takový hodňoučký oproti mému. Pak už jel jen do 11.tisíc, tak to jsem trpěl mooooc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 20:45 | Nahoru | #85
.Kolda.> Neobycejnej zazitek to rozhodne byl. Nemel jsem to sice prevrtany jako ty, ale dodneska mi vstavaj chlupy na zatylku, kdyz si vzpomenu na ty vyjezdy. Jak se tomu otocilo plynem, tak se rozpoutalo peklo. Ktery bohuzel skoncilo v okamziku, kdy me na rovince vsichni ujeli :(. Nejlepsi na ty motorce bylo, ze se snad nedala rozbit, protoze vsechno tam bylo z poradnyho zeleza.



Naposledy editováno 19.12.2009 20:46:15

(reakce na) FireBlade versus R1

19.12.2009 v 23:37 | Nahoru | #86
_dfy>Moc pěkné...Hold poctivý bike, ne jako ty muší váhy teďka S tou malou úpravičkou jela Aprilka na motor srovnatelně s 1098 v základu. Ale například Honza od nás z týmu, mi na každé rovince (a to měl Hondici ještě přiškrcenou) vždy kousek ujel... Nehledě na to, když jsem se kdysi potkal v Mostě na cílovce s Michalem Fillou. Předjel mě (to mě nepřekvapilo) a ještě mi nadělil pěkných 100 metrů k dobru (to už trochu jo). A pak ta váha...ale pěkné to bylo, když lidi okukovali jaký je to předjel veterán Teď už se nemám na co vymlouvat, safra...

Naposledy editováno 19.12.2009 23:38:37

1 reakcí na tento příspěvek FireBlade versus R1

20.12.2009 v 18:36 | Nahoru | #87
Kde skončilo to RSVčko ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

20.12.2009 v 18:42 | Nahoru | #88

gorkin>Kde skončilo to RSVčko ???



Prodal ho Nikotynovi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

20.12.2009 v 18:44 | Nahoru | #89
DanMagna> on už nejezdi 999ku ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FireBlade versus R1

20.12.2009 v 19:00 | Nahoru | #90

gorkin>DanMagna> on už nejezdi 999ku ??



Tak vzhledem k mrazum ted nejezdi nic , ale vazne, 999R samozrejme ma, ale jeste si k tomu koupil Amanna, neb na 999R ho ceka repase motoru po dvou zavodnich sezonach a neb kazdy dil je drazsi nez kdyby byl ze zlata, tak RSV se jevi jako vyrazne levnejsi zavodni special

Naposledy editováno 20.12.2009 19:02:03
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist