Téma: vfr750 -vfr800
10.12.2009 v 09:08
ahoj všem přispějícím kolik je rozdílu mezi těmito motrorkama
1 reakcí na tento příspěvek vfr750 -vfr800
800=782
zajdi na www.hondavfr.eu a ptej se jen tech, co ji maj ..
zajdi na www.hondavfr.eu a ptej se jen tech, co ji maj ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr750 -vfr800
Petr_VFR>800=782
zajdi na www.hondavfr.eu a ptej se jen tech, co ji maj ..
Však VFR750 taky nemá přesně 750ccm,ne?
Podle mě je celej dotaz tak nějak divnej.
1 reakcí na tento příspěvek vfr750 -vfr800
jirkavfr
Měl jsi dotaz více specifikovat, protože rozdíl je patrný už z fotek, kterých je tady hafo. To je jako ptát se - "Jakej je rozdíl mezi Škodou 1000 a Škodou 100 ." Nebo Ti stačí počet rozdílů? To ale bude oříšek
Vem to znovu a pořádně
Měl jsi dotaz více specifikovat, protože rozdíl je patrný už z fotek, kterých je tady hafo. To je jako ptát se - "Jakej je rozdíl mezi Škodou 1000 a Škodou 100 ." Nebo Ti stačí počet rozdílů? To ale bude oříšek
Vem to znovu a pořádně
1 reakcí na tento příspěvek vfr750 -vfr800
Když nebudu porovnávat techniku..
VFR 750 86-90 nejlehčí, nejdivočejší, podvozkově nejslabší, 86-88 idiotský rozměr kol, posaz trochu jako na koze, asi nejvzpřímenější posaz ze všech VFR. Z vlastních zkušeností žrala nejvíce, ale možna chyba kusu.
90-93-97 sportovnější posaz, oproti předchozím vyšší váha, lepší podvozek, asi nejlepší motor, který má skutečně páru už od spod. Spotřeba při běžné jízdě 6.5l.
90-93 má větší karbce, průběh výkonu motoru ještě není tak uhlazený a člověk si na motorce více užívá. Malá nádrž, dojezd jen 200km.
94-97 o odst lepší podvozek a hlavně lepší brzdy, díky plovoucím kotoučům. Přepracované hlavy válců, karbce s menším difuzorem kvůli emisím, citelně větší nádrž a dojezd 400km.
98-01 800Fi, zásadní rozdíl ve vtřikování, spotřeba o litr nižší, váha pořád +- stejná, motor má vyrazně pomalejší reakce na plyn, v nizkých otáčkách jede hůře než 750, ma kratší jedničku, ale krouťák 750 je prostě pryč.. :( Je mnohem uhlazenější, více "user friendly", zcela bez vibrací, brzdy DUAL CBS naprosto výborné. Oproti 750 je menší, posaz je více stísněný, člověk se na ní více krčí. Takže posezově je sportovnější, motoricky více turistická, výkon motoru bez kopanců. zvláštnost jsou dva chladiče po stranách motorky :(
01 má změny ve vstřikovacích mapách, prý pro dosažení nežší spotřeby, jinak zapojený DUAL CBS a H.I.S.
86-2001 rozvody ozubenými koly, žáden napínák, žáden rachot řetězu. VTEC má kalsický tozvodový řetěz.
02-09 800 VTEC, motor jede dole ještě hůř, ale při zapojení všech věntilů je jak politý živou vodou a oproti 800Fi, díky tomuto průběhu výkonu, působí více sportovněji. Bohužel žere více.
Motoricky jsou na tom nejtarší nejlépe, pak díky emisním normám byly motory více a více škrceny, podvozkově jsou zase nové modely samozřejmě lepší..
Ideální kompromis je VFR 750 RC36II, tedy rv. 1994-1997
VFR 750 86-90 nejlehčí, nejdivočejší, podvozkově nejslabší, 86-88 idiotský rozměr kol, posaz trochu jako na koze, asi nejvzpřímenější posaz ze všech VFR. Z vlastních zkušeností žrala nejvíce, ale možna chyba kusu.
90-93-97 sportovnější posaz, oproti předchozím vyšší váha, lepší podvozek, asi nejlepší motor, který má skutečně páru už od spod. Spotřeba při běžné jízdě 6.5l.
90-93 má větší karbce, průběh výkonu motoru ještě není tak uhlazený a člověk si na motorce více užívá. Malá nádrž, dojezd jen 200km.
94-97 o odst lepší podvozek a hlavně lepší brzdy, díky plovoucím kotoučům. Přepracované hlavy válců, karbce s menším difuzorem kvůli emisím, citelně větší nádrž a dojezd 400km.
98-01 800Fi, zásadní rozdíl ve vtřikování, spotřeba o litr nižší, váha pořád +- stejná, motor má vyrazně pomalejší reakce na plyn, v nizkých otáčkách jede hůře než 750, ma kratší jedničku, ale krouťák 750 je prostě pryč.. :( Je mnohem uhlazenější, více "user friendly", zcela bez vibrací, brzdy DUAL CBS naprosto výborné. Oproti 750 je menší, posaz je více stísněný, člověk se na ní více krčí. Takže posezově je sportovnější, motoricky více turistická, výkon motoru bez kopanců. zvláštnost jsou dva chladiče po stranách motorky :(
01 má změny ve vstřikovacích mapách, prý pro dosažení nežší spotřeby, jinak zapojený DUAL CBS a H.I.S.
86-2001 rozvody ozubenými koly, žáden napínák, žáden rachot řetězu. VTEC má kalsický tozvodový řetěz.
02-09 800 VTEC, motor jede dole ještě hůř, ale při zapojení všech věntilů je jak politý živou vodou a oproti 800Fi, díky tomuto průběhu výkonu, působí více sportovněji. Bohužel žere více.
Motoricky jsou na tom nejtarší nejlépe, pak díky emisním normám byly motory více a více škrceny, podvozkově jsou zase nové modely samozřejmě lepší..
Ideální kompromis je VFR 750 RC36II, tedy rv. 1994-1997
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr750 -vfr800
C.J.> dik jen jsem si ujasnil že to co sedlam je dobra volba a už o 800 přestavam uvažovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vfr750 -vfr800
jirkavfr> Jen jsem zapomněl dodat jednu věc, dost důležitou :D VFR 800Fi se řídí oproti 750 jako "malorážka", ačkoliv papírově je váha stejná, rozdíl v ovladatelnosti je obrovký, ona centralizace hmoty nejsou asi jen kecy Se 750 člověk musí bojovat jako se starým superbikem, do zatáček ji tlačit, ze zatáček zvedat.. Pár kol ostrých zatáček a člověk je fakt zpocený, kdežto na 800fi se dloubeš v nose
O 750 bych uvažoval fakt jen o posledních ročních, 96 a 97, on sice motor vydrží věky, ale všechno se časem opotřebovává.. Já měl teď třeba problém s termostatem, otevíral málo a přehřívala se. Potřebuju vyměnit těsnicí kroužky kolem brzdových pístku, protože se už vydrolují ven, prostě nic není věčné.. Takže volba novější 800fi není špatná, navíc dnes jde běžně sehnat první 800Fi za 60tis, což je paráda. Za zachovalou 750 chtějí leckdy stejně.
O 750 bych uvažoval fakt jen o posledních ročních, 96 a 97, on sice motor vydrží věky, ale všechno se časem opotřebovává.. Já měl teď třeba problém s termostatem, otevíral málo a přehřívala se. Potřebuju vyměnit těsnicí kroužky kolem brzdových pístku, protože se už vydrolují ven, prostě nic není věčné.. Takže volba novější 800fi není špatná, navíc dnes jde běžně sehnat první 800Fi za 60tis, což je paráda. Za zachovalou 750 chtějí leckdy stejně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |
Honda VFR750F RC36 Honda VFR 750 | Honda_VFR | 14 | 26.1.2022 v 12:10 Slávek-TDM |