bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: to je zvouček:)
7.12.2009 v 22:46
to je nádhera, co?
takový brumlavý chrapláky nemáte a ty vizuální efekty taky ne
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek to je zvouček:)

7.12.2009 v 22:50 | Nahoru | #1
Hruza

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 22:51 | Nahoru | #2
kodlisko> homokládo

1 reakcí na tento příspěvek to je zvouček:)

7.12.2009 v 22:54 | Nahoru | #3
Natom sem jezdil v autoškole skvělá motka .

1 reakcí na tento příspěvek to je zvouček:)

7.12.2009 v 22:54 | Nahoru | #4
co stím je?? semi zdá,že to jde jen na dva válce néé??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 22:55 | Nahoru | #5
memphis.unv> tak ja ti tu zitra pridam zvoucek taky bude krasnej.

1 reakcí na tento příspěvek to je zvouček:)

7.12.2009 v 22:56 | Nahoru | #6
peklostroj
já naštěstí už v autoškole jezdil na japonský 500ccm

(reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 22:56 | Nahoru | #7
PATYs.....> však to je ten správné počet

1 reakcí na tento příspěvek to je zvouček:)

7.12.2009 v 22:56 | Nahoru | #8
Na ten volnoběh to je prdel :D a pak jak to drží pod plynem tak dobrý no...pěkně namazáno :D i kolem vejfuku

(reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 22:57 | Nahoru | #9
ST3> můžem se vsadit které bude lepší
akorát se bojím že vyhodnocení nebude možný protože se neshodnem

(reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 22:57 | Nahoru | #10
vonZahn> v tom nejlepším slova smyslu

2 reakcí na tento příspěvek to je zvouček:)

7.12.2009 v 22:59 | Nahoru | #11
a co ten pravej výfuk ? to je jen atrapa ? se mi zdá že funkční byl jen levej . ale hezký nj nuda dělá svoje co

to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:00 | Nahoru | #12
Parada

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:01 | Nahoru | #13
Palec68> to je nádhera jak si přede, slyšel jsem nádherné výraz "nedbalá elegance"
a to máš slyšet když jí šlápnu na hrtan, to teprve je
jinak používám M2T a protože se držím hesla "pro jistotu radši víc než míň" tak to je možná 1:35 noa je to zasraný po každé vyjižďce takže ty koncovky furt nepucuju

1 reakcí na tento příspěvek to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:03 | Nahoru | #14
No ten zvuk důvěrně znám , a k srdci mi nikdy až tak nepřirostl , ale musím uznat že to máš pěkný , a hlavní je že máš ten stroj fakt moc rád , a důležité je že tě baví, jináč v tom foťáku to bude trošku zkreslený, takže se zdá hlubší než je a na volnoběh se to zdá skoro jako chod velkýho Emerickýho V2 , takové to krásné bublání , a musím ocenit že i po minutě volnoběhu to pořád jelo, mě se většinou na volnoběh po chvilce zasraly svíce od oleje a přestalo to jet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:04 | Nahoru | #15

memphis.unv>Palec68> to je nádhera jak si přede, slyšel jsem nádherné výraz "nedbalá elegance"
a to máš slyšet když jí šlápnu na hrtan, to teprve je
jinak používám M2T a protože se držím hesla "pro jistotu radši víc než míň" tak to je možná 1:35 noa je to zasraný po každé vyjižďce takže ty koncovky furt nepucuju


Peknej vizual M2T efekt... Jen bych za tebou nechtel jezdit, bych si nekde v ty mlze namlatil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:04 | Nahoru | #16
popik> motor by potřeboval generálku, už ani předstih to nechce držet, takže je to znat aji na té kouřivosti levýho a pravýho. předtim než jsem to natáčel tak jsem si dal vyjižďku a chtělo by to ty kladivka seštelovat, na čtyřech tisících kde je nástup výkonu vypadne levé válec.
to neni nuda ale láska

2 reakcí na tento příspěvek to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:09 | Nahoru | #17
Pěknej zvuk
Já jsem nemohl ze zvuku jednoválce ČZ, taky jsem si ji díky tomu vybral. Má hodně „ostrý“ zvuk a motor má své charakteristické rysy

Zvuk ČZ 250/455:


Porovnání ČZ 250/471 vs ČZ 250/455:


Já tam vizuální efekty nemám, aneb polo syntetika udělá své

(reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:10 | Nahoru | #18
DMC.motobiker> tak tady máš důkaz že opravdu je to kus od kusu a jsou kusy dobrý který dělají to co mají
jinak na nemám ani kameru a s foťákem neumím takže jsem to nahrával webkou na notálu, je poznat že jsem na to moc neviděl co to nahrává, naklápění obrazovky a na koncu když to vypínám jsem jak magor lezl kolem mašiny s notálem
to jak si pobrumlává je jedna z věcí co mně na tom tak strašně líbí, přirovnal bych to k mařce bez šprndy co za tebou přijde v polorozeplé košili žádná uhlazená vyfintěná modelka.
jinak neni problém abych ju nechal nastartovanou a šel se převlíkat do hadrů na mašinu, přijdu a ona si furt pobrumlává

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:13 | Nahoru | #19
2-hrnek> za jízdy to neni tak strašný, to je tim že při tom tůrování se to tim nerovnoměrným chodem trochu přehlcuje, navíc na volnoběh to moc nespaluje a při zvednutí otáček se to najednou vypálí. za jízdy to neni moc poznat, ale nejlepší je zvrdnout šoupátko nadoraz, to po chvíli za mnou opravdu vidět neni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:15 | Nahoru | #20
memphis.unv> 1:35 ??? mě řekli v Jawce že pokud mám polosyntetiku tak klidně až 1:75 což mi přijde trošku hardcore. S tou generálkou mi povídej.....=0)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:16 | Nahoru | #21

memphis.unv>2-hrnek> za jízdy to neni tak strašný, to je tim že při tom tůrování se to tim nerovnoměrným chodem trochu přehlcuje, navíc na volnoběh to moc nespaluje a při zvednutí otáček se to najednou vypálí. za jízdy to neni moc poznat, ale nejlepší je zvrdnout šoupátko nadoraz, to po chvíli za mnou opravdu vidět neni


presne vim, o cem mluvis, taky sem takovou mel...

(reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:18 | Nahoru | #22

CantoDeOssanha>memphis.unv> 1:35 ??? mě řekli v Jawce že pokud mám polosyntetiku tak klidně až 1:75 což mi přijde trošku hardcore. S tou generálkou mi povídej.....=0)


to je pak nejaky malo mazavy, ne? Ja jezdil uplne vsechny 2T vcetne Jawek na plnou syntetiku TTS...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:18 | Nahoru | #23
jirin.sv> tak ty jsou nádherný!
nejlepší na těch kévačkách je že ač dvoutakt, má charakteristiku dieselu
jinak stejnou čz mají dva kamoši a to je nástroj teroru. nevim jestli to tak má byt ale ten motor je vespodu naprostá mrtvola ale jak chytne svý otáčky tak trhá ruce! dělají to obě takže nevim

2 reakcí na tento příspěvek to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:22 | Nahoru | #24
hrozný to zvuk

(reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:25 | Nahoru | #25
CantoDeOssanha> jako konzervativec dávám M2T, který má byt 1:40, ale protože ho kupuju v litrovkách a sebou si ho beru do půllitrové petky pod sedlo tak tim přelíváním a všim možným tam dám radši o něco víc, ono když flašku postavíš tak ti ze stěn aji tak ještě steče na litr nebo dva. takže když tankuju 8 litrů, dám tam na 10 a ještě s tim že na další litr ulpěl olej na stěnách flašky- mám rád jistotu že tam nebude málo, mám rád předimenzovanost
navíc je to dvoutakt takže jsou situace kdy se hůř maže a já jí přece jenom dávám co proto
jinak mám na levým pístním čepu vůli jak kurva, je to hafo poznat na vibracích a zvuk co se line z motoru teď připomíná šicí stroj. aji předstih se kvůli tomu blbě šteluje.
nevim jak je to možný, ta vůle přece nemůže byt tak velká ale při tom štelování mně to při opačným pootočení udělá rozdíl 3mm prostě GO a bude zas jak za mlada

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:27 | Nahoru | #26
2-hrnek> ale stejně kouří daleko víc než třeba MZ která má obdobnou spotřebu a M2T je v ní ve stejným poměru, za jawou je mlha aji na polosyntetiku aji když teda ne taková a MZ nekouří ani na M2T
neni nad M2T

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:28 | Nahoru | #27
memphis.unv> Díky za pochvalu :). No mě na těch ČíZách baví jak to jsou obratné mršky, obě. Velmi dobře se s něma jezdí v Alpách . Jinak konkrétně 471 dokáže za ruce možná potahat víc než SV .

Ještě přidám schválně nějaký zvuk za jízdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:28 | Nahoru | #28
Danielos> nezáviď že ho nemáš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:32 | Nahoru | #29

memphis.unv>2-hrnek> ale stejně kouří daleko víc než třeba MZ která má obdobnou spotřebu a M2T je v ní ve stejným poměru, za jawou je mlha aji na polosyntetiku aji když teda ne taková a MZ nekouří ani na M2T
neni nad M2T


To TTS mi nekourilo ani na 250 ani na 350 a dalo se to i cuchat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) to je zvouček:)

7.12.2009 v 23:35 | Nahoru | #30

memphis.unv>Danielos> nezáviď že ho nemáš



Já jsem si tohoto zvuku užil dost, ale aspoň trochu lepšího.

Jo a taky jsem si užil smradlavého a poprskaného oblečení od výfuků

Naposledy editováno 07.12.2009 23:37:23
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Umístění propanbutanové láhve Jawa 350/632 Johny_Servis 27 16.12.2023 v 09:43 JMan
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Jawa 350, oprava motoru, hledám na ... Jawa 350/632 Weret 4 26.9.2023 v 21:24 Weret
Plechový držák světla na Jawu Bizon... Jawa 350/632 Weret 1 27.5.2023 v 09:07 2stroke
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy


TOPlist