globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozvody na ZXR
1.12.2009 v 22:49
Zdar,prosím všecny příznivce Kawasaki zda by mi neporadili s rozvodama na ZXR 750
Díky Všem

1 reakcí na tento příspěvek Rozvody na ZXR

2.12.2009 v 08:39 | Nahoru | #1
ZXR jsem měl i dělal nejen sobě. Co konkrétně potřebuješ?

Rozvody na ZXR

2.12.2009 v 10:37 | Nahoru | #2
Já už bych to nedělaL

3 reakcí na tento příspěvek Rozvody na ZXR

2.12.2009 v 12:40 | Nahoru | #3
vetsina rozvodu vydrzi minimalne 90 000 km a vic, to uz mas tolik nalitano ?

(reakce na) Rozvody na ZXR

2.12.2009 v 12:45 | Nahoru | #4

Creck>vetsina rozvodu vydrzi minimalne 90 000 km a vic, to uz mas tolik nalitano ?



Asi to je spíš podle modelu a údržby. Já měnil tenkrát u svý,když měla na budíkách 67.000 mil - pokud nebyly z ničeho jiného To už nikdo nezjistí. Každopádně nevim,zda byl původní... myslim si,že ne. Takže kdo ví,co měl ten motor už natočíno

(reakce na) Rozvody na ZXR

2.12.2009 v 19:15 | Nahoru | #5
mm-art-airbrush> Když jsem sundal víko ventilů a spodní víko kde je na klice kolečko a nastavil jsem to na risky tak mi značky na spodku a na pravé vačce seděly, ale levá vačka byla cca 3-4 mm jinde.....Tak nevim jestli to mam nastavit tak, aby to sedělo všude tak nějak stejně a jestli je průhyb řetězu mezi kolama nahoru a dolu 7mm ještě v normě.
Dík moc

(reakce na) Rozvody na ZXR

2.12.2009 v 19:21 | Nahoru | #6
Creck> Tolik ještě ne,na budíkách je necelejch 50 tis,ale přives jsem to bez nahonu takže kolik to doopravdy má nevim. Dělám právě motor a když jsem to rozebral tak spodek a pravá vačka sedí na značkách, ale levá je o cca 3-4mm jinde. Tak nevim jestli to může bejt vytahanym řetězem

Rozvody na ZXR

2.12.2009 v 21:15 | Nahoru | #7
No, dle popisu bych to viděl na výměnu rozvoďáku a pak udělat vůle.
Předpokládám tedy, že při nastavení odpovídající HÚ máš na sací vačce rysku IN 3-4mm pod hranu víka směrem k napínáku. To už je dost... rozvoďák na tohle stojí kolem 1.400,- , tak když už to máš otevřené... hlavně pak znova ventily,podtlaky,...ale to určitě víš.

1 reakcí na tento příspěvek Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 00:40 | Nahoru | #8
to jsem taky delal na ninje ale i s novym retezem i napinakem byla jedna o neco niz nevym ted ktera asi o pul zubu proste ta jedna ryska nebyla soubezne s kartelem motoru cim to je??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 06:26 | Nahoru | #9
riderfery> teď nevim hele.... já naposled dělal ZXR, to je už nějaký ten pátek a od té doby jsem toho dělal "trochu víc" . A dělalo to pak nějaký brajgl? střílela? a při následné kontrole vůlí při HÚ bylo vše v cajku?

(reakce na) Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 12:23 | Nahoru | #10
mm-art-airbrush> jo jede to strili tak normalne ze jo pri razantnim podrazovani normalka si myslim

(reakce na) Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 13:24 | Nahoru | #11

Creck>vetsina rozvodu vydrzi minimalne 90 000 km a vic, to uz mas tolik nalitano ?



Ne ta uz ma jednou tolik na to jak je to stolete
Vzbud se.

Jinak tam jsou retezy 2 na altec a ten by sisi mel osefovat take.

Naposledy editováno 03.12.2009 13:25:13

Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 16:06 | Nahoru | #12
Jen tak informačně sem dávám 2 obrázky. Máš to takto nastavené? Jo a sory za kvalitu toho 2.obrázku.
[URL=

1 reakcí na tento příspěvek Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 16:17 | Nahoru | #13
Jestli máš sací vačku o 3-4mm jinde, tak to zkus posunout o zub směrem k dělící rovině hlavy a víka. A vůle řetězu mezi koly 7mm, to je fakt dost. Taková vůle tam je když tam není napínák. Takže máš buď mega vytahaný rozvodový řetěz nebo nefunkční napínák. Rozvoďák si můžeš změřit, ale to bys ho musel mít venku z motoru, no možná jen bude stačit vyndat vačky. Měří se vzdálenost 20ti následujících čepů. Standart je: 155,5 - 155,9mm. Dovelené maximum je: 158,0mm. Pokud naměříš víc, tak ho vyměň.
Já mám na svojí najeto cca 30000mil(tachometrově, takže pravda bude určitě víc) a na rozvoďáku sem naměřil 155,6mm. Je to čtyřválec, ten řeťez musí vydržet min. 50000km.
Jo je tam i druhý řeťez, ten pohání od spojky alternátor jak bylo řečeno a taky obě čerpadla(vodní i olejové).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 16:40 | Nahoru | #14
Tohle už musí pochopit NAPROSTO každej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 16:42 | Nahoru | #15
mm-art-airbrush> mýlíš se,jelikož jsem se nikdy ešče nerozváděla...přečtu si to ještě jednou....

1 reakcí na tento příspěvek Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 17:08 | Nahoru | #16
Snad pochopí, sme přece motorkáři tak si musíme pomáhat

(reakce na) Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 17:16 | Nahoru | #17
mischa638>
Čau, co to tvoje Káčko, už jede?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 17:17 | Nahoru | #18
MrsAtasova> koukám,že máš pořádnou motorku a na jedné fotce poznávám Jardovo Bullíka...moooc pěkná práce.

1 reakcí na tento příspěvek Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 17:22 | Nahoru | #19
Poggy>Čau, tak ono jezdí od chvíle co sem to složil Jen ne tak jak má Teď sem bohužel bez práce, takže i bez peněz, tak motorka musí čekat v garáži. Potřebuju novou řídící jednotku a až ji budu mít tak hurá do školy na brzdu a ladit a ladit a ladit Tak do jara ještě času dost, příští sezonu si snad zajezdím Z prací je to blbé, asi o dobrého mechanika nikdo nestojí

(reakce na) Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 17:24 | Nahoru | #20
mischa638>
To je blbý Tak práce se snad najde a jednotku seženeš. Nedělá jí třeba i Ignitech nebo Dynojet, kdyby jsi nesehnal origo?

1 reakcí na tento příspěvek Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 17:34 | Nahoru | #21
Pujdu do Ignitechu, škola snima spolupracuje, je to česká firma a navíc programovatelná jednotka stojí jen 3500Kč oproti cca 21000+Kč za origo! Sice "programovatelná" jde jen o předstihovou mapu a max. omezovač víc tam toho nevymyslíš s čím si hrát. Ale za ty prachy bych byl blbec nevzít to

(reakce na) Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 17:41 | Nahoru | #22
mischa638>
Tak jasný, proč nekoupit levnější. Jen se zeptám jestli se u toho předstihu na karburátorech při ladění i nějak uvažuje s bohatostí? Vím, že to možná zní blbě, ale přecejen vysávací efekt difuzoru není lineární a chudá směs potřebuje jinej předstih než bohatá. Nebo se počítá s +- ideálním poměrem?

Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 17:46 | Nahoru | #23
to by mě taky zajímalo.

1 reakcí na tento příspěvek Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 17:53 | Nahoru | #24
Tak na tohle ti nedokážu jednoznačně odpovědět. Složit motorku a seřídit, pokud je to v origo stavu je jedna věc, ale když už chceš něco ladit a aby to mělo efekt, tak to je opravdová alchimie. Zatím s tím nemám osobní zkušenost proto s tím pudu do školy a bude se to dělat pod dohledem opravdových odborníků, já sem tepr na začátečník proti lidem co jsou ve škole. Každopádně na brzdě máš lambdu, takže pěkně vidíš jestli máš směs chudou nebo bohatou a podle toho si to naladíš. Jinak neboj až s tím budu na brzdě a nějak schopně se to nastaví a já budu zase o něco málo moudřejší tak se rád podělím o nové poznatky

(reakce na) Rozvody na ZXR

3.12.2009 v 18:05 | Nahoru | #25
mischa638>
Díky, ono je těžký sehnat takovýhle moudra. Sice bych to stejně ladit nedokázal a ani mi nejde o koomerční využití, ale ve škole se furt skloňuje program v jednotce a jak to funguje doopravdy ti nikdo neřekne. Třeba je blbost aby vynechanej zub na impulzním kole dával signál o poloze kliky v HÚ a zárověň vysílal povel k přestihu (ŘJ by ten impulz dostala pozdě), to se u aut řeší 14tým zubem před HÚ. Stejně jako interpolace mezi nastavenými režimy práce apod.

(reakce na) Rozvody na ZXR

4.12.2009 v 16:44 | Nahoru | #26

mm-art-airbrush>MrsAtasova> koukám,že máš pořádnou motorku a na jedné fotce poznávám Jardovo Bullíka...moooc pěkná práce.



Jarin Bulíka rozebral a nyní staví v garáži...

1 reakcí na tento příspěvek Rozvody na ZXR

4.12.2009 v 16:45 | Nahoru | #27
to zas bude překvapení

(reakce na) Rozvody na ZXR

4.12.2009 v 16:56 | Nahoru | #28

mm-art-airbrush>to zas bude překvapení



domácí stavbička,myslím,že to vymaká....byl to jeho sen.....

Rozvody na ZXR

4.11.2010 v 23:32 | Nahoru | #29
ja by som sa chcel tiez nieco opytat.mam ZXR 750 r.95 a pri zazimovani som si vsimol,ze pri tretej sviecke je dost oleja.vidno aj znicene tesnenie pod vikom ventilou,no a vlastne ci sa to tesnenie da vyrobit alebo sa to da zohnat,a ak ano tak kde prosim.

Rozvody na ZXR

6.11.2010 v 20:59 | Nahoru | #30
summerland - normalne v kawasaki ti ho objednaji, nebo na partsdepot.cz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 Georg_moto 4 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 Grambldouch 10 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 virgilm 1 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 Kába 9 29.1.2023 v 22:46 Kába
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 marekvjatrak 10 29.1.2023 v 08:22 Thunder


TOPlist