globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proměření na Dynojetu
13.11.2009 v 09:33
Tak jsem nechal Mazlíka konečně proměřit, nepotřeboval jsem to proto, abych mohl v hospodě říkat: "Voe, tam mám xxx koní a krouťák jako kráva", ale po menších úpravách pro jistotu, že není ve výkonu někde díra a je tam správná směs.
Motorka: H-D Sportster 883R - 2007
Úpravy: Screaming Eagle kit sání, S-E koncovky výfuků, Power Commander III + O2 eliminators, S-E svíčky (performance triple platinum), S-E těsnění svodů.

Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 09:45 | Nahoru | #1
No a co?

(reakce na) Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 09:48 | Nahoru | #2
FiZzeR> No a nic.
Myslel jsem, že by to třeba mohlo zajímat majitele stejných strojů...

1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 09:50 | Nahoru | #3
hm . já nevím .. ale nemá mít Sportster 883 40kw a 69Nm v serii ??
ty tam máš 31kw a 60Nm ... ikdyby to bylo na zadním kole, tak je to málo .. nezabil si spíše těma úpravama nějakýho koně ??
V hospodě bych to radši neříkal

(reakce na) Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 10:03 | Nahoru | #4
DavR1> Taky me to trochu prekvapilo proti katalogovym hodnotam, ale myslim, ze hraji velkou roli podminky mereni. Kazdopadne mi po mereni rikali, ze jsou ty hodnoty vyssi nez na serii.
Viz jine tema zde: me jde spis o to, aby se vsichni otaceli za randalem, nez aby to dobre jjelo

Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 10:15 | Nahoru | #5
um, já se taky zeptám "no a co?" - důvod? Nikde nevidim výsledky, takže jak to dopadlo, hoď graf nebo něco

1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 10:20 | Nahoru | #6
když vidím výkon čoprů musím vždycky kroutit hlavou, tolik masa a takovej čajíček

Jinak máš dost chudou směs

až 15:1 při plným plynu, no fuj

1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 10:22 | Nahoru | #7
zda se ze nekteri graf z brzdy vidi .. nekteri ne... ja ho nevidim:)

Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 10:25 | Nahoru | #8
tak aby někdo nebyl ochuzenej

(reakce na) Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 10:31 | Nahoru | #9

assassin>zda se ze nekteri graf z brzdy vidi .. nekteri ne... ja ho nevidim:)



Já ho taky nevidim, proto můj první příspěvek...

1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 10:35 | Nahoru | #10
Tak to se omlouvam za castecnou neviditelnost - proto jsem nechapal FiZzeRovu reakci - a dekuji Stevovi za zviditelneni pro vsechny.
To Jurawood: ja myslel, ze ideal (lambda=1) je 14,7:1; pro vyssi vykon trochu bohatsi, pro nizsi spotrebu trochu chudsi...proto mi to prislo celkem v pohode, hlavne nad 4tis. otacek na tom stejne v podstate nejezdim...harle, harle, harle...

Naposledy editováno 13.11.2009 10:51:32

Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 10:59 | Nahoru | #11
S tím grafem, to se chlubíš, nebo si stěžuješ?

Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 11:19 | Nahoru | #12
tak ono ten krouťák nemá špatnej průběh
hlavně si pánové uvědomte, že on to nemusí točit do nějakejch horoucích toček

1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 11:20 | Nahoru | #13
btw. na kolik to měření vyšlo?

(reakce na) Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 11:34 | Nahoru | #14
CharlitoCZ> Jestli myslíš Kc - tak 0,-. Mel jsem z akce poukaz na posezonni prohlidku zdarma a v ramci toho mi to i promerili - to mi prijde jako dobra cena
A dik za zastani, ja se tu v zadnem pripade nechci srovnavat s nejakymi R1pico a jejich 250 koni pri 19000ot. , me slo o to, jestli je prubeh momentu a smes v poradku a to se mi zda, ze je, ale klidne piste, ja se to jevi vam.

Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 12:10 | Nahoru | #15
poukud už máš instalovaný PC tak bych aspoň v rozmezí 3.600 až 4.500 ot trošku dopřál více paliva, aspoň od 3/4 plynu a víc

Proměření na Dynojetu

13.11.2009 v 16:06 | Nahoru | #16
a kolik je teda optimální poměr, jestli je 15:1 chudý?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proměření na Dynojetu

14.11.2009 v 12:16 | Nahoru | #17

Jurawood>když vidím výkon čoprů musím vždycky kroutit hlavou, tolik masa a takovej čajíček

Jinak máš dost chudou směs

až 15:1 při plným plynu, no fuj



Ty někde poznáš, kde má a kde ne plný plyn?? Já to asi v tom grafu přehlídnul.

(reakce na) Proměření na Dynojetu

14.11.2009 v 12:19 | Nahoru | #18

Teckie>Tak to se omlouvam za castecnou neviditelnost - proto jsem nechapal FiZzeRovu reakci - a dekuji Stevovi za zviditelneni pro vsechny.
To Jurawood: ja myslel, ze ideal (lambda=1) je 14,7:1; pro vyssi vykon trochu bohatsi, pro nizsi spotrebu trochu chudsi...proto mi to prislo celkem v pohode, hlavne nad 4tis. otacek na tom stejne v podstate nejezdim...harle, harle, harle...



Je to chudé skoro v celém rozsahu. A Haryky jsou na to obecně trošku háklivější, určitě bych obohatil.

Proměření na Dynojetu

14.11.2009 v 12:20 | Nahoru | #19
Ty kráso, osmistovkový motor a to má jen 31kw??? Já mám na dvacce 21kw

1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu

14.11.2009 v 17:26 | Nahoru | #20
tak tu ale někdo vysvětlete jak je to s tou bohatostí, jestli 14,7 jako uváděnej ideální poměr je podle vás chudá směs.. ??

Radeoon - tyhle motorky o výkonu nejsou, navíc vsadím boty, že ta Tvoje dvacka nemá krouťák 55Nm na zvýšenej volnoběh

1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu

14.11.2009 v 17:29 | Nahoru | #21
jo hoši většiná z vás je dost vedle.při měření na Dynu vyjde hodnota vždycky menší než píše vírobce.a je to o 5 až 7 koní mín.je to tím že ve fabrice kde testujou motory a měří je,jim dají ty nejlepší podmínky pro chod a ty nejdou v normálním provozu,klimatu atd dohnat.Byl sem na Dynu s ČZ 250 513 a že má napsáno 35 koní tak bylo naměřeno 28 K a 32 Nm. při 6445 ot/min. Výkon navýšen o -1,6% podle Čsn. takže nějaký keci že má na dváce21 KW je ve skutečnosti pěkná blbost.jak je to u hodně malých kubatůr nevím ale tohle je fakt.

Proměření na Dynojetu

14.11.2009 v 17:31 | Nahoru | #22
všichni co si to nechali měřit tam co já višla menší hodnota než udává výrobce.a že tam měřili Hayabusy a jiný všemožný japonský nesmysly.

2 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu

19.11.2009 v 15:12 | Nahoru | #23
Prosim, nepiste, ze je ten vykon malej, ze HD je sr... atd., ja si tu motorku nevybiral kvuli vykonu (jako asi nikdo, kdo ma HD).
Me opravdu zajima spis jak je s tou bohatosti smesi. Nevite jak se to na Dynu promeruje? (bohuzel jsem u toho nebyl). Myslim na ktery rychl. stupen, kolik plynu, z ktereho vyfuku se bere krivka bohatosti - nebo prumer? atd.
Jurawood> Mas s PC nejake bohatsi zkusenosti? Na HD jsou tam 2 mapy - na kazdy valec zvlast, zadni valec PC obohacuje vic a nerad bych to nejak pokonil. Nemas zkusenosti s aplikaci "Accell Pump Utility" k PCIII?

(reakce na) Proměření na Dynojetu

19.11.2009 v 15:23 | Nahoru | #24
Teckie> jj taky bych byl rád za vysvětlení, když už se to tu s tou směsí nadhodilo, že je to chudý.

(reakce na) Proměření na Dynojetu

19.11.2009 v 15:25 | Nahoru | #25

lewisss>jo hoši většiná z vás je dost vedle.při měření na Dynu vyjde hodnota vždycky menší než píše vírobce.a je to o 5 až 7 koní mín.je to tím že ve fabrice kde testujou motory a měří je,jim dají ty nejlepší podmínky pro chod a ty nejdou v normálním provozu,klimatu atd dohnat.Byl sem na Dynu s ČZ 250 513 a že má napsáno 35 koní tak bylo naměřeno 28 K a 32 Nm. při 6445 ot/min. Výkon navýšen o -1,6% podle Čsn. takže nějaký keci že má na dváce21 KW je ve skutečnosti pěkná blbost.jak je to u hodně malých kubatůr nevím ale tohle je fakt.



hlavne se ve fabrice meri uplne jinak.. a pak se stejne namerenej udaj koriguje podle vsech moznych norem... takze cislo samo o sobe moc nerika...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proměření na Dynojetu

19.11.2009 v 15:27 | Nahoru | #26

Němec>tak tu ale někdo vysvětlete jak je to s tou bohatostí, jestli 14,7 jako uváděnej ideální poměr je podle vás chudá směs.. ??

Radeoon - tyhle motorky o výkonu nejsou, navíc vsadím boty, že ta Tvoje dvacka nemá krouťák 55Nm na zvýšenej volnoběh



jelikoz je to namerene pri dynamicke zkousce - akcelerace tak je to celkem chudy asi... pri te akceleraci by to melo byt bohatsi asi..

(reakce na) Proměření na Dynojetu

19.11.2009 v 15:34 | Nahoru | #27

Teckie>Prosim, nepiste, ze je ten vykon malej, ze HD je sr... atd., ja si tu motorku nevybiral kvuli vykonu (jako asi nikdo, kdo ma HD).
Me opravdu zajima spis jak je s tou bohatosti smesi. Nevite jak se to na Dynu promeruje? (bohuzel jsem u toho nebyl). Myslim na ktery rychl. stupen, kolik plynu, z ktereho vyfuku se bere krivka bohatosti - nebo prumer? atd.
Jurawood> Mas s PC nejake bohatsi zkusenosti? Na HD jsou tam 2 mapy - na kazdy valec zvlast, zadni valec PC obohacuje vic a nerad bych to nejak pokonil. Nemas zkusenosti s aplikaci "Accell Pump Utility" k PCIII?



meri se to tak ze se da lambda sonda do vyfuku... tenhle vyslednej graf je na plnej plyn, samo ze pri ladeni mapy se delaj i jizdy na castecne otevreni klapky.. treba po 10procentech...

jestli je pro predni/zadni valec jina mapa tak idealne by melo byt jedno mereni s lambdou v jednom, druhe s lambdou v druhem vyfuku... pokud jsou spojene - vetsinou se to dela na dobre vysledne AFR.. presnost mereni afr zalezi na presnosti lambda sondy + kontroleru...

accel pump utility je akceleracni pumpicka.. umozni ti tam pri prudkem pridani plynu vstriknout jeste dalsi palivo navic.. tzn tady v tom pripade by se projevila jen na zacatku grafu nejspis....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proměření na Dynojetu

19.11.2009 v 15:34 | Nahoru | #28

Blackbirdos>Ty někde poznáš, kde má a kde ne plný plyn?? Já to asi v tom grafu přehlídnul.



no jestli je to graf kterej mu dali jako "vysledek" ladeni tak je celkem jasny ze by to mel byt plnej plyn....

(reakce na) Proměření na Dynojetu

19.11.2009 v 15:56 | Nahoru | #29
assassin> Dik za vsechny odpovedi, konecne konstruktivni a vecne odpovedi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proměření na Dynojetu

19.11.2009 v 16:00 | Nahoru | #30
assassin> ještě nechápu jednu věc a sice katalyzátory - ty spalujou zbytky směsi, ale když je lambda strčená v koncovce, tak přece nepozná, kolik tý nespálený směsi do katu jde, ne?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hydroštely - ventily Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 6 18.9.2018 v 21:32 paulie_gsxr
Svicky a prevodak Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 12 12.9.2018 v 18:31 Kohlstein
Pneu na H-D Harley Davidson XL 883R Honza-Pce 19 1.12.2017 v 00:08 SRLEvladan110
Rozdíl mezi HD Sportster R a HD For... Harley Davidson XL 883R JakobR 1 26.7.2017 v 09:22 b0b4n
brašny na 883R Harley Davidson XL 883R maro81 6 9.5.2017 v 16:20 MartinNTV


TOPlist