bmw_r1300gs_cartec





Téma: WR 450 - jak na vidle
10.11.2009 v 12:28
ahoj, zajimaji me vase zkusenosti - jaky olej lijete do vidli na WRku (zda origo S1 yamaha ci neco jineho), jak mate ty vidle nastavene, postrehy atd...

1 reakcí na tento příspěvek WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 06:51 | Nahoru | #1
výměna oleje Jinak já dal střed 5w a žádnej problém. Šroubek nahoře u prostřed vidlí seřizuje tuhost - čím utaženější tím tvrdší a šroubek zespoda šavle seřizuje vracení se tlumiče do původní polohy - když je to povolený je to jako houpačka (bez tlumení) a čím víc to utahuješ tím víc to tlumí

Naposledy editováno 11.11.2009 06:54:03

WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 17:47 | Nahoru | #2
hele, a cim jsi tam dostaval ty kluzny pouzdra co jsou ve vnejsich rourach ?

WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 18:56 | Nahoru | #3
Na vnější rouře nic není ty teflonovy pouzdra jsou na vnitřní rouře

WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 19:06 | Nahoru | #4
jsou tam dvoje, jedny jsou v drazce v kluzaku, druhy jsou ve vnejsi trubce.

2 reakcí na tento příspěvek WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 19:13 | Nahoru | #5
Měl jsi to někdy rozebrany ???Beru to zespodu jo. Prachovka,gufero,pojistné péro,vymezovací podložka,1xvětší teflonový pouzdro a pak to menší co je poslední na vnitřní trubce.

(reakce na) WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 19:18 | Nahoru | #6
LeošEXC> jezis mel... a je to tak jak tvrdim, stejne jako je to uvedene v manualu.

Kdyztak se do nej podivej, to co je navlecene na kluzaku je tam uvedeno jako "piston metal", to co je uvnitr vnejsiho pouzdra je tam jako "slide metal".
Me jde o to jak ten "slide metal" dostat na misto.

WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 19:24 | Nahoru | #7
Skoukni tyhle videa a bude ti jasnoVideo demontáž
Montáž

1 reakcí na tento příspěvek WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 19:27 | Nahoru | #8
Ty myslíš to co je pod guferem že jo no jednoduše já mám narážeč a pokud ho nemáš rozřízneš stary gufero a naklepneš to přes něj.Tato metoda není zrovna to nej,ale dá se.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 19:39 | Nahoru | #9
LeošEXC> presne, to co pod guferem. Jak mas ten narazec udelanej ? ja prave chci zitra za soustruznikem..

(reakce na) WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 19:42 | Nahoru | #10
AndrejKv> Mám je kupovany Z motolineTU a pokud máš WR 06 tak potřebuješ 48 RV 05 a níž má 46

(reakce na) WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 19:42 | Nahoru | #11
AndrejKv>
rozměry si oměříš od vidlí

Ale to futro tam jde naklepnout i normáně šroubovákem.
A nový gufero natloukám přes starý futro kladívkem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 19:59 | Nahoru | #12
novej>

Nenapsal jsi to náhodou obráceně to štelování tlumičů? Pokud má Yamaha taky tlumiče Kayaba –jednokomorové, jako mám já na Kawasaki KX 125,tak se šroubkem nahoře-uprostřed tlumiče seřizuje odskok tlumiče (vracení se tlumiče do původní polohy)-když přitahuji tak je odskok pomalejší .Dole na tlumiči se seřizuje komprese tlumiče (tuhost),když přitahuji je tlumič tužší.Tak to mám popsané v manuálu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 20:11 | Nahoru | #13
Raffaello> Je to přesně tak jak píšeš.

(reakce na) WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 20:22 | Nahoru | #14
LeošEXC>

Abych řekl pravdu,tak jsem ty tlumiče poprvé nastavil, jak to popsal novej, protože mi to samé řekli někteří jezdci.Další jezdci mi poradili zase obráceně.Takže jsem vůbec nevěděl,jak je to správně.K motorce mám pouze manuál v němčině,tak jsem k tomu sedl a vše o tlumičích jsem si přeložil do češtiny a zjistil jsem, jak je správně nastavit.

1 reakcí na tento příspěvek WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 20:40 | Nahoru | #15
Zdravim chlapi,já se do tlumičů vůbec nevrtám,nechám je vždycky udělat a pán co mi je dělá je seřídí přímo na mojí váhu.

(reakce na) WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 20:45 | Nahoru | #16
DUTOHLAV>

Ty jednokomory jsou poměrně lehké na opravu.Tlumiče jsem si nastavil podle sebe,tak jak mi to pasuje.A jsem s nastavením velmi spokojen.

WR 450 - jak na vidle

11.11.2009 v 21:08 | Nahoru | #17
jenže teď jsou zde dvě varianty a babo raď, která je dobře ....

WR 450 - jak na vidle

9.2.2010 v 18:32 | Nahoru | #18
chtěl jsem vědět kolik oleje tam lejete.v manuálu to nemám asi se ta stránka vypařila a nikdo mi neřekne kolik oleje se tam vejde a jestli 5w a nebo 2.5w

Naposledy editováno 09.02.2010 18:42:32

WR 450 - jak na vidle

10.2.2010 v 19:38 | Nahoru | #19
Já to dělám tak jak je v manuálu,vychází to cca šest a půl deci naliju olej ve svislé poloze vytáhám vzduch z pístnice a než dám pružinu tak měžím hladinu oleje od vrchu tlumiče je tam rozmezí od 8 do 13 cm pozor měřít pokud je tlumič i pístnice uplně dole !!!! To: Dutohlav na váhu mají vliv hlavně pružiny jejich tuhost nastavení utlumu by si měl každý seřídit sám divil by jsi se co udělají seřízený tlumiče na motocrosové trati nebo na eduru v lese nebe a dudy.Uvedl jsem extrémní rozdíly tratí jinak tlumiče na WR jsou na motocross bez upravy jen stěží použitelné jsou moc měké.

WR 450 - jak na vidle

11.2.2010 v 18:24 | Nahoru | #20
Dík to jsem potřeboval

(reakce na) WR 450 - jak na vidle

11.2.2010 v 20:15 | Nahoru | #21
LeošEXC> Přesně teďka jsem to dodělal!Dělal jsem tlumiče na své Yuki.Mám tam kupodivu Up-side a je to přesně ftom pořadí jak píšeš... Měnil jsem gufero... a úspěšně!!

WR 450 - jak na vidle

11.2.2010 v 20:39 | Nahoru | #22

WR 450 - jak na vidle

12.2.2010 v 08:25 | Nahoru | #23
... něco o seřízení...

http://www.countrycr...to-technika-pruzenia

WR 450 - jak na vidle

20.4.2010 v 20:31 | Nahoru | #24
ještě jsem se chtěl zeptat kdo mi poradí co mám dělat nalil jsem olej, dal dohromady a vůbec mi nereagujou na štelování šroubkama a to jsem na nich najel 2h.a ani vzduch mi ze šroubku nejde.

WR 450 - jak na vidle

22.4.2010 v 08:19 | Nahoru | #25
Jaká je to motorka ??? Dal jsi správné množství oleje ???

WR 450 - jak na vidle

22.4.2010 v 15:40 | Nahoru | #26
yz450f 03 já uš nevím co stím mám dělat

WR 450 - jak na vidle

18.12.2016 v 16:04 | Nahoru | #27
Pánové,
pořídil jsem vidle z WR 450, rok 06+. Mám je kvůli přestavbě jiný mašiny.
Problém je v tom, že pružina(délka 475mm) má ve složeném tlumiči ještě cca 10mm vůli. Minimální délka pružiny dle příručky je 460 mm. Setkal se někdo z vás s podobnou věcí? Je něco blbě poskládané, nebo b čem by mohl být problém?
dle v manuálu píšou že pod pružinu je možné volitelně vložit podložku, z důvodu změny předpětí pružiny. Bohužel žádné detaily ohledné maximální délky podložky. Nemáte někdo prodobnější info? Díky!

1 reakcí na tento příspěvek WR 450 - jak na vidle

6.4.2018 v 10:58 | Nahoru | #28
Hoši, dotaz. Lze namontovat na přední vidle z WR (mam je na překopanym Transalpu) neoprenový chrániče kluzáků, když tam mam i ty origo plastové? Nebo je to buď to a nebo to? Dík za postřehy.

(reakce na) WR 450 - jak na vidle

8.4.2018 v 11:21 | Nahoru | #29
ogi> jo jde to
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F Yamahawr 10 19.7.2023 v 21:28 Jenecek
Řidičák A1 jízda se silnější moto... Yamaha WR 450F Zabra 23 2.6.2023 v 07:23 cmiral
Yamaha wr 450 dobíjanie Yamaha WR 450F ales181 7 16.1.2023 v 18:21 Pájmen
Yamaha Power tuner GYTR Yamaha WR 450F OLDKLADIVO 0 30.12.2022 v 23:36 OLDKLADIVO


TOPlist