bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s motorem...
8.11.2009 v 20:22
Zdravím lidi... Potřebuju pomoct, bude vám to připadat jako naprostá píč***** (stejně jako mně)... Mám Cagivu Supercity. Před pár kiláčky (cca 800) jsem měnil píst. A dnes problém, kterej nedokážu nijak vysvětlit. Normálně jedu po rovince, přiznám se, dával jsem ji trošku počudit (cca 140-150 na tacho)(aby se "po" zajíždění dostala do normál stavu, aby nebyla "líná". Je mírná zatáčka, takže uberu plyn a začnu přibržďovat. Najednou (cca ve 120) se hryzne zadní kolo. Jdu do smyku, mačkám spojku, ustál jsem to (nikomu nepřeju).Okamžitej nápad, hryznul se píst. Ale při dojíždění jsem pustil spojku a motor o5 naskočil. Chviličku byla motorka líná, ale pak se rozjela a jela uplně normál(prostě jsem se potřeboval dostat domů:(. Doma jsem oddělal výfuk, že se mrknu aspoň na píst. Koukám do toho válce a píst je naprosto OK. Kroužky taky. Jen co se mi maličko zdálo divný, že se maličko kývala divně přívera. Dám to dokupy, jedu jí projet. Jinak žádnej rachot z válce nebyl slyšet. Pak jsem zkusil ji trošku o5 vytahat za ouška, o5 jsem ubral plyn a situace se opakovala... Kašlu na to, zítra sundám hrnek a uvidím, ale chci slyšet vaše názory, jestli se to někomu už stalo, co to může být atp. Předem díky za reakce.
Předchozí
1 2
Následující

Problém s motorem...

8.11.2009 v 20:33 | Nahoru | #1
Podle mě se ti trochu někde máznul píst, nic neobvyklýho, chtěl si výkon moc brzo + míň směsi při brždění motorem. Sundej válec, zabruš prasata a jezdi dál.

Problém s motorem...

8.11.2009 v 20:35 | Nahoru | #2
To je to brždění motorem ze 150 normálně se to hvízdlo..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s motorem...

8.11.2009 v 20:35 | Nahoru | #3
Cobra357> Kdyby se hryznul na 2X, nejel by pak naprosto stejně...

kalkulačka> To je možný, proto půjde zejtra dolů a uvidí se...

(reakce na) Problém s motorem...

8.11.2009 v 20:36 | Nahoru | #4
j.myskyn> Upravenou babetu jsem byl schopnej zadřít 2 v jednom dni a furt jela stejně

Problém s motorem...

8.11.2009 v 20:38 | Nahoru | #5
za mě zadřený

1 reakcí na tento příspěvek Problém s motorem...

8.11.2009 v 20:39 | Nahoru | #6
Také si myslím, že to bylo přidřené... Nic jiného to být nemůže pokud jsi nějak dramaticky neprerazoval, ale to bys snad musel ve 120 na jednicku u te 125ccm. Je divné ale ze se to pridrelo 2x takhle pitome za sebou a vzdy kdyz jsi povolil plyn, to mi nejak nejde do hlavy... Ale kdyz se na to podivam z konstrukce, nic jineho to v podstate byt nemuze... Proste jine veci bych vyloucil z duvodu, ze se měnil pist... Asi bylo 800km na zajeti malo, kdo vi? Rozdelej pak napis...

Problém s motorem...

8.11.2009 v 20:42 | Nahoru | #7
kámoš měl podobnej problém se stejným strojem a bylo to zadřený

1 reakcí na tento příspěvek Problém s motorem...

8.11.2009 v 20:43 | Nahoru | #8
Já zadřel jawu i 6000km po záběhu.Nezapoměn ten píst na kterym budou zrcátka trochu pohladit šmirglem ať je tam ten povrch hrubší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s motorem...

8.11.2009 v 20:44 | Nahoru | #9
Ještě mě napadla taková "pitomost"... Jako výsledek přemýšlení... Jestli to nemůže udělat to, že se mi zdálo, že se trochu kejvala ta přívěra... jestli ta nezasekla ten pist, tim jak se ubral plyn a ona vlastně "zavřela"?? Jenže to by nechalo určitě následky na pístu... Jinak nevim, jakou souvislost s plynem, motorem jsem prave myslim nijak rapidne nebrzdil...

(reakce na) Problém s motorem...

8.11.2009 v 20:53 | Nahoru | #10

j.myskyn>Ještě mě napadla taková "pitomost"... Jako výsledek přemýšlení... Jestli to nemůže udělat to, že se mi zdálo, že se trochu kejvala ta přívěra... jestli ta nezasekla ten pist, tim jak se ubral plyn a ona vlastně "zavřela"?? Jenže to by nechalo určitě následky na pístu... Jinak nevim, jakou souvislost s plynem, motorem jsem prave myslim nijak rapidne nebrzdil...



to opravdu ne, tim to neni

Problém s motorem...

8.11.2009 v 21:12 | Nahoru | #11
Ahoj,napadá mě v souvislosti s výfukovou přívěrou-uvolněná by mohla ovlivňovat bohatost směsi,a tím mít vliv na chudost směsi,a chudost směsi způsobuje zadření.Výfuk u dvoutaktu musí mít vždy správný odpor,bez odporu strhává palivo,ochuzuje směs.Čím má motor obecně vyšší účinnost,tím je citlivější na jiné než fabrické změny.Dvoutakt dvojnásobně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s motorem...

8.11.2009 v 21:13 | Nahoru | #12

Cobra357>Věř mi, já zadřel víc motorek než jsi viděl



tak to se máš čim chlubit já jenom asi 6krát

2 reakcí na tento příspěvek Problém s motorem...

8.11.2009 v 21:13 | Nahoru | #13
ono brzdit motorem u 2T je největší čipovina taky plno lidí se pak diví proč se to zadřelo..ale plno lidí si neuvědomuje,že když brzdíš motorem,tak tam nejde benzín s olejem => nemaže se to a následně přidře,nebo uplně zadře

Edit: mluvím o 2T..

Naposledy editováno 08.11.2009 21:14:14

(reakce na) Problém s motorem...

8.11.2009 v 21:16 | Nahoru | #14

Jindramx>ono brzdit motorem u 2T je největší čipovina taky plno lidí se pak diví proč se to zadřelo..ale plno lidí si neuvědomuje,že když brzdíš motorem,tak tam nejde benzín s olejem => nemaže se to a následně přidře,nebo uplně zadře

Edit: mluvím o 2T..



Spravne, to je celkem jasny Ale asi casta chyba...

(reakce na) Problém s motorem...

8.11.2009 v 21:18 | Nahoru | #15
Jindramx> Však jasný, to chápu, ale je něco jinýho brždění motorem a dobržďování motorem. Já jsem jen před zatáčkou ubral plyn, kousek před ní, né že bych brzdil o 20 km/h. Z těch cca 150 jsem zbrzdil na tech 120 normal, ne motorem...

Problém s motorem...

8.11.2009 v 21:21 | Nahoru | #16
Pokud jedu na 2T,tak hned jak uberu plyn-automaticky vymačkávám spojku..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s motorem...

8.11.2009 v 21:25 | Nahoru | #17

Cobra357>Mě za to v práci platili


testovací jezdec? kde?

1 reakcí na tento příspěvek Problém s motorem...

8.11.2009 v 21:29 | Nahoru | #18
Normalne jsi ji pridřel to je jasny. Až sundaš hlavu tak sam uviíš že u pátýho kanálu bude mázlá. Dnešní olej jsou na tolik dobrý, že to chce zajíždet alespon 1500km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s motorem...

8.11.2009 v 22:05 | Nahoru | #19

Cobra357>DRN> VVZ Jawa



Neznáš náhodou Martina Šimánka?

Problém s motorem...

8.11.2009 v 22:20 | Nahoru | #20
Tak nic on tam někde taky dělal.Vyprávěl jak na dálnici zadřel 593 tak že musel shodit hlavu odtrhnout píst a pak to teprv pokračovalo v jízdě.

Problém s motorem...

9.11.2009 v 09:54 | Nahoru | #21
Smiř se s tím že to máš zadřený...o tom není pochyb.

2 reakcí na tento příspěvek Problém s motorem...

9.11.2009 v 12:57 | Nahoru | #22
jj já takhle z kopce brzdil motorem s panelkou a přetrhla se mi ojnice....

Problém s motorem...

9.11.2009 v 13:11 | Nahoru | #23
mě se takhle kouslo na simsonovi dynamo - šprajcla se mi tam cívka a kouslo zadní kolo

(reakce na) Problém s motorem...

9.11.2009 v 13:13 | Nahoru | #24

DRN>testovací jezdec? kde?



ne testovací jezdec, zadírací jezdec - to by bylo něco pro tebe

(reakce na) Problém s motorem...

9.11.2009 v 13:18 | Nahoru | #25

piponek>jj já takhle z kopce brzdil motorem s panelkou a přetrhla se mi ojnice....



já takhle brzdil z kopce s pinckem a přetrh se mi pincek... :\

Problém s motorem...

9.11.2009 v 13:24 | Nahoru | #26
Podle toho co píšeš je to jasný a každej to tu už potvrdil. Jakej poměr si mazal? Standart jako při běžnym provozu? Tohle puštění plynu při vytočenym motoru je občas pro 2T motor smrtelný. Jak píšeš, že se jí nechtělo ale po chvíli si ji "přemluvil" to nevěstí nic dobrýho, ale nevěs hlavu, rozdělej to a uvidíš. Po opravě dej "mastnější" palivo a opatrně zajeď. A hlavně se snaž držet motor pořád v záběru, aby byl dostatečně mazanej.

(reakce na) Problém s motorem...

9.11.2009 v 20:47 | Nahoru | #27

TOLI.>Já zadřel jawu i 6000km po záběhu.Nezapoměn ten píst na kterym budou zrcátka trochu pohladit šmirglem ať je tam ten povrch hrubší.



Šmirglem ne, vem na to jemný pilníček. Ze šmirglu ti na povrchu pístu zůstanou mikroskopické úlomky skla - povede to jenom k rychlejší opotřebení.
P.S. mě se podařilo zadřít fichtla s novým výbrusem - sundal jsem hlavu, válec, píst - z něho uvolnil zapečený kroužek, přejel zrcátka pilníčkem, smontoval to zpátky a ejhle už jsem z něho z mírného kopce vymáčkl 7Otku, místo původní 60tky

Problém s motorem...

9.11.2009 v 21:15 | Nahoru | #28
Kdyz mas vyssi otacky a uberes plyn tak se zvetsi podtlak a mixer da vic oleje,takze by to u techto 2T nemelo vadit,leda ze je spatne nastaveny, ja bych mu na zabeh pridal at dava vetsi davku a rika se ze na zabeh je vhodnejsi polosyntetika (nekdo dava aj kvalitni mineral) jen ve vetsi davce. Jestli pridavas olej do benzinu, tak to mohlo byt ze se to opravdu nemazalo a popr. pln. syntetikou.

(reakce na) Problém s motorem...

10.11.2009 v 14:37 | Nahoru | #29
the_duck> Nebo to zajíždět minerálem

(reakce na) Problém s motorem...

10.11.2009 v 18:08 | Nahoru | #30
piponek>
Chlape co to na te multistrade vyvadis na te fotce v profilu. Ty ji teda davas sodu.

j.myskyn>
Jinak k tematu. S nejvetsi pravdepodobnosti je to asi dvakrat pridrene. Kolikrat ani nemusis brzdit motorem. Staci kdyz to honis a pak jenom uberes plyn a kousne se to.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva supercity přední tlumiče Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 7 12.7.2021 v 19:53 trapez
cagiva supercity tlumič Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 1 12.7.2021 v 19:51 trapez
Po přidaní plynu se dusi Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 18 12.3.2021 v 18:21 JwKS_Pavel
Pneu Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 2 23.1.2021 v 14:40 Michalcz2003
Cagiva supercity 125 Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 4 26.10.2020 v 12:18 Bakoun


TOPlist