Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
https://www.speedwee...e-bald-tot-sein.html
Vítězství v GP / Tituly MS - Phil Read
Naposledy editováno 24.11.2020 11:36:05
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 31.12.2020 16:18:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 31.12.2020 16:14:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Kohlstein píše: Appa> To je z nějakého dne rychlostních rekordů, ne? Stačilo sledovat vodicí čáru mezerou u vidlice.
To těžko, bude to z nějaké asi hodně dlouhé rovinky nějakého závodu a tak chtěl Franta nahnat vteřinky dokonalým zalehnutím.
Na dnech rychlostních rekordů co vím tak s Gustou jezdili celokapotáže a vleže a řadili trhnutím hlavou a zubama , ve kterých měli provaz, který byl uvázán k řadičce. Někde možná najdu i fotku. Franta to někde takhle popisoval.
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
To byly tenkrát *hlavičky a ručičky* , pustit se do TAKOVÉ převodovky
Na rámu tolik "nezáleželo", poněvadž všechno napovídá , že je použit z *nějaké* sériovky Jawa ,
jen kyvka asi prodloužena ...
Naposledy editováno 30.11.2020 10:42:55
Základ motocyklu vycházel z Jawy 90, válec na padesátce byl z Minarelli, na 125 z MZ.
Kleva 50: výkon 9 koní při 11.000 otáčkách, maximálka 110 km dle převodů, váha 62 kg
Kleva 125: výkon 20 koní při 12.000 otáčkách, maximálka 130km, váha 68 kg
To ještě platilo, zlatý český ručičky
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
IvanDvoutakťák píše: Už *zmáknutí* vodníka v tehdejší době bylo obdivuhodné
Děláš, jako kdyby v roce 1970 to byl první vodou chlazený motor světa, a ještě k tomu s termosifonem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 30.11.2020 18:45:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
tomini píše: Kohlstein> Ivan nemyslel rok 1970, ale tahle Kleva byla zhotovena v roce 1966 a to v té době, ostatní naši soukromý konstrutéři např. strojů BV, Hykati,Ravo, Vab Jaha, Ahra, Perti a další, dělali vzducháče.
V roce 1966 to byla asi jiná KLEVA,ne z motorem JAWA 90.Byl použít motor 4 kvalt,kde možná ta dvouřetězová převodovka,která má jinak velké ztráty,mohla něco-nevím ale co přinést.Ale u 5 kvaltu JAWA 90 který se dal snad koupit až po roce 1968 ty dva řetězy byli jen pro ty ztráty.Navíc od roku 1969 bylo povoleno jen 6 rychl.stupnu-samozřejmě nevím,jestli touto konstrukcí to šlo nějak obejít.Rozhodně toto řešení-vzhledem k umístění tohoto stroje v MR bez větších uspěchu toto řešení nemělo žádný smysl.