globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kterou Jawu 350?
Čau, rozhodl jsem se, že prodám Čezetu a pořídím si Jawu 350/640. Hledal jsem na ní na fóru nějaký názory a našel jsem dost negativních, tak mě napadlo, jestli nakonec nebude lepší nějaká starší třistapadesátka, ty většinou lidi chválí. Tak co myslíte? Díky.

Edit: Tak už jsem se rozhodl - pro J350/640.


Naposledy editováno 09.11.2009 21:19:26

(reakce na) Kterou Jawu 350?

7.11.2009 v 19:37 | Nahoru | #151

curdaracer>no panove ja myslim ze takova kazen , uta a pracovitost jako je v japonsku tu nebude ani za sto let


Jo to je pravda , škoda jen že si to kazí tím kopírováním :\ , viz. třeba Honda VTR250...

Ale holt nikdo nemůže mít všechno, někdo umí něco dobře vymyslet, a další to zase umí dobře vyrobit...

Naposledy editováno 07.11.2009 19:40:09

1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?

7.11.2009 v 20:20 | Nahoru | #152
japonci v kolíně brzo zjistili že nutit čechy do cvičení a ještě k tomu ráno je zbytečný a nakonec se na to vysrali
jinak japonci jak si myslí lidi že jsou technicky napřed tak obdrželi za cenou dobu pouze jednu jedinou nobelovku. mají sice dobrý analytický myšlení (třeba sudoku) ale nemají žádnou vlastní kreativitu a třeba cit pro design už vůbec neni to myšlený ve zlým, jenom popisuju rozdíl. naopak černoši nemají technický myšlení žádný ale nikdo neudrží tak dobře rytmus a nebude mít takový fyzický předpoklady (když nepočítám ivany ).
to v čem je obrovská sila japonců je jejich neskutečná houževnatost. každé nápad vám vypilují do dokonalosti, ale na nic sami nepřijdou. to bylo vidět třeba ve druhé světové válce, kdy jejich taktika a vedení útoký byly do detailu propracovaný záležitosti a vy,yšlený to bylo dokonale. problém ale nastával když se něco stalo trošku jinak než předpokládali a v tu chvílu se začali hroutit protože s tim nepočítali, to připravený neměli a improvizovat nedokážou. ty zlatý český ruce, to jak si čech vždycky poradí a nadělá plno fíglů a zlepšováků, to je pro ně španělská vesnica.

ale už tady jednou debata na téma je rejže versus špagety ale japonci a itali byla.
medvěd napsal jednu věc se kterou nelze než souhlasit, protože to vystihl dokonale:
"vezmu li to z hlediska psychologie. V Japonsku jsem byl dva týdny, pracovní doba od 7:00 do 19:00 s tím že často se dělá aj déle. Pak honem do kina nebo na automaty a ráno zase do rachoty. Moc času na kravení tedy nezbývá, maximálně o víkendech. Když to srovnám s líným Luigim, po fotbale jde pít, ráno se vzbudí s kalným okem, sotva přečká práci a hned spěchá aby to zatáhl co nejdřív. Ta živočisnost stylu života se tedy zákonitě musí odrazit i v motorkách ;) proto mi je Evropská produkce bližší, byť, až na výjimky, má problém dosáhnout japonské technologické kvality."

japonci to zaprve strašně přetechnizovávají a zadruhý to přivádí do takové dokonalosti že maššiny ztrácí svou osobitost, jsou chladný, frigidní, "nemají koule"
já chcu to hrubý chování, je takový úplně živočišný kdo by chtěl frogodní ženskou? já ne, radší ať má temperament. "user friendly" je dobrý když se jedná o věc z nutnosti, ale žádná zábavnost v tom neni a to je pro mašinu na hovno.
říká se že ital v zimě nepracuje a v letě tančí

ale čemu jsem se divil!
pracovní nasazení japonců je známý, ale když sem přišli tak se pré zjistilo že pokud čech dělá tak má daleko vyšší výkonnost! proč?
protože zaprve japonec je tak pečlivé že mu to neúměrně prodlužuje dobu výroby a zrychlit to neumí a zadruhý co nemá napsaný v technologickým postupu tak o tom neví. žádný zjednodušení, ulehčení, že by si s tim poradil ze zkušeností líp, ne.

neříkám to ve zlým, japonce neurážím ani nic s něma spojenýho, pouze hodnotím situaci abych podložil svý názory a proč radši něco z evropy nebo usa
tady to má tradici, je to dělaný "z lásky", v japonsku je to prostě kšeft podobně jako v výroba v číně. a pojmy jako "japonské chopper" jsou naprosto nesmyslný.
japonci si nechávají rovnat oči, odbarvovat hlavy, japonky zvětšovat kozy, loni tam trhal prodejní rekordy hummer, pijou colu a jí hamburgery

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?

8.11.2009 v 20:06 | Nahoru | #153
memphis.unv> Tak např. Yamaha přišla jako první s centrálním pérováním, přívěrou výfuku, moderními čtyřtakty do terénu, výkonnými závodními silničními dvoutakty........ Asi nemáš informace o tom, co japonci vymysleli nebo nechceš mít. Připomíná mi to ten vtip o vynálezu telefonu. Chlap vzal kabel, jeden konec si strčil do ucha, druhý do zadku, slyšel hovno a ostatní to jen vylepšovali. Na to si vzpomenu vždy, když někdo plácá o tom, že japonci nic nevymyslí, jenom vylepšují. To jsou jen řeči z frustrace, že japončíci jsou prostě lepší. A je jedno, jestli jsou chytřejší nebo pilnější.

Kterou Jawu 350?

8.11.2009 v 20:39 | Nahoru | #154
Itall> Jak to říkal jeden pán zde na fóru, Číňani se řídí heslem "okopíruj a zlevni" a Japonci zase "okopíruj a zlepši", pro mě osobně v tom ale není velký rozdíl, a taky jedna věc je přijít s něčím na trh jako první, a druhá je to vymyslet... Stačí se podívat na VTR250 a vše je rázem jasné!

Naposledy editováno 08.11.2009 20:42:59

(reakce na) Kterou Jawu 350?

8.11.2009 v 20:50 | Nahoru | #155
Itall> centrální odpružení místo dvou tlumičů je vylepšení, ne nic novýho. přívěra by se možná uznat dala, aji když šlo o uvedení principu do praxe. "čtyřtakt do terénu" to snad ani nemyslíš vážně on se nějak liší motor do terénu od silničního v principu? a ten 2t je tady od dob slavné závodní jawy.

nobelovky:
# 1 United States: 270
# 2 United Kingdom: 100
# 3 Germany: 77
# 4 France: 49
# 5 Sweden: 30
# 6 Switzerland: 22
# 7 Netherlands: 15
# 8 Italy: 14
# 9 Denmark: 13
# 10 Japan: 12

neříkám že jsou japonci špatní, akorát su rád když se věci nazávají pravéma jménama

2 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?

8.11.2009 v 20:51 | Nahoru | #156
Jawu už NEEEEEEEEEEEEEE

(reakce na) Kterou Jawu 350?

8.11.2009 v 20:52 | Nahoru | #157

Kawasakiman>Jawu už NEEEEEEEEEEEEEE


a proooooooooooč??

(reakce na) Kterou Jawu 350?

8.11.2009 v 21:06 | Nahoru | #158
Kawasakiman> jawa ani diskuze neumírá

1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?

8.11.2009 v 21:37 | Nahoru | #159
memphisi ty zas perlíš...
Všechny pozdější Jawy jsou velmi podobné výtvory,osobně bych se tajtéř přiklonil k co nejnovější,tak jak píšou ostatní-bezkontakt a kotouč,rozdíl je diametrální.

(reakce na) Kterou Jawu 350?

8.11.2009 v 21:51 | Nahoru | #160
Anti> ten kotouč je samozřejmost, určitě
ale kladivek bych se nebál. seřídím a 5 tisíc jezdím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?

8.11.2009 v 22:38 | Nahoru | #161

Itall>memphis.unv> Tak např. Yamaha přišla jako první s centrálním pérováním, přívěrou výfuku, moderními čtyřtakty do terénu, výkonnými závodními silničními dvoutakty........ Asi nemáš informace o tom, co japonci vymysleli nebo nechceš mít. Připomíná mi to ten vtip o vynálezu telefonu. Chlap vzal kabel, jeden konec si strčil do ucha, druhý do zadku, slyšel hovno a ostatní to jen vylepšovali. Na to si vzpomenu vždy, když někdo plácá o tom, že japonci nic nevymyslí, jenom vylepšují. To jsou jen řeči z frustrace, že japončíci jsou prostě lepší. A je jedno, jestli jsou chytřejší nebo pilnější.


hovno japonci vsechno vymyslel JARA CIMRMAN akorat ho vzdy nekdo tesne predbehl na patent. urade. jak vsichi jiste vedi ...ze

Naposledy editováno 08.11.2009 23:47:49

(reakce na) Kterou Jawu 350?

8.11.2009 v 23:09 | Nahoru | #162
curdaracer> teď tu byl! teď tu byl!

4 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 11:16 | Nahoru | #163
Hele Flashi-Jawu jsem mel a je to o nicem-leda tak pro sberatele. Nejede to, nebrzdi to, nekam do ciziny absolutne nehrozi(kazdou chvili se neco posere). Je to vetsi pionyr. Hlavne rozdil jizdy na necem normalnim a Jawe-to je jak kdybys jel na kole. A hlavne desne vibruji riditka. A to tak ze po 50km v sedle jsem nevedel jestli je jeste drzim nebo ne, kde mam prsty. Proste Jawu nebrat-jenom by jsi za chvili stejne koukal po necem jinem a vyhodil zbytecne prachy. (ani na nauceni to neni moc dobry-neda se to klopit, hrozny gumy, tezky je to stejne jak honda a na silnici prekazis a kazdy Te predjizdi, protoze to vic jak 100 nejede-nebo jo, ale motor pisti ze by se rozletel...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 17:08 | Nahoru | #164
wilik> Hele většina lidí Jawu chválí, spolehlivosti se nebojím, výkon mi připadá slušnej, nejsem vyznavač extrémních rychlostí, brzdy ty stačej, na vibrace jsem zvyklej z Čezety, za dobrou cenu hodně muziky si myslím, rejže je drahá, stejně bych ji nechtěl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 17:10 | Nahoru | #165
wilik> I když Jawa je pořád má oblíbená značka a jezdil jsem na ních (350ky)asi 13.let, tak s Tebou musím ve většině souhlasit. Borec co ode mne kupoval Kawu GPX 600(do té doby jezdil jen Jawu)dal testovací jízdu a první co z něho po návratu vypadlo: "Týýý vole já neumím zatáčet, ale jede jako ďas- beru ". Takže Jawu pro srdcaře-proč ne? Ale většina z nich stejně časem přejde na něco zahraničního a Jawu si budou leštit jako klenot doma.

(reakce na) Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 17:46 | Nahoru | #166
wilik> nevim jestli si potřebuješ nějak zvyšovat sebevědomí, ale asi nevíš která bije
nejede? 19kW a 34Nm je solidní hodnota. proti menším strojím je to bezkonkurenční, moderní větší motory jsou jiná třída.
nebrzdí? zadek brzdí nádherně a čitelně, předek pokud je tam kotouč tak se neni o čem bavit, pokud je tam buben, samozřejmě brzdí míň ale aji ten přední buben se dokáže postarat na čistým asfaltu o smyk v jednotkách procent. ovšem od toho jsme ho všichni zrazovali
nevim jestlis někdy na nějaké jawě jel, případně cos ty konkrétně měl za kurvu, ale já seřídím předstih a 5 tisíc na něho nešáhnu. víc servisních zásahů nemám. to že by mašina nejela se mně stalo dvakrát, jednou to bylo totálně zamrdaným vzduchovým filtrem (aji když vlastně mašina sice blbě ale jela ) a podruhý když se mně ulomil držák uhlíků na statoru a 150km bych bez dobijení z baterky nedojel. víc závad jsem za ty tři sezóny neměl.
rozdíl jízdy? na třipade je zábavnější
nevim jestli jezdíš na elektromotorce ale ty vibrace neobtěžují. jsou sice nadprůměrný ale nezávadný. a to beru "nadprůměrný" vůči dnešní produkci.
nevim co seš za vydechláka, ale po 150km jsem nejevil nejmenší známky únavy, protože třipade je na cestování luxus, neskutečně pohodlná mašina to "křeslo", trojúhelník sedlo-řiditka-stupačky....
zajimavý, odjel jsem na ní 4 sezóny a furt má láska k ní nepovolila
s novějším motorem jede 140, bohužel tam chybí poslední kvalt. to že bys zdržoval provoz je absolutní nesmysl, asis ju neviděl ani projet kolem nebos jel na jeden válec
a s tim že jízdní vlastnosti má katastrofický.... mám na ní obutý klasický mitasky, na který všichni nadávají a v zatáčkách brousím

(reakce na) Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 17:51 | Nahoru | #167
StB> po prvním sednutí na "moderní" mašinu jsem měl před zatáčkou smrt v očích, protože třipade by už kroužila stopu jakou bych chtěl a er-5 jsem do té zatáčky furt nemohl zlomit až si pak nakonec teda říct dala
jj, jawa je něco pro co se místo najde vždycky, neni to dopravní prostředek, je to partnerka s nádherným brumlavým chraplákem která může ladně proplouvat krajinou a když ju kopneš do slabin tak se umí krásně splašit

2 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 19:13 | Nahoru | #168
Nevymlouval bych to nikomu,i když v těch příspěvcích jsou pravdivá slova.Vedle ve vesnici jsou taky dva "srdcaři".Přesto že si můžou dovolit japonce tak chtěli Jawu.A mají ji.Když je problém,zajedou ke mně.Ale zas tak často tu nejsou.
Jsou to věčné debaty.Jednoválec-dvouválec,dvouválec-čtyřválec,Japonec-Evropan a spousta jiných.Vůbec bych to neřešil,každému dle jeho přání.
Osobně jsem "zamrznul" na "startovací" motorce-jednoválu,a už se nehodlám nikam posunovat,i když už jsem měl i dva dvouvály.Proto,když zakladatel této diskuze chce Jawu,neberte mu ji.
Memphisi,jde o to že v případě Vape nemusíš štelovat nic a přesto to máš absolutně přesný.A podle nákresu toho posledního Vape co jsem před nedávnem študoval,je tam i jakási otáčková regulace.Pravdou je,že s Vape to krásně chytá a motor jde pěkně pravidelně a měkce.

1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 19:23 | Nahoru | #169
Musím souhlasit s příspěvky Memphise a StB, jawy jsou výborné stroje.

Ovšem člověk je nesmí srovnávat s moderními japonskými stroji. Jawa je Jawa a kouzlo jawy asi těžko pochopí 16ti letý fracek.. Že se na jawě pořád něco sere a že se na tom nedá cestovat je kravina. Ano, pohodlí nebude takové jako na FJR.. Ale běžně jsem na tom odjel výlety 350km za jedno odpoledne. Vibrace se dají jednoduše z většiny eliminovat silentblokem před motor, pak už zbývá jen trochu vycpat sedlo, aby se tak rychle neprosedělo a je to OK. I když mi v garáži stojí vedle sebe Jawa a VFR, tak na krátké (do 20km) popojížděčky beru vždy jawu, protože si to na ní více užiju A hlavně s ní jdou dělat větší kravinky

(reakce na) Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 19:28 | Nahoru | #170

Pravdou je,že s Vape to krásně chytá a motor jde pěkně pravidelně a měkce.


Tak to musím nesouhlasit, mám Vape SZ14-01, ČZ jede mnohem líp, ale špatně chytá za studena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 19:30 | Nahoru | #171

blue-flash>wilik> Hele většina lidí Jawu chválí, spolehlivosti se nebojím, výkon mi připadá slušnej, nejsem vyznavač extrémních rychlostí, brzdy ty stačej, na vibrace jsem zvyklej z Čezety, za dobrou cenu hodně muziky si myslím, rejže je drahá, stejně bych ji nechtěl.


Tak jak to tak čtu, tak by pro tebe byl ideální Ducati Monster 600 , dá se sehnat už kolem těch 40ti tisíc, a možná seženeš i s 25Kw v TP , plně by ti ve všem vyhovoval , a navíc je spolehlivější a stylovější než Jawa 350 , nebo lépe řečeno je někde úplně jinde , ale Jawku ti já vymlouvat nebudu, jen jak už jsem říkal z mé zkušenosti, tak já bych ti doporučil nějakej starší kousek z roku pod 1970 , toho bych určitě se nebál, mají lepší zvuk, jsou krásný, mají krouťák a jsou to vzhledem k menší váze mnohem živější mašinky , nebo jednu z těch posledních co má kotouč a Vape, ta bude už asi taky oukej , ale těch z let 1975 - 1990 bych se já osobně už raději vyvaroval , měl jsem 3 a stačilo mi to...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 19:46 | Nahoru | #172

DMC.motobiker>Tak jak to tak čtu, tak by pro tebe byl ideální Ducati Monster 600 , dá se sehnat už kolem těch 40ti tisíc, a možná seženeš i s 25Kw v TP , plně by ti ve všem vyhovoval , a navíc je spolehlivější a stylovější než Jawa 350 , nebo lépe řečeno je někde úplně jinde , ale Jawku ti já vymlouvat nebudu, jen jak už jsem říkal z mé zkušenosti, tak já bych ti doporučil nějakej starší kousek z roku pod 1970 , toho bych určitě se nebál, mají lepší zvuk, jsou krásný, mají krouťák a jsou to vzhledem k menší váze mnohem živější mašinky , nebo jednu z těch posledních co má kotouč a Vape, ta bude už asi taky oukej , ale těch z let 1975 - 1990 bych se já osobně už raději vyvaroval , měl jsem 3 a stačilo mi to...


Možná jsou dobrý, ale starý a 40 000Kč je dvojnásobek peněz co do toho chci vrazit. A třeba jsem divnej, ale Jawa se mi i víc líbí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 19:49 | Nahoru | #173

blue-flash>Možná jsou dobrý, ale starý a 40 000Kč je dvojnásobek peněz co do toho chci vrazit. A třeba jsem divnej, ale Jawa se mi i víc líbí.


Aha , no tak to pak už neříkam nic , a starý jsou, ale né víc než Jawa 350...
Né nic, byl to jen návrh , protože tvoje požadavky na něj přesně sedí!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 19:53 | Nahoru | #174
Anti> uznávám že vape je pohodlnější a těch 5 tisíc co říkám je do doby kdy je znat že to chce poštelovat, s vape je to stálý. jde o to ale že tady někteří lidi tvrdili že kladivka jsou na hovno, že se to furt sere a dýl se v tom vrtáš než pak zas jezdíš, což jsem chtěl vymluvit, jinak samozřejmě lepší nejsou.
mně se bohužel podařily desky letos zkurvit ale asi čistě mou vinou. a místo vape jsem koupil zas desky s kladivkama, su konzervativec, nic víc proto že štelovat to umím, baví mě to, pocit z klasiky a se spolehlivosti jsem nikdy problémy neměl, někomu jinýmu bych to samý ale jako radu nedával
naopak někdo mně tady radil zajimavou věc a to za 110 euro nějaký taky bezkontaktní zapalování, jenomže o dost lepší, který se dá připojit na počítač a třeba křivka průběhu předstihu v závislosti na otáčkách se tam dá naprogramovat. tzn že motor ti pojede líp jak nahoře tak dole protože předstih bude vlastně variabilní. určitě výborná věc
tady
jinak já taky nepatřím mezi příznivce nějakýho přetechnizování nebo přehnané moderny, dokonalost je pro mě trojice mašin H-D XR 1200, Triumph Thruxton 900 a Ducati 1000 Sport
každá ta mašina je jiná a přitom mají něco společnýho.
a abych se projevil jako "zpátečník", nemám rád ani vstřikování, neni nad karbec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 19:55 | Nahoru | #175

DMC.motobiker>Aha , no tak to pak už neříkam nic , a starý jsou, ale né víc než Jawa 350...
Né nic, byl to jen návrh , protože tvoje požadavky na něj přesně sedí!



no jo, sorry, není to tak starý, blbě jsem četl, moje chyba, ale dík za návrh.
Proč myslíš, že to sedí na moje požadavky?

(reakce na) Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 19:58 | Nahoru | #176
DMC.motobiker> monster je výborná věc
ale já jsem se asi zbláznil, protože se mně nikdy kapoty nelíbily a v poslední době jsem si začal až moc všimat ss a nemyslím schutzstaffel

(reakce na) Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 19:59 | Nahoru | #177

bezkontaktní zapalování, jenomže o dost lepší, který se dá připojit na počítač a třeba křivka průběhu předstihu v závislosti na otáčkách se tam dá naprogramovat. tzn že motor ti pojede líp jak nahoře tak dole protože předstih bude vlastně variabilní. určitě výborná věc


Tohle od imfsoftu je prej výborná věc, ale optika je dost háklivá na bordel, stačí malý smítko na správnym místě a dojels...

1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 20:23 | Nahoru | #178
blueflashi to není problém Vape,ale motoru.Všechny Vape které jsem měl tu možnost instalovat fachali bez problémů.Naopak,starty byli lepší než u kladívek.Každý kladívko bere cca 4A proudu z baterky.Když je baterka slabá,je problém.U bezkontaktu toto nehrozí.

(reakce na) Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 20:39 | Nahoru | #179

Anti>blueflashi to není problém Vape,ale motoru.Všechny Vape které jsem měl tu možnost instalovat fachali bez problémů.Naopak,starty byli lepší než u kladívek.Každý kladívko bere cca 4A proudu z baterky.Když je baterka slabá,je problém.U bezkontaktu toto nehrozí.


No já teda nevím, nejsem sám kdo má tyhle zkušenosti (znám ještě 2 případy), jede líp, teplá chytá skvěle, ale za studena chytá líp s kladívkama.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?

9.11.2009 v 20:55 | Nahoru | #180

blue-flash> Proč myslíš, že to sedí na moje požadavky?


No proč, protože většina lidí si ho chválí, je velice spolehlivej, výkon má docela slušnej, není pro vyznavače extrémních rychlostí, navíc brzdy má přímo skvělý, stejně jako i podvozek, vibrace příjemné, né moc takže neobtěžují ale zase dost na to abys ten motor pod sebou pořád cejtil, zvuk super a za relativně málo peněz opravdu velice hodně muziky, a taky když bys nechtěl tu rejži! A další věc je že pokud nezvlčíš a nezačneš mít chutě na větší palbu (jakože začneš) , tak Monster 600 by mi mohl vydržet řádově roky a pořád by tě mohl bavit, alespoň u mě to tak je, i když výkonu má na mě opravdu hrozně málo (55 koní) - pro mě je to jeho jediná chyba, Monster 900 už je ale dokonalej...

memphis.unv> Jojo SS a Monster, to je klasika , ale záleží co chceš víc, palbu v zatáčkách nebo větší rychlost, komfort a stabilitu na rovinkách? SSko drží jako na kolejích a nefouká na něm, takže můžeš jezdit aj 200 bez problémů, zatímco Monster je hrozně moc obratnej v zatáčkách, ale na rovinkách se snadno rozvlní když nemáš tlumič řízení, a taky na tom fouká, takže víc jak 160 Km/h je docela nepřijemný, a nedá se to moc dlouho, i když to zalehávání mě na tom baví , ale musel jsem jít dál, z naháče k SBK - 916 , kde si už připadáš jako pilot, ale naštěstí pořád jako pilot Spitfiru, prostě je to Superbike s Retro zážitkem kterej stojí zato , moje finání mašina, neměnil bych!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 5 Včera v 07:42 krokoš
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83


TOPlist