globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dusí se,chcípá
31.10.2009 v 13:24
Čau mám takovej menší problém jedná se o 125-2T, za studena jezdí v pohodě ale když se ohřeje tak se dusí,chcípá,střílí. Nebo když zastavim chcípnu to nechám to tak 5 min tak se ani nerozjedu, vytočit de normálně ale jen na neutrál po zařazení a následném rozjetí se začne dusit a musim vyřadit aby to zas nechcíplo. Svíčka je tam nová karbec vyčištěnej. Nevíte čím by to mohlo být ??
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 13:40 | Nahoru | #1
vzduchovy filtr je cisty?

2 reakcí na tento příspěvek Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 13:42 | Nahoru | #2
nějak ty japonský stopětadvacky poslední dobou serou, jak to tady tak čtu

(reakce na) Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 13:49 | Nahoru | #3
Julin> Filtr je vypraný a namazaný.

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 14:01 | Nahoru | #4
a seš si jistej, že to střílí? to mi tam nějak nesedí

(reakce na) Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 14:04 | Nahoru | #5
Pivča> No prostě normál jedu potom uberu a když chci zas přidat tak to vystřelí a teprve až potom to jede.

Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 14:10 | Nahoru | #6
Teče ti tam moc benzínu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 14:18 | Nahoru | #7

Pivča>nějak ty japonský stopětadvacky poslední dobou serou, jak to tady tak čtu



nestraš..

Jinak si taky myslim že je to moc bohatý

Naposledy editováno 31.10.2009 14:19:13

(reakce na) Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 14:26 | Nahoru | #8
grovestreet> bu bu bu

proč by to zničehonic mělo být najednou bohatý?

Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 14:27 | Nahoru | #9
Tohle mi dělalo u dvou motorek a pokaždé to bylo málo benzínu, podívej se jestli se ti v nádrži nedělá podtlak, a jestli máš pořád benzínovou hadičku plnou benálu...

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 14:30 | Nahoru | #10
vymen svicku

(reakce na) Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 14:44 | Nahoru | #11
Spieke> Svíčku sem vyměnil a problém přetrvává.

Hollas> Když se rozjíždim s ohřátym motorem tak jedině se sitičem jinak se začne dusyt a chcípne (takže je tam málo benzínu). Ale zase když jedu uberu a pak přidám tak vystřelý jako kdyby ho tam bylo zase moc. Takže nevim čim by to mohlo být. Jedině že by byl děravý plovák a špatně zavýral. Nedělá to tiž pokaždý. Já na to potom kouknu. Nejdřív sem se chtěl zeptat než se do něčeho pustim.

Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 14:44 | Nahoru | #12
jj, mrkni na to co dělá v karbci hladinu

Naposledy editováno 31.10.2009 14:46:32

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 15:05 | Nahoru | #13
Pivča> nějak ty japonský stopětadvacky poslední dobou serou, jak to tady tak čtu

omyl neserou se teď, 2T se sraly se vždycky a taky se vždycky srát budou

(reakce na) Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 15:09 | Nahoru | #14
Kana> proto japonci nedělaj motorové pily

Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 15:45 | Nahoru | #15
Střelí ti právě chudá směs, já když si zapoměl otevřít palivový kohou tak sem se rozjel, pak to vystřelilo a pak se to začalo dusit, se zmáčklou spojkou nebo neutrálem to jelo... chviličku

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 17:57 | Nahoru | #16
Kana> když, jsem měl dvoutakta, tak sem pořád lepil zadní kolo, teď mám čtyřtakta a od tý doby jsem nepíchl. ty dvoutakty jsou mrdky.

(reakce na) Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 18:18 | Nahoru | #17
mira008> asi tak

(reakce na) Dusí se,chcípá

31.10.2009 v 18:57 | Nahoru | #18
mira008> čtyřtak je přece naprosto dokonalej, tak co. U 4t se snad ani nesjiždej pneu ne

(reakce na) Dusí se,chcípá

1.11.2009 v 12:03 | Nahoru | #19
mira008>

Dusí se,chcípá

10.11.2009 v 20:55 | Nahoru | #20
A co slepená spojka krasavci? Rozeber, očisti mosazným kartáčem a pak dej obyč olej , ne syntetiku .

Dusí se,chcípá

11.11.2009 v 13:51 | Nahoru | #21
me tdrko neslo poradne vytocit dusilo se tak sem sundal vejfuk a jelo to bez nej neuveritelne hovadsky tak sem ho vypalil a bylo to vpoho ale nestrilela

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se,chcípá

18.11.2009 v 13:39 | Nahoru | #22
Mám podobný problém na ČZ 175/447

Motor za studena bez problémů chytne, drží volnoběh. Za tepla obvykle taky bez problémů chytne, drží volnoběh. Na plyn reaguje okamžitě a bez problémů.

Problém nastává za jízdy - jakmile je totiž chvíli pod plynem, tak už pak volnoběh neudrží. Tzn když za jízdy pustím plyn a pak chci zase přidat, tak se chvíli dusí a pak se teprve rozjede. A jakmile zastavím, tak prostě chcípne.

Totéž dělá i při stání na místě na neutrál - všechno v pohodě, jakmile ji podržím chvíli v otáčkách, tak pak už volnoběh neudrží - po pár vteřinách chcípne.

Karburátor je čistý, směs by měla být nastavená dobře, změna svíčky nepomáhá. Nemáte někdo nějaký nápad? Předstih a odtrh taky dle manuálu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se,chcípá

18.11.2009 v 13:46 | Nahoru | #23
Veveri: To vypadá, že ti do karbecu přitéká benzín pomalu. Časem ho vyjedeš, klesne hladina, směs se ochudí a začne to stávkovat. Nemáš náhodou na hadičce papírový filtr? Ty jsou celkem brzda průtoku, mají se používat jen ve spojení s palivovým čerpadlem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se,chcípá

18.11.2009 v 13:54 | Nahoru | #24
1100Virago> Nemám, ale v nádrži na kohoutu nějaký filtr je.

Ale nedělalo by to problém třeba i za jízdy pod plynem? Protože dokud ji pod plynem držím, tak není problém, táhne výborně a jede dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se,chcípá

18.11.2009 v 14:18 | Nahoru | #25
Veveri: Máš pravdu, já špatně pochopil větu "jakmile je totiž chvíli pod plynem, tak už pak volnoběh neudrží".
Mám pocit, že tu kdysi někdo popisoval, že mu takhle haprovala zapalovací cívka. Častějšími výboji se někde uvnitř ohřály propálené dráty a začalo to vynechávat. Při nižších točkách se to nestávalo. Po výměně to zmizelo.
Možná to taky souvisí s ohřevem - že se ti někde teplem rozšklebí nějaká štěrbinka a začne to přisávat falešný vzduch. tyhlety věci se hledají občas dost blbě a nad příčinama pak někdy zůstává rozum stát.

(reakce na) Dusí se,chcípá

18.11.2009 v 14:49 | Nahoru | #26
1100Virago> Mi povídej, hraju si s tím už skoro 4 měsíce (s přestávkama, vždycky mě to nakonec naštve tak, že ji nechám stát měsíc v garáži bez povšimnutí). Nejhorší je, že třeba včera mi to neudělala vůbec a dneska jsem ji zase poslední kilometr domů musel tlačit. Ještě že je to takovej drobeček .

Taky se mi už párkrát stalo, že jela dobře, pak jsem někde zastavil a nechal ji třeba hodinu stát. A už jsem nenastartoval. Jiskru to házelo, benzín tam tekl, ale ani neblafla. Ani třeba po hodině. A když pro ni za dva dny přijedu s károu, tak chytne jako by nic a v pohodě na ní dojedu až domů.

Prostě si ze mě dělá blázny a už mě to moc nebaví. Nejhorší je, že se takhle nedá pořádně ani prodat. Přitom když zrovna nedělá tyhle kraviny, tak jezdí skvěle a jelikož má dělaný plechy, tak i moc pěkně vypadá.

Dusí se,chcípá

19.11.2009 v 21:04 | Nahoru | #27
Já sem si poladil směs a už to jezdi dobře.

Dusí se,chcípá

22.11.2009 v 00:52 | Nahoru | #28
co treba vypnout sitič ?

Dusí se,chcípá

22.11.2009 v 00:53 | Nahoru | #29
nemáš ucpanej vejfuk?

Dusí se,chcípá

25.3.2010 v 17:33 | Nahoru | #30
Zdravim, ja mam taky CRM a p silnici jezdi bez problemu ale jak vjedu do terenu tak se zacne dusit a vynechavat ...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2876 Dnes v 00:02 tomasNJ
Honda crm 125 plasty Honda CRM 125 (R) Mitik451cz 2 2.2.2021 v 23:05 RadimKacirek
Měl bych s tím řetězem asi něco udě... [1, 2] Honda CRM 125 (R) Beranidlo 37 29.12.2020 v 21:06 krokoš
Otváranie privery Honda CRM 125 (R) Crmkar 1 20.11.2020 v 18:08 Beranidlo
právní rada - prodej motorky [1, 2, 3] Honda CRM 125 (R) Kokoska73 80 27.10.2020 v 21:17 Johny_Servis


TOPlist