1 reakcí na tento příspěvek Dusí se,chcípá
2 reakcí na tento příspěvek Dusí se,chcípá
1 reakcí na tento příspěvek Dusí se,chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se,chcípá
Pivča>nějak ty japonský stopětadvacky poslední dobou serou, jak to tady tak čtu
nestraš..
Jinak si taky myslim že je to moc bohatý
Naposledy editováno 31.10.2009 14:19:13
1 reakcí na tento příspěvek Dusí se,chcípá
Hollas> Když se rozjíždim s ohřátym motorem tak jedině se sitičem jinak se začne dusyt a chcípne (takže je tam málo benzínu). Ale zase když jedu uberu a pak přidám tak vystřelý jako kdyby ho tam bylo zase moc. Takže nevim čim by to mohlo být. Jedině že by byl děravý plovák a špatně zavýral. Nedělá to tiž pokaždý. Já na to potom kouknu. Nejdřív sem se chtěl zeptat než se do něčeho pustim.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se,chcípá
omyl neserou se teď, 2T se sraly se vždycky a taky se vždycky srát budou
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se,chcípá
1 reakcí na tento příspěvek Dusí se,chcípá
Motor za studena bez problémů chytne, drží volnoběh. Za tepla obvykle taky bez problémů chytne, drží volnoběh. Na plyn reaguje okamžitě a bez problémů.
Problém nastává za jízdy - jakmile je totiž chvíli pod plynem, tak už pak volnoběh neudrží. Tzn když za jízdy pustím plyn a pak chci zase přidat, tak se chvíli dusí a pak se teprve rozjede. A jakmile zastavím, tak prostě chcípne.
Totéž dělá i při stání na místě na neutrál - všechno v pohodě, jakmile ji podržím chvíli v otáčkách, tak pak už volnoběh neudrží - po pár vteřinách chcípne.
Karburátor je čistý, směs by měla být nastavená dobře, změna svíčky nepomáhá. Nemáte někdo nějaký nápad? Předstih a odtrh taky dle manuálu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se,chcípá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se,chcípá
Ale nedělalo by to problém třeba i za jízdy pod plynem? Protože dokud ji pod plynem držím, tak není problém, táhne výborně a jede dobře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dusí se,chcípá
Mám pocit, že tu kdysi někdo popisoval, že mu takhle haprovala zapalovací cívka. Častějšími výboji se někde uvnitř ohřály propálené dráty a začalo to vynechávat. Při nižších točkách se to nestávalo. Po výměně to zmizelo.
Možná to taky souvisí s ohřevem - že se ti někde teplem rozšklebí nějaká štěrbinka a začne to přisávat falešný vzduch. tyhlety věci se hledají občas dost blbě a nad příčinama pak někdy zůstává rozum stát.
Taky se mi už párkrát stalo, že jela dobře, pak jsem někde zastavil a nechal ji třeba hodinu stát. A už jsem nenastartoval. Jiskru to házelo, benzín tam tekl, ale ani neblafla. Ani třeba po hodině. A když pro ni za dva dny přijedu s károu, tak chytne jako by nic a v pohodě na ní dojedu až domů.
Prostě si ze mě dělá blázny a už mě to moc nebaví. Nejhorší je, že se takhle nedá pořádně ani prodat. Přitom když zrovna nedělá tyhle kraviny, tak jezdí skvěle a jelikož má dělaný plechy, tak i moc pěkně vypadá.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2876 | Dnes v 00:02 tomasNJ |
Honda crm 125 plasty Honda CRM 125 (R) | Mitik451cz | 2 | 2.2.2021 v 23:05 RadimKacirek |
Měl bych s tím řetězem asi něco udě... [1, 2] Honda CRM 125 (R) | Beranidlo | 37 | 29.12.2020 v 21:06 krokoš |
Otváranie privery Honda CRM 125 (R) | Crmkar | 1 | 20.11.2020 v 18:08 Beranidlo |
právní rada - prodej motorky [1, 2, 3] Honda CRM 125 (R) | Kokoska73 | 80 | 27.10.2020 v 21:17 Johny_Servis |