bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nejlepší 125
zdarec motorkáři, chtěl bych se zeptat která z těchto 125 je lepší na rychlost a na výdrž: Yamaha TZR 125, Honda NSR 125R, Cagiva Mito 125, Honda CBR 125, Yamaha YZF-R125. díky moc za odpověď.

Naposledy editováno 28.10.2009 13:19:26
Anketa: která je lepší?
Yamaha TZR 125
7%
8
Honda NSR 125R
36%
43
Cagiva Mito 125
15%
18
Honda CB 125
2%
3
Yamaha YZF-R125
40%
49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125

2.6.2011 v 11:34 | Nahoru | #1

čeplin píše: přesně , kámoš má stejnou zkušenost , stačí odřadit a YZF už jen čuchá vůni 2T

hezky to vypada, picu to jede ;D myslim, ze na zrychleni by YZF natrhnul i poladenej simal :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125

2.6.2011 v 18:41 | Nahoru | #2

nakli píše: hezky to vypada, picu to jede ;D myslim, ze na zrychleni by YZF natrhnul i poladenej simal :D



S tvým tvrzením se dá do jisté míry souhlasit, avšak si zapomněl zmínit velký trumf, který hraje pro YZF - a to je spotřeba a provozní náklady. Moje spotřeba nejde přes 3L za každé situace. Samozřejmě, že otevřená RS 125 natrhne YZF za každé situace, ale vem si, že to nejede na maximálku zas o "tolik" víc. YZF jede 135 a RS 160. Podle mě to RSo nejede zas o takový rozdíl líp, ale žere to 2x víc + olej. Toť můj názor. Samozřejmě, že každý má jiné priority a je to jenom dobře . Mě na YZF neštve motor - ten mě naopak dost překvapuje, protože je to opravdu nejpružnější a nejvýkonější motor v kategorii 125 4T. Měl jsem možnost jet na nové Derbi GPR 125 4T, Hondě CBR 125 a nakonec KTM 125 Duke a žádný z nich neměl tak pružný motor jako YZF.

U YZF mě více vadí, že je to v podstatě rozpočtová motorka (líp vypadá než funguje). Když už to vypadá jako dospělá motorka, tak by to sakra mohlo taky tak sedět! Ten podvozek je opravdu odfláklý, je to hrozná houpačka. Pokud to srovnám s novým Dukem nebo novou Derbi GPR 125 4T, tak je to jako nebe a dudy. Ale dá se to přežít...

Nikomu neberu názor, že 2T je lepší, ale uvědom si, že každá 125ka je dělaná, aby tě připravila na silnější mašinu a najel si na ní za ty 2 roky co nejvíce km (víc zkušeností), což se ti u 2T může docela prodražit. 4T v pohodě uživíš...

Když tak přemýšlím, kdyby mi bylo zase 16, tak bych šel asi do motarda (4T), protože se na něm víc vyřádíš a když to položíš, tak jsou škody mnohem menší než na "supersportu". Není potřeba mít "nafouklou" okapotovanou motorku a hrát si na Rossiho. Ale vysvětluj to 16 letýmu klukovi. Já byl samozřejmě taky takový. Nevím, jestli si to mám vyčítat, ale rozhodně se při příštím vybírání motorky budu rozhodovat spíš praktickou využitelností a zábavností než designem. Ale to se tady nemusím rozepisovat, protože každý to vidí jinak. Já to vidím takhle ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2876 Včera v 00:02 tomasNJ
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 P4py 4 10.4.2024 v 22:51 P4py
Koncovka výfuku Yamaha YZF-R125 Kristian_Marek 3 9.4.2024 v 19:57 Kristian_Marek
Vyber motorky Yamaha YZF-R125, KTM RC 125, Kawasaki Ninja 125 Tamhletam 5 18.3.2024 v 12:19 Johny_Servis
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin


TOPlist