bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nejlepší 125
zdarec motorkáři, chtěl bych se zeptat která z těchto 125 je lepší na rychlost a na výdrž: Yamaha TZR 125, Honda NSR 125R, Cagiva Mito 125, Honda CBR 125, Yamaha YZF-R125. díky moc za odpověď.


Naposledy editováno 28.10.2009 13:19:26
Anketa: která je lepší?
Yamaha TZR 125
7%
8
Honda NSR 125R
36%
43
Cagiva Mito 125
15%
18
Honda CB 125
2%
3
Yamaha YZF-R125
40%
49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125

7.3.2010 v 20:41 | Nahoru | #31
MiDv> Já sem si svý yzf koupil taky za svý prachy z brigád

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125

7.3.2010 v 20:56 | Nahoru | #32
Pídžej> tak to seš dobrej jen tak dál

(reakce na) nejlepší 125

25.4.2010 v 23:11 | Nahoru | #33
Uvažuju o tom že si ji koupim a tak se chci zeptat jestli se na ni dobře cestuje ( kdybych si někam chtěl vyjet aby po mě 30 km nobolela prdel nebo něco jineho ) a kolik je spotřeba. Dík

nejlepší 125

19.6.2010 v 09:50 | Nahoru | #34
a co treba yamaha ybr 125, nebo honda cbf 125?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125

15.7.2010 v 23:28 | Nahoru | #35

Deagle>YZF a CBR jsou na tom s rychlostma a spolehlivostí podobně. Jde jenom o to, že kdo je vyšší postavy, tak si koupí YZF a kdo menší tak CBR. A co se týče designu, tak u mě vyhrává R125.

Ono se to nezdá, ale R125 je vyšší než nový Fireblade a CBR 600. Měl jsem možnost to porovnat



nebo spíš kdo má prachy bere yzf a kdo nemá bere CBR i když má 2 metry

(reakce na) nejlepší 125

16.7.2010 v 08:04 | Nahoru | #36

JeToFuk>nebo spíš kdo má prachy bere yzf a kdo nemá bere CBR i když má 2 metry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125

1.6.2011 v 21:02 | Nahoru | #37
roberto.cz> to jsi vzal kde bohatyrska YZF jede vic jak mito a RS? Mito a RS jsou v plny palbe nejrychlejsi dvaci a nejaky tvy DOHC YZF se muze vysrat? Ja mam NSRko ma hodne nalitano maximalka 140 a YZFo jsem nechal 20 metru za sebou!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125

1.6.2011 v 21:48 | Nahoru | #38

nakli píše: roberto.cz> to jsi vzal kde bohatyrska YZF jede vic jak mito a RS? Mito a RS jsou v plny palbe nejrychlejsi dvaci a nejaky tvy DOHC YZF se muze vysrat? Ja mam NSRko ma hodne nalitano maximalka 140 a YZFo jsem nechal 20 metru za sebou!



přesně , kámoš má stejnou zkušenost , stačí odřadit a YZF už jen čuchá vůni 2T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125

2.6.2011 v 11:34 | Nahoru | #39

čeplin píše: přesně , kámoš má stejnou zkušenost , stačí odřadit a YZF už jen čuchá vůni 2T

hezky to vypada, picu to jede ;D myslim, ze na zrychleni by YZF natrhnul i poladenej simal :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125

2.6.2011 v 18:41 | Nahoru | #40

nakli píše: hezky to vypada, picu to jede ;D myslim, ze na zrychleni by YZF natrhnul i poladenej simal :D



S tvým tvrzením se dá do jisté míry souhlasit, avšak si zapomněl zmínit velký trumf, který hraje pro YZF - a to je spotřeba a provozní náklady. Moje spotřeba nejde přes 3L za každé situace. Samozřejmě, že otevřená RS 125 natrhne YZF za každé situace, ale vem si, že to nejede na maximálku zas o "tolik" víc. YZF jede 135 a RS 160. Podle mě to RSo nejede zas o takový rozdíl líp, ale žere to 2x víc + olej. Toť můj názor. Samozřejmě, že každý má jiné priority a je to jenom dobře . Mě na YZF neštve motor - ten mě naopak dost překvapuje, protože je to opravdu nejpružnější a nejvýkonější motor v kategorii 125 4T. Měl jsem možnost jet na nové Derbi GPR 125 4T, Hondě CBR 125 a nakonec KTM 125 Duke a žádný z nich neměl tak pružný motor jako YZF.

U YZF mě více vadí, že je to v podstatě rozpočtová motorka (líp vypadá než funguje). Když už to vypadá jako dospělá motorka, tak by to sakra mohlo taky tak sedět! Ten podvozek je opravdu odfláklý, je to hrozná houpačka. Pokud to srovnám s novým Dukem nebo novou Derbi GPR 125 4T, tak je to jako nebe a dudy. Ale dá se to přežít...

Nikomu neberu názor, že 2T je lepší, ale uvědom si, že každá 125ka je dělaná, aby tě připravila na silnější mašinu a najel si na ní za ty 2 roky co nejvíce km (víc zkušeností), což se ti u 2T může docela prodražit. 4T v pohodě uživíš...

Když tak přemýšlím, kdyby mi bylo zase 16, tak bych šel asi do motarda (4T), protože se na něm víc vyřádíš a když to položíš, tak jsou škody mnohem menší než na "supersportu". Není potřeba mít "nafouklou" okapotovanou motorku a hrát si na Rossiho. Ale vysvětluj to 16 letýmu klukovi. Já byl samozřejmě taky takový. Nevím, jestli si to mám vyčítat, ale rozhodně se při příštím vybírání motorky budu rozhodovat spíš praktickou využitelností a zábavností než designem. Ale to se tady nemusím rozepisovat, protože každý to vidí jinak. Já to vidím takhle ...

nejlepší 125

2.6.2011 v 18:52 | Nahoru | #41
u 2T nejde o maximálku,ale o zrychlení

1 reakcí na tento příspěvek nejlepší 125

2.6.2011 v 21:24 | Nahoru | #42
já bych teda řekl že nejlíp ze 4T jede Varadero 125

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125

2.6.2011 v 22:05 | Nahoru | #43
Deagle> ja nevim jak ty, ale motorka ma slouzit pro zabavu :) 4T jsou fakt akorat pro skutry pro prepravu, ja sice do skoly jezdim na motorce, kdyz je hezky, ale dostanu se s ni na inteligentni spotrebu kdyz chci a jestlize te ma motorka pripravit na silnejsi moto tak asi asi ne motorka s maximalkou 120 max, kdyz nekdo s CBR 125 sedne na 600 CBR tak se vyjebe, protoze sice v technicaku 25 a maximalka 150, ale bude to otevreny jak se to dela a maximalka bude 240.... nebude zvyklej nazivou motorku a to tu jde

(reakce na) nejlepší 125

4.6.2011 v 00:42 | Nahoru | #44
čeplin> na varaderu jsem sedel, a muzu rict, ze jede krasne a s ladenou koncvkou leo vince ma zvuk jako vyssi kubaturu, coz je u 2 valu ve 125 zazrak :)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125

4.6.2011 v 13:53 | Nahoru | #45

nakli píše: Deagle> ja nevim jak ty, ale motorka ma slouzit pro zabavu :) 4T jsou fakt akorat pro skutry pro prepravu, ja sice do skoly jezdim na motorce, kdyz je hezky, ale dostanu se s ni na inteligentni spotrebu kdyz chci a jestlize te ma motorka pripravit na silnejsi moto tak asi asi ne motorka s maximalkou 120 max, kdyz nekdo s CBR 125 sedne na 600 CBR tak se vyjebe, protoze sice v technicaku 25 a maximalka 150, ale bude to otevreny jak se to dela a maximalka bude 240.... nebude zvyklej nazivou motorku a to tu jde



Stejně tak tě na silnější nepřipravý starý rozvyklaný NSR, protože motorky jsou od těch dob úplně jinde..YZF - R125 ... a možná nová aprilka vládnou silničním dvácám.. nepotřebuju lítat 150 abych se přerazil o třetí strom, když chci nabrat zkušenosti pro silnější moto... mám yzfko za 69K, když jsem ho koupil, tak mělo najeto necelejch 700 km a zatim od známejch s 2T slyšim jak to moc žerea nebo že mu to zase nestartuje, nebo nejede..

(reakce na) nejlepší 125

4.6.2011 v 14:33 | Nahoru | #46

Ewilez píše: Stejně tak tě na silnější nepřipravý starý rozvyklaný NSR, protože motorky jsou od těch dob úplně jinde..YZF - R125 ... a možná nová aprilka vládnou silničním dvácám.. nepotřebuju lítat 150 abych se přerazil o třetí strom, když chci nabrat zkušenosti pro silnější moto... mám yzfko za 69K, když jsem ho koupil, tak mělo najeto necelejch 700 km a zatim od známejch s 2T slyšim jak to moc žerea nebo že mu to zase nestartuje, nebo nejede..



to máš pravdu že jsou dnes motorky úplně jinde , hlavně s motorama

(reakce na) nejlepší 125

4.6.2011 v 20:55 | Nahoru | #47

Ewilez píše: Stejně tak tě na silnější nepřipravý starý rozvyklaný NSR, protože motorky jsou od těch dob úplně jinde..YZF - R125 ... a možná nová aprilka vládnou silničním dvácám.. nepotřebuju lítat 150 abych se přerazil o třetí strom, když chci nabrat zkušenosti pro silnější moto... mám yzfko za 69K, když jsem ho koupil, tak mělo najeto necelejch 700 km a zatim od známejch s 2T slyšim jak to moc žerea nebo že mu to zase nestartuje, nebo nejede..



Vidím, že to vidíš stejně jako já. Rozdíl 20 km/h je zanedbatelný. Už hodněkrát jsem se svez na 600cc (táta má totiž Fazera S2) a musím říct, že výkonově je to úplně jinde než 125 2T, kterou to strčí do kapsy na čtvrt plynu Možná tak v čem tě 2T 125 připraví lépe než 4T 125 je spotřeba, protože z 2T budeš zvyklý, že to žere víc a na 6ce už ti to nepříjde, že to žere o moc víc...

1 reakcí na tento příspěvek nejlepší 125

4.6.2011 v 21:00 | Nahoru | #48
Hoši hoši ..je vidět,že ty 2T proste nejezdite nejvíc to vystihuje "když,jí milujes tak neni co resit" ..jo jasne sere se vic,zere to vic,ale ten projev motoru a všechno kolem ti nějakej 125ccm 4T fakt nedá ..za mě 4T ne-e ..Jinak to ze te neco pripravi na 600ccm je uplna sracka ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125

4.6.2011 v 21:54 | Nahoru | #49

DuckerCZ píše: Hoši hoši ..je vidět,že ty 2T proste nejezdite nejvíc to vystihuje "když,jí milujes tak neni co resit" ..jo jasne sere se vic,zere to vic,ale ten projev motoru a všechno kolem ti nějakej 125ccm 4T fakt nedá ..za mě 4T ne-e ..Jinak to ze te neco pripravi na 600ccm je uplna sracka ..



Každý týden se svézt na bratrancově RSce. Dnešek tomu nebyl výjimkou. Ano, jde to moc pěkně za plynem, ale já si v 16 vybral YZF a nijak toho nelituji. Je to o prioritách, které si zvolíš a preferuješ je. Na každého je výběr. Jak 2T, tak 4T mají něco do sebe. A uzavřeme už toto téma 2T vs 4T, neboť je to nekonečné téma a nikdy se nedobere výsledku ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125

4.6.2011 v 22:08 | Nahoru | #50

Deagle píše: Každý týden se svézt na bratrancově RSce. Dnešek tomu nebyl výjimkou. Ano, jde to moc pěkně za plynem, ale já si v 16 vybral YZF a nijak toho nelituji. Je to o prioritách, které si zvolíš a preferuješ je. Na každého je výběr. Jak 2T, tak 4T mají něco do sebe. A uzavřeme už toto téma 2T vs 4T, neboť je to nekonečné téma a nikdy se nedobere výsledku ...


No minule jsem jel za YZFem s LeoVInce ..zvuk brutalni ..mit na to prachy tak nevaham aby sis nemyslel,ze si melu tu svoji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125

4.6.2011 v 22:28 | Nahoru | #51

DuckerCZ píše: No minule jsem jel za YZFem s LeoVInce ..zvuk brutalni ..mit na to prachy tak nevaham aby sis nemyslel,ze si melu tu svoji



S tím souhlasím. Já měl na své taky laďák, ale prodal jsem ho. Spíš to víc řvalo než jelo
Ono taky nevypadalo moc dobře a přirozeně, že jsem měl vytočenou 4ku a rychlost okolo 100 a ten zvuk tě předbíhal - respektive když tě někdo pozoroval, tak by čekal, že pojedeš minimálně 200, ale ty si kolem něj projedeš 90 No a taky ten rámus se nemusí líbit všem Podle mě na 125 je laďák vyhozený peníze.

(reakce na) nejlepší 125

4.6.2011 v 22:34 | Nahoru | #52

Deagle píše: S tím souhlasím. Já měl na své taky laďák, ale prodal jsem ho. Spíš to víc řvalo než jelo
Ono taky nevypadalo moc dobře a přirozeně, že jsem měl vytočenou 4ku a rychlost okolo 100 a ten zvuk tě předbíhal - respektive když tě někdo pozoroval, tak by čekal, že pojedeš minimálně 200, ale ty si kolem něj projedeš 90 No a taky ten rámus se nemusí líbit všem Podle mě na 125 je laďák vyhozený peníze.


no slyšel jsem ho hodně daleko než přijel ale tak je to krasna motorka

(reakce na) nejlepší 125

5.6.2011 v 15:59 | Nahoru | #53

Ewilez píše: Stejně tak tě na silnější nepřipravý starý rozvyklaný NSR, protože motorky jsou od těch dob úplně jinde..YZF - R125 ... a možná nová aprilka vládnou silničním dvácám.. nepotřebuju lítat 150 abych se přerazil o třetí strom, když chci nabrat zkušenosti pro silnější moto... mám yzfko za 69K, když jsem ho koupil, tak mělo najeto necelejch 700 km a zatim od známejch s 2T slyšim jak to moc žerea nebo že mu to zase nestartuje, nebo nejede..


kamaradky bratr sednul ze CBR 125r (tedy co vlastnime NSR na ocesanyho fichtla) na ZX 6 do mesice tu motorku rozjebal na sracku a nejel moc rychle asi 170, takze tech tvejch 20 km/h v pomeru co mame 2T a 40 km/h ty co maji 4T je znat nemyslis? Kdyz se vysekal ve 170...

1 reakcí na tento příspěvek nejlepší 125

5.6.2011 v 16:33 | Nahoru | #54
Nejlepší dváca je litr.

(reakce na) nejlepší 125

5.6.2011 v 17:39 | Nahoru | #55

underworld píše: Nejlepší dváca je litr.


dej si facku nejlepší 125ccm je Busa

1 reakcí na tento příspěvek nejlepší 125

5.6.2011 v 18:50 | Nahoru | #56
bych vas 2 samani chtel videt kdyby vam rekli tak tady mate nejakyho litra supersport, spojka, plyn, brzda a jedte

1 reakcí na tento příspěvek nejlepší 125

5.6.2011 v 18:59 | Nahoru | #57
tak já mam na NSR už docela nalítáno ..tak snad do druhý zatáčky bych dojel

(reakce na) nejlepší 125

5.6.2011 v 21:25 | Nahoru | #58

DuckerCZ píše: tak já mam na NSR už docela nalítáno ..tak snad do druhý zatáčky bych dojel

hehe hele ja se nedavno polozil a uprimne na supersport uz nesednu :D

nejlepší 125

5.6.2011 v 21:26 | Nahoru | #59
na dvace se predne vyjezdim a pak chopper, endurko nebo nejakou cestovku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší 125

6.6.2011 v 08:09 | Nahoru | #60

nakli píše: bych vas 2 samani chtel videt kdyby vam rekli tak tady mate nejakyho litra supersport, spojka, plyn, brzda a jedte



??? mysliš že bych neukočiroval litra?? Hm... Když lítám na devítce, tak sned jo.... Takové kecy sedí od dvackaře.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2875 15.4.2024 v 21:44 Anti
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 P4py 4 10.4.2024 v 22:51 P4py
Koncovka výfuku Yamaha YZF-R125 Kristian_Marek 3 9.4.2024 v 19:57 Kristian_Marek
Vyber motorky Yamaha YZF-R125, KTM RC 125, Kawasaki Ninja 125 Tamhletam 5 18.3.2024 v 12:19 Johny_Servis
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin


TOPlist