bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakého litrového naháče
Zdravím všechny.
Chtěl bych poradit ohledně výběru svého příštího stroje (Stromek bohužel definitivně pujde z domu ). Tak nějak jsem se zakoukal do kategorie litrových naháčů. Tedy chtěl bych stroj, který se lehce ovládá, dobře se klopí a zároveň má dostatek výkonu. A občas taky na nějakou tu cestu v jednom, ale nic tragicky dlouhého. Takže bych rád kdybyste mi, hlavně ti kteří mají s touhle kategorií osobní zkušenosti, poradili ve výběru. Zhodnotit plusy a mínusy strojů ve výběru, kvalita podvozku, zpracování a tak..Nejvíc se mi asi zamlouvají Z1000 a sv1000, takže pokud má někdo zkušenosti s oběma, určitě bych si je rád vyslechnul . Jsem si vědom toho, že porovnávám uplně jiné motorky, hlavně co se týče motoru (4Vvs2V), ale zkuste si i přesto vybrat ...
Vzhledem k finačním možnostem se jedná o modely z roku 2003-4, popřípadě 2000 u BMW.
Díky

Naposledy editováno 09.07.2010 10:51:50
Anketa: Kterou
Tuono
27%
41
SV1000
5%
7
FZS1000
15%
23
Raptor1000
8%
13
Z1000
33%
51
R1100R
12%
19
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 19:19 | Nahoru | #1
Za mě Z1000 párádní motorka jak na občasné cestování tak i svižnou jízdu

Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 19:22 | Nahoru | #2
nevim jak je to cenově, ale já bych šel do FZ1n, až přestanu lítat po okruzích na R1 jdu do ní.. jinak nevim záleží jestli ti víc voní dvou nebo 4vál..

1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 19:37 | Nahoru | #3
Baworák proti ostatním bude línej autobus ale ten motor z traktoru a absolutní bezúdržbovost,nízký provozní náklady a pohodlý něco takovýho si chci pořídit do města a na výlety do alp.

Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 19:41 | Nahoru | #4
kup si třívála speed tripla a máš to hned vyřešené

Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 19:44 | Nahoru | #5
r1100r je dost mimo prvotní zaměření ostatních motorek. nemyslím horší, ale je desítky kil težší, než třeba tuono. taky má o 40koní míň atd
- to by byly ty širokoveřejnostní požadavky:)

raptor je největší krasavec, Z1000 nejvíc utočená s nejširším polem použitelných otáček, tuono a asi aj SV mají hutný střed, který mají lidi rádi tak 50 na 50.
fazer mi přijde nemastný neslaný, ale pojede, má ho sused a je to raketisko, ale takové bezkulové.
tady přichází okamžik preferencí v2, 4v, b2(boxer)
takže v tento moment jde o tvoje pocity, ve výsledku vlastně o nic jiného u motorky nejde, nebo by nemělo jít
někomu sedí nekomu ono, s žádnou z nich neuděláš chybu, kvalitou jsou všecky stejné, jen mají různé osobnosti.

a co se týče mě, já mám toho nejtěžšího, nejmíň koňovitého, a mě nejmilejšího
tady vidíš, že výběr je jen na tobě, pač dalších deset přispivatelů by za toho mojeho trachtora nedalo ani zlámanů grešlu:)
holt povoz se, obhlédni, to sou ty dvě nejdůležitější věci, ve výběru ti nikdo nepomůže, pokud neváháš mezi 1098 a yamasaki

(reakce na) Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 19:46 | Nahoru | #6
TOLI.> vystihls to ale má eště neco navíc

Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 19:46 | Nahoru | #7
Uz jsem chtel psat proc tam nemas CB1000r ale ta je jenom novejsi no... Ale ja bych se rozhodoval mezi FZ1n a Tuono 1000R. A nejlip tak ze bych se sel na obou svezt!

Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 19:52 | Nahoru | #8
Ted mám za sebou sezonu na SV1000s je to s kapotou a jedinej problém že mě z nízkejch řídítek brněj ruce, jinak naprostá spokojenost. Má to trochu poladěnej motor tak nevim jak se chová originál. Teď taky pokukuju po Z1000, tak teprve uvidim. Rozhodně si na ně někde sedni, kamarád má Falco a dost jsem se těšil až si ho zkusim a nakonec dost velký zklamání. Vůbec mi nesedla do ruky, jinak je to super mašina, ale to jak ti sedí poznáž až jí budeš mít v ruce. Ale do 100tis určitě seženeš něco dobrýho.

1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 20:04 | Nahoru | #9
co třeba buell? malý,lehký, a taky je to litr ( xb9s)

(reakce na) Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 20:13 | Nahoru | #10
alfin77> čteš mi myšlenky... ... V anketě mi to chybí hned pod Tuonem...a Tripple taky...

Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 20:23 | Nahoru | #11
Nedám dopustit na Elevna. Dobrej posed, ruce nebrněj, 136 hp, jede jako pilot(rozuměj hovado) není drahej,atd.....

Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 20:27 | Nahoru | #12
Breva? r.v. 07?

Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 20:53 | Nahoru | #13
pro mě bezkon kuurenční ROCKSTER - sezenes ho za dobrý peníze už.

Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 20:54 | Nahoru | #14
1.FZ1N
2.Z1000
3.dražší moto CB100R, Benelli TnT, Tuono
To FZS1000 je v anketě mimo,je to kapota.

1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 21:15 | Nahoru | #15
tech motorek je miliarda a s popisem bysme tady mohli popsat sileny romany - rozmysli si 2 nebo 4 val, kolik vlastne penez do toho chces dat a jestli adros nebo spis cestovani

Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 22:50 | Nahoru | #16
Kdo nechce fádní čůzu, ten si koupí Gůzu , koukni se na Griso

Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 23:06 | Nahoru | #17
CB 1000R

1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

27.10.2009 v 23:41 | Nahoru | #18
Nevím proč,ale k tobě by mi spíš pasovala ta Brambora .... Na tom Tuonu si tě nedokážu představit ...

1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 07:57 | Nahoru | #19
Diky moc všem za zhodnoceni.
Jinak k modelum ktere ve vyberu nejsou.

  • Speed triple, buell - určitě skvělá mašiny..ale..prostě se mi nelíbí..nechci je nikomu hanět, ale ted design mě prostě neoslovil.
  • Griso, Breva, cb1000r - určitě by ve výběru byly, ale jsou prostě moc nové, a cena je pořád kolem 200tisic, což je mimo mé současné finanční možnosti..bohužel..guzziny jsou vůbec zajímavé, ale jejich exkluzivnost způsobuje, že je jich na trhu strašně málo, není moc z čeho vybírat a na pěkný kus člověk narazí podle mě jen zřídkakdy...
  • FZ1 - sice nené ve výběru, ale tak nějak po ní pořád pokukuju, problém je opět cena, v relaci lehce nad 100 tisic je jich málo a vetšinou v té(doufám, že nikoho neurazím) hnusné, zelenomodré barvě.
  • Benelli TNT - určitě jedna z nejhezčích motorek na trhu, ale co mi říkal jeden její majitel, může si jí pořídít jen mechanik a to já nejsem .
  • X11 - na tu jsem zapomněl, proklatě


Naposledy editováno 28.10.2009 07:57:50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 08:02 | Nahoru | #20

Peacemaker>tech motorek je miliarda a s popisem bysme tady mohli popsat sileny romany - rozmysli si 2 nebo 4 val, kolik vlastne penez do toho chces dat a jestli adros nebo spis cestovani


Určitě spíše adrenalin, cestování spíše jako "nějak to přežiju" . Peníze, jak jsem psal výše, lehce nad 100tisic.

Edit: Dvouvál, čtyřvál..mám to takové docela neujasněné, jsem zvyklý na dvouvál, ale takový ten klasický průběh litrového čtyřválu "dole pohoda, nahoře peklo" mě taky dost láká...právě proto se tady ptám. Pokud mi někdo řekne "hele, ten čtyřválec je do serpentýn úplně k hovnu" a podopoří tuhle ideu rozumnými argumenty, učitě se rád poučím

Naposledy editováno 28.10.2009 08:08:19

Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 08:08 | Nahoru | #21
Jinak ještě k té bramboře. Na bawo mám něco najeto, není to sice úplně tenhle model (R75, R60/5) ale ta jízda má prostě něco do sebe.. a třeba tohle vypadá naprosto exkluzivně

(reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 08:09 | Nahoru | #22
Motorkář Pohodář> Já nevím co máš proti kombinaci Já + Tuono...tobě copak nepřipadám jako hustokrutej střelec?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 08:46 | Nahoru | #23

Dr.Houba>Určitě spíše adrenalin, cestování spíše jako "nějak to přežiju" . Peníze, jak jsem psal výše, lehce nad 100tisic.

Edit: Dvouvál, čtyřvál..mám to takové docela neujasněné, jsem zvyklý na dvouvál, ale takový ten klasický průběh litrového čtyřválu "dole pohoda, nahoře peklo" mě taky dost láká...právě proto se tady ptám. Pokud mi někdo řekne "hele, ten čtyřválec je do serpentýn úplně k hovnu" a podopoří tuhle ideu rozumnými argumenty, učitě se rád poučím



tak v tom pripade starsi Tuono. ten Baworak je sice fajn, ale aby ti adrenalin strikal z usi, tak to uz musis jet vazne na hrane (=sebevrazedne). sv1000 mi vubec nesedlo, takova nanicovata motorka. z1000 mrtvy na motor. fazer je moc fajn (jel jsem jenom novyho), toho bych bral kdybys chtel spis cestovat. raptora jsem nejel, tipuju neco jako sv.

s kazdou motorkou si uzijes, ale za ty prachy a co od toho cekas bych _ja_ bral tuono.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 09:31 | Nahoru | #24

Peacemaker>tak v tom pripade starsi Tuono. ten Baworak je sice fajn, ale aby ti adrenalin strikal z usi, tak to uz musis jet vazne na hrane (=sebevrazedne). sv1000 mi vubec nesedlo, takova nanicovata motorka. z1000 mrtvy na motor. fazer je moc fajn (jel jsem jenom novyho), toho bych bral kdybys chtel spis cestovat. raptora jsem nejel, tipuju neco jako sv.

s kazdou motorkou si uzijes, ale za ty prachy a co od toho cekas bych _ja_ bral tuono.



Urcite mas pravdu, akorat si tak nejak trochu nejsem jisty svymi schopnostmi, nevim jestli jsem na Tuono dost "vyjezdeny". Proste, jsem si vedom toho, ze Tuono je nelip vybavene, ma nejostrejsi motor atd., ale nejsem si jisty jestli dokazu vyuzit jeho potencial. Jsem zvykly na svych 50kw a i kdyz si rikam ze mi to obcas nestaci, nevim jestli by Tuono nebylo moc velky skok. Proste pojem "mrtvy na motor" muze byt casto dost subjektivni . Jinak, co je spatne na SVcku? Motor to ma kvalitni, v zakladu docela dobrou vybavu, pevny ram...a stejne to byl pomerne "neuspesny" model..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 09:57 | Nahoru | #25
Dr.Houba> tak ho kup a uc se. 50 kW je uz dost slusnych na "prupravu".

neuspech velkyho SV? no je to zajimavy, protoze maly se prodavalo a snad i prodava perfektne, kazdej volal po velkym a takhle to dopadlo... asi se ztratila ta lehkost, obratnost mensiho brasky, motor sice kvalitni byt muze, ale prubehem taky nepresvedcil. lidi cekali neco jinyho. jenom s tim "v zakladu dobrou vybavu" fakt nesouhlasim, je to rozpoctovka, stejne jak malej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 09:58 | Nahoru | #26

Dr.Houba>Určitě spíše adrenalin, cestování spíše jako "nějak to přežiju" . Peníze, jak jsem psal výše, lehce nad 100tisic.

Edit: Dvouvál, čtyřvál..mám to takové docela neujasněné, jsem zvyklý na dvouvál, ale takový ten klasický průběh litrového čtyřválu "dole pohoda, nahoře peklo" mě taky dost láká...právě proto se tady ptám. Pokud mi někdo řekne "hele, ten čtyřválec je do serpentýn úplně k hovnu" a podopoří tuhle ideu rozumnými argumenty, učitě se rád poučím



kua, tak ještě v létě si chtěl něco na ježdění dálnice Brno - Praha

Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 10:08 | Nahoru | #27
Původně jsem toho chtěl napsat víc, ale rozebírat něco o čem vím howno asi nemá cenu, na tolika motorkých jsem zase neseděl a neznám tvoje potřeby. Osobně bych přidal pár dukátů a pořídil FZ1-n ... a hotovo

Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 10:41 | Nahoru | #28
to báwo co tam máš v odkazu je krasavica, ale jak tu někdo řekl, adrenalinovka to není, na druhou stranu ale pořád jede, přeci jen litrový dvouválec aby nejel, to nedává smysl:)100Nm je cítit, navíc ty baworákové sou dosti hutné, a s laufem a svodama se to taky dost projeví na průběhu výkonu, že Šmudlo?
každopádně to nebude takový škuban jako tuono, holt je to víc pohodovka, která ale dokáže jet, a ten podvozek je dost mimo normální konvenční podvozky ostatních motorek. je prostě geniální.
před tím jsem měl sv650, které zrovna podvozkově(vidla tlumič) nebylo nejlepší, ale báwo byť je oproti mojemu Sv o osm let starší, tak je na daleko vyšším levelu, a dovolím si s ním daleko víc, a serpentýny kvuli tahavému motoru dohromady se super podvozkem jedna velká lahůdka.
prostě vyzkoušej a uvidíš.
co jsem chtěl říctm báwo není ani designově ani výkonem tam kde tuono, ale furt je to dvouvál přes litr co když zatáhneš tak jede jak lokomotiva (rozuměj silou, i tím že jak po kolejách)

Naposledy editováno 28.10.2009 10:42:32

1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 10:47 | Nahoru | #29
A co nový Monster 1100S?

Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 10:48 | Nahoru | #30
Každej litr je dobrej, ale jak co a jak pro koho.Já uznávám všechny motorky, protože každá může splnit potřeby a očekávání svého majitele.A hlavně se mě vůbec nesere, když slyším jak se říká že 1000SV je rozpočtovka a nezáživná motorka.Největší švanda je v tom, že to často říkají lidi, kteří to mají z doslechu.Za skoro 40 000km jsem do ní dal jen provozní kapaliny, gumy a přetěsnil jsem spojkovej váleček.Jak bylo řečeno výše SV650(stará)je úžasně šikovná, poslušná a přívětivá motorka.Má jí kamarád a je radost se na něj dívat když jede.A taky poslouchat ten "hladkej" chod motoru.Rozhodně ti nedoporučuju SV1000, má všechny vady, který může dvouvál mít.Blbě se dávkuje plyn,brzdí to motorem jako svině,bolej na tom záda, brní to do rukou, ponořujou se vidle, vůbec to nejede, když tam nedáš opletený hadice, tak je to měkčí na brzdy, žere to gumy a jánevím co ještě.Vím o čem mluvím, jezdím na ní už pár roků.A přesto ji nedám z ruky, protože kdo si jí podržel do červenýho, ví o čem mluvím.Je to něco jako přemáhat umíněnýho bejka.Ale to je právě ta radost.Takže za mě: NIKDY!!!!!
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe


TOPlist