globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák
Zdravim, měl bych otázku možná se bude zdát hloupá ale kdo tomu rozumí tak at sem neco chytrýho napíše, chci se zeptat jestli výrobci ladaku pocitaji tlak nebo odpor nebo neco v tom ladaku, a nebo na tom nic nepočitaji a je to jen ta děrovana trubka uvnitř obalena vatou a nerezem. De oto že mam ladak udelanej doma a nedrži volnoběh, když ho sundam tak drži. diky

Laďák

25.10.2009 v 11:20 | Nahoru | #1
Počítají

Laďák

25.10.2009 v 11:24 | Nahoru | #2
však kvůli tomu se tomu říká "laděný". I když výfuk dělaný jenom pro zvuk má k laděnému daleko :)

Laďák

25.10.2009 v 11:56 | Nahoru | #3
Na jůtůb určitě najdeš video jak se dělaj akrapi-tam uvidíš jak to maj fut na brzdě a něco tam ladí

Laďák

25.10.2009 v 14:07 | Nahoru | #4
Jak který né všichni, ale zahraniční skoro všichni.

Laďák

25.10.2009 v 14:11 | Nahoru | #5
u dvoutaktu je to daleko větší chemie...strašně tam záleží na prostoru a proto se tam dává ta hnusná předkomora....

Laďák

25.10.2009 v 17:46 | Nahoru | #6
to je věda nevídaná a tebe zajímá jenom ten kravál

Laďák

31.12.2009 v 19:30 | Nahoru | #7
nikdy bych žádnej "laďák" nedával každej vejfuk je laděnej na příslušnej motor a jakejmakoliv úpravama se to nezlepší spíš se tomu ublíží....

1 reakcí na tento příspěvek Laďák

1.1.2010 v 08:20 | Nahoru | #8
...jedná se tam hlavně o zprůchodnění výfukových plynů při zaručení nějaké hlučnosti..aby tě pak nevyhodili někde ze závodů, kdyby ti naměřili vicero dB.. ..což taky znamená, že koncovka výfuku je už opravdu dotlumení hluku...svody jsou z hlediska výkonu důležitější než výměna samotné koncovky..a samozřejmě ještě dost dalších věcí navazujících..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák

1.1.2010 v 19:03 | Nahoru | #9
drobshay> viděl jsem v německu dost motorek jako mám já, bez zachování původního svodu, nové svody byly prodlouženy, proč? jaký bude vliv?

Laďák

1.1.2010 v 19:07 | Nahoru | #10
zvuk dělá i délka celýho vejfukovýho potrubí

Laďák

1.1.2010 v 19:09 | Nahoru | #11
To je zase téma...

1 reakcí na tento příspěvek Laďák

1.1.2010 v 19:11 | Nahoru | #12
derava trubka

ty kecy s brzdou atd.. jsou aby to prodavali za 10 000

tobe jestli to s ,,domaladakem,, nedrzi a bez to drzi, to jsi spis nekde ucpal ne ?

Laďák

1.1.2010 v 19:40 | Nahoru | #13
není co řešit vždyť už to vyřešili vedle a je to asi nejobsáhlejší temá na laďák

(reakce na) Laďák

2.1.2010 v 11:33 | Nahoru | #14
m8rinek> ..tak bavili jsme se tady spíš o značkových produktech které garantují předepsanou hlučnost a další vlastnosti..na tyhle debaty bych ti doporučil navštívit sprint v Hoškovicích a dát se tam do řeči např s p Řehounkem a jinýma šikovnýma lidma se skušenostma ohledně ladění motorů..na sprintu si totiž pokud se nemýlím v těhto kategoriích s hlučností hlavu nelámou a navíc ti řeknou jak se to chová při dola´dování..např R1 motor prý dokázali pouhým zkracováním výfukových svodů doladit s rozdílem cca 30 koní..prostě začli na nějaké délce svodů a pomalu zkracovali..viz debata s p. Řehounkem..nemám důvod mu nevěřit..a pak si na tyhle svody představ že to musíš utlumit např pro silniční závody neb na provoz na silnici..tzn dostat tyhle svody do jedný popř do dvou koncovek a utlumit na x db a neztratit výkon.. já si myslím že si tady snad rozumíme o co jde..jak říká někdo nahoře už se to tady taky x krát probíralo..mě ale o tom prostě baví do zblbnutí krandat..

Laďák

2.1.2010 v 12:44 | Nahoru | #15
zajimave ..... kazde se zabyva ladenim vyfuku, ale ze se ladi havne take sani, to uz nikdo neresi :D

jinak ve zkratce - musis odlisovat OTEVRENE koncovky (dela kazdej kdo ma diru do prdele) a LADENE koncovky (dela ten kdo neco vi, ma cas, penize, brzdu na zkouseni atd).

Laďák

10.10.2010 v 09:01 | Nahoru | #16
99% výrobců ano...Ale ne všichni

Laďák

11.10.2010 v 21:14 | Nahoru | #17
2T a 4T jsou rozdílné motory, u 4T povětšinou stačí ona děrovaná trubka obalená vatou a tak nějak to pojede podobně ale u 2T ne, pracuje na jiném principu. Ona kónická předkomora funguje jako "vraceč" směsi do motoru, protože pokud není ve výfuku vytvořen protitlak, tak část směsi unikne do výfuku a v motoru se nevyužije - to proto mají 2T bez výfuku mizerný výkon. snad se to dá pochopit

(reakce na) Laďák

9.8.2011 v 22:48 | Nahoru | #18
Creck>
2 takt hlavo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 Včera v 13:59 FJRPEPA
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA


TOPlist