globalmoto_duben_nolan





Téma: Hayabusa st. vs nov. model,můj soukromej test
 
24.10.2009 v 22:49
Dnes jsem ze sebe vyplavil slušnou porci adrenalinu při cca 350Km vyjížďce, vesměs po vesnických klikatých silnicích(pár rychlých rovnějších úseků tam taky bylo ) a odradit mě od toho nedokázaly ani napůl mokrý silnice a teploty pod 10 stupňů...

A měl jsem to štěstí bezprostředně několikrát přesednout ze své Busy rok 03 na nový model, který měl ovšem jiná turistická řidítka(kit s jinejma brejlema).

Jedna věc byla evidentní a to že jsem si na ní dovolil v zatáčkách daleko víc a byl jsem i o dost rychlejší, ačkoli to nebyla moje mašina a nebyl jsem s ní tak sžitej...

Tím nechci starší model nějak deklasovat, takovej rozdíl tam z mého pohledu zas neni, i když brzdy byly někde jinde, řazení šlo jemněji a i plyn se mi zdál lehčí ,o tom , že ač mám svou Busu "natuněnou" a papírově se novému modelu výkonnově vyrovná a točivý moment mám ještě o dost lepší, v reálu se mi jen přeci zdálo, že motorka(novej model) má "šťavnatější" střední pásmo kdykoli připravený nekompromisně k akci...

Toto jsem si potvrdil i při testu elasticity, kdy jsme na šestku ustálili rychlost na 100Km/h a na povel dali plnej knedlík.Na 2 kilometrech z toho byl rozdíl cca 3-4 délky motorky, přičemž ujíždět mi začal, i když ne nějak výrazně hned po otočení plynu nadoraz...Na konci nám tacháč hlásil něco kolem 290-300.


Jedinou úpravou, kromě vysokých řidítek a vyššího plexi byly ještě laďáky Baracuda...

Majitel, mimo jiné pán po 50-tce a hodně dobře vyježděněj, kterej jezdí Busu už 10 let, prakticky od prvního modelu a je to jeho už 7 mej kousek sám uznal, že rozdíl po mém přesednutí na jeho motorku byl v podání mého jezdeckého umění víc než evidentní a to jsem se s tim před tím na mé motorce fakt nemazlil...

Oba jsme se shodli na tom, že největší zásluhu na tom nemá jiná motorka jako taková, ale právě překopání řidítek na vyšší a pěkně širokých od LSL.

Tak-že i když to pak nevypadá tak sportovně a motorka se "degraduje" na turistickou těžkou výkonnou mrchu, ovladatelnost, přehled na silnici a pocit jistoty se o dost zlepší a o ergonomii z které nobolí ruce nemluvě...

Byl to super den v sedle na kterej budu dlouho vzpomínat...

edit: vloženo foto








Naposledy editováno 05.02.2013 12:00:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa st. vs nov. model,můj soukromej test

2.1.2010 v 16:37 | Nahoru | #1
mari> je to navýšení rejdů ? Já jsem to dal zpátky mě to nevyhovovalo.

(reakce na) Hayabusa st. vs nov. model,můj soukromej test

2.1.2010 v 16:44 | Nahoru | #2

šmudla>mari> je to navýšení rejdů ? Já jsem to dal zpátky mě to nevyhovovalo.



ono nejde jen o zvýšení, ale hlavně o šířku a sklon řidítek, což u kitu, kterej ti jen zvedne origo řidítka o nějakej cenťák ve stejným úhlu,nemá ten správnej efekt...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist