A měl jsem to štěstí bezprostředně několikrát přesednout ze své Busy rok 03 na nový model, který měl ovšem jiná turistická řidítka(kit s jinejma brejlema).
Jedna věc byla evidentní a to že jsem si na ní dovolil v zatáčkách daleko víc a byl jsem i o dost rychlejší, ačkoli to nebyla moje mašina a nebyl jsem s ní tak sžitej...
Tím nechci starší model nějak deklasovat, takovej rozdíl tam z mého pohledu zas neni, i když brzdy byly někde jinde, řazení šlo jemněji a i plyn se mi zdál lehčí ,o tom , že ač mám svou Busu "natuněnou" a papírově se novému modelu výkonnově vyrovná a točivý moment mám ještě o dost lepší, v reálu se mi jen přeci zdálo, že motorka(novej model) má "šťavnatější" střední pásmo kdykoli připravený nekompromisně k akci...
Toto jsem si potvrdil i při testu elasticity, kdy jsme na šestku ustálili rychlost na 100Km/h a na povel dali plnej knedlík.Na 2 kilometrech z toho byl rozdíl cca 3-4 délky motorky, přičemž ujíždět mi začal, i když ne nějak výrazně hned po otočení plynu nadoraz...Na konci nám tacháč hlásil něco kolem 290-300.
Jedinou úpravou, kromě vysokých řidítek a vyššího plexi byly ještě laďáky Baracuda...
Majitel, mimo jiné pán po 50-tce a hodně dobře vyježděněj, kterej jezdí Busu už 10 let, prakticky od prvního modelu a je to jeho už 7 mej kousek sám uznal, že rozdíl po mém přesednutí na jeho motorku byl v podání mého jezdeckého umění víc než evidentní a to jsem se s tim před tím na mé motorce fakt nemazlil...
Oba jsme se shodli na tom, že největší zásluhu na tom nemá jiná motorka jako taková, ale právě překopání řidítek na vyšší a pěkně širokých od LSL.
Tak-že i když to pak nevypadá tak sportovně a motorka se "degraduje" na turistickou těžkou výkonnou mrchu, ovladatelnost, přehled na silnici a pocit jistoty se o dost zlepší a o ergonomii z které nobolí ruce nemluvě...
Byl to super den v sedle na kterej budu dlouho vzpomínat...
edit: vloženo foto
Naposledy editováno 05.02.2013 12:00:24