bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: bixenony
 
20.10.2009 v 16:33
čau lidi má někdo zkušenosti bixenonama H4 na motorce a jestli je potřeba montáž zátěžových modulů?

bixenony

20.10.2009 v 16:35 | Nahoru | #1

bixenony

20.10.2009 v 16:54 | Nahoru | #2
...pokud vim tak ne, dává se do aut u kterých je centrální řídící modul kontrolující odběr a zátěž viz VW Group nebo ř,j. světel viz BMW,MB...

Naposledy editováno 20.10.2009 16:55:34

1 reakcí na tento příspěvek bixenony

22.10.2009 v 10:30 | Nahoru | #3
No hele, mám Caponorda (2 x H4). Uvažuju o bixenonech taky. Auto mám Lagunu r.v. 2000, s žárovkama to nesvítilo nic moc, dal jsem do tlumenejch xenony s paticí H7 a svítivostí 6000k a svítí to mnohem líp, nesrovnatelně líp. Asi to oslňuje, nevim, ale protijedoucí auta mě neproblikávaj takže to asi nic hroznýho nebude (nebo jsou už v dnešní době zvyklí). Mam je samozřejmě nastavený jako člověk, ne jako debil.
Na fotce je vidět rozdíl v barvě mezi žárovkou a xenonem. Jo a ta žárovka v dálkovym je osram night breaker, má o 90% větší svítivost.
[img]

Naposledy editováno 22.10.2009 10:33:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bixenony

22.10.2009 v 10:38 | Nahoru | #4
[quote]Piwell>No hele, mám Caponorda (2 x H4). Uvažuju o bixenonech taky. Auto mám Lagunu r.v. 2000, s žárovkama to nesvítilo nic moc, dal jsem do tlumenejch xenony s paticí H7 a svítivostí 6000k a svítí to mnohem líp, nesrovnatelně líp. Asi to oslňuje, nevim, ale protijedoucí auta mě neproblikávaj takže to asi nic hroznýho nebude (nebo jsou už v dnešní době zvyklí). Mam je samozřejmě nastavený jako člověk, ne jako debil.
Na fotce je vidět rozdíl v barvě mezi žárovkou a xenonem. Jo a ta žárovka v dálkovym je osram night breaker, má o 90% větší svítivost.
[img] neproblikavaj protoze to ma kazdej druhej... ale policie to celkem kontroluje...

zajimalo by me co znamena ze ty svetla nesviti... jakoze v noci potme neni videt tak aby to slo furt valit 100kmh+ ? to je prece normalni... jasne kamos mel v aute 4bixenony + 2 v mlhovkach a svitilo to ze se dalo jet i v noci po kreskach jeho 200+kmh... ale to prece nemuzu naisntalovat svetla takovy abych vzdy videl.. je potreba prizpusobit rychlost svetlum... to pak muzu na kapotu nacpat rally rampu se 6ti xenonama, jelikoz sem jezdil starsima autama s celnima sklama bez antireflexu a kdovi ceho tak muzu rict ze potkavat tyhle stroje s neorigo xenonama (nebo treba skodovky s origo) je fakt zazitek...

1 reakcí na tento příspěvek bixenony

22.10.2009 v 11:19 | Nahoru | #5
Ještě jsem nezažil kontrolu, kde by tohle někdo řešil. Možná proto, že mě jaksi nikdo nekontroluje ... kdyby přišlo na lámání chleba, myslim, že v rámci kolegiality by mě nechali bejt, aspoň 98% normálních policajtů.
Co se týče technický tak dle mě není nic snazšího než během chíle vyměnit výbojku s trafem zpátky za žárovku, zajet na STK, pak to zase vrátit zpátky. Co jsem tak pročítal příspěvky ohledně xenonů tak je tu každej druhej buď netáhlo nebo lempl. Tohle prostě není žádnej problém ...

(reakce na) bixenony

22.10.2009 v 11:24 | Nahoru | #6
zajimalo by me co znamena ze ty svetla nesviti... jakoze v noci potme neni videt tak aby to slo furt valit 100kmh+ ? to je prece normalni...

Ne to ne, jen prostě ta laguna svítila naprd, toť vše ... bylo to skoro horší než nějaká felda

Naposledy editováno 22.10.2009 11:24:56

(reakce na) bixenony

22.10.2009 v 17:50 | Nahoru | #7
Piwell> řeknu ti co by ti řekli. Zeptali by se zda tvé vozidlo je vybaveno gyroskopem (nebo jak se ta hračka jmenuje co vyrovnává pozici vůči vodováze) Páč pro vozidla vybavené bixenononama a pod by je "podle toho co jsem se doslechl" měli mít vestavěné aby jsi neoslňoval protijedoucí vozidla když si do kufru narveš 500kg.
Ale těžko říci jestli by jsi našel takové rejpaly na silnici. To by jsi je už musel asi hodně na-kašlat.

1 reakcí na tento příspěvek bixenony

22.10.2009 v 18:03 | Nahoru | #8
ja ho mam na SV 650 (H4) a je to nesrovnatelně lepší,jenom se světlo musí hodně sklopit dolu kvuli oslnovaní,na technický mi nic neřekli a cajti taky ne,ale popravdě řečeno klidně jim ten techničak odevzdam řači budu jezdit tak abych viděl a byl viden(v zacpě to funguje jako pluh )než poslepu s techničakem,najezdim tak třetinu km vnoci a oprotí žarovkam je to super,dalnice ústí teplice na potkavačky kilem,na dalkový mi nestačil heft abych neměl rezervu kam dohlýdnu
zatěžový modul netřeba

Naposledy editováno 22.10.2009 18:04:23

bixenony

22.10.2009 v 18:15 | Nahoru | #9
Asi začnu jezdit jen s dálkovejma hmmm to budu frajer.

Edit: Písmeno

Naposledy editováno 22.10.2009 18:22:39

bixenony

22.10.2009 v 18:59 | Nahoru | #10
Každý auto který má xenony z továrny musí mít ostřikovač světel a automatickou regulaci sklonu. U motorek to bude asi stejný. Takže pokud si to do auta doděláš nikdy ti to na technický nemůže legálně projít. A je jedno jestli máš tu sadu která se namontuje místo žárovky nebo tovární xenony. a navíc tyhle sady místo žárovky se nedaj srovnat s továrníma xenonama, ty maj přece ještě čočku a svítí to ještě líp.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bixenony

22.10.2009 v 19:38 | Nahoru | #11

zdenysrx6>ja ho mam na SV 650 (H4) a je to nesrovnatelně lepší,jenom se světlo musí hodně sklopit dolu kvuli oslnovaní,na technický mi nic neřekli a cajti taky ne,ale popravdě řečeno klidně jim ten techničak odevzdam řači budu jezdit tak abych viděl a byl viden(v zacpě to funguje jako pluh )než poslepu s techničakem,najezdim tak třetinu km vnoci a oprotí žarovkam je to super,dalnice ústí teplice na potkavačky kilem,na dalkový mi nestačil heft abych neměl rezervu kam dohlýdnu
zatěžový modul netřeba



Být viděn jo beru ,když jedu někde kudlu tak si taky dám dálkové abych byl raději vždy viděn ale taky by to mělo trochu hraničit s oslňováním. Vem si to v zatáčce, na 2sec oslníš poti-jedoucího, ten nechá volant rovně. A když bude mít hodně smůlu sebere toho co pojede za tebou V autě bude milující otec s matkou a 9ti měsíční dítko...ňác ho kvůli ničemu. Je to sice katastrofickej scénář, ale znáš to ,neštěstí nechodí po horách ale po lidech

dave-lister> Jsem rád ,že mi to konečně někdo potvrdil, viděl jsem to totiž prvně na oktávce kámoše a říkal jsem si, že to tak musí nějako fungíírovat protože on když otočí klíčkem a rozsvítí tak mu čočky ve světlech cvičně "zakvedlaj" nahoru dolů

(reakce na) bixenony

22.10.2009 v 21:01 | Nahoru | #12
_BoB_> No jasně, každý auto s originálníma xenonama má na nápravách snímače výšky a podle toho řídící jednotka mění sklon světel. Taky proto tyhle auta nemaj kolečko pro regulaci sklonu. A co se týče papírů, myslim si že by xenony měli bejt zapsaný ve velkym TP, protože tyhle vozidla nemaj ruční regulaci sklonu která je povinná.

bixenony

23.10.2009 v 10:15 | Nahoru | #13
Jo, to co tu píšete vim a uvědomuju si to.

Nicméně já na Capo ty xenony asi ani dávat nebudu nakonec ... Koukal jsem koukal a nevim kam bych prdnul ty trafa (musel bych mít dvě). Nejspíš koupim jenom lepší žárovky a bude. Nemáte někdo tip na nějaký fakt dobrý? Já kdysi míval H4ky od Eufabu, svítily moc hezky. V tý laguně mam v dálkovejch Osram Night breaker, maj mít o 90% větší svítivost a svítěj poměrně hodně.

(reakce na) bixenony

25.10.2009 v 20:41 | Nahoru | #14
_BoB_> jo,to je fakt,ja je mam kvuli tomu že se vracim z projíždky až za tmy,nebo se jedu projet vnoci a zřejmě sem šeroslepej bo co,protože s žarovkou od philipse,takovou tou světlounce modrou sem toho taky moc neviděl,tak sem koupil čirou parabolu,jo nějaký zlepšení proběhlo,hlavně lepší rozprostření světla do stran,ale na xenonovou výbojku to prostě nemá,ja vím mělo by bejt štelovaní světla abych nikoho neoslnil,mě to taky není příjemný když mi to někdo pere do očí,ja to skusil s kamošem on vzal plechovku a jelo se zkoušet jak moc to sklopit a bylo to o dost aby to neoslnovalo,takže tet mi to na potkavačky svítí cca 20m před mašinu,teda je tam ohnisko světla,když stojim za oktavkou tak je to těšně pod spzkou

2 reakcí na tento příspěvek bixenony

25.10.2009 v 22:11 | Nahoru | #15
Trošku dělám do aut a mám teď aktuální informace od kolegů ze Slovenska. Policie tam začala dost drsně jít po dodělávaných xenonech. Dělají si sbírku techničáků + 80 Euro ;o)
Mají to dost vychytané. Kontrolují ostřikovače, kolečko na sklápění a dokonce kalibraci krajních poloh projektorů po zapnutí zapalování / světel.
Obávám se, že tady to na sebe nenechá dlouho čekat.

(reakce na) bixenony

25.10.2009 v 22:24 | Nahoru | #16

Rexo>



Nic proti vylepsovani, ale kdyz proti me nekdo jede s xenonama v nejake stare sunce a k tomu si rozsviti mlhovky a mlha zadna - dneska jsem par podobnych inteligentu potkal a neni to nic prijemneho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bixenony

26.10.2009 v 06:22 | Nahoru | #17

Rexo>Trošku dělám do aut a mám teď aktuální informace od kolegů ze Slovenska. Policie tam začala dost drsně jít po dodělávaných xenonech. Dělají si sbírku techničáků + 80 Euro ;o)
Mají to dost vychytané. Kontrolují ostřikovače, kolečko na sklápění a dokonce kalibraci krajních poloh projektorů po zapnutí zapalování / světel.
Obávám se, že tady to na sebe nenechá dlouho čekat.



No to bude veselé, naklápění světel je standartní nemoc Felicii Je to tam řešené těma hadičkama s nějakou kapalinou a není žádným tajemstvím, že to funguje asi tak max 3-5let a pak sbohem braši. Jestli tohle začnou kontrolovat i v CZ tak to "potěš koště" páč sám mám taky Felicia

(reakce na) bixenony

27.10.2009 v 12:49 | Nahoru | #18

_BoB_>No to bude veselé, naklápění světel je standartní nemoc Felicii Je to tam řešené těma hadičkama s nějakou kapalinou a není žádným tajemstvím, že to funguje asi tak max 3-5let a pak sbohem braši. Jestli tohle začnou kontrolovat i v CZ tak to "potěš koště" páč sám mám taky Felicia



Tátovi to ani 3 roky nevydrželo když měl feldu. Já mám elektrický a je pokoj ...

bixenony

27.10.2009 v 20:52 | Nahoru | #19
Tak pánové o tomhle vám řeknu svoje. Když s tím naklápěním otočíte tam a zpět alespoň jednou za 3 měsíce tak vám bude fungovat minimálně 10 let. Já mám feldu 5 let a ten borec před tím to taky neměnil. Používal to v husté mlze stejně jako já. Je to stejný jako s klimou. Když ji nebudete používat, medium vyprchá, klima stratí tlak, hadice steří, začnou propouštět, kompresor se zadře protože ho nemá co mazat a je vyděláno Používejte to a bude to chodit hodně hodně dlouho. Mě to fakčí jako nový
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist