bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
18.10.2009 v 18:57
zdar včem chci se zeptat jak je to s zetkou 380 cross každé říká, že jsou to hujdy furt mění pisty atd a spotřeba pré strašná co je na tom pravdy ? chci právě jednu kopovat dikec za rady
Předchozí
1 2
Následující

Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:04 | Nahoru | #1
Jestli na tom někdo mění píst 5krát do roka tak je to vydlák a má to na hovno seštelovaný.jinak spotřeba?co furt všichni řeší se spotřebou?podle mě do deseti litrů se vejdeš.a na trati to stejně nemůžeš takhle brát.prostě ten kýbl potřebuješ něčím nakrmit to je normální.prostě jí kup a neposlouchej dlouhosáhlí názory druhých.já bych jí bral hned.

1 reakcí na tento příspěvek Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:05 | Nahoru | #2
myslíš cross "tzv. pulitr" ?

no asi tak, motorka to je stavěná tak, aby jezdila motokros... a taky že jich nejezdilo málo. Tatík ji jezdil za mlada. O poruchovosti teda neříkal nic. Ale co vidím. tak je spotřeba vcelku vyšší než u nových no, ale to je hold už tak. Je to 380, dvoutakt a staršího data výroby. To se dá očekávat. Ale poruchové to podle mě zas tolik není. 125 prý byly sypáky. Ale 250 a 380 prý v pohodě. Udajně to byly motorky vyvážené i do Ruska pro pastýře a naháněli na tom ovce

Naposledy editováno 18.10.2009 19:06:25

Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:07 | Nahoru | #3
já měl 513 a do motoru se tři roky nesáhl.a kdybych nechtěl měnit ložiska tak sem do něj ani sahat nemusel.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:11 | Nahoru | #4
dančic> díkec za odpovědi chlapi já osobně bych to hnal po polnačkách, cross mě nebere spíš jakože enduro a chci něco spolehlivího a ostrýho což podle mě 380ccm 2T něco o sově znamená stačila mi jízda na 250/513 a dostalo mě to tak že prostě 380 bude stát doma a basta sice ze začátku budou pády ale co tak. kdo jezdí padá

1 reakcí na tento příspěvek Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:13 | Nahoru | #5
Jak si složíš tak se svezeš.
Motor v půlitru ti musí vydržet 2 sezóny bez větších problémů, ale radši se svez papírově tam těch koní nějak extra není, ale v kombinaci s podvozkem nejde o moc dobře ovladatelnou motorku.

Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:13 | Nahoru | #6
380 je super držák(na Zetku)-když se o ni staráš,sere se všechno kromě motoru.Když pořešíš bezkontaktní zápalko,jsi za vodou.Ale jak už tady bylo 100x napsáno.Na enduro si kup enduro,na motokros crossku.Je tak těžký to pochopit? při enduru tu mašinu akorát tak zničíš,fakt na to není stavěná.

(reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:13 | Nahoru | #7
TomeKX2> Na pole si kup nějaký 4t enduro svezeš se líp tahat zetku jinam než na trať je nesmysl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:14 | Nahoru | #8
TomeKX2> no přeju ti hodně šťastných km...

a malé doporučení - nakup si pořádné vybavení - helmu, chrániče, boty atd... bez toho ani ránu. 380 je vcelku kladivo, nedá se to srovnávat s dnešníma motkama, sice jsem na tom nejel, ale pohled mi stačí

1 reakcí na tento příspěvek Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:14 | Nahoru | #9
ted zas někdo bude psát že to není na polnačky ani lehčí enduro atd,dá se s tím jezdit uplně všude,a pokud je dobře seštelovaná tak umí ject plynule i hodně pomalu,moje 513 to uměla.kup to a neřeš nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:18 | Nahoru | #10
lewisss> dám na tebe stejně to budu hnát po okolí to jsou mírně kopcovité polnačky než se sní seznámim pak to prohnu na trati myslím, že problém ulítnout na tom peckám nebude problém né chlapy?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:19 | Nahoru | #11

dančic>TomeKX2> no přeju ti hodně šťastných km...

a malé doporučení - nakup si pořádné vybavení - helmu, chrániče, boty atd... bez toho ani ránu. 380 je vcelku kladivo, nedá se to srovnávat s dnešníma motkama, sice jsem na tom nejel, ale pohled mi stačí



tak to máš teda secsakra pravdu,jak s chráničema tak s porovnáním.na tomhle jezdit na trati je prostě masakr,vím to sám.tohle se nedá vůbec srovnávat.dnes všichni machrujou jak jezdí dobře,at si to skusí tady na tom pak poznaj pořádnej motokros.nikdo s kámošů krosařů se nechtěl svézt když jsem jim to nabízel Srabi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:21 | Nahoru | #12
lewisss> nevíš kde se dají schrastit ty dresy čz?

(reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:21 | Nahoru | #13
TomeKX2> jediná nevíhoda je že tě každej sliší.a když budeš lítat někde po poli nebo v lese tak každej pozná že si to ty protože většina Čz ukrutně huláká.trat je nejlepší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:23 | Nahoru | #14
TomeKX2> čoveče to nevím ale tam kde dělaj dresy jiný ti je udělaj.a můžeš si na ně navymejšlet spoustu hovadin.

(reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:26 | Nahoru | #15
lewisss> ok tak díkec já stejne vlítnu za kopec a to nikdo nesliší to mam vyskoušený ale je pravda že ldi jsou kundy nerad to říkam ale jednou sme valily s kámosem kolem chat a přímo na něj vidle asi 2 metry pře de mnou nic nezbylo než seskočit a kotrmelce. však sme dědka pořádně zmrddali

Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 19:29 | Nahoru | #16
Jediné co o ní vím že si každý dával bezkontaktní zápalko protože origo bylo moc těžké a zbytečně kundilo ložiska na klice

Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 20:20 | Nahoru | #17
No potěš a pak se divte, že nás v lese nesnášej , když tam lítáte na kroskách bez tlumivky . ale tak užívejte si to ono to dlouho nepotrvá a bude se to důsledně potírat a 4 kolkáři se o to v poslední době taky pěkně činí. Jinak motorka to je krásná. Docela by mě zajímalo jak sou na tom tyhle krosy od ČZ s dílama .

Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 21:08 | Nahoru | #18
Jo jo je to tak do lesa motorka nepatří.no a na poli tě zas sežerou zemědělci takže poslední varianta je jasná a nejrozumnější.znám to ze své skušenosti.

Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 21:49 | Nahoru | #19
díly se sehant dají, byť cena samozřejmě moc neodpovídají cenám na cestovní ČZ

Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

18.10.2009 v 22:52 | Nahoru | #20
Já si stojím za tím, že dneska jsou do lesa daleko lepší motorky než čz. Co se týká dílů není problém.

Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

19.10.2009 v 15:16 | Nahoru | #21
michal: s tím souhlasím, však je to motokros, ne enduro

1 reakcí na tento příspěvek Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

19.10.2009 v 16:32 | Nahoru | #22
tož ještě by mě zajímalo náhraní díly nějaky e-shop??? pište adresy diky moc

Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

19.10.2009 v 18:07 | Nahoru | #23
eshop pokud vím tak není napiš mi pm a pošlu ti nějaké kontakty nechci to psát veřejně na fórum.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

20.10.2009 v 17:01 | Nahoru | #24
TomeKX2> Prosím tě, že to řešíš Zetka 380 je prostě klasika a držák. Za málo peněz hodně muziky. Např. na rozjezd nandá XJ 600 Yamaze a to mám 140 kilo. Přece bys nechtěl mlátit po lese drahýho japonce. Kamkoli s ní přijedeš každý uznaně kouká jak vyvoraná myš, protože takových se už moc nevidí a mimochodem jdou pomalu ale jistě do ceny. Lidi už jsou přežraný japonců, toho má dneska kde kdo. Sám mám litra Fzr a když jedem vyjížďku tak po ňom nikdo ani nevzdechne no ale, když vyjedu s Pérákem to je jiná kukuřička. No a mimo jiné ten motor na pohled je úžasný ta obrovská hlava jak Ušanka Gotwalda.

(reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

20.10.2009 v 18:51 | Nahoru | #25

Jawaha>TomeKX2> Prosím tě, že to řešíš Zetka 380 je prostě klasika a držák. Za málo peněz hodně muziky. Např. na rozjezd nandá XJ 600 Yamaze a to mám 140 kilo. Přece bys nechtěl mlátit po lese drahýho japonce. Kamkoli s ní přijedeš každý uznaně kouká jak vyvoraná myš, protože takových se už moc nevidí a mimochodem jdou pomalu ale jistě do ceny. Lidi už jsou přežraný japonců, toho má dneska kde kdo. Sám mám litra Fzr a když jedem vyjížďku tak po ňom nikdo ani nevzdechne no ale, když vyjedu s Pérákem to je jiná kukuřička. No a mimo jiné ten motor na pohled je úžasný ta obrovská hlava jak Ušanka Gotwalda.



Čoooveče ty mi mluvíš z duše.

1 reakcí na tento příspěvek Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

20.10.2009 v 20:04 | Nahoru | #26
borci to jo ten vválec stojí za moc mě jde o ten výkon kterej je užasnej no a jak píše jawaha za málo peněz hodne muziky tak to máš pravdu

(reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

20.10.2009 v 21:05 | Nahoru | #27
TomeKX2> O výkonu za málo peněz bych vzhledem k ceně slušné 380 pomlčel. Pokud budeš mít veliký štěstí nebo koupíš nějaký rozmetadlo tak potom máš pravdu. Slušnýho půlitra pod 30tis jsem dlouho neviděl a počítej cca 5tis jako investici hned po koupi, protože se ti těžko povede koupit nachystanou motorku, protože by na ní prodávající prodělal kalhoty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

20.10.2009 v 22:02 | Nahoru | #28

lewisss>tak to máš teda secsakra pravdu,jak s chráničema tak s porovnáním.na tomhle jezdit na trati je prostě masakr,vím to sám.tohle se nedá vůbec srovnávat.dnes všichni machrujou jak jezdí dobře,at si to skusí tady na tom pak poznaj pořádnej motokros.nikdo s kámošů krosařů se nechtěl svézt když jsem jim to nabízel Srabi.


kdysi jsem jí měl taky. Myslel jsem si že umim jezdit a dopadlo to tak, že to buď hrabalo anebo jsem byl na tlamě .
Fakt je to kladivo....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

20.10.2009 v 22:24 | Nahoru | #29
Prusa #94> Kamarád si na jaře prohodil 380 s borcem co jezdí crf250 (podotýkám žádnej amatér jede vysočinu hodně vepředu) no a výsledek byl takovej, že borec dal 3 kola slezl dolů a prohlásil ty pičo to vůbec nebrzdí a nezatáčí.... a to tomu nedal napít ani na rovince, prej mu přišlo, že na tom letí jako prase páč ho to chce pořád shodit. Realita byla taková, že by mu ujel kluk na pionýru. Na druhou stranu věřím, že kdyby neměl jinou možnost tak by si za měsíc zvyknul...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti

20.10.2009 v 22:38 | Nahoru | #30

Michal #5>Prusa #94> Kamarád si na jaře prohodil 380 s borcem co jezdí crf250 (podotýkám žádnej amatér jede vysočinu hodně vepředu) no a výsledek byl takovej, že borec dal 3 kola slezl dolů a prohlásil ty pičo to vůbec nebrzdí a nezatáčí.... a to tomu nedal napít ani na rovince, prej mu přišlo, že na tom letí jako prase páč ho to chce pořád shodit. Realita byla taková, že by mu ujel kluk na pionýru. Na druhou stranu věřím, že kdyby neměl jinou možnost tak by si za měsíc zvyknul...


to bude ono. Já určitě jezdil pomalu páč to v blátě neumim, ale zážitek to byl jako kdybych letěl kilo.
Teď si drbu hlavu, že jsem to prodal...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
motoplat sundani ČZ 380/514 mirek453 5 8.11.2017 v 10:17 cabrak
Toužím po ČZ 380 nebo 250 [1, 2, 3, 4] ČZ 250/513, ČZ 380/514 unn4m3d 114 5.12.2016 v 17:51 kakasek
Zapalovaní Čz 380 bezkontakt ČZ 380/514 Zbynek125 6 19.9.2013 v 19:38 petrktm250
ČZ Motokros tlumiče. [1, 2] ČZ 125/516, ČZ 250/513, ČZ 380/514 Madball 37 12.6.2013 v 13:31 kozivak
Rozlisování karterů ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 350/634, Jawa 350/638, ... petas.hofman 10 24.9.2012 v 21:01 Zx-10RCarlos


TOPlist