Téma: Změna z řetězu na ozub. řemen
15.10.2009 v 20:38
Zdavim všechny, Chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte skušenost s přestavbou H6 z řetězu na ozubenej řemen? Popřípadě na koho se obrátit.Zjistil jsem že Sršeň je bombová motka ale ten hnusnej,špinavej,hlučnej řetěz mě vážně sere. Díky Dave
www.motorkari.cz/forum-detail/ tady něco málo najdeš
1 reakcí na tento příspěvek Změna z řetězu na ozub. řemen
Taky mě ta změna celkem zaujala. Pak jsem přešel na mazadlo, o kterém tu byla debata ,,Profi dry lube" a trápení s řetězem je podstatně míň, nemám zachvístanou motorku mazadlem, téměř nemusím řetěz čistit a navíc to vypadá, že se i zvýší živostnost sady. Tak jsem nakonec od uvah změny na řemen ustoupil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna z řetězu na ozub. řemen
kov> A jakou značku používáš?Jak dlouho a tak?Taky jsem na to suchý mazadlo přešel,ale zatím ujeto cca 500km
Ahoj, právě tohle dilema řeším taky a to dokonce na Hayabusu. Nevím jak ostatní, ale já jsem na řetěz docela ras a po cca 10.000 km ho mám vždycky na jedný straně vytahanej jako kšandu a jízda konstantní rychlostí se stává spíš "přískokovou". Našel jsem na netu pár firem (pár = 2), co se podobnýma věcma zabývají.
Tou první je firma Racing Moto Rys (odkaz tě navede přímo na přestavbový kit na Horneta). Ceny vyšší, nicméně dle obrázku velice precizní kity.
Druhou firmou je Scootworks , která dělá kit i přímo na Busu (pod odkazem dovozce pro Evropu, firma VN-Teile). Scootworks je zhruba na poloviční ceně, tak nevím, kde je zrada.
Snažil jsem se něco vygooglit, ale je jednodušší najít Hayabusu s kompresorem než s řemenem. Rozhodně je to věc, kterou chci řešit. Bohužel s firmou Bull Racing není přes mail moc řeč, což na jednu stranu chápu - takových mailových prudičů mám kolikrát v práci taky dost. Ptal jsem se na zásadní rozdíly mezi jejich nabízeným zbožím a zbožím firmy Scootworks s tím, že mi nedělá problém upravit si jiný kit (třeba na z Bandita ) k obrazu svému. Klidně si připlatím za jejich zboží, ale chci vědět, v čem je lepší, když stojí jednou tolik. Pak mě zajímá jak je řešený dopínání - např. Buell má napínací kladku a ta evidentně není součástí tohoto kitu (opravte mě, jestli se mýlím). A mít na řemenu průvěs jako na řetězu mi přijde nějaký divný. Psal jsem i do VN-Teile (viz výše - dovozce Scootworks), tak jsem zvědav, co odpoví.
Je mi jasný, že se najde hromada chytráků, co podobnou věc odsoudí, ale já to beru jako lepší alternativu k řetězu. Zásadním nedostatkem řetězu je údržba (a to taky používám PDL = Profi Dry Lube), hlučnost a životnost. Co se životnosti týče, tak tomu řemenu taky moc nevěřím, nicméně argument na stránkách Bull Racingu, že Boss Hoss (mašina o výkonu 500 koní) používá shodný typ řemenu, může o lecčems vypovídat. Budu sem postupem času dávat informace, k čemu jsem se dopátral.
Nakonec přikládám VIDEO s Busou poháněnou řemenem - jen škoda, že je na něm skoro prd vidět.
Tou první je firma Racing Moto Rys (odkaz tě navede přímo na přestavbový kit na Horneta). Ceny vyšší, nicméně dle obrázku velice precizní kity.
Druhou firmou je Scootworks , která dělá kit i přímo na Busu (pod odkazem dovozce pro Evropu, firma VN-Teile). Scootworks je zhruba na poloviční ceně, tak nevím, kde je zrada.
Snažil jsem se něco vygooglit, ale je jednodušší najít Hayabusu s kompresorem než s řemenem. Rozhodně je to věc, kterou chci řešit. Bohužel s firmou Bull Racing není přes mail moc řeč, což na jednu stranu chápu - takových mailových prudičů mám kolikrát v práci taky dost. Ptal jsem se na zásadní rozdíly mezi jejich nabízeným zbožím a zbožím firmy Scootworks s tím, že mi nedělá problém upravit si jiný kit (třeba na z Bandita ) k obrazu svému. Klidně si připlatím za jejich zboží, ale chci vědět, v čem je lepší, když stojí jednou tolik. Pak mě zajímá jak je řešený dopínání - např. Buell má napínací kladku a ta evidentně není součástí tohoto kitu (opravte mě, jestli se mýlím). A mít na řemenu průvěs jako na řetězu mi přijde nějaký divný. Psal jsem i do VN-Teile (viz výše - dovozce Scootworks), tak jsem zvědav, co odpoví.
Je mi jasný, že se najde hromada chytráků, co podobnou věc odsoudí, ale já to beru jako lepší alternativu k řetězu. Zásadním nedostatkem řetězu je údržba (a to taky používám PDL = Profi Dry Lube), hlučnost a životnost. Co se životnosti týče, tak tomu řemenu taky moc nevěřím, nicméně argument na stránkách Bull Racingu, že Boss Hoss (mašina o výkonu 500 koní) používá shodný typ řemenu, může o lecčems vypovídat. Budu sem postupem času dávat informace, k čemu jsem se dopátral.
Nakonec přikládám VIDEO s Busou poháněnou řemenem - jen škoda, že je na něm skoro prd vidět.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet | biosák | 38 | 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM |
Závaží řidítek Honda CB 600F Hornet | Modra_Vafle | 18 | 21.3.2024 v 20:45 satanek66 |
Honda hornet 2007 laděný výfuk Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | OndraWR10 | 1 | 10.3.2024 v 07:36 RTSbike |
Po zahřátí chcípá cukání Honda CB 600F Hornet | Tommy1869 | 8 | 3.3.2024 v 15:39 kokoška. |
Hornet 600 2005 Blinkry problém Honda CB 600F Hornet | KMBlaha | 5 | 24.2.2024 v 19:51 salahadin |