Aby bylo všem neznalým jasno, tak sem pište cokoliv co víte... "Jak to funguje" , "Závady" , "Opravy" atd.
Ať poradíte jiným co to nevědí...
1 reakcí na tento příspěvek Oilmaster - oddělené mazání olejem u 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster - oddělené mazání olejem u 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster - oddělené mazání olejem u 2T
Skalda>Stafo> tece. dolni hranice intervalu prutoku, ktery ovlada vytoceni plynu, neni nulova...
Není, ale nedokáže to 100% umazat když zaklapneš třeba z 10 000ot/min
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster - oddělené mazání olejem u 2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster - oddělené mazání olejem u 2T
První věta je samozřejmě relativní...nastavíš ať ti na volnoběh dává víc, ale čím víc budeš tahat tím víc ho tam půjde, může ho pak být moc a může karbonovat přívěra, výfuk, zanášet svíčku...není to sranda, trochu teď s tím laborujem na DT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster - oddělené mazání olejem u 2T
Pokud je problem s malo/moc mazanim, pak by se (v pripade moznosti s tim experimentovat) asi vyplatilo interval zavislosti na plynu zuzit, cim se system priblizi klasickemu konceptu mazani z nadrze, protoze na kazdy zdvih se nasaje stejne mnozstvi smesi a pritece zhruba stejne mnozstvi oleje. Na J350 se da nastavovat delkou bovdenu ta dolni hranice... (je tam i ryska pro defaultni uroven)
EDIT: vsuvka
Naposledy editováno 04.04.2010 20:33:07
1 reakcí na tento příspěvek Oilmaster - oddělené mazání olejem u 2T
Maras > ja dolaboruješ, tak mi dej prosím Tě vědět :), celkem mě to zajímá, tohle mi asi dělá vrásky ze všeho nejvíc :), co se týče zadření :)
Stafo>
Maras > ja dolaboruješ, tak mi dej prosím Tě vědět :), celkem mě to zajímá, tohle mi asi dělá vrásky ze všeho nejvíc :), co se týče zadření :)
Já jezdím s oilmatrem 3 roky bez problému, a před tím jezdila 8 let taky bez problému...zrovna dt má jeden ze spolehlivěji řešených
Naposledy editováno 04.04.2010 21:26:54
1 reakcí na tento příspěvek Oilmaster - oddělené mazání olejem u 2T
mata616>Tak sem rad ze sme se nekam posunuli Sice to trvalo ale prece I kdyz sem uvadel Repsol jako polosyntetiku, myslim ze zaklad principu, ze ne kazdy olej je pro 2T vhodny je jasny, karbon a kourivost opravdu muze zpusobit "moc klavitni" olej, v uvahu je treba brat otacky motoru, v konbinaci s cernou svickou (mj. cerna svicka ma vice duvodu), popr tak jak sem rikal lijte tam napr Castrol TTS a bude to delat karbon a kourit.
Leju Castrol TTS , motorka mi nekouří (pokud není studená) a karbon se mi taky nedělá , motorku sem sice zadřel ale vím na 100% že to nebylo oimasterem a ani olejem , teď už zase jezdim a Castrol tam leju pořád
1 reakcí na tento příspěvek Oilmaster - oddělené mazání olejem u 2T
Rád bych položil několik dotazů ve věci Oilmasteru pro moto JAWA 350/640 Vám, kteří máte tento stroj s funkčním Oilmasterem a něco na tom odježděno.
Tak nějak jsem přemýšlel, že by pořízení a zprovoznění Oilmasteru až tak špatné být nemuselo. Nicméně prozatím jedinou a nespornou výhodu spatřuji v tom, že nemusím sám mísit olej s benzínem.
Dotazy:
1) existuje porovnání (má někdo konkrétní doložitelnou zkušenost) opotřebení motoru při mazání směsí olej+benzín+vzduch vs. benzín+vzduch+olej dávkovaný Oilmasterem do hrdla mezi karburátorem a válci?
-nedokážu si představit tu dokonalost mísení oleje v hrdle se směsí vduch+benzín vystupujícího z karburátoru
2) je mazaní s Oilmasterem dokonalejší/účinější než klasika - ruční mísení oleje s benzínem?
3) přináší Oilmaster nějakou úsporu spotřeby oleje?
4) nejde případná úspora oleje na vrub životnosti motoru?
5) Ví někdo o způsobu včasné signalizace přerušení dodávky oleje čerpadlem?
-obávám se, že snímání hladiny oleje v nádržce (např. plovákové čidlo) toto neřeší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oilmaster - oddělené mazání olejem u 2T
2) ne (nebo nerozumim otazce - co je "dokonalejsi mazani")
3) ano, vcelku vyraznou (takze muzete pouzit kvalitnejsi olej - u 2T je to znat)
4) pro jistotu muzete na oilmasteru nastavit bohatsi miseni
5) CZ 180/487.5 (s oilmaterem) mela misto dobijeni kontrolku mazani (zpusob detekce jsem tenkrat nezkoumal - je mozne, ze to bylo jen cidlo hladiny)
Dík za odpovědi. Popravdě jsem nečekal, že se někdo ozve .
btw: ...přišlo mi nesmyslné zakládat nové vlákno -nové vlákno zvyšuje nepřehlednost.
Skalda píše: shao>
2) ne (nebo nerozumim otazce - co je "dokonalejsi mazani")
3) ano, vcelku vyraznou (takze muzete pouzit kvalitnejsi olej - u 2T je to znat)
4) pro jistotu muzete na oilmasteru nastavit bohatsi miseni
5) CZ 180/487.5 (s oilmaterem) mela misto dobijeni kontrolku mazani (zpusob detekce jsem tenkrat nezkoumal - je mozne, ze to bylo jen cidlo hladiny)
2) omlouvám se za blbé vyjádření ...mínil jsem, zda řiditelné dávkování podle otáček (neb čerpadlo je poháněno klikou) má nějaký významný přínos na průběh výkonu motoru (evidentně menší zasírání výfuků,...) z hlediska mazání - ono i moc oleje na styčných plochách není určitě ideální
3) používám MOGUL TS
- do jisté míry odpověď 3) v kolizi s odpovědí 4)
5) Co vím, dříve se dodávala nádržka s hladinovým (asi plovákovým) spínačem. V současnosti tomu tak není a spínač je dodáván jako další díl na požádání, přičemž je nutno nádržku opatřit otvorem. Bohužel toto řešení neskýtá možnost kontroly funkčnosti čerpadla resp. dávkování oleje. To, že čerpadlo nedávkuje olej (pomiňme příčiny) je indikováno zadřením motoru, což je zpravidla pozdě.
Nejsem si jist, zda je vůbec možné nějak snímat poměrně nízký průtok či nízký tlak vytvářený čerpadlem (fungující čerpadlo notně nemusí znamenat dodávku oleje) resp. mě nenapadá jak to snímat. Vlastní indikace nečinnosti čerpadla resp. absence dodávky oleje není problém.
Nechci zaujímat negativní postoj k Oilmasteru. Zřejmě je to dobrá věc a čerpadla Mikuni budou bezesporu spolehlivá. Jen bych v maximální míře rád elimoval riziko zadření motoru v důsledku zastavení přísunu oleje.
Obecně chápu možné úspory v oblasti spotřeby oleje a s tím přímo související snížení emisí (menší zanášení výfuků) - ikdyž raději trochu čudit než zadřít. Stále mi však nikdo spolehlivě neobjasnil, zda mísení/difuze oleje s benzínem díky Oilmasteru (pomineme-li pro tuto chvíli přítomnost vzduchu) je minimálně stejné jako ruční mísení oleje s benzínem v nádrži. Snad jsem to napsal srozumitelně .
Naposledy editováno 14.02.2012 19:48:24
1 reakcí na tento příspěvek Oilmaster - oddělené mazání olejem u 2T
diky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínač brzd. světla Yamaha TZR 125 | ondra.bike | 7 | 25.4.2020 v 19:56 Pecuch |
yamaha tzr 125 po chvilce chcípne Yamaha TZR 125 | DanielCZE | 14 | 18.3.2019 v 21:07 NatyArt |
yamaha tzr přívěra Yamaha TZR 125 | DanielCZE | 6 | 18.12.2018 v 19:44 Hitak128CZ |
Motorka na závody Dromy, popř Road ... Yamaha TZR 125, Honda NSR 125R, Aprilia AF1 Futura 1... | lamaldo | 7 | 17.8.2018 v 00:53 lamaldo |
50 -->125?? Yamaha TZR 125 | Pianistka | 6 | 15.7.2017 v 18:44 Thunder |