1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahajení sezony Ducatistů v sezóně 2010
1 reakcí na tento příspěvek Zahajení sezony Ducatistů v sezóně 2010
3 reakcí na tento příspěvek Zahajení sezony Ducatistů v sezóně 2010
1 reakcí na tento příspěvek Zahajení sezony Ducatistů v sezóně 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahajení sezony Ducatistů v sezóně 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahajení sezony Ducatistů v sezóně 2010
jetam>Rado_> tak koukám že jsi koupil jinou
Jo, za 109000 rv 2004, najeto poctivých 22000, nikdy nepadená, servis u Motomana v Brně... prostě TOP nabídka Už jsem najel 800km, jsem nadšen.....1 reakcí na tento příspěvek Zahajení sezony Ducatistů v sezóně 2010
1 reakcí na tento příspěvek Zahajení sezony Ducatistů v sezóně 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahajení sezony Ducatistů v sezóně 2010
Vidím to na tu druhou možnost.
1 reakcí na tento příspěvek Zahajení sezony Ducatistů v sezóně 2010
1 reakcí na tento příspěvek Zahajení sezony Ducatistů v sezóně 2010
2 reakcí na tento příspěvek Zahajení sezony Ducatistů v sezóně 2010
Jinak chlape měl sis vybrat nějakej skorejší termín, podle předpovědi má být pěkná klemra a pršet, já je už po minulým víkendu zazimoval.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zahajení sezony Ducatistů v sezóně 2010
Pastell>Rado> tož doraz na 749 uděláme fotky sestřiček (teda já mám holku ) Jsem teda zvědavý kolik se nás hecne
Asi jo Mimochodem, je normální, že se pod 8,5 litrů nedostanu?Rado_>Asi jo Mimochodem, je normální, že se pod 8,5 litrů nedostanu?
To je teda nějak hodně. Na dost poladěné 996SPS jezdím průměrně za 8,5 , ale to už jezdím docela dost svižně . Ale zase mám vysledovaný, že tu spotřebu nějak moc ovlivnit nejde, když jsem jen lechtal plyn, tak byla okolo 8, když jedu totální palbu, tak až k 9 L. A na 748R jezdím okolo 7,5 L, a opět - jde se dostat i na 7, možná míň, ale takhle nejezdím, a maximum když to rvu co to dá si veme něco málo přes 8.
1 reakcí na tento příspěvek Zahajení sezony Ducatistů v sezóně 2010
Ducatky obecně žerou málo a když se s Monsterem 900 (byť dvouventil) vejdu s pohodovou jízdou pod pět, tak se sedmpajdou musím v eko modu jezdit za šest max......
Naposledy editováno 09.10.2009 11:51:01
A s tím že Duciny obecně málo žerou souhlasím, dle mýho názoru to je tím, že ventily nepřetláčí pružiny a tím neztrácí zbytečně výkon a nespotřebují na toto palivo, ale jsou nuceně otvíraný i zavíraný. Ale možná mi tuhle teorii nějakej odborník roznese na kopytech
Naposledy editováno 09.10.2009 13:12:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati a servis. Ducati 749 | Dobyče | 9 | 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e. |
Spojka Ducati 749 Ducati 749 | fukeless | 7 | 10.3.2021 v 09:36 fukeless |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 | Beda46 | 1 | 9.11.2015 v 14:41 t_freedom |
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 | honzabiker | 4 | 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K |