globalmoto_duben_nolan





Téma: Kombi do 120tis....
 
5.10.2009 v 10:25
Zdarec, co byste doporučili za kombíka v benzímu 1,8-2,0 rok 2000 a výš? Časem plánuji přestavbu na LPG... Zatím rozhoduji mezi Ford Mondeo/Focus, Nissan Primera, Toyota Avensis. WV a Škoda moc nemusím, ale nikdy neříkej nikdy,že.
Díky za odpověď
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kombi do 120tis....

5.10.2009 v 10:29 | Nahoru | #1
klasiku oktávku 1,9 tdi na plyn bych se vykašlal je to nesmrtelnej motor a díly za babku

(reakce na) Kombi do 120tis....

5.10.2009 v 10:36 | Nahoru | #2

Sausagecz>klasiku oktávku 1,9 tdi na plyn bych se vykašlal je to nesmrtelnej motor a díly za babku



akorat od roku 2000vys to u ochcafky budu uz prevazne system PD a tomu bych se vyhnul... spis klasika rotacni cerpadlo...

1 reakcí na tento příspěvek Kombi do 120tis....

5.10.2009 v 10:39 | Nahoru | #3
NAFTA V ŽÁDNÝM PŘÍPADĚ ta přestavba na sporák je jen ve verzi MOŽNÁ, ASI...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombi do 120tis....

5.10.2009 v 10:47 | Nahoru | #4

Seky>NAFTA V ŽÁDNÝM PŘÍPADĚ ta přestavba na sporák je jen ve verzi MOŽNÁ, ASI...



no zalezi co chces.. pokud hlavne spolehlivost - avensis
mondeo je zase vetsi... a bude levne(relativne)
pak asi zalezi kolik toho najezdis.. ale treba "radost z jizdy" by sis uzil v E46 325i/330i v pripade ze to predelas na sporak by te to nemuselo ani sezrat:)

jo proc nafta v zadnem pripade? u ryze praktickeho auta - kombi ma asi svuj smysl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombi do 120tis....

5.10.2009 v 11:03 | Nahoru | #5
assassin> Proč ne nafta? Prostě ji tak nějak nemám rád a tolik toho nenajedu. A náklady na údržbu jsou u nafty větší, teda podle zkušeností okolí.
Proč má nafta u kombi smysl? Nenajedu víc než 15tis.km, když pojedu hodně zatíženej, tak to bude 1-2x do roka, tam bych to neřešil, teda myslím ...

(reakce na) Kombi do 120tis....

5.10.2009 v 11:12 | Nahoru | #6

Seky>assassin> Proč ne nafta? Prostě ji tak nějak nemám rád a tolik toho nenajedu. A náklady na údržbu jsou u nafty větší, teda podle zkušeností okolí.
Proč má nafta u kombi smysl? Nenajedu víc než 15tis.km, když pojedu hodně zatíženej, tak to bude 1-2x do roka, tam bych to neřešil, teda myslím ...



jo tak u malo km je to asi jedno. sem nejak zapomel ze tam mas 120tis strop, tak to u roku pres 2000 u bmw neklapne...

asi bych rozhodoval mondeo/avensis ... a treba jeste akord...

Kombi do 120tis....

5.10.2009 v 11:24 | Nahoru | #7
Protože mám doma už třetí Toyotu, tak bych ve tvým případě zcela nezaujatě hlasoval pro Avensis..

Kombi do 120tis....

5.10.2009 v 11:35 | Nahoru | #8
určitě oktavku

2 reakcí na tento příspěvek Kombi do 120tis....

5.10.2009 v 11:37 | Nahoru | #9
Já jelikož vím,že Octávka vydrží, pokud to bude 19. v tdi tak pohoda,ale nenavidím Ty auta,, rozvody natom na dílně děláme celej den,a tak,že to auta schytá strašnejch nadavek,,fauvečko zasraný přístup všude jak k penezum,ale to tobě muže bejt fuck no kup Mondeo,nebo fučuse uděláš nejlíp...

Kombi do 120tis....

5.10.2009 v 13:31 | Nahoru | #10
vectra

Kombi do 120tis....

5.10.2009 v 13:38 | Nahoru | #11
bych bral octavu v tédeičku jak zaznělo, podle mě nej auto

Kombi do 120tis....

5.10.2009 v 13:45 | Nahoru | #12
Najezdil jsem hodně s oktávkou 1.9TDI 66kW, super auto, spotřeba po přečipu na 88kW kolem 5l a to jsem ji nešetřil, na dálkový jízdy (Chorvatsko atd) se dalo dostat i na 3.8l
Neber model pod rok 2002 bo tam byly blbý váhy vzduchu u turba a pár maličkostí

1 reakcí na tento příspěvek Kombi do 120tis....

5.10.2009 v 13:56 | Nahoru | #13
Já mám renault Scénic - a vřele DOPORUČUJU! Není to ofiko "kombi", ale narveš do něj úplně stejný množství. Na vysokej posaz jsem si tak zvyknul, že jsou pro mě všechny auta teď nepohodlný, bez bolestí zad a nohou ujedu 500 km ani si nezívnu.

Vstup do kufru nemá žádný práh, takže tam něco "zasuneš" úplně v klidu, sedačky demontuješ jednoduchým "kliknutím" na pojistku a vyndáš každou jednu jako aktovku sbalenou do klubíčka. Podlahový dekly, podsedlovej šuplík pod řidičem, schránky pod zadníma sedačkama... komfortně řešený zavazadlový prostor v autě jako celku.

Po sklopení nebo vyndání sedaček vznikne jedna rovina v celé ploše. Úplně v pohodě jsem odvezl vanu 170 cm tak, že jsem dvě sedačky vyndal, a sklopené je přiklopil otočenou vanou, a vešla se tam krásně, jel jsem se zavřenýma pátýma dveřma.

Dokonce tu mám i fotku.. kvalita pouze z mobilu:

[img]

(reakce na) Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 02:03 | Nahoru | #14
PATYs.....> celej den?????????????????????????????

Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 06:08 | Nahoru | #15
Farrari ale bacha na stav km - v 50.000 km je předepsaný z továrny repas motoru

Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 06:19 | Nahoru | #16
škoda felicie kombi..jestli chceš šetřit,tak 1.3 MPi...jestli chceš neskutečné žihadlo tak 1.6 MPPi...ale s tim opatrně...to jede jak píchlá svině sorry,lae já musel

1 reakcí na tento příspěvek Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 06:52 | Nahoru | #17
Díky všem za reakce, i ty vtipné (ha ha ha)
Octavii fakt asi ne, to auto prostě nemůžu skousnout

(reakce na) Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 07:04 | Nahoru | #18
Seky> ale je z nich asi tak nej 1.8T a neprohloupis, pokud nekoupis nejakou vylitanou vranu, pokud chces jezdit za skoro naklady jak s TDI , tak 1.6 75kw

Naposledy editováno 06.10.2009 07:05:34

2 reakcí na tento příspěvek Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 07:30 | Nahoru | #19
Vsichni tu zminuji oktavku. Ja rikam ze passat je o tridu vejs jednak podvozek a vubec celkove dojem z toho auta je jako srovnavat limuzinu s uzitkacem. Nemluve o mistu na zadnich sedadlech kde si sedne pohodlne mozna tak decko a ne dosplej chlap to je o amputaci nohou a to jeste ridic nesmi bejt moc vzrostlej aby nemel kolena pod bradou. Passat bez PD 1,9 Tdi 81Kw (4 motion)nesmrtelnej motor na kterym by mohly jezdit jeste tvoje decka. Navic to zere 6L max (momentalne ukazuje pocal 5,3l) Jeste nedavno tam bylo 4,3 protoze jezdil vice dalku.

Za mě určitě passat. V těch ostatních jsem nejel ale u Forda se mi zase nelibí, že ty auta mají takove "sportovne tvrdej podvozek" není to na škodu, ale já se raději vezu v kočáru :)

Naposledy editováno 06.10.2009 07:34:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 07:47 | Nahoru | #20
Joraell> jj ochcáfka vznikla tak, že f bolce moc chtěli dělat velký auto, ale germán jim dal jen malou plošinu a tak vzniklo velký auto s malým rozvorem, což kromě malý kabiny není dobrý ani z hlediska jízdních vlastností navíc kromě 1.8T f tom není slušnej benzínovej motor

(reakce na) Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 07:49 | Nahoru | #21

Che>Joraell> jj ochcáfka vznikla tak, že f bolce moc chtěli dělat velký auto, ale germán jim dal jen malou plošinu a tak vzniklo velký auto s malým rozvorem, což kromě malý kabiny není dobrý ani z hlediska jízdních vlastností navíc kromě 1.8T f tom není slušnej benzínovej motor


presne tak proto me udivuje ta nakupni manie co kolem tohoto auta vznikla popravde tata ji chtel puvodne taky. Nez se svezl passatem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 08:08 | Nahoru | #22

Che>Joraell> jj ochcáfka vznikla tak, že f bolce moc chtěli dělat velký auto, ale germán jim dal jen malou plošinu a tak vzniklo velký auto s malým rozvorem, což kromě malý kabiny není dobrý ani z hlediska jízdních vlastností navíc kromě 1.8T f tom není slušnej benzínovej motor



málokdo má v česky kotlině tak střízlivej nazor na oktáfku,gratuluju pane

Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 08:33 | Nahoru | #23
octavii prostě ne... se tam pořádne nevleze standartně kalibrovanej člověk...navíc 18T maj rodiče mladý a děsběs... Tak to vidím na japonce, zatim sem se nesetkal s vyloženou kritikou, nepočítám vzhled (hlavně interiér)

Ještě taková tupá otázka: jakej je rozdíl v nákladech na údržbu atd. mezi velkým (Passat) a malým (Polo) autem se stejnejma motorama? Asi spotřeba, cena pneu, servisu,...?

Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 09:17 | Nahoru | #24
Já myslím že náklady budou hodně podobné. Ale na druhou stranu známej koupil dřív Polo nové a stálo víc v servisu než jezdilo. Pořád nějaké "dětské" závady.

Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 09:43 | Nahoru | #25
Zkus si porovnovnat náhradní díly na Polo a na Passat, Passat je o pár tříd přece jenom výš, ne ? :)

1 reakcí na tento příspěvek Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 09:49 | Nahoru | #26
vectra a ještě ti zbyde dost peněz, s oktavkou se to neda srovnavat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 09:50 | Nahoru | #27
Joraell: Nemá náhodou ten slavný passat nápravy z lehkých slitin, která na českých cestách brzy odchází a musí se komplet měnit? Nebo to mají jen audiny? Co znám lidi, tak na tuhle slabinu si často stěžují.

Seky: Co Volvo V70?

Naposledy editováno 06.10.2009 09:50:58

(reakce na) Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 10:00 | Nahoru | #28

1100Virago>Seky: Co Volvo V70?



tady je důležitý říct že je to sice skvělý auto, ale vezme si svoje na servisu. Je spolehlivý, ale i běžná údržba se mi zdá trošičku dražší. A pokud ho koupí před rozvoďákem a třeba ramenama, tak to je hned nějakejch 25 (nevím přesně, nemám to v hlavě). Je zase pravda že tam všechno dýl vydrží, ale nekupuje se to nový ...

No ale doporučuju ho taky

1 reakcí na tento příspěvek Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 10:04 | Nahoru | #29
Toyota Avensis, to je spolehlivost sama, nikdy do toho nemsíš dolejvat olej, interíér pěkněj, kvalitně utlumenej, benzíny maj VVT, ale nechápu proč to chceš dávat do plynu, když toho moc nenajedeš, jak píšeš.

(reakce na) Kombi do 120tis....

6.10.2009 v 10:05 | Nahoru | #30

PATYs.....>Já jelikož vím,že Octávka vydrží, pokud to bude 19. v tdi tak pohoda,ale nenavidím Ty auta,, rozvody natom na dílně děláme celej den,a tak,že to auta schytá strašnejch nadavek,,fauvečko zasraný přístup všude jak k penezum,ale to tobě muže bejt fuck no kup Mondeo,nebo fučuse uděláš nejlíp...



jojo nechapu proc nemaj koncernovy motory retez... asi chtej delat byznys na servisu:)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist