globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kmitání řídítek Vadarero 1000
2.10.2009 v 11:28
Hojte, mám Hondu XL1000V Varadero ABS r.v. 2008 a občas když pustím řídítka tak začnou šíleně kmitat. Nedělá to ale vždycky... Např při různých rychlostech se to chová pokaždé jinak, někdy kmitají a někdy né. Na předku mám obutou sériovou Bridgestounku. Je na ní sice vzorek tak akorát na kontrolní čtvereček, tak nevím jestli to bude právě tou gumou. Jinak četl jsem někde že na Varaderech tohle způsobuje povolení ložiska v krku řízení. Napadá vás něco?
1 2

4.10.2009 v 07:32 | Nahoru | #31

technics>Já tohle už nerěším, dělá mi to taky a gumu mam novou CONTINENTAL TRAIL ATTACK a bez kufru jezdit nehodlám. Kolik z Vás jezdí bez držení řidítek?, pokud je držíte tak se žádné kmitání nekoná a to je důležité.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kmitání řídítek Vadarero 1000

4.10.2009 v 10:31 | Nahoru | #32

mr.panther>Taky jezdím na Varanovi neustále s kufrem. Mám originál Honda kufry tak mě to ani ve snu nenapadlo že by to mohlo mít vliv. S tím kmitáním mi to ale vadí, mám relativně novou motorku a chci aby fungovala na 100% a né na 99% když třeba ale dojíždíš na křižovatku tak já třeba občas řídítka pouštím

4.10.2009 v 11:26 | Nahoru | #33

technics>Můj názor je takový, že žádná motorka není dokonalá a má nějaký ten neduh a Varan má zrovna kmitání řidítek když je pustíš. Každý vychvaluje do nebe BMW 1200GS, že už ni lepšího není, ale už jse párkrát četl, že když pořádně zmokne tak přestává brzdit a to je myslím daleko horší ne to maše kmitání řidítek.

no tak to teda každopádně já si na to zvyk a prostě je nepouštím

4.10.2009 v 11:29 | Nahoru | #34

4.10.2009 v 17:02 | Nahoru | #35

mr.panther>No to je jasný Co se GS týče, jak říkáš každý ho vychvaluje ale pop pravdě pohodlí je větší na Varanovi a ochrana před počasím taky. A ještě je to škaredý

Jediné plus u BMW 1200GS je jeho váha, kardan a jeho těžiště. Ochrana před větrem a deštěm je na Varanu opravdu příkladná, pokud se budem bavit o obdobných motorkách.

4.10.2009 v 18:36 | Nahoru | #36
No jo s váhou je to občas boj na Varanovi Ale neměnil bych

27.3.2010 v 12:33 | Nahoru | #37
Jo varan je trosku tesi ale taky to neni motorka pro zadne tintitka ani vorezavatka..a ty riditka mi kmytaji taky a tim ze to kmyta to pekne nici predni gumu..muze to byt tim kufrem a nebo temi kryty na heftech..ty to asi dokazou pekne rozhodit ps.drz se riditek a zvykni si..nic vic ti neporadim

21.3.2011 v 10:29 | Nahoru | #38

22.3.2011 v 01:17 | Nahoru | #39

Cowley píše: _mort> Mě to dělal u předního kola Ultraseal. Nechal jsem ho tam dát hned při koupi motorky. Dokud jsem pořád jezdil, bylo to OK, pak motorka cca 6 týdnů v létě stála a asi to nějak zhoustlo. Nad 130km/h to vibrovalo dost, nad 160km/h se to nedalo udržet. Po demontáži gumy a vypláchnutí, vyvážení etc. zase v pohodě.

22.5.2012 v 12:23 | Nahoru | #40
Tak mi to vcera nedalo a rozhodil jsem krk rizeni,promazal loziska,zkouknul je a vse radne utahl a moto se zlepsilo o80% ps.mel jsem krk vic nez povoleny a jezdilo se na tom cim dal tim hur..ted je to v ramci Varadera super

22.5.2012 v 12:47 | Nahoru | #41

Dominik-Duka píše: mám ho tam cca rok a půl a nic nekmitá ale dával jsem si ho tam sám, tak vím že to byl opravdu ten americkej sajrajt

včera jsem přezouval, gel pořád gelovej, akorát zčernal, ale makáč od zouvačky nadával jak špaček ultrasajrajt dám znova, slim proti tomu lepí menší díry za stejnou cenu

8.8.2012 v 17:55 | Nahoru | #42
Kluci zdarec,
když jsme u těch řidítek.. Změřte mě někdo šířku Varana v řidítkách. Předpokládám, že je to nejširší část motorky.. díky moc

1.6.2016 v 19:10 | Nahoru | #43
Everts72> kúpil som varana 1000 samozrejme na novych gumách. Nasadol som na ňu a pri cca 80-ke som si začal obliekať rukavice. Riditka sa mi rozkmitali tak, že som skoro drbol. Vrátil som sa našla,ze niečo nie je v poriadku. V predajni začali vymýšľať že to koli kufrom a obtekaniu vzduchu. Keď moto zaťažíme,tak to bude v pohode. Zavolal som kamarátovi Lukymu a ten má ubezpečil,ze je to gumami. Natiahol som metzeler 2 a vybavené.

29.8.2019 v 21:03 | Nahoru | #44
Everts72>
Mám Varana chvilku ale problém mám opačnej pneu na kterých jsem to koupil cca80% naprosto v pohodě, dal jsem nové a ejhle, ale taky jsem šoupnul kufru o 10 cm dopředu, tak to prubnu bez něj, buď ho šoupnu zpět a nebo jedu nechat převážit kolo... pokud problém nezmizí.

9.3.2021 v 12:35 | Nahoru | #45
Mám Varana 2008 ABS najeto 78 tis., řídítka mi klepala brutálně, kdybych pustil tak se vymáznu. Nejprve jsem řešil přední gumu, i když byla poměrně nová, začala se tvořit "pila". Výměna - při výměně, mi technik ukázal, že je koplý ráfek, od předchozího majitele. Takže srovnat, přestříkat, přezout a vyvážit - výsledek kolo ok. řídítka se klepaly stále stejně. Najel jsem asi 5 tis a na pneu se zase začala tvořit pila, tak jsem se naštval a vzal jsem to z gruntu. Obě kola všechny ložiska a gufera. Přední vidle - nové pouzdra, gufera, progresy, řidší olej - doporučený výrobcem těch progresů. Ložiska krku řízení - výměna za kuželíková - byl porod to dostat ven, musel jsem venkovní kroužky přeříznout modelářskou bruskou a vytlouct. Další porod utažení - až jsem si vyrobil klíč (z koupeného ořechu) a dotáhl na přesný moment - tak to chodí jak má. Motorka si lehá do zatáček, řídítka se ani nehnou, gumy Metzeler tourance - mám najeto asi 2 tis a jako nové, stejnoměrně se ojíždí. Co se týká top case tak mám mamutí hliníkový Kappa Venture 58l a v žádné rychlosti se mi řídítka netřepou, takže ten kufr si myslím , že na Varanovi takovou roli nehraje. Ještě jsem dal na repasi zadní tlumič, měl nějakou odřenou pístnici a zadní guma se mi taky začínala ploškovat a zároveň tam vyměnit pružinu za progres. Vyměnil jsem ložiska v přepákování a je to jiná motorka.

13.3.2021 v 10:24 | Nahoru | #46
Jízda> Zdarec mám stejnou zkušenost
1 2
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204