globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Elektrika a jawa 250/590
1.10.2009 v 20:50
zdravim motorkáředávám dohromady 250/590 panelku...chci se zeptat nemáte někdo schéma zapojení elektřiny?našel jsem jedno na internetu...ale bohužel jsou na něm uplně jinak označené kontakty než na motorce...většina čísel se neschodují...chtěl bych elektřinu zapojit sám ale bohužel bez schéma je to asi pro mě nemožné...díky
Předchozí
1 2 3
Následující

Elektrika a jawa 250/590

3.10.2009 v 12:51 | Nahoru | #61
Kua, to jsou fotky na zblití, ale snad pochopíš
Kladívko je nasazeno na pevné kladívko (podkladová eska s dorazem) a mezi těmi dvěma je strčena koncovka kondíku, na které je onen kontakt 1A - takže tenm drát musíš v podstatě připojit na drát co jde do kondíku, normálěn tam je kontaklt pro faston konektor, ale tu na tvé fotce nevidím.. Máš ještě nějaký starý typ kladívka nebo co..

Pohyblivé kaldívko


Pevné kladívko


Kondík s kontaktem 1A

Elektrika a jawa 250/590

3.10.2009 v 13:52 | Nahoru | #62
díky...už jsem to tam připojil...a svíčka hází jiskru jenom někdy...motor protáčim třeba 30sekund a během toho hodí jiskru třeba jen dvakrát...může to dělat třeba předstih?díky za pomoc

1 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590

3.10.2009 v 14:15 | Nahoru | #63
a má kladívko vůbec nějaký odtrh? cca 0,35mm jestli si vzpomínám? Pokdu jo, tak jiskru musí hodit vždy, mohl by být vadný nebo špatně ukostřený kondík, ty dráty D a M jsi odvšad odpojil?

1 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590

3.10.2009 v 14:36 | Nahoru | #64
Jiskru to musí hodit při každým rozpojení kladívka. Předstih na tohle vliv nemá, ten má vliv až na chod motoru. Prostě se podivej esi se to kladívko vůbec spojuje a rozpojuje když točíš motorem. Jo a mimoto máš ještě automatika, takže si toho važ

Jestli máš v pořádku indučku a vše okolo můžeš ověřit tak, že ten drát kerej vede na kladívko prostě normálně připojuj a odpojuj od kostry (jenom tak dotykem). A při každym odpojení toho drátu od kostry to musí hodit jiskru, bez točení motoru, ten v tomto případě nehraje roli.

Naposledy editováno 03.10.2009 14:42:50

1 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590

3.10.2009 v 14:41 | Nahoru | #65
myslím že to už bude dávno překopané na klasickou spojku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrika a jawa 250/590

3.10.2009 v 15:15 | Nahoru | #66

manaposledni>díky...tak dneska jsem skusil zapojit jen přez ty tři kabely bez spínačky... 1.plus jde na kostru.
2. mínus jde kontakt 15 na indukčce
3.drát z kladívka jde na kontakt 1 na indukčce
přesně takhle...a motorka nehodí jiskru jestli teda dobře zapojuju dole u dynama kladívko...je to kontakt s takovou pružinkou jako je to tady na [url= ten kontakt v pravo s pružinkou...je to kontakt od kladívka?díky



1A je ten drát strčený v tý pružince - přesně jak to máš. Není to starý typ kladívka, kladívko je pořád stejné, ale je to věc který se hodně používala u 350 panelky.

Když sem psal, že 1A je kladívko, tak sem myslel, že to pochopíš, když na kladívko se dá připojit drát jen do jednoho místa

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

3.10.2009 v 17:58 | Nahoru | #67
C.J.> odtrh má...ale pořád hází jiskru jen někdy...

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

3.10.2009 v 17:58 | Nahoru | #68
sunset> díky skusim to

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

3.10.2009 v 17:58 | Nahoru | #69
C.J.> je tam pořád automat spojka...originál...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrika a jawa 250/590

3.10.2009 v 17:59 | Nahoru | #70
Dingo> díky...mam to tam...ale je to pořád stejný...

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

3.10.2009 v 18:08 | Nahoru | #71

manaposledni>Dingo> díky...mam to tam...ale je to pořád stejný...


Může být šoatná indučka, kondík nebo vysokonapěťový kabel, kdybych to měl tady doma, tak ti to rozchodím razdva, takhle na dálku je to o ničem, když tomu moc evidentně nerozumíš. Každopádně ten motor ti závidím

1 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590

3.10.2009 v 18:27 | Nahoru | #72
nerozumim máš pravdu...elektrice vůbec...no budu skoušet dál...

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

6.10.2009 v 15:44 | Nahoru | #73
manaposledni> Tak jak, k čemu si se dopracoval.

1 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590

6.10.2009 v 19:45 | Nahoru | #74
asi ktomu že zejtra to dovážím známýmu který to dá dohromady já vůbec...ale moc díky za rady

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

6.10.2009 v 19:51 | Nahoru | #75

manaposledni>asi ktomu že zejtra to dovážím známýmu který to dá dohromady já vůbec...ale moc díky za rady



1 reakcí na tento příspěvek Elektrika a jawa 250/590

6.10.2009 v 20:29 | Nahoru | #76
hlavně potom napiš esi byla někde vada v dílech nebo jenom v tobě

Elektrika a jawa 250/590

6.10.2009 v 20:37 | Nahoru | #77
No hlavně aby to jelo

(reakce na) Elektrika a jawa 250/590

7.10.2009 v 21:48 | Nahoru | #78
sunset> určitě se ozvu...do neděle by to mělo bejt pojízdný snad

Elektrika a jawa 250/590

31.12.2013 v 07:00 | Nahoru | #79
Ahoj lidi,
svítí někomu u sportky 250 v tachometru kontrolka neutrálu?
malinkou žárovku tam mám, dráty zapojené, ale stejně potvora nesvítí

Naposledy editováno 31.12.2013 07:01:27
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Veterán - výběr [1, 2] ČZ 125/473, Jawa 250/590, BMW R 35 SombreroMickey 38 22.4.2024 v 13:04 Mario1504
Jawa 559 prestavba na 590 Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 Jawa ČZ Jawa ČZ anton_ 4 1.2.2024 v 21:29 NUTELIER
Typ Jawa 250 panelky Jawa 250/559, Jawa 250/590, Jawa 250/592, Jawa 250/5... Mario853 5 7.10.2023 v 21:25 cmiral
Ultrazvuk - čištění karburátorů Pra... Jawa 250/559, Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 250/590, Jawa ... vrbkys 11 7.9.2023 v 15:10 Jenik789
dobíjanie batérie Jawa 250/590 jurasek151 10 4.5.2022 v 21:38 Ariete


TOPlist