globalmoto_duben_nolan





Téma: Přívěsný vozík Rebel
 
29.9.2009 v 16:40
Ahoj už jste si někdo koupil Rebela? Jak se vám s ním jezdí, a co závěs na motorce?
Předchozí
1 2
Následující

Přívěsný vozík Rebel

29.9.2009 v 17:06 | Nahoru | #1
Viděl sem s tím už jezdit chlapíka, na nějaký cestovní motorce, měl to ve vínové barvě komplet, nevím teda co to bylo za motorku nekoukal sem na ní ale na ten vozík a vypadalo to fakt suprově....

Přívěsný vozík Rebel

29.9.2009 v 18:48 | Nahoru | #2
cus,,, byt to levnejsi tak dotoho du bez vahani ale 37tis je dost velka suma

Přívěsný vozík Rebel

29.9.2009 v 20:15 | Nahoru | #3
Měl jsem kdysi Pava za panelkou, ale za ty prachy se bez Rebela obejdu Škoda, líbí se mi.

Přívěsný vozík Rebel

29.9.2009 v 20:17 | Nahoru | #4
Vemte si, kdyby ste to měli vyrábět, třebas za 10 litrů, by ste se taky na to vyjebali!

1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík Rebel

29.9.2009 v 20:52 | Nahoru | #5
cestuji hooodne, tri kufry na mi i na 14ti denni dovcu klidne vystaci a to jeste mam porad v zaloze tankvak. za ty prachy mi pojede za mnou klidne doprovodne vozidlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík Rebel

29.9.2009 v 20:53 | Nahoru | #6

3A1718>cestuji hooodne, tri kufry na mi i na 14ti denni dovcu klidne vystaci a to jeste mam porad v zaloze tankvak. za ty prachy mi pojede za mnou klidne doprovodne vozidlo


taky fakt klidně dodávka, ale kolik let?

(reakce na) Přívěsný vozík Rebel

30.9.2009 v 06:29 | Nahoru | #7
Stewe> kolik krat do roka jedes na takovou cestu ze potrebujes tak velky vozik? asi tak jdnou max dva krat rocne. cesta napr k mori do cerne hory kde jsem byl letos na motorce, je cca tam i zpet 2500 km X 2,- kč/km je 5.000,- kč, kdyz dodavku (ci auto) nekomu pujsis za to aby ti vzal veci tak si PHM zaplati sam. ja to letos tak udelal. takze tezko rict na kolik let, to si musi spocitat kazdy sam. navic je to jednorazova okamzita investice, ty penize se za ta leta daji lepe zhodnotit, nez tim ze ti vozik stoji nekde v garazi a nekomu mozna i v ni prekazi.

2 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík Rebel

4.11.2009 v 15:20 | Nahoru | #8
Ahoj, s přítelem jsme neodolali a motovozík Rebel si koupili. Jeli jsme s ním do Chorvatska. Přítel má motorku Honda Nighthawk 750. Vše bylo v pohodě, dokud jsme jeli míň jak 100 km/h. Kdykoliv přítel zrychlil na víc, než 100 km/h začal nám vozík tancovat za zadkem ze strany na stranu, takže si umíte představit co to s námi dělalo. Motorka prováděla smyky ze strany na stranu, Jirka se snažil to ukočírovat jak to jen šlo. Nejhorší zážitek byl ten, když jsme se snažili předjet kamion, těsně před kamionem jsme zas dostali smyk a kamioňák měl co dělat, aby nás nepřežvejknul. No byla to síla. Na dálnici jsme byli nejpomalejší vozidlo. Lidi nám po cestě mávali i si nás fotili. Jen kdyby věděli, že se s tím fakt jede blbě, když zrychlíte. To nám ještě v Maďarsku upadl blatník a zadrhl se o kolo. Při zpáteční cestě jsme šli blatník a kolo reklamovat, jelikož oboje bylo poškozené. Pán nám uznal jen ten blatník, ikkdyž si myslím, že měl uznat obojí. Tvrdil nám, že jemu ten vozík jezdí dobře i rychle a že smyky nedělá atd... Mohli jsme ty peníze vrazit do kvalitních motokufrů. Hold už se stalo.

(reakce na) Přívěsný vozík Rebel

17.11.2009 v 19:42 | Nahoru | #9
batuzek>

Ahoj

Díky za tento příspěvěk - toho jsem se obával. Pokud by ve větěích rychlostech ten vozík "tancoval", tak jde o špatné konstrukční řešení podvozku. Byla by to velmi vážná věc a hlavně nebezpečná.

1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík Rebel

19.11.2009 v 13:58 | Nahoru | #10
Zdravím všechny kamarády jedné stopy. Jako jeden z výrobců Rebela nemohu nereagovat na příspěvek "batuzka". Já osobně mám s REBELEM naježděno cca 15 000km tak se domnívám, že mohu docela zodpovědně hodnotit jeho jízdní vlastnosti. S tím, co popisuje "batuzek" ve svém příspěvku jsem se nikdy nesetkal a to ani při rychlostech hodně nad 100 km/hod. Jízdní zkoušky prováděla akreditovaná zkušebna a ta by asi nepustila na cestu něco, co nefunguje. Konstrukční rychlost Rebela je daleko vyšší než oněch 100 km/hod. Problém bude někde jinde, ale určitě ne v konstrukci a jízdních vlastnostech REBELA. Dovolím si odhadnout, že příčina problému je ukrytá v držáku na motorce. Pán chtěl ušetřit nějakou tu korunu a držák si vyrobil sám. Je to pro nás jako výrobce ponaučení do budoucna, že se opravdu nevyplácí připustit jakýkoli amatérský přístup. Máme své smluvní partnery, kteří pro naše zákazníky vyrábí tyto držáky na míru. Ano stojí to nějaké peníze (cca 3000,-Kč), ale určitě se vyplatí. Strojaři určitě teď ví, o čem píši. Stačí totiž, aby nebyl držák přesně v ose motorky, nebo neměl požadovanou tuhost a pak může nastat problém, který vrhá špatné světlo na nás i náš výrobek. Garantuji, že když je držák vyroben a namontován správně, tak ve 100 km/hod vůbec nevíte, že vezete přívěs. Pokud si bude kdokoli z vás chtít ověřit, jak se Rebel za motorkou chová, klidně vás svezu nebo vám svoji Suzinku i s Rebelem půjčím a můžete si sami mé tvrzení ověřit. Pak si na vaše dotazy určitě i sami odpovíte. Částečně vám může také napovědět článek Honzy Křemečka, uveřejněný na Motorkářích v sekci "Představujeme" ze dne 27.8.2009.
Závěrem ještě něco pro "batuzek": pokud bude Váš přítel chtít, určitě mu rádi pomůžeme s odstraněním jeho problému. Kontakt na nás má, mohl se kdykoli ozvat. Naším cílem je, spokojený zákazník!!!
Přeji všem krásný den a hodně km bez nehod v jedné stopě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík Rebel

25.12.2009 v 21:59 | Nahoru | #11
mikuni>

Ahoj

Je jasné, že ani nic jiného, jako výrobce, jsi napsat nemohl. Už jsem párkrát měl půjčený vozík za auto, který se rozkýval a opravdu to je velmi nebezpečné. Byly to vozíky = "samovýroba". Tak na tom, co jsi napsal může něco být. Osobně bych si ho koupil, ale musel bych to vyzkoušet s mou motorkou.

Samozřejmě mi vadí ta cena, dle mého názoru to je silně (o 40%) předražené (tak trochu rozumím kalkulacím). Ale pokud se to kupuje, tak poptávka může tak vysokou cenu táhnout.

Co myslíš, - bylo by možné si to vyzkoušet?

... OM

1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík Rebel

26.12.2009 v 08:31 | Nahoru | #12
To Batužek: Jezdil jsem s přívěsem za moto asi tak 9 let (i když byl jiný, než Rebel). Mohu potvrdit, že přívěs se mi zpočátku občas začal kývat při velkých rychlostech do stran, než jsem zjistil, že vše je pouze v naložení přívěsu. Pokud jsem naložil věci tak, aby byl přívěs přibližně v rovnováze (naložen hlavně na střed nad kola), tak nad 110 za hodinu se začal kývat. Při naložení tak, že těžiště bylo více vzadu, se kýval už při 90 za hodinu. Pokud se ale zatížil hodně na předek (ty nejtěžší věci dopředu) tak se s tím v pohodě jelo i přes 150. U přívěsu, který má jen jedno kolo to předpokládám platí obdobně, navíc musí být asi i rovnoměrně zatížen do stran.

[img]

(reakce na) Přívěsný vozík Rebel

6.1.2010 v 00:29 | Nahoru | #13
OldMan>
Ahoj, pokud jde o to si Rebela vyzkoušet, tak v tom nevidím žádný problém. To co jsem uvedl ve své odpovědi na příspěvek "BATUZKA" jsem napsal ne proto, že jsem výrobce, ale proto, že to tak prostě je. Je zvláštní, že se pán do dneška neozval a nepožádal o pomoc při odstranění svého problému. Jinak za celou naši firmu REBEL sport s.r.o. přejeme všem spoustu šťastných km v roce 2010.

mikuni

(reakce na) Přívěsný vozík Rebel

6.1.2010 v 06:49 | Nahoru | #14
DALLAS4545> Nazdar přátelé, se zájmem jsem si přečetl problémy s přívěsem, nevím, zda mohu hodnotit, páč "rebela" nemám, ale přesto bych chtěl reagovat na Dallase, ano má 100% pravdu se způsobem nakládání vozíku a to ať se jedná o jedokolku, či dvoukolku, znám to i ze svých zkušeností. S Pavem najeto hodně přes 10.000km, přestože má konstr. rychlost 70km/h jezdil co si budem nalhávat dost vysoko nad 100km a správné rozložení nákladu je naprosto nezbytné!!! Také co se týká TZ je pravda, že do určité (dost vysoké) míry může ovlivnit jízdní vlastnosti, to je bez debat. Je ještě jedna věc co může hodně ovlivnit "tancování" vozíku a to jsou koleje na silnici a řidičské umění jezdce, kdo s vozíkem jezdí ví jak se dokáže rozhoupat vozík přejížděním vyjetých kolejí, tak pozor na to. Přeji všem ať se každý ze své cesty šťastně vrátí...
http://www.motorkari...uzivatel/?muid=34056

Naposledy editováno 06.01.2010 07:11:57

Přívěsný vozík Rebel

6.1.2010 v 10:06 | Nahoru | #15
já jen k tý ceně, která se vám nezdá - třeba tohle za Ural stojí 60tis - člověk by řekl trochu železa a dvě kola, to přece nemůže stát víc jak 30tis..
on bude nejspíš problém v tý kusový výrobě a v tom, že i na těch pár prodanejch kusů je potřeba homologace a veškerý papírování - chrlit ty vozíky ve velkejch sériích, tak cena třeba poloviční bude..
kdyby to byly tak snadný prachy vyrobit vozíky za pár šupů, už by to někdo dělal - tuším i ta replika páva laminátová stojí 15tis..tak těžko soudit, jak moc velký terno ty vozíky rebel pro výrobce jsou..


Naposledy editováno 06.01.2010 10:06:43

(reakce na) Přívěsný vozík Rebel

9.1.2010 v 18:08 | Nahoru | #16
batuzek> opravdu cesky clovek se nezmeni, koupis si neco a pak jsou ofuky s reklamaci presne jak pises me to nedela tak to neuznam.Aspon vime jaky je pristup firmy.FUJ!

1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík Rebel

28.1.2010 v 19:35 | Nahoru | #17
AHOJ

Momentálně komunikuji s výrobcem Rebela.
Chybí mně informace o homologaci závěsu na motorku. Rebel homologaci = TP má. Ale trochu mám problém s tím, že jiná firma dělá závěsy na motorku dle typu - tzv. "na míru" (no jak také jinak). Ale například závěs na auto musí být v TP a pochybuji, že u motorky to bude jinak. Protože tomu nerozumím, musím získat seriózní informace abych se mohl rozhodnout.

Znáte na to odpověď?

... OM

(reakce na) Přívěsný vozík Rebel

28.1.2010 v 20:24 | Nahoru | #18
OldMan> Ciao, tohle s tím připojením, by mne také zajímalo....

Přívěsný vozík Rebel

1.2.2010 v 11:37 | Nahoru | #19
Ahoj

Níže přikládám stanovisko oficiálního = českého zastoupení Yamahy ve věci řešení připojení vozíku za motorku. Mě jako majitele FJR příliš tedy nepotěšilo :

Váš názor na schválení a zápis „tažného zařízení“ namontovaného na motocyklu je zcela správný. Schválení motocyklu FJR1300 typ RP13 pro provoz na pozemních komunikacích v EU je řešeno globální homologací (WVTA) e13*2002/24*0041. V této homologaci ovšem není možnost namontování tažného zařízení uvedena ani nejsou popsána možná místa upevnění. Vzhledem k tomu nemůžeme vystavit doklad o souhlasu s montáží tažného zařízení a takový souhlas může vydat pouze pověřená zkušebna.

Výrobce vozíku nebo jiného zařízení, který si nechá schválit pouze vlastní výrobek bez přípojného zařízení, tak přenáší zodpovědnost za spojení s motocyklem na zákazníka resp. v případě souhlasného vyjádření na zástupce značky, přestože Vám tažné zařízení dodá sám. S výrobcem vozíků jsem v minulosti mluvil a informoval jsem je o našem následujícím stanovisku. Souhlas s individuálním schvalováním tažného zařízení vydávat nebudeme, a o souhlasu s typovým schválením pro výrobce, kdy posouzení tažného zařízení provede pověřená zkušebna a výrobce vozíků převezme záruku na dotčené části motocyklu, jsme ochotni jednat. Tento postup je zcela komfortní pro zákazníka, ale finančně náročný pro výrobce vozíků. Proto také za uplynulý rok k žádnému jednání nedošlo.

Za současného stavu budete muset řešit schválení tažného zařízení a zápis do TP sám. Vzhledem k tomu, že podle zákona 56/2001 Sb. bude zápis projednáván jako přestavba, obdržíte od nás takové vyjádření, které Vám neumožní bezproblémový zápis, ale také neznemožní postup prostřednictvím pověřené zkušebny.

... a pro mě, coby potencionálního zájemce o Rebela, tzv. "spadla klec".

... OM

Přívěsný vozík Rebel

21.3.2010 v 20:02 | Nahoru | #20
Ačkoli se mi Rebel velice líbil - a líbí i dnes, rozhodl jsem se že si s ním nebudu komplikovat život....
Prostě jsem si koupil boční textilní brašny, který desighnově neruší vzhled. Moc se do nich sice nevejde, tak oblečení a možná karimatky. No a při dejších cestách do ciziny budu využívat pohodlné spaní v penzionech a apartmánech. Než utratím pořizovací cenu Rebela tak 2x objedu celou Evropu...
Letos plánujem Itálii, Rakousko, Švýcarsko, Monte Karlo..... Kdo má zájem může vyrazit s náma. S Kawkama se neztratíte...

Přívěsný vozík Rebel

1.12.2013 v 16:11 | Nahoru | #21

Přívěsný vozík Rebel

9.12.2013 v 15:17 | Nahoru | #22
To je sen, prodám auto, a kopím si motokaravan

Přívěsný vozík Rebel

11.12.2013 v 21:45 | Nahoru | #23
První co mne napadlo při čtení kývání vozíku bylo nesprávné naložení...to samé udělá i vozík za autem,když se zatíží víc vzadu....

2 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík Rebel

28.5.2018 v 16:11 | Nahoru | #24




Tak mám za sebou první víkend s Rebelem a jsem z něj nadšený.
Závěs musí být tuhý a bez vůlí, pak je vozík velice stabilní.
Nepatrný rozdíl je při nárazech bočního větru, kdy je vozík velmi lehce cítit.

Je typovaný na 100 km/h, ale 160 mu nedělá problém.

Zatím ho mám vyzkoušený jen s malou zátěží asi 6kg (je do 25 kg).

Závěs budu muset upravit, protože jze zlomit k motorce jen asi na 45°, což stačí na jízdu, ale je to málo na manipulaci namístě.

Naposledy editováno 28.05.2018 16:45:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík Rebel

29.5.2018 v 23:27 | Nahoru | #25
se-se> nevím jak Rebel, ale tahám Páva. Za motorkou se chová dobře, rychlost krátkodobě 160 také zvládne............jen je nutno lehce více nahustit pneu. Dávej si pozor na rozložení nákladu..........těžké věci k závěsu ( když budou u kola, je vyšší tendence vozíku k rozkmitání) ..............a je nutno počítat s pomalejší a méně ochotnou reakcí celé soupravy k překlápění ze strany na stranu. Manipulace na místě je asi podobná katastrofa - hlavně couvání............je to daň za krátkou oj.
Legislativně to úředník překombinoval až zázračně. Původně mě vyhrožoval samostatným TP a samostatnou RZ pro pávíka.................a nakonec mám v techničáku motorky zapsáno variabilní provedení motocyklu v soupravě s pávíkem. Takže pávík nemá vlastní RZ a je variabilní příslušenství motocyklu. Ani na STK s ním nejezdím. Měl jsem ale oficiální souhlas výrobce motocyklu s možností připojit vozík přes křížový závěs konkrétního výrobce spojovacího zařízení.

Spíše by mě zajímala (raději snad ani ne) reakce na pávíka příslušníků v zahraničí. Vozidlo s typovým průkazem, RZ shodná s tažným vozidlem, pneu, která ani jako nová nemá 1,6mm v celé šíři běhounu, bez blinkrů a pod.

Mimochodem tvůj Rebel je otypován jako vozidlo kategorie O1 a měl by správně mít trojúhelníkovou odrazku a označení maximální rychlosti z reflexního materiálu To by byla krása - tak ať jezdí a slouží.

(reakce na) Přívěsný vozík Rebel

29.5.2018 v 23:38 | Nahoru | #26
Brůča.> na odrazku má vTP vyjímku právě jako na čtvercovou značku, dále příjemnou zvláštnost, že závěs je typován jako součást vozíku a nikoli motocyklu także žádný zápis v TP motorky, uchyt závésu budu mít prodloužený asi do týdne, tlumič to má nastavitelný podle nákladu. Moje motorka je těžká a tak ji skoro jistě nerozkmitá, i když byly úplně povolený vymezovací matice kloubu a vozík se hodně kymácel, na motorce to těměř nebylo poznat.

Přívěsný vozík Rebel

30.5.2018 v 00:06 | Nahoru | #27
Samozřejmě lze oproti roku 1961 (nebo kdy byl otypován pávík ) vypozorovat určitý pokrok Jezdím těžší motorku než máš ty, takže vím, že i jízda s vozíkem je v klidu a v bezpečí. Myslím, že pávík předběhl svou dobu a byť jen gumové pružení bez tlumení, tak se chová přijatelně. Samozřejmě štelovatelný podvozek Rebela v kombinaci s větším kolem bude jistě o několik levelů jinde než jízda s uskákaným 4" bantamovým z "rudlíku".
A v době mého řešení byl pávík nejschůdnější cesta.

A věř, že blbě naloženo tě rozháže naprosto spolehlivě. Já cítím díky malému kolečku i vyjetou kolej............a to naložený s bábou v zádech atakujeme 600kg. S vozíkem jezdím většinou předpisově, takže lehké zavlnění mě stažení půlek a zrychlený tep nezpůsobuje. Máš modernější přívěs, když dobře naložíš, tak občas na něj i zapomeneš.....................mě se to občas stane

(reakce na) Přívěsný vozík Rebel

30.5.2018 v 10:10 | Nahoru | #28

se-se píše:


legendy tvrdi, ze v tom vozejku vozis dalsi vozejk, kdyby se ten zapojenej nahodou posral

Přívěsný vozík Rebel

4.1.2019 v 17:18 | Nahoru | #29
Jen pro zajímavost. Srovnal jsem si objemy a použitelné zatížení dostupných vozíků za motorku. Pouze jednokolových.........tam je totiž povolená maximální hmotnost (celková) pro ČR omezena na 50 kg.

WM - trailer 240 litrů/ 20kg
UNI-GO 140litrů/ 18kg
Lamoureax Generaux ENR Cyclop 110litrů/ 32kg
PaV40/41 105litrů/ 30kg
UniPav 85litrů/ 20kg
Rebel 75litrů/ 25kg

Za lomítkem jsou hmotnosti zavazadel které lze v tomto vozíku převážet. Vyjímku z nutnosti vlastní samostatné RZ mají pouze WM-trailer výrobce Německo a již nevyráběný PaV40/41 z Československé produkce. Ostatní vozíky jsou brány jako vozidla kategorie O1.......vlastní RZ, pojištění a pravidelnou STK.

Jestli někdo narve na dovolenou do Rebela více jak povolených 25kg a ještě si je naloží s těžištěm co nejdále od závěsu, tak se vůbec nedivím, že mu vozík dělá za motorkou zametací ocásek.

Naposledy editováno 04.01.2019 17:21:11

1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík Rebel

4.1.2019 v 18:20 | Nahoru | #30
chyba, Rebel má obsah 100 La s novějším vypuklým víkem asi 105 L
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist