1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík Rebel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík Rebel
3A1718>cestuji hooodne, tri kufry na mi i na 14ti denni dovcu klidne vystaci a to jeste mam porad v zaloze tankvak. za ty prachy mi pojede za mnou klidne doprovodne vozidlo
taky fakt klidně dodávka, ale kolik let?
2 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík Rebel
1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík Rebel
Závěrem ještě něco pro "batuzek": pokud bude Váš přítel chtít, určitě mu rádi pomůžeme s odstraněním jeho problému. Kontakt na nás má, mohl se kdykoli ozvat. Naším cílem je, spokojený zákazník!!!
Přeji všem krásný den a hodně km bez nehod v jedné stopě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík Rebel
Ahoj
Je jasné, že ani nic jiného, jako výrobce, jsi napsat nemohl. Už jsem párkrát měl půjčený vozík za auto, který se rozkýval a opravdu to je velmi nebezpečné. Byly to vozíky = "samovýroba". Tak na tom, co jsi napsal může něco být. Osobně bych si ho koupil, ale musel bych to vyzkoušet s mou motorkou.
Samozřejmě mi vadí ta cena, dle mého názoru to je silně (o 40%) předražené (tak trochu rozumím kalkulacím). Ale pokud se to kupuje, tak poptávka může tak vysokou cenu táhnout.
Co myslíš, - bylo by možné si to vyzkoušet?
... OM
1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík Rebel
[img]
Ahoj, pokud jde o to si Rebela vyzkoušet, tak v tom nevidím žádný problém. To co jsem uvedl ve své odpovědi na příspěvek "BATUZKA" jsem napsal ne proto, že jsem výrobce, ale proto, že to tak prostě je. Je zvláštní, že se pán do dneška neozval a nepožádal o pomoc při odstranění svého problému. Jinak za celou naši firmu REBEL sport s.r.o. přejeme všem spoustu šťastných km v roce 2010.
mikuni
http://www.motorkari...uzivatel/?muid=34056
Naposledy editováno 06.01.2010 07:11:57
on bude nejspíš problém v tý kusový výrobě a v tom, že i na těch pár prodanejch kusů je potřeba homologace a veškerý papírování - chrlit ty vozíky ve velkejch sériích, tak cena třeba poloviční bude..
kdyby to byly tak snadný prachy vyrobit vozíky za pár šupů, už by to někdo dělal - tuším i ta replika páva laminátová stojí 15tis..tak těžko soudit, jak moc velký terno ty vozíky rebel pro výrobce jsou..
Naposledy editováno 06.01.2010 10:06:43
1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík Rebel
Momentálně komunikuji s výrobcem Rebela.
Chybí mně informace o homologaci závěsu na motorku. Rebel homologaci = TP má. Ale trochu mám problém s tím, že jiná firma dělá závěsy na motorku dle typu - tzv. "na míru" (no jak také jinak). Ale například závěs na auto musí být v TP a pochybuji, že u motorky to bude jinak. Protože tomu nerozumím, musím získat seriózní informace abych se mohl rozhodnout.
Znáte na to odpověď?
... OM
Níže přikládám stanovisko oficiálního = českého zastoupení Yamahy ve věci řešení připojení vozíku za motorku. Mě jako majitele FJR příliš tedy nepotěšilo :
Váš názor na schválení a zápis „tažného zařízení“ namontovaného na motocyklu je zcela správný. Schválení motocyklu FJR1300 typ RP13 pro provoz na pozemních komunikacích v EU je řešeno globální homologací (WVTA) e13*2002/24*0041. V této homologaci ovšem není možnost namontování tažného zařízení uvedena ani nejsou popsána možná místa upevnění. Vzhledem k tomu nemůžeme vystavit doklad o souhlasu s montáží tažného zařízení a takový souhlas může vydat pouze pověřená zkušebna.
Výrobce vozíku nebo jiného zařízení, který si nechá schválit pouze vlastní výrobek bez přípojného zařízení, tak přenáší zodpovědnost za spojení s motocyklem na zákazníka resp. v případě souhlasného vyjádření na zástupce značky, přestože Vám tažné zařízení dodá sám. S výrobcem vozíků jsem v minulosti mluvil a informoval jsem je o našem následujícím stanovisku. Souhlas s individuálním schvalováním tažného zařízení vydávat nebudeme, a o souhlasu s typovým schválením pro výrobce, kdy posouzení tažného zařízení provede pověřená zkušebna a výrobce vozíků převezme záruku na dotčené části motocyklu, jsme ochotni jednat. Tento postup je zcela komfortní pro zákazníka, ale finančně náročný pro výrobce vozíků. Proto také za uplynulý rok k žádnému jednání nedošlo.
Za současného stavu budete muset řešit schválení tažného zařízení a zápis do TP sám. Vzhledem k tomu, že podle zákona 56/2001 Sb. bude zápis projednáván jako přestavba, obdržíte od nás takové vyjádření, které Vám neumožní bezproblémový zápis, ale také neznemožní postup prostřednictvím pověřené zkušebny.
... a pro mě, coby potencionálního zájemce o Rebela, tzv. "spadla klec".
... OM
Prostě jsem si koupil boční textilní brašny, který desighnově neruší vzhled. Moc se do nich sice nevejde, tak oblečení a možná karimatky. No a při dejších cestách do ciziny budu využívat pohodlné spaní v penzionech a apartmánech. Než utratím pořizovací cenu Rebela tak 2x objedu celou Evropu...
Letos plánujem Itálii, Rakousko, Švýcarsko, Monte Karlo..... Kdo má zájem může vyrazit s náma. S Kawkama se neztratíte...
2 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík Rebel
Tak mám za sebou první víkend s Rebelem a jsem z něj nadšený.
Závěs musí být tuhý a bez vůlí, pak je vozík velice stabilní.
Nepatrný rozdíl je při nárazech bočního větru, kdy je vozík velmi lehce cítit.
Je typovaný na 100 km/h, ale 160 mu nedělá problém.
Zatím ho mám vyzkoušený jen s malou zátěží asi 6kg (je do 25 kg).
Závěs budu muset upravit, protože jze zlomit k motorce jen asi na 45°, což stačí na jízdu, ale je to málo na manipulaci namístě.
Naposledy editováno 28.05.2018 16:45:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík Rebel
Legislativně to úředník překombinoval až zázračně. Původně mě vyhrožoval samostatným TP a samostatnou RZ pro pávíka.................a nakonec mám v techničáku motorky zapsáno variabilní provedení motocyklu v soupravě s pávíkem. Takže pávík nemá vlastní RZ a je variabilní příslušenství motocyklu. Ani na STK s ním nejezdím. Měl jsem ale oficiální souhlas výrobce motocyklu s možností připojit vozík přes křížový závěs konkrétního výrobce spojovacího zařízení.
Spíše by mě zajímala (raději snad ani ne) reakce na pávíka příslušníků v zahraničí. Vozidlo s typovým průkazem, RZ shodná s tažným vozidlem, pneu, která ani jako nová nemá 1,6mm v celé šíři běhounu, bez blinkrů a pod.
Mimochodem tvůj Rebel je otypován jako vozidlo kategorie O1 a měl by správně mít trojúhelníkovou odrazku a označení maximální rychlosti z reflexního materiálu To by byla krása - tak ať jezdí a slouží.
A v době mého řešení byl pávík nejschůdnější cesta.
A věř, že blbě naloženo tě rozháže naprosto spolehlivě. Já cítím díky malému kolečku i vyjetou kolej............a to naložený s bábou v zádech atakujeme 600kg. S vozíkem jezdím většinou předpisově, takže lehké zavlnění mě stažení půlek a zrychlený tep nezpůsobuje. Máš modernější přívěs, když dobře naložíš, tak občas na něj i zapomeneš.....................mě se to občas stane
WM - trailer 240 litrů/ 20kg
UNI-GO 140litrů/ 18kg
Lamoureax Generaux ENR Cyclop 110litrů/ 32kg
PaV40/41 105litrů/ 30kg
UniPav 85litrů/ 20kg
Rebel 75litrů/ 25kg
Za lomítkem jsou hmotnosti zavazadel které lze v tomto vozíku převážet. Vyjímku z nutnosti vlastní samostatné RZ mají pouze WM-trailer výrobce Německo a již nevyráběný PaV40/41 z Československé produkce. Ostatní vozíky jsou brány jako vozidla kategorie O1.......vlastní RZ, pojištění a pravidelnou STK.
Jestli někdo narve na dovolenou do Rebela více jak povolených 25kg a ještě si je naloží s těžištěm co nejdále od závěsu, tak se vůbec nedivím, že mu vozík dělá za motorkou zametací ocásek.
Naposledy editováno 04.01.2019 17:21:11