Téma: Životnost LC8 Adventure.
24.9.2009 v 16:31
To si takhle šmejdím po netu,koukám na ceny LC8 (uvažuju o ní) a narazím na tohle
Najeto více než dost a nevypadá že by byla v posledním tažení .Pro mě fajn zjištění,protože tohle byla jedna z věcí ze kterých jsem měl obavy.
...a ještě je ve stříbrné
Najeto více než dost a nevypadá že by byla v posledním tažení .Pro mě fajn zjištění,protože tohle byla jedna z věcí ze kterých jsem měl obavy.
...a ještě je ve stříbrné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost LC8 Adventure.
qwert> Domnívám se,že je taková bachratější,těžší,měkčí,netahá za ruce...a má širší sedlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost LC8 Adventure.
Petr 11> sice teda nechápu proč je bachratější a těžší lepší na cestování.. a co se týče sedla,do Turecka jsem si půjčil to gelové a litoval jsem.potvrdilo se mi že podle průzkumu je na delší cesty lepší tvrdší sedlo..co tam máš dál Peťane?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost LC8 Adventure.
qwert> protože to...a vůbec...
tak hoši nevim pořádně o čem se tady vlastně hádáte,ale každopádně pokud budu chtět objet celou evropu a pojedu hlavně po silnici(max. nezpevněný cesty) tak beru bávo,ale jestli si chci zadovádět a užít si ty ušetřený dny dovolený a nejsem žadný béčko,tak pujdu do lc8, a když se rozhodnu,že chci jet i tvrdší terén a občas si i poskočit(tomu musí odpovídat i nastavení tlumičů)tak sorry BMW nestíhá, a to mám z vlastní zkušenosti.Tím nechci lc8 odepsat na delší štreky,každopádně bude asi potřebovat vic ohleduplností.Nicméně vás doveze do daleko větších extrémů než bemeuwe.A jestli někdo nesouhlasí tak at mi to napíše. Howg domluvil jsem
1 reakcí na tento příspěvek Životnost LC8 Adventure.
Ja nevim, jestli je LC8 fakt na dalkovy cestovani. (myslim mimo evropu)
I presto, ze to nejede , je mi ta motorka sympaticka, ale prijde mi trochu prilis skomplikovana.
I presto, ze to nejede , je mi ta motorka sympaticka, ale prijde mi trochu prilis skomplikovana.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost LC8 Adventure.
yeuop>Ja nevim, jestli je LC8 fakt na dalkovy cestovani. (myslim mimo evropu)
I presto, ze to nejede , je mi ta motorka sympaticka, ale prijde mi trochu prilis skomplikovana.
vedle tvýho jednobuchu je složitá i mlátička na mák
1 reakcí na tento příspěvek Životnost LC8 Adventure.
no koment..
kardan?
aha to je ta suciastka, co sa na prvych rocnikoch GS1200 menila pri cca 30tis km za cca 1300 euro...
za to mam 6 retazovych sad s ktorymi najazdim 150tis km...
A hadaj co je lahsie niekde v prdeli opravit.
Ako kardan je beuzdrzbovostou super, ale do terenu nevhodne, nespolahlive, tazke, drahe...
kupis za 200 euro nejaky automaticky mazac retaze a ani nevies ze sa o nejaku retaz staras.
aha to je ta suciastka, co sa na prvych rocnikoch GS1200 menila pri cca 30tis km za cca 1300 euro...
za to mam 6 retazovych sad s ktorymi najazdim 150tis km...
A hadaj co je lahsie niekde v prdeli opravit.
Ako kardan je beuzdrzbovostou super, ale do terenu nevhodne, nespolahlive, tazke, drahe...
kupis za 200 euro nejaky automaticky mazac retaze a ani nevies ze sa o nejaku retaz staras.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost LC8 Adventure.
qwert> GS je vhodnejsi na dalkovy cesty protoze
-ma kardan-at si rika kdo chce co chce tak na cestovani je to vyhoda o nevhodnosti do terenu se nebavim.
-vetsi dojezd!!! moje GSA ma dvojnasobny dojezd nez LC8-overeno v praxi.
-jednodussi udrzba
-vzduchac
-sirsi sedlo
a jeste by se mozna neco naslo
nechci vyvolavat flame gs@lc8
-ma kardan-at si rika kdo chce co chce tak na cestovani je to vyhoda o nevhodnosti do terenu se nebavim.
-vetsi dojezd!!! moje GSA ma dvojnasobny dojezd nez LC8-overeno v praxi.
-jednodussi udrzba
-vzduchac
-sirsi sedlo
a jeste by se mozna neco naslo
nechci vyvolavat flame gs@lc8
No ja nevim, o kardanu pri cestovani fakt nevim, o retez jsem se proste musel starat,mazat ob den, napinat...pravda,ze kdyz se vysere muze bejt oprava narocnejsi,ale to se muze vysrat neco v prevodovce nebo spojka a budes taky v haji, takhle to brat asi nejde. Jednou za 80 tis.tomu udelas generalku a mas zas klid.
2 reakcí na tento příspěvek Životnost LC8 Adventure.
Tak to uzavreme tim, ze na servis bude urcite lepsi retez,ale zatim ho na masine nechci. mel jsem oboje a kardan je prece jen pro mne spis vyhoda.
Qwert: jen se klidne smej, pro mne delsi servisni interval, daleko jednodussi udrzba, dvojnasobny dojezd atd.je na cestovani docela fajn. Je rozdil vymenit blbou svicku za minutu nebo za hodinu Jinak LC8 je supr masina,ale taky neni dokonala
Qwert: jen se klidne smej, pro mne delsi servisni interval, daleko jednodussi udrzba, dvojnasobny dojezd atd.je na cestovani docela fajn. Je rozdil vymenit blbou svicku za minutu nebo za hodinu Jinak LC8 je supr masina,ale taky neni dokonala
xavier> kamaráde, dokonalá motorka není žádná, startegie výrobcu je taková, že každý nový model musí byt o něco lepší než předchozí, ikdyby to byla sebemenši hovadina, jinak by se nové motorky neprodávali. Žádné značce nejde o to abys měl jednu motorku 10 let. Řetěz vážně neřešim, jsem rád že si na motorce alespoň něco můžu dělat sám a nemam strach že to poseru No a dojezd? Stejně stavime každých 100 km a mimo civilizaci je rozhodně lepší přibalit kanystr než sebou tahat velkou nádrž pořád. Do terénu stejně tankuju max 10 l.
1 reakcí na tento příspěvek Životnost LC8 Adventure.
1 reakcí na tento příspěvek Životnost LC8 Adventure.
nemužu jezdit noooo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost LC8 Adventure.
kurňa cosi se vám to tu zvrhává na bmw vs ktm nechápu, dospělí chlapi a furt se budou dohadovat kdo to má lepší jak šstnácti letí šulci s cbr125rr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Životnost LC8 Adventure.
Lazyfucker> co už v tom počasí chceš dělat..
1 reakcí na tento příspěvek Životnost LC8 Adventure.
zdar hoši,včera jsme se vrátili z Albánie a bylo nás původně 6,dvě motorky hned odpadly(Varan a gs 1200,liťáky do tohodle terénu opravdu nejsou to pravý ořechový,zůstaly ktm 950adv,990 advR,gs1200 adv,gs1150) a pokračovaly jsme ve 4,bylo to dvě proti dvoum co se týče značek a je fakt,že v těžším terénu byly oranžový lepší,ale modrý to zvládly taky v poho,na dálnici jasně modrý pohodlnější a co se spotřeby týče tak 1150 byla daleko žíznivější než moje 950 a s 990 asi tak na stejno,mobydick 1200 se svoji 35l nádrží byl se spotřebou fakt někde jinde a to jsme jeli 150-165km/h.Jinak můžu doporučit,jestli si chcete někde zařádit v terénu a nebát se,že vás bude někdo honit,tak tam je to snad nejbližší(rumunsko fakt hadr)lokalita se všema terénama.A to jsme jeli tak 10tinu všeho,možná i míň.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | Doubi8 | 37 | 29.4.2021 v 19:11 Doubi8 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 4 | 8.12.2019 v 18:14 Brůča. |
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure | sira | 29 | 26.11.2019 v 21:47 kipo |