Nebo byste se na tuto třídu rovnou vykašlali a šli do nějaké hodné šestky? Mám zkušenosti pár let na 50cm (v autoškole na 650 bez problémů), ale nic světoborného. Díval jsem se třeba na ER6n a ta mi přišla docela šikovná? Má smysl kupovat novou mašinu, nebo se mám porozhlídnout po něčem jetém. Měl bych ji na delší dobu, proto se přikláním spíš k nové. Díky
2 reakcí na tento příspěvek VTR 250 nebo Ninja 250?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 250 nebo Ninja 250?
JyrkaFM>Doporučuji tu kawasaki ER6 Ty pětikila jedou skoro stejně jako ty dvěstěpadesátky, takže bych v tvém případě ani o jedněm neuvažoval
skoro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 250 nebo Ninja 250?
Kdyby to bylo jenom na mě a nemusel se ohlížet na prachy, tak bych koupil ER6F, to je panečku nádhera. Ale naháče se mi vždycky líbily. Jak je to s jízdou na té N verzi, dá se stím jet trochu sviý¨žně, nebo vás odfoukne vítr? Ještě je ve hře Bandit 650, který se dá koupit v podobné cenové relaci, ale zdá se mi takový moc velký a těžký...
Kupovat novou 250 bych neviděl v tvém případě jako rozumný nápad.
1. hned po autoškole nemáš zažité brždění, manipulaci na místě...prostě ti to spadne..jednou, dvakrát...poškrábané kapoty, uadlé zrcátko, urvaný blinkr..prostě se to stane a u nové to bolí mnohem víc.
2. představa že ti 250 vydrží více let se mi moc nezdá. Já jsem si taky koupil jako první 650 s představou jak dlouho ji budu mít a už pokukuju po něčem silnějším. Samozřejmě, můžeš být vyjímka, ale takových moc není.
3. Prostě být tebou, tak jdu do nějaké pohodové starší spolehlivé 6, jako je třeba bandit, fazer, SV atd. Když ji eventuelně budeš po roce prodávat, finanční ztráta bude minimální a když ne, určitě ti pár sezon vydrží.
Tak nějak to vidím já...
Nevýhody:
V důsledku téhle volby žena na ní nejezdí (váha, manipulace na místě a pod.)
Výhody:
Syn na té 650 byl na dvou velkých dovolených, kdy se spolujezdkyní, stanem, spacáky, ... najezdil tisíce km (mimo jiné byl u Balatonu, v Sarajevu, Boce Kotorské, ... , přejel "povinně" GG silnici, .. poslední úlovek má sedlo Vršič). Tohle by mu Ninja 250 ve dvou neumožnila. Sólo by to asi dal, ale nevím, kam by dal zavazadla.
Můj pohled:
Jsem starší a klidný. Nevozím spolujezdce. Nejezdím pod stan. Úplně by mi stačila nějaká 250 (skvělé svezení je i na YBR 250, moc hezká je VTR 250). Pokud ale nesplňuješ všechna tato kriteria, tak jdi raději do ER-6. I s N-kem se dá cestovat.
Mimochodem - slečna syna si chce kupovat motorku. Bude to VTR250. Jenže to je holka a velkou bagáž bude vozit stejně ta ER-6.
1 reakcí na tento příspěvek VTR 250 nebo Ninja 250?
Pavlik87>
Kdyby to bylo jenom na mě a nemusel se ohlížet na prachy, tak bych koupil ER6F, to je panečku nádhera.
Tak si jí kup Když koupíš 250, tak toho budeš hodně litovat. Za cenu té vtr 250 koupíš rok starou ER6F se zárukou
http://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/136586-er-6f-abs.html
http://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/136045-er-6f-abs.html
nebo bez záruky, lehce škráblou za 68tis, paráda http://www.motoinzerce.cz/motorky/kawasaki/323346-er-6f.html
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 250 nebo Ninja 250?
JyrkaFM>Doporučuji tu kawasaki ER6 Ty pětikila jedou skoro stejně jako ty dvěstěpadesátky, takže bych v tvém případě ani o jedněm neuvažoval
Blábol dne.......250 mají hranici rozumného ježdění okolo 100km/h, pro pětistovky není problém jet trvale 150. A zrychlení je už úplně o něčem jiném.
VTR 250 - nekupuj, je to maličká, lehoučká, skvěle ovladatelná a vyvážená motorka, prostě ideální pro ženskou. Nová je ale hrozně předražená, užitnou hodnotu za ty prachy nemá ani náhodou. Má vysokootáčkový motor a v nižších otáčkách mi přišla docela líná.
Ninja 250 - neseděl jsem na tom, ale přijde mi spíš jako taková parodie na supersport - spousta plastů a k tomu vzadu gumička jak z Pionýra.
Jestli ti jde o rozježdění, tak bych si koupil klidně starší Jawu ve slušném stavu za nějakých 20-25 tisíc, pojezdil řádově 10000km a ujasnil si, co mě bude bavit. Vkus u motorek se člověku časem docela mění - motorka, která se nejdřív nelíbila se začne líbit a naopak.
A jestli jsi tak dobrej v autoškole, máš zkušenosti z padesátky a budeš jezdit rozumně, tak pětistovku, ER6 apod. zvládneš, i když asi musíš počítat, že to třeba někde lehce položíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 250 nebo Ninja 250?
Brouk_Pytlík>Blábol dne.......250 mají hranici rozumného ježdění okolo 100km/h, pro pětistovky není problém jet trvale 150. A zrychlení je už úplně o něčem jiném.
pro mě není maximální rychlost důležitá, co se týče jízdní dynamiky to jede zhruba stejně do povoleného limitu. Takže z mého pohledu to blábol není Nad 120 to u mého géeska stejně nemá cenu...
Pavlik87- klidně jdi do ER6N, ale nejlepší budeš mít si ji vyzkoušet, každopádně já měla na začátek 250 a přišla mi za chvíli málo, na pohodové cestování i na delší trasy se dá, rozhodně na cestování ve dvou to není.
Ninja 250 - neseděl jsem na tom, ale přijde mi spíš jako taková parodie na supersport - spousta plastů a k tomu vzadu gumička jak z Pionýra.
No zrovna jsem procital cca dva mesice stary motocykl,nebo motohouse a prave o te Kawince dvepade tam byl krasny clanek, na 250je pry neuveritelna potvurka, lehka, hrava :) No ale jestli neresis problem s ridicakem, jdi urcite do sestikilca, pokud mas aspon spetku rozumu, tak nezalezi jestli budes zacinat jezdit na 250, nebo 750. Nez si na sebe zvyknete, budes pridavat plyn jednim prstem, zatacky budes jezdit "rovne" a sestikilco ti vydrzi mnohem dele nez mensi obsah.
1 reakcí na tento příspěvek VTR 250 nebo Ninja 250?
Jinak když už, tak pro začátek myslím že spíš nějakou tu ojetou šestku z Asie, jsou levný, hodný, lehký, spolehlivý, bezúdržbový, a navíc pro začátek i blbuvzdorný, a když s tím flákneš nebude tě to tolik štvát, a pak třeba časem něco pořádnýho když tě to pořád bude bavit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 250 nebo Ninja 250?
Jenom přemýšlím, proč lidi prodávají takhle pěknou motorku jako je kawa po roce ježdění? Nemůže to být nějaký podvod? Naštěstí mám kámaráda, co se živí opravami motorek, takže kdyby bylo něco špatně, tak by to snad poznal...
No a proc to lidi prodavaji po roce, nehledal bych v tom zadnou zaludnost. Proste si ji koupi jako prvni moto a po roce presedlavaji na neco jineho. Ale urcite bych chtel kus se serviskou a zarukou.
1 reakcí na tento příspěvek VTR 250 nebo Ninja 250?
BTW.: Kup šestku, protože když seš kus chlapa tak na 250 bys vypadal jak vosa na bombóně , nemluvě o tom že budeš rád když to s tebou pak pojede kilo... A nebo když už možná by nebylo od věci jít hned do litra, nějakej takovej větší naháč nebo něco v tom směru, co se ti líbí, já nevím, např. od Kawy, je to už velká mašina, takže za rok nebudeš muset přestupovat, výkonu je tam dostatek a ruce ti to taky neutrhne, to se zase neboj... Čtyřvály jsou blbuvzdorný, ať děláš co děláš, jenom to bzučí a dělá to hééén hééén...
Naposledy editováno 12.09.2009 10:05:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 250 nebo Ninja 250?
JyrkaFM>pro mě není maximální rychlost důležitá, co se týče jízdní dynamiky to jede zhruba stejně do povoleného limitu. Takže z mého pohledu to blábol není Nad 120 to u mého géeska stejně nemá cenu...
Ani pro mě není maximálka důležitá, taky mám pětikilo (CBF500), ale fakt nemůžu souhlasit, že 250 a 500 jedou do povolených limitů stejně. To už spíš jedou "stejně" pětistovky, ER6, CBF600, CB750 apod.
Ale určitě mu nevymlouvám, aby začal na 250, projít i nižší kubatury je to nejrozumnější, co se dá udělat. Ale vysolit 120000,- za novou VTR nebo Ninju je blbost, když třeba 2-3 roky stará CBF500 se dá koupit za 80-100 v krásném stavu. Nebo slušné GS500 za 50-60.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 250 nebo Ninja 250?
A nebo když už možná by nebylo od věci jít hned do litra............ Čtyřvály jsou blbuvzdorný, ať děláš co děláš, jenom to bzučí a dělá to hééén hééén...
Jasně.....a všichni, co se na tom zabili by mohli vyprávět, že jo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR 250 nebo Ninja 250?
Díky, docela jsem teď nahlodaný na nějakou ojetinu. Je fakt že těch 120 litrů za novou 250 je pro mě zbytečný luxus... Toršku jsem si dělal průzkum trhu a za tšch cca 90-100 se dá koupit pěkná motorka a ještě mi zbyde na oblečení. Btw. kdy je nejlepší doba na koupi motorek, třeba bych ty maníky v Hondě dokázal ještě trišičku stáhnout. Viděl jsem např. kapotovanou CBF 600 ročník 2008 za cca 155 tisíc, a stojí jim tam doteď 2. Myslíte, že by se to dalo stáhnout třeba na 120? To by za to stálo ne?
Brouk_Pytlík>Jasně.....a všichni, co se na tom zabili by mohli vyprávět, že jo.
Zabít se dá i na Fichtlu...
Jinak je to o tom jak kdo jezdí, ale takovej litrovej naháč není nic čeho bych se bál, jsou to motorky dělané spíš pro praktičnost, a myslím že to ani moc k rychlé jízdě nesvádí, ale to musí každý posoudit sám co má v hlavě a jak je na tom z nervama, pokud má ten člověk pocit že potřebuje jezdit pořád na plnej kotel, a když ho předjede autař, nenechá si to líbit, tak bude asi lepší začít na pětistovce, pokud je ten člověk ale trošku rozumnej, nebude problém začít hned na litru, nevím proč by nemohl? :\ Jedinej rozdíl je v tom, že na silné motorce se dá jezdit pomalu i rychle, na slabé jen pomalu...
Já jsem sice taky začínal od pětikila (na silnici), jinak jsem začínal o 5 let dříve na Jawě 250, ale můžu říct že každá motorka co jsem měl mi přišla do týdne slabá, a kupovat každej tejden novou mašinu? To je přece blbost! U mě hrály roly finance, ale kdybych měl v těch 17ti letech 100 - 150 tisíc na mašinu, koupím si hned něco kolem litra, aj víc (teď mám sice jen devítku, ale výkonově se to snad dá srovnávat), a opravdu, pokud si někdo myslí že mu 100 koní ve čtyřválu hned utrhne ruce, tak to je hloupost, ta motorka pojede pořád jen tak jak jí řidič poručí, ani o fous víc...
DMC.motobiker> Zabít se dá i na Fichtlu.......To jo, ale jde o tu pravděpodobnost, s jakou se to stane. O (ne)vhodnosti litrů a supersportů pro začátečníky se tady psalo už x-krát a stejně se vždycky najdou troubové, co je budou doporučovat, a ještě větší troubové, co si je kvůli tomu koupí a potom se někde (při)zabijou. Nebo s sebou vezmou ještě někoho dalšího.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahřívání motoru ninja 250r Kawasaki Ninja 250R | Láďa_01 | 22 | 6.4.2024 v 08:57 rousini |
jakou z těchto dvou motorek [1, 2] Honda CBF 250, Honda VTR 250 | matej20 | 35 | 27.10.2023 v 16:12 Oki |
pirelli diablo rosso 3 Kawasaki Ninja 250R | Robom4n_TV | 1 | 9.8.2022 v 09:23 __unq__ |
Větší motorka s malou spotřebou [1, 2] Yamaha YZF-R125, Kawasaki Ninja 250R, Honda CBR 250R... | FildaTB | 33 | 14.9.2021 v 09:49 kotzitzaq |
Stává se to i v lepších rodinách Honda VTR 250 | kratkej01 | 9 | 6.4.2021 v 21:10 kerut |