NT 2010
Ale je čas na změnu , protože už je zastaralá morálně i technicky
1 reakcí na tento příspěvek Garmin Zümo 660 Lifetime
1 reakcí na tento příspěvek Garmin Zümo 660 Lifetime
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo 660 Lifetime
Voldemort>Mám nüvi 550. Nemá sice Bluetooth, ale jinak naprostá spokojenost, vozím ho i na horském kole. Tohle se mi zdá na motorku (a na kolo) už moc veliký. Ale jinak to bude špica. Což bohužel platí i o ceně.
550je větší a tlustší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo 660 Lifetime
aifel202>550je větší a tlustší.
...zumo je tlustší,kolega Voldemort psal núvííí - mám ji taky,blbá stejně jak zumo ale za polovic
Naposledy editováno 11.09.2009 14:58:06
Zet.>...zumo je tlustší,kolega Voldemort psal núvííí - mám ji taky, blbá stejně jak zumo ale za polovic
Aby ses neposral Sem se přehlíd , no a ?
Jestli tlusté zumo 550, nebo 4:3 nuvi 550, mě tyto přístroje netrápí, sám vozím nějakého garmína viz výše
Nic méně jsem toto vlákno založil o 660.
2 reakcí na tento příspěvek Garmin Zümo 660 Lifetime
Je dost veliká, těžká na přenášení.
Po zapnutí si nenajde již dříve spárované zařízení i s použitím nejnovějšího firmware.
Pokud při jízdě změním trasu a cílový bod je dost vzdálený ,přepočet netrvá dlouho, ale na vykreslení nové mapy čekám i 15 vteřin a občas se mapa ztratí úplně a naskočí až za minutu.
Je-li v navigaci povoleno více map, dojde k zatuhnutí a je potřeba ji vypnout.
Při přímém slunci v zádech není na displeji vidět nic, hlasová navigace do přilby tento nedostatek supluje.
Například Tom Tom navigace po zadání cílové adresy a přepočtu zobrazí mapu s průjezdní trasou. V podstatě je vidět kam navigace řidiče povede. Tato navigace to neumí přímo, ale je potřeba zdlouhavě se k takové mapě proklikat. V zásadě není problém dojet do úplně jiného města se stejným názvem.
Výčet nedokonalosti softwaru by byl delší, například neumí spojit pomocné body v jednu logickou trasu k cíli, neumí nabídnout cíl "kdekoliv" ve městě nebo v ulici atd., atd.
Přes mnoho nedostatků umí 660-ka nabídnout hrozně "potřebnou" kalkulačku, světový čas třeba v Tramtárii nebo kdyby měl někdo na motorce potřebu přepočítat sáhy na námořní míle, navigace mu přijde vhod.
Nebýt to tam, tak snad ani navyjedu.
Nemohu uvěřit tomu, že tuto navigaci mají na svědomí motorkáři, jak tvrdí Garmin.
Pořídil jsem ji v Sunny...... za cca 13t s daní.
Naposledy editováno 12.09.2009 23:11:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo 660 Lifetime
To má snad každý garmin.
A to dloué přepočitávání ma na svědomí zapnutí více map.
Na mojem Nuvi 2XX W stačí, když zapnu topo mapu a překreslování při hledání v mapě je celkem zdlouhavé, ale při jízdě to nevadí.
Pokud někam jedu tak zapínám jen jednu mapu a vše je v absolutním pořádku.
Proč máš zapnuto více map, a jaké?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo 660 Lifetime
Nikde nepíšu, že mám zapnuto více map současně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo 660 Lifetime
Petrmoto>aifel202>
Nikde nepíšu, že mám zapnuto více map současně.
Hmmm, jen jsem prezentoval svou zkušenost.
Jsi asi hodně chytlavý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo 660 Lifetime
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo 660 Lifetime
Né fčyl fážnjě
Mám staré nuvi 250w
A plní na motce perfektně svou funkci, i přesto že není otřesu vzdorná či vodě odolná.
Ale už má nějaký roček za sebou, tak zvažuji
zumo 660 (blbu vzdorné a i vodě)
nuvi 765T (zajímavé 3D zobrazení budov)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo 660 Lifetime
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo 660 Lifetime
tobig>aifel202> na co chceš navigaci? na ty buncačky kolem komína co jezdíte Ti stačí poloha slunka a směr větru...
Tož já němum také vazby na ukrajinu a jiné východní státy jako ty
Ty cype, já zablůdim aj f Ostrafje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo 660 Lifetime
1 reakcí na tento příspěvek Garmin Zümo 660 Lifetime
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo 660 Lifetime
aifel202>Tož já němum také vazby na ukrajinu a jiné východní státy jako ty
Ty cype, já zablůdim aj f Ostrafje
No vidíš, a zrovna na Ukrajině ti bude navi platná, na ty dvě asfaltky, které vedou přes UA...
Ale jo, je to celkem fajn hračka
tobig>No vidíš, a zrovna na Ukrajině ti bude navi platná, na ty dvě asfaltky, které vedou přes UA...
Ale jo, je to celkem fajn hračka
Hlavně jí využívám(využíval ), když jdu jemně upozornit dlužníky, aby zaplatili své pohledávky.
Mám jenom smlouvu a tam adresa s jménem, a hledej číslo popisné v ostravě a natož v jiných městech ČR
Tu mi garmin odvádí práci na jedničku
Ale jsem opravdu člověk bez orientačního smyslu, a GPS mě vrátilo mezi normální lidi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo 660 Lifetime
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo 660 Lifetime
Petrmoto>Zümo 660 používám už nějaký ten pátek společně s Interphone F4.
Je dost veliká, těžká na přenášení.
Po zapnutí si nenajde již dříve spárované zařízení i s použitím nejnovějšího firmware.
Pokud při jízdě změním trasu a cílový bod je dost vzdálený ,přepočet netrvá dlouho, ale na vykreslení nové mapy čekám i 15 vteřin a občas se mapa ztratí úplně a naskočí až za minutu.
Je-li v navigaci povoleno více map, dojde k zatuhnutí a je potřeba ji vypnout.
Při přímém slunci v zádech není na displeji vidět nic, hlasová navigace do přilby tento nedostatek supluje.
Například Tom Tom navigace po zadání cílové adresy a přepočtu zobrazí mapu s průjezdní trasou. V podstatě je vidět kam navigace řidiče povede. Tato navigace to neumí přímo, ale je potřeba zdlouhavě se k takové mapě proklikat. V zásadě není problém dojet do úplně jiného města se stejným názvem.
Výčet nedokonalosti softwaru by byl delší, například neumí spojit pomocné body v jednu logickou trasu k cíli, neumí nabídnout cíl "kdekoliv" ve městě nebo v ulici atd., atd.
Přes mnoho nedostatků umí 660-ka nabídnout hrozně "potřebnou" kalkulačku, světový čas třeba v Tramtárii nebo kdyby měl někdo na motorce potřebu přepočítat sáhy na námořní míle, navigace mu přijde vhod.
Nebýt to tam, tak snad ani navyjedu.
Nemohu uvěřit tomu, že tuto navigaci mají na svědomí motorkáři, jak tvrdí Garmin.
Pořídil jsem ji v Sunny...... za cca 13t s daní.
No hele, já mám taky 660 zumo a sadu interphone F4 a tvoje problémy nesdílím... Párování s F4 jsem dělal jen jednou a mobil prakticky také. Při zapnutí se spárují, přenesou kontakty a hotovo. Navigace a přepočet trasy naprosto v běžném a použitelném čase přepočtu. Máš nastavený jas displeje alespoň na 80%? Cíl kdekoliv ve městě to samo umí, pomocné body převést na trasu také... Nějako jsem ten tvůj příspěvek nepobral, proč jsi tedy zvolil takový "šmejd"? Máš FW 3.30? Máš vše korektně nastavené?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo 660 Lifetime
To, že problém nesdílíš neznamená, že tam není. Zadej si například město Regensburg, ulice Königsstraße - kdekoliv. Máš v nabídce kdekoliv ? Já ne. Dopíšu fixem. Vždy navigace nabídne pouze konkrétní místo. U pomocných bodů je to stejné. Vždy je třeba vybrat konečné místo v pomocném bodu tak, aby cesta navazovala a k tomu potřebuji mapu a když mám mapu papírovou, tak nepotřebuji navigaci. Přidělal jsem ji synovi na kolo a koupil jsem si jinou.
V devátém měsíci byl FmW3.10? S FmW 3.30 se nyní párují na poprvé automaticky, ano, ale v nastavení dojde k přepisu z "přidat" na "spárované" až po použití daného zařízení. Může vzniknout domněnka, že spárované nejsou.
Ještě zkusím zapnout a vypnout BT u dvou PDA. Zapnu, zapnu, je spárováno bez zápisu, vypnu BT u PDA, zapnu a čekám, čekám a stále nic. U druhého PDA to samé. Nedojde k opětovnému spárování. V navigaci musím párovat ručně. S F4 je to stejné. Jakmile se s přilbou vzdálím, nedojde k opětovnému spárování.
A "Rozume", kontakty se nepřenášejí, nýbrž jsou sdíleny.
Naposledy editováno 26.10.2009 14:19:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Garmin Zümo 660 Lifetime
Fw 3.30 je k mání na webu od 24.8.09, takže ano, už byl.
Prostě je to nová věc a fw se postupně dolaďuje za chodu. Zkusil jsem si zadat ten Rege a nabídne mi to tři místa v té ulici, mimo jiné i bez čísla popisného. Ťuknu a jedu, nevím v čem je ten problém. Teda pokud jsi nemyslel, že je to o jedno ťuknutí na displej delší než třeba u Mio.
S BT problém může nastat, pokud používáš zařízení které není v podporovaných. Na garmin.com lehce dohledatelné. Zkoušel jsem různé tel. a i když ani nebyly v seznamu, bylo to ok. Ale třeba taková N96 je problém, ta jak kdy. Ale není v seznamu, tak není nač si stěžovat.
F4ka se mi při např tankování a placení na benz. sama znovu spáruje. A dělala to i při starších verzích. Měl jsem i Scala Rider Q2 a také bez problémů (akorát neuměla A2DP ).
Pravdou je, že jsem nikdy nekoukal do BT kdy se co zapíše jako spárované, protože jsem zapl F4, navi a odjíždím.
A o kontaktech... Při používání nokie N95 a zapnutí navi se na displeji napíše něco jako ActiveSynch.... Přenáším kontakty 1,2,3... 198... Nevím jestli se jen sdílejí, nebo tahají do nějakého dočasného souboru. Z toho jsem usoudil že se něco někam sype. Ale asi o tom víš víc, tak se poděl o info. Třebá já ti budu vděčný...
Naposledy editováno 26.10.2009 17:59:33