globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Prosím o radu...
4.9.2009 v 16:01
Ahoj, mám problém s přední brzdou! Od začátku co jsem motorku koupil mám dlouhý krok brzdové páčky. To znamená, že nemohu brzdit dvěma prsty, ale celou rukou. Motorka začne brzdit až po půlce zmačknutí přední brzdy. Při drsnějším brždění to někdy zmáčknu skoro k řidítku. Což je podle mého názoru špatně! Myslel jsem, že je špatná brzdovka a tak jsem jí nechal vyměnit a odvzdušnili jsme to. Bylo to super a VTR zničeho nic brzdilo jak má! Jenže to vydrželo tak 100km. Tak jsem vyměnil sadu těsněni s pístkem do pumpy přední brzdy, odvzdušnili jsme to, zase to bylo dobrý, ale jen na cca 200km. Destičky byly na hraně, tak jsem dal nové přední destičky Bendix supersport sinterové, nová brzdová kapalina, odvzdušnili jsme to a zase to bylo super, ale jen na chvilku! Stále mačkám páčku brzdy moc k řidítku. Možná to i pak hůř brzdí, ale to se těžko posuzuje! Nevím co už mám dělat a kde je problém. Nechce se mi vyhazovat další peníze, jen tak. Nemáte někdo takovou zkušenost jako já? Čím to může být? Ti co chtějí napsat motorkou, tak ať radši nepíší. Chci radu! Né, blbé keci. Předem díky za odpověď.

Naposledy editováno 04.09.2009 16:06:32
Předchozí
1 2
Následující

Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 16:04 | Nahoru | #1
Možná je to prkotina, ale co takhle zkusit nastavení na samotné páčce, je tam takový kolečko má na sobě čísla 1-4 a točením se nastavuje chod páčky...

Naposledy editováno 04.09.2009 16:05:24

1 reakcí na tento příspěvek Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 16:13 | Nahoru | #2
A co hadice,máš pancéřovky?

1 reakcí na tento příspěvek Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 16:15 | Nahoru | #3
no pokud nemáš na max max nastavovátko 1-4 tak bych zkusil to, jinak by mohl být problém třeba ve sjetých deskách, vytahaném lanku, nebo dej pancéřové hadičky, nicvíc mě nenapadá a asi tam ani nic jiného být nemůže

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 16:22 | Nahoru | #4

xtezeto>A co hadice,máš pancéřovky?

Pancéřky nemám, nemyslím že mi pomůžou! Přemýšlel jsem o nich!

(reakce na) Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 16:23 | Nahoru | #5

CharlitoCZ>no pokud nemáš na max max nastavovátko 1-4 tak bych zkusil to, jinak by mohl být problém třeba ve sjetých deskách, vytahaném lanku, nebo dej pancéřové hadičky, nicvíc mě nenapadá a asi tam ani nic jiného být nemůže


Desky mám nové!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 16:23 | Nahoru | #6

Kufr>JirkaGS - Nastavení je nejdál od páčky! To jsme zkoušeli!

Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 16:24 | Nahoru | #7
jo něco takovýho mi to dělá taky tak značkujju...tak ted mam provizorně v tom dulku na pačce daný malinkatý matičky a to ten chod kde to nic nedělá vymezuje....vim je to prasárna ale nic jinýho zatim mě nenapadá...

1 reakcí na tento příspěvek Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 16:34 | Nahoru | #8
jestli máš možnost si od kámoše půjčit brzdovou pumpu tak to zkus, a budeš vědět kde je chyba, jestli nahoře nebo dole

Nějakej únik kapaliny ste předpokládám kontrolovali

1 reakcí na tento příspěvek Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 16:44 | Nahoru | #9
Jakým způsobem to odvzušňuješ? Je potřeba to odvzdušnit několikrát. Odvzdušnit-projet-odvzušnit-projet...aby se dostaly ven i ty nejmenší bublinky odvzdušněním brzdové pumpy. Asi to tak děláte, ale když né, zkus to.

Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 16:56 | Nahoru | #10
Přesně to samé řeším i já

(reakce na) Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 18:00 | Nahoru | #11
Kufr> no nwm jak komu pomůžou ale mě pancéřka docela pomohla předtím sem měl gumovou hadici a nic moc a teď to brzdí fakt luxusně ale desky jedině IWS

1 reakcí na tento příspěvek Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 18:10 | Nahoru | #12
Asi bych zkusil vyměnit hadice, ať už za origo gumový anebo za pancéřky, beztak tam máš ještě původní..udávaná životnost je tuším 4 roky u gumovejch hadic a tvoje motorka má jedenáct let; pokud dáš pancéřky, tak ty už jsou na furt..

Naposledy editováno 04.09.2009 18:11:40

Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 18:22 | Nahoru | #13
Ale je třeba si uvědomit že on to do tvrdýho stavu dostane, a až pak se mu to časem zavzdušní.. s tím nemá kvalita hadic co dělat, to by bylo měkký pořád, i po odvzdušnění!

Někudy se tam dostává vzduch, mohla by to být třeba i hadička od nádobky s brzdovkou, nebo nějaká netěsnost, prasklina..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 18:23 | Nahoru | #14
Kufr> Když páčku zmáčkneš a držíš, je pořád tvrdá nebo časem povoluje?

Jestli povoluje tak je chyba někde za pístkem, jestli je tvrdá tak se to zavzdušňuje zřejmě při sání nový kapaliny z nádobky

(reakce na) Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 19:44 | Nahoru | #15

Vespa>jestli máš možnost si od kámoše půjčit brzdovou pumpu tak to zkus, a budeš vědět kde je chyba, jestli nahoře nebo dole

Nějakej únik kapaliny ste předpokládám kontrolovali



Jasný, únik není žádný!

(reakce na) Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 19:46 | Nahoru | #16

Rod>Asi bych zkusil vyměnit hadice, ať už za origo gumový anebo za pancéřky, beztak tam máš ještě původní..udávaná životnost je tuším 4 roky u gumovejch hadic a tvoje motorka má jedenáct let; pokud dáš pancéřky, tak ty už jsou na furt..



O.K. Díky asi to zkusím! Dám je tam! Nic moc mě stejně nenapadá!

(reakce na) Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 19:47 | Nahoru | #17

Vitouš15>Jakým způsobem to odvzušňuješ? Je potřeba to odvzdušnit několikrát. Odvzdušnit-projet-odvzušnit-projet...aby se dostaly ven i ty nejmenší bublinky odvzdušněním brzdové pumpy. Asi to tak děláte, ale když né, zkus to.



Jen to odvzdušníme a je to, zkusím tento způsob!

(reakce na) Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 19:49 | Nahoru | #18

Vespa>Kufr> Když páčku zmáčkneš a držíš, je pořád tvrdá nebo časem povoluje?

Jestli povoluje tak je chyba někde za pístkem, jestli je tvrdá tak se to zavzdušňuje zřejmě při sání nový kapaliny z nádobky



Zkusím vyměnit ty hadice!

1 reakcí na tento příspěvek Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 19:53 | Nahoru | #19
Co se týče rozdílu tak je neskutečnej.Mám kámoše co mají cebra 600.Jeden má origo hadice a druhej pancéřovky.Na ty stačí jeden prst a brzdí jako lokomotiva.Destičky mají oba stejný od Bendixu.Ještě jakou leješ brzdovku?Já se nechal zlákat a nalil jsem pětku silikonovku do krosky.Když jsem to odvzdušnil bylo to v pohodě.Ale po chvilce jsem měl páčku až u rukojetě.Dal jsem zpátky dot čtyřku a je to v pohodě.Ještě co se týče toho odvzdušňování.Zkus protlačit brzdovku přes odvzdušňovák zpátky do nádobky.Takhle jsem to dělal na té jedné šestce když si majitel vypustil všechnu brzdovku.

Naposledy editováno 04.09.2009 20:06:44

Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 20:21 | Nahoru | #20
Problém je určitě v páčce..Je to tím ,že je neoriginální..Mám to samé na VTR..I na 1čce mi začne zabírat až tak po 2-3cm..Ty repliky často stojej za prd..Mám pancéřky, nový desky, novou brzdovku (dot4) a po odvzdušnení ta páčka bere hned ale po chvíli zase propadne..

Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 20:23 | Nahoru | #21
řkl bych ti to na 100% chtěl jsem zkusit půjčit origo páčku od kamoše (CBR954RR) jsou stejný, ale něak jsem se k tomu nedostal..A protože mám všechno jinak v cajku ničím jiným než tou páčkou to není..Např. spojková mi vůbec nedošáhne na spínač..A u té brzdové jsem to musel upravit aby mi správně pouštěla spínač brzd. světla..

(reakce na) Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

4.9.2009 v 21:48 | Nahoru | #22
Kufr> Dej na lidi co ti radí pancíře. Gumové stárnou a může se stát, že se v nějakém místě (nebo celé) nafukují (neznatelně, vidět to není) a tím že pruží, se prodlužuje chod páčky (vlastně už i nové pruží víc než opletené).
Až je budeš dávat, natáhni od každého brzdiče samostatně šlahoun až nahoru k pumpě - v oblouku přes kolo se často shromažďují vzduchové mikrobubliny , které jdou blbě vyhnat (někdy skoro nemožné). Šrouby měnit nemusíš, stačí je proházet.....

Naposledy editováno 04.09.2009 21:50:47

1 reakcí na tento příspěvek Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

5.9.2009 v 10:13 | Nahoru | #23
Takže jestli sem to dobře pochopil:

- brzda je tvrdá a brzdí dobře ihned po odvzdušnění (i s originál gumovýma hadicema)
- po 200 km změkne a zavzdušní se
- nikde není únik kapaliny

Tak logicky mě z toho vychází že se to zavzdušňuje někde ještě před tlakovým okruhem, tj, v pumpě
To jsem jedinej co to vidí?
Proč mu radíte pancéřový hadice?? Jako je to dobrá věc, ale problém se zavzdušňováním to nevyřeší!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

5.9.2009 v 11:25 | Nahoru | #24
Vespa> no protože netvrdí (nebo jsem se přehlédl), že by měl v systému vzduch (to že pořád odvzdušnuje je takový poslední zoufalý pokus, který nic neřeší). Tvrdí že mu začíná vláčnět po ujetí určitého počtu km. (tj. při zahřátí systému).
Bylo by dobré vědět, jestli např. druhý den po vyjetí je páčka zpátky tvrdší, jestli brzdí lépe za chladnějšího počasí atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

5.9.2009 v 11:56 | Nahoru | #25
senior> psal že odvzdušnění na chvilku pomůže a že brzdovka je nová..

(reakce na) Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

5.9.2009 v 12:11 | Nahoru | #26

Vespa>senior> psal že odvzdušnění na chvilku pomůže a že brzdovka je nová..



no ovzdušnění "jakoby" částěčně pomůže vždy (na chvilku, hlavně pokud hodně brzdíš tak čerstvá brzdovka je vždy znát) ale měl by tady říci jestli mu z toho leze sifon nebo je to čisté a jakou brzdovku tam dal( výrobce, DOT,včetně datumu výroby - přeci jen hodně absorbuje vzdušnou vlhkost atd.), měnil destičky (kolik na ně nalítal? = můžou sedat). Z toho co tu napsal můžem věštit jak z koule

Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

5.9.2009 v 18:39 | Nahoru | #27
Já tvrdím ,že je to páčkou..Na fotkách co má v profilu jde vidět, že tam nemá origo páčku..Storm nemá v origu páčku štelovací vodorovným kolečkem ale svyslým na šroubu..A mě ten smaej problém jak popisuje dělá páčka..

Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

5.9.2009 v 20:43 | Nahoru | #28
Toto jsem vyřešil jinou pumpou.Stará brzdila s chodem až k řidítkům s gumovým průběhem."Nová" pumpa to vyřešila,brzdí to od začátku chodu páčky.

(reakce na) Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

7.9.2009 v 10:44 | Nahoru | #29

xtezeto>Co se týče rozdílu tak je neskutečnej.Mám kámoše co mají cebra 600.Jeden má origo hadice a druhej pancéřovky.Na ty stačí jeden prst a brzdí jako lokomotiva.Destičky mají oba stejný od Bendixu.Ještě jakou leješ brzdovku?Já se nechal zlákat a nalil jsem pětku silikonovku do krosky.Když jsem to odvzdušnil bylo to v pohodě.Ale po chvilce jsem měl páčku až u rukojetě.Dal jsem zpátky dot čtyřku a je to v pohodě.Ještě co se týče toho odvzdušňování.Zkus protlačit brzdovku přes odvzdušňovák zpátky do nádobky.Takhle jsem to dělal na té jedné šestce když si majitel vypustil všechnu brzdovku.



Dot čtyři!

Příliš dlouhý krok přední páčky brzdy, něž žačne brzdit! Pro...

7.9.2009 v 11:13 | Nahoru | #30
Díky zatím všem, odzkouším páčku! Musím si to půjčit! Taky si myslím, že je to pumpa, ale dal jsem do ní 1.500,- sadu těsněni s pístkem do pumpy přední brzdy a nic! Sere mě to. Ty panceřky koupím, ale až na příští rok jen pro radost!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist