bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo
26.8.2009 v 22:49
Zdravim vsechny,
mam takovej dost zapeklitej problem. Muj farik 2004 pri otoceni klickem odmita pustit palivove cerpadlo a diky tomu nelze nastartovat.
Zacalo to tak ze jsem po 14-ti dnech stani motorky v garazi vyrazil. Vytlacil jsem moto z garaze a po otoceni klicku moto nesla nastartovat po chvili jsem zjistil ze po otoceni klickem neni slyset cepadlo, tak jsem vytahl klicek dal ho zpet a vse slo jak ma. Jenze po ujeti asi 100km, zaparkovani na slunci po cca 4 hodinach moto ze stejneho duvodu neslo nastartovat opet! Vyndani klicku apod. nepomahalo, asi po 10 minutach ruzneho precvakavani kolebky na riditku, vyndavani klicku a hrkani s moto to najednou slo. Nutno dodat, ze pri jizde zadny problem neregistruji. Tak jsem ujel asi 10 km na benzinku, kde po natankovani plne nadrze farik opet odmital pustit palivove cerpadlo. Ani po pul hodine se mi s tim nepodarilo nic vymyslet. Tak jsem sundal plast nadrze a po odklopeni nadrze ( pri zapnutem zapalovani) se ozval zvuk cerpadla.. s klidnym svedomim ze je to jen zlomeny drat od cepadla jsem vse vratil a v pohode odjel domu. Po chcipnuti jsem to jen tak zkusil jestli cepadlo sepne... a ono zase nic! Hodne nastvanej jsem ji uklidil do garaze a jeste vecer jsem k ni jen tak prisel, "jestli uz si to nerozmyslela" porad stejne.. po otoceni klicku nabehl pristrojvy panel ale cerpadlo ne. Druhy den rano jsem k ni prisel otocil klickem a prozmenu to slo! Tak jsem ji tedy vytahl z garaze a jal se najit pricinu.
Hrabal jsem se v ni celej den a bez vysledku. Nejdriv jsem zkusil to cepadlo, po pripojeni na 12V normalne funguje(i pri hybani draty, takze zlomeny kabel vyloucen) naklonove cidlo, stojanek a chcipak na riditku funkcni (navic to spina jine rele, ktere chcipnne motor). Dale jsem zkusil prohazet rele(jsou tam 4 stejne) a nakonec doslo na mereni, takze jsem zjistil ze na ovladaci kontakt rele by mela ridici jednotka poslat (-) ale z nejakeho duvodu ho tam neposle(drat je od jednotky k rele pruchozi) a dale na spinanem kontaktu (kde by melo byt 12V) jsou asi 2V. Mozna ze jsem se do toho uz zamotal, ale po clelodennim stourani se neni cemu divit. Jinak jsem prostrikal a vycistil vsechny kontakty a konektory co jsem nasel, vse bez uspechu.
Kupoval jsem dnes neco v DK v Praze, tak jsem se tam rovnou zeptal jesti uz se s tim nekdy nesetkali... Bylo mi receno ze dnes si odvezl ze servisu majitel stejnou motorku se stejnou zavadou (do se servisu ji dal nepojizdnou) ale behem testovani se zavada neprojevila. Takze mu ji vratili nazpet. Z toho usuzuji ze by se mohlo jednat o nejakou vadu, se kterou se nekdo jiz setkal. Uprime se mi to nechce davat do znackoveho servisu, protoze na display mi to nehazi zadnou chybu takze diagnostika by byla podle me vyhozene penize.
Prosim zkuste poradit, jestli vas neco napadne urcite mate vic zkusenosti nez ja, navic vic hlav vic vi..
Pokusim se prilozit foto schematu zapojeni.


Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

28.8.2009 v 07:46 | Nahoru | #31

300>sory s řídící jednotkou někdy bývá zalitá jen v gelu podobný silikonu do toho se dá vlízt,jen píšu zkušenosti s auty a kámoš co spolu jezdíme má to samé co ty o rok mladší a tak mu drobné opravy dělám já, Poděbrady nejsou daleko mohl bych dnes přijet posílám ti tel.



do te ridici jednotky bych nelezl, tam bude vrstvenej tistak, vsechny nozicky pujdou do velkyho "svaba", zality... ... to uz leda zkusit ridici jednotku + imo z jinyho bajku...

(reakce na) CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

28.8.2009 v 07:54 | Nahoru | #32

Hanzes>300>No dioda blika porad kdyz tam neni klicek(asi 12 hodin, pak se vypne) no a kdyz by to ten klicek neprijmulo, tak by blikala porad teda aspon tak sem to pochopil. Neni trochu divne to ze to cepadlo bezi porad? Me to prijde dost divny...
Moc nerozumim tomu, kde mam hledat ten neproletovany kontakt - ridici jednotka je zalita v nejakem epoxidu a ta spinacka myslim rozebrat nejde(nezkousel jsem).



to cerpadlo nebejva membranovy... ale takova variace ala zubovy... kdyz zapnes zapalovani bezi par vterin a udela tlak v "liste" pak jakmile se otoci motor tak zacne bezet trvale- na liste je regulator tlaku a palivo ktere tam cerpadlo tlaci "navic" se vraci zpatky do nadrze... takze to je OK...

jak si rikal ze ridici jednotka po zapnuti klicku neukostri kontakt u toho rele pumpy... kontroloval si jestli ukostri jeden kontakt u vstrikovacu a civek? jestlize imo zhasne, ridici jednotka nehazi nakou chybu a neni tam kostra tak jeste ze by nebyla ridici jednotka ukostrena jak ma byt? ja osobne bych mozna zkusil zapojit tu pumpu jak si udelal na pevno, a ten kontakt kde ma bejt kostr od ridici jednotky aby seplo rele ukostrit... tim by pak podle schemat tu meli dostat kostru i civky,vstriky... kdyby byl problem s kostrou tak by to pak chytlo... ale uz je to trosku divocina... radeji vse 2x rozmyslet a promerit:)

na ten servisni mod sem jeste neprisel, nepodarilo se mi stahnout funkcni serv manual...

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

28.8.2009 v 08:31 | Nahoru | #33
tak manual uz mam, tady je stranka o diag:
[img]

takze diag probhne kdyz je vyklopenej stojanek a nastartuje se stroj, pokud stroj nechyta, tak by to melo chybu vyblikat po deseti sekundach toceni starterem...

ale jde to i vynutit propojenim toho servisniho konktoru co je na obrazku - zkrat mezi hnedym a zelenym dratem v konektoru - kill switch(cervenej cudl) ma bejt v poloze on a zapne se klicek a dioda by mela vyblikat zavadu...

Naposledy editováno 28.08.2009 08:31:23

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

28.8.2009 v 08:51 | Nahoru | #34
Ty jo, jestli se tu objevi Bubrák tak jsme v pytli

Loni mi odešlo čerpadlo na VFR 750 karbec, takže to je trochu off topic.. Ale chovalo se to taky takhle podivně, motorka jela, ale po malé přestávce ani ťuk.. Pak po delší pauze nebo laborování pod plasty zase jela, dokud se nevypla.. Taky jsem tipoval přerušený drát. čerpadlo je obyč membánové, průtokové na hadici, není tedy ponořeno v nádrži jako u fároše... Když jsem ho měl venku, tak jelo jako vzteklé Funguje tak ,že když natlakuje uzavřenou palivovou soustavu, tak tlakovat přestane a opět začne až po klesnutí tlaku.. Jelikož vše vypadalo funkčně, tak jsem zajel na benzínku kde jsem zase zůstal viset, neměl jsem nervy, moto jsem nechal stát na parkovišti a šel domů pěšky. Pak přijel i s nářadím, ale zbytečné, hned chytla Takže čerpadlo znovu ven, znovu zkouším a pořád jede... jenže když jsem jej zkoušel ucpat pořádně zlomenou hadičkou (předtím jsem jen výstup přimáčkl prstem), tak tlakovat přestalo, což je správně, jenže pak ani po snížení tlaku už tlakovat nezačlo Pak stačilo čerpadlo pokledat nebo jednou ručně potáhnou membránu ven a zase jelo.. Přestalo tlakovat i v případě, že došel benzín, pak i když jsem přepl na rezervu, tak už tlakovat nezačlo..

Takže u mě bylo vadné čerpadlo, ačkoliv při zkoušení mimo moto se zdálo v pořádku..

2 reakcí na tento příspěvek CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

28.8.2009 v 20:57 | Nahoru | #35
ZAVADA NA 99% ODHALENA.
Mejprve bych rad podekoval uzivateli "300" ktery se nabidl ze se na to pridede podivat.
Prijel na sve vyvonene Buse a vrhli jsme se na to. Zkousel jsme vsechno mozne, startovat 10s aby nam vyblikaly chyby, spojit draty na servisnim konektoru ale zadnou chybu to nehlasilo.
Po otoceni klickem proste nabehl display, otocila se rucicka otackomeru a nic. Znovu jsme promerovali kostry ktere vedou do ridici jednotky, pruchodnost ovladacich dratu z jednotky k rele apod. stale nic. Pak jsem zkusil sundat "krouzek" HISS nechal jsem ho vyset asi 10 cm od klicku a otocil klickem.. nedelo se nic opet nabehl panel a jako by nic proste ta dioda HISS zhasla jako by ten klicek prijala. Tak to uz jsem prestal doufat ze by s tim v domacich podminkach bez moznosti vyzkouseni jine jednotky spolu s HISS slo neco udelat. Bylo asi pul 7 a to sme na to koukali od 4.. Jeste me napadlo zmerit takovou spojovaci svorkovnici na prave strane moto- vede tam asi 9 dratu cerno bilych a je to original zamotane izolacni paskou. Uz pri prvnim ohledavani den po tom co me to nechalo vyset na benzince jsem to projistotu rozmotal a podival se, co tam je (je to takovy konektor ve kterem je strceny plech, ktery vsechy piny spoji) tak jsem ho prostrikal, a dal zpet. Dnes jsem na nem zkusil zmerit napeti, protoze se to tvari jako (+) ktere ma vest na rele a jeste nekam dal. No a nameril jsem tam prave ty zahadne 1,9V co jsem nameril na spinane casti rele od cepadla. Zkusil jsem s tim nejak zahybat(ani nevim proc) a najednou tam bylo 12V! Po otoceni klickem najednou svitil HISS (krouzek stale visel daleko od klicku) a svitilo FI protoze bylo spadle cidlo naklonu. No tak jsme tam jen hodili nadrz, otocili klickem a chytla na par otoceni starteru. Tuto spojku jsem na schematu nikde nenasel(ne v tomto rozsahu jsou tam kreslene spojene jen asi 4 a jeste tesne pred rele). Ta spojka je asi funkcni ale bude zrejme zlomeny nebo nalomeny ten privodni drat. Coz vysvetluje to ze se mi jednou povedlo po pri odklopeni nadrzne spustit cerpadlo(drat cerpadla je kratky a hybe s celym svazkem, pri odklopeni).
Takjsem jeste zkusil nechat vyblikat ty chyby.. no a prijde mi to dost zmatene
9kratkych bliknuti pauza, 5dlouhych a jedno kratke pauza, 7 bliknuti pauza, 8 bliknuti, 12 bkliknuti a nakonec 13 bliknuti. Tech 6 bliku skladajicich se z 5 douhych a jednoho kratkeho vubec nevim co je. No na ty ostatni jsem koukal do manualu a jeste jsem nemel cas zjistit, co znamenaji zktatky tech cidel.
Zitra kdyztak nafotim tu spojku.. Vydim to tak ze ji pak proste vyhodim a proletuju to na tvrdo. Doufam ze je to opravdu to co jsem hledal a ze me to zase nekde nenecha

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

28.8.2009 v 21:29 | Nahoru | #36
Podobný problém jsem řešil nedávno na autě. Mám tam jednoduché vstřikování z počátku 90-tých let - každý válec má svůj vstřikovač, nemá to žádnou váhu vzduchu, jen podtlakové čidlo, potenciometr na kladce a čidlo teploty vzduchu, benzinu a motoru. Očekávám že na motorkách je to kvůli nedostatku místa podobné. Udělal se mi přechodovej odpor na průchodce konektoru do palivové nádrže a občas jsem kvůli tomu prostě nenastartoval, druhý den to chytlo a celý den bez problémů jezdilo. Asi jak se ten kolík proudem skrz přechodový odpor zahřál, roztáhl se kontakt se zlepšil. Řídící jednotka nic nehlásila, nic nevěděla, protože to nemá žádné čidlo tlaku benzínu. Regulátor tlaku odpouštějící benzín z lišty zpět je membránový, jeho tlak je tam navíc měněn podtlakem v sání (čím větší podtlak, tím menší tlak benzínu). Takže jsem taky měřil jak zběsilý, rozebíral a zkoušel relátka. Přímo k čerpadlu jsem se dostal až když už nic jiného nezbývalo, protže se kvůli tomu musí sundat nádrž, což se u auta dělá blbě.
Nejraději bych tu lištu navrtal, připojil tam hadici, protáhl do interieru a na palubku přidal další budík - vodovodní tlakoměr Protože benzínová pumpa mě u tohohle auta vypekla už podruhé.
Jinak k tomu proč se ty relátka spínaj z řídící jednotky mínusem - to protože spínací tranzistory se z technologických důvodů mnohem snadněji dělají N-MOS nebo dříve NPN - lajcky pro spínání mínusu. Tranzistory pro opačnou polaritu P-MOS, PNP se vyrábějí špatně, jsou drahé, nabídka větších spínacích proudů a napětí je mizerná.
K tomu spínání vstřikovačů pozor - u mého auta vedou oba dráty do řídící jednotky, kde jsou zapojeny do můstkového spínacího členu - ten do toho vstřikovače pouští proudový impul jedním směrem aby se vstřikovač otevřel a opačný impulz (prohodí napětí na drátech) aby se vstřikovač rychleji zavřel. Možná máte v motorce vstřikovač, který je ovládán jen jednou polaritou a zavírá se pouze mechanicky pružinou, ale možná také ne.

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

2.9.2009 v 11:44 | Nahoru | #37
hanzes: hele ty kody co ti to vyblika - to je pamet vsech chyb ktery tam kdy byly... pokud nejaka cbyba pretrvava tak ji to vyblikava i kdyz nastartujes motorku na stojanku... pokud je vse OK tak si to tyhle jen "pamatuje" smazes to tak ze propojis ten konektor, zapnes zapalko, ono je to vyblika a tu propojku vytahnes... kontrolka se rozsviti na cca 5 sekund, ve chvili kdy sviti to zase propojis a kontrolka by mela zacit blikat - pamet se smaze... pokud ne, nemusel si se trefit do spravneho okamziku, zkus to znova...

jinak dlouhy bliknuti je 10, kratky 1 ... napr 5 dlouhych a jedno kratke je 5*10 +1 = 51, to je mam dojem tlumic rizeni, nekdy v minulosti ho mel nekdo odpojeny....

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

2.9.2009 v 11:54 | Nahoru | #38
deadman: to je zvlastni system FI co mas na aute.. co to je za stroj? koncern(vw) to ma mnohem jednodussi...

ta honda otevira vstrik "plusem" nejspis.... oproti TL ktere "spina minus" ... ale urcite neobraci polaritu... to "minus" jde sice z ridici jednotky, ale je spolecne pro vsechny snimace civky atd a tudiz bych rekl ze to tam nebude otacet polaritu....

ja vcera resil 06RR taky, taky problem ktery se tvaril jako chyba immo (neblikala kontrolka) veskerej "silnoproud" ale makal, starter,svetla atd... prislo mi divny ze na vodici znacenym jak "Vcc" asi "referencni +" tzn predpokladam ze by tam melo byt 5V sem nenameril u immo ani na zadnym jinym cidle nic... nakonec sem nasel ze se vyfuk propalil podsedlakem a propojil svazek kabelu kdy bylo tohle spolecne "Vcc" pro priveru vyfuku ..tzn tohle napeti nejspis ukostril a ridici jednotka najednou nemela zadne tyhle "merici" funkce, prestala fungovat autodiagnostika(nehlasila chybu i kdyz sem odpojil nejake cidlo) a nefungoval immo...

(reakce na) CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

2.9.2009 v 15:14 | Nahoru | #39
Hanzes> přeju aby to vyšlo...jen mě zajímá jestli je to bouračka anebo už v sérii nevychytaný místo (tam kde je to překlesaný) ? Good Luck!!

(reakce na) CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

4.9.2009 v 08:27 | Nahoru | #40
Hanzes> cau.takže mne sa vcera konecne podarilo odstranit to nefunkcne cerpadlo.siel som po veci ktoru si nasiel ty a hned na prvý pokus som to spravil.siel som po tej svorkovnici co si mi doporucil na pravej strane zamotanu v kablovom zvazku.odmotal som pasku a nasiel svorkovnicu.otocim klucik a cerpadlo beži.motor nastartoval.ked bežal len som sa dotkol svorkovnice a zhasol.tak som s nou hýbal a cerpadlo slo,neslo slo neslo.celu som ju otvoril a jeden kontakt na kabli bol taký odhriaty že mal zlý kontakt a vplyvom toho sa asi urobil prechodový odpor a hrialo sa to tak že sa ta zasuvka v mieste toho zleho spoja roztavila.tak som to vypinoval,prestriekal a vycistil a slape to.dakujem ti za tip aj vsetkým co svojou troskou pomohli.aj tebe dik assassin

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

5.9.2009 v 10:34 | Nahoru | #41
Nejak jsem se driv nedostal k tomu abych sem dal ty fotky, jinak jsem u svorkovnici rozebral a nasel vyhratej (asi kvuli spatenemu kontaktu) privodni (+)....
Takze to same jako pacik1.
Ta krabicka je rozebiratelna takze kdyz jsem to poprve kontroloval, tak jsem jen vytahl tu propojku a prostrikal nic na tom videt nebylo, tak jsem to dal zpet. Jde to ale rozebrat a pak uz to je videt.. viz obrazky. No tak jsem ten privodni pin vyndal a ocinoval, stejne tak i ostatni piny projistotu. Zatim musim zaklepat, ze v pohode byl sem to vyzkouset a po ceste jsem mel asi 10 zastavek a vzdy OK

[img]

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

5.9.2009 v 10:35 | Nahoru | #42
..

[img]

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

5.9.2009 v 10:37 | Nahoru | #43
Takhle to chtelo rozebrat a uz to bylo videt...
Na tech obr predtim nebylo vydet nic.

[img]

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

5.9.2009 v 10:38 | Nahoru | #44
..

[img]

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

5.9.2009 v 10:39 | Nahoru | #45
...

[img]

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

5.9.2009 v 10:42 | Nahoru | #46
Dr.Ďuričko22> Tahle propojka je tam original. Dokonce, kdyz sem to poprve rozdelal tak to bylo jeste original omotany izolepou... Takze to bude zrejme nejaka vyrobni vada ci co.

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

7.8.2012 v 23:23 | Nahoru | #47
Hoj, mel sem uplne stejny problem...tak sem dal na vase rady, zkouknul krabicku...procistil a po otoceni zase nic. Mel sem jeste problem s prednima svetlama, vubec nesvitili. Kdyz sem koukal na kabely vedouci od ECM ke svetlum a palubni desce, zahlidl sem dalsi uplne stejnou krabicku. Byla totalne zoxidovana. Po vycisteni a otocenim klicku vse naskocilo a je po problemech. Moooooc Vam dekuji a hodne najetych km....cus

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

8.3.2017 v 16:56 | Nahoru | #48
zdravím asi mám na 929rr stejnou chybu,když zapnu klíček zapalování nejde čerpadlo,když ho ale připojím na 12v tak běží nemužu ale najít ten orig konektor co je zamotaný v tom origo svazku...na vstřikovačích taky není 12v

mohl by sem někdo hodit foto toho konektoru kde v tom svazku asi je

díky už sem z toho na nervy měl sem dole uplně všechno a všechno sem zmeřil podle manuálu a stále čerpadlo nejde

Naposledy editováno 25.05.2017 11:10:59

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

8.10.2017 v 17:13 | Nahoru | #49
Zdravim mam taky problem s cerpadlem
Z niceho nic cerpadlo nenasava pri otocenim klicku
jen v nem cvakne a konec??? Nechapu
Motorka jezdila jak pana do posleni chvile
Konektory vsude prostrikane pojistky oka relatka jsem prohazoval a furt nic
uz nevim co dal jsem v prd.....
Prosim pomoc
Diky

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

18.1.2018 v 16:04 | Nahoru | #50
Mam uplne rovnaky problem, avsak mi to robi len za velkej zimy ze v garazi nastartuje a potom ked ju vypnem chvilu postoji 5min napr tak uz nenaskoci...
Po vlozeni klucika sa otackomer otoci na max a na 0 a kontrolka HISS ostane svietit stale, starter toci ale cerpadlo nic... po pripojeni napajania priamo na cerpadlo ide. Naklonove cidlo i Engine off gombik su OK jedine ten vystup na RJ na FUEL RELE je zly.

Vystup z RJ ktory ovlada FUEL RELE dava (namerane) 12V a nie 0V a tym padom blokuje toto palivove FUEL RELE. 0V (ak je ukostrene) ho zapina inac je off. Skusil som tam priviest 0V natvrdo po odpojeni kabla od RJ a cerpadlo sa rozbehlo. Avsak motor nenastartuje lebo RJ odpaja i vstrekovace a pod...

Moze byt problem priamo v HISS? Kruzok HISS ci podobne? Klucik problem nie je kupil som novy a nakodoval ho a nenastartuje za velkej zimy ani s novym klucom.
Obavam sa ze zacne to robit i v lete a niekde ostanem visiet a to by som nerad...

Dakujem za kazdu radu ci fotodokumentaciu.

CBR 1000rr nespina palivove cerpadlo

10.3.2019 v 20:14 | Nahoru | #51
Tiez som riesil tento problem cez vikend na mojej CBR1000RR SC57A 2004-2005,ktoru som nedavno kupil po 2 rokoch statia v garazi.Po vlozeni a otoceni klucika zhasla kontrolka HISS,rucicka prebehla otackomerom,rozsvietila sa kontrolka neutralu,starter tocil,no cerpadlo sa vobec neozvalo.Najskor som sa zameral na bolest Hondy a to tie kostrove mostiky v zltej schranke,ktore tu boli viackrat spomenute a vsetky boli v poriadku.Stiahol som si teda servisny manual,zohnal som multimeter a zacal som s meranim.Kill switch funkcny,padove cidlo funkcne,cidlo neutralu funkcne,stojanove cidlo funkcne,hodnoty cidla polohy vacky v norme,hodnoty cidla polohy klukovky v norme,hodnoty vahy vzduchu v norme,hodnoty cidla teploty chladiacej kvapaliny v norme,no na cerpadlo mi aj tak islo len 2,65V.Podla manualu som sa teda zameral na Fuel Cut Off rele,na ktorom som tiez nameral uz spomenutych 2,65V a nie potrebnych 12V.Po jeho premosteni drotom tam bolo hned 12V a tych istych 12V som uz nameral aj na cerpadle a tak som postupoval bod po bode podla pokynov v servisnom manuale.Hodnoty namerane na padovom cidle boli v Hondou udavanom rozmedzi,hlavna poistka (main fuse) 30A na startovacom rele bola dobra a s minimalnym odporom,poistka (sub fuse) 10A kusok od nej na + kabli bola tiez dobra,no mala velky odpor kvoli oxidacii a tento prechodovy odpor bol pricinou problemu,kedze dokazal zregulovat potrebnych 12V na tych 2,65V.Vycistil som poistkove puzdro,vymenil som poistku a masina ide bez problemov
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 Včera v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist