POMOOOOOOOOC.
na předstih jednoválce moc háklivý nejsou, tam to jede na hodně širokej rozsah.
ještě se mrkni, co máš za kondenzátor - jestli PSL, tak ho vyhoď a sežeň TESLA.
pak nezapomeň zkontrolovat jestli máš dobře průchodný sání eventuelně to zkus nastartovat bez filtru, jak se bude chovat.
taky zkontrolovat jestli máš čistý a pořádně dotažený + a - na baterce a čistou a dotaženou kostru na rámu co jde k baterce.
Co nemuhu změřit jsou tlaky , ale to snad ko nebude, a zkusim vypálit celej vejfuk. Ono mi to chvíly trošku běhelo a najednou jjjjjjjjjjj.(posral bych se z toho ale i to jsou motka no ne???)
To gufero mě nenapadlo , ale nechám si ho až jako poslední , to už bych to rozházel celý a udělal i výbrus.
Vám všem moc dík a pokud by Vás někoho ještě něco napadlo , tak sem s tím.
1 reakcí na tento příspěvek Čz nejde do otáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz nejde do otáček
C.J.>Pořád říkám že to je indukčka..
no to sem zvědavej jestli bude :) neb když já kdysi řešil problémy, tak mi bylo řečeno, že indukční cívka bude to poslední, co by se porouchalo a taky že jo, nikdy to její chybou nebylo :)
ben - kdyby to sálo pod dynamem, tak je směs naopak chudá - v klikový skříni se pohybem pístu vytvoří podtlak a dojde nasátí směsi jediným volným místem a sice skrz karburátor, když to zjednoduším, když netěsní gufero na pravý straně pod dynamem/alternátorem, tak si to přisaje podtklakem vzduch a proto je směs chudá, tzn. mokrý svíčky by tomu neodpovídaly. jinak tohle se zkouší jednoduše - buď tam stříkneš benzín ve spreji nebo něco, co je hořlavý, tuším někdo doporučoval voňavku.
ještě je možnost zkusit jinej karburátor + nevím, jak se to má s plovákovkou, když se přeplavuje, jestli to může způsobit ulejvání motoru.
jseš si skutečně jist, že jsi odtrh a předstih seřídil správně? spoustu lidí si totiž myslí, že to umí, ale umí leda hovno...
pro částečné vyloučení gufer může zkusto to, že odtrh nastavíš na předepsanou hodnotu (0,4-0,5mm) předstih dáš tak aby to chytlo, a za chodu motoru zkusíš pomalu otáčet destičkou s přerušovačem, až najdeš místo kde jsou otáčky nejvyšší... pak by to mělo jít vytočit, takto nastavený předstih je sice pořád špatný, ale provozuschopný.... takže pokud to vytočit půjde seříď i předstih na předepsanou hodnotu a musí to chodit.
tímto také zjistíš, jestli místo předstihu, nenastavuješ postih (pálí po Hú)... i takový motor lze občas nastartovat, ale neutáhne ani sám sebe.. tudíž po nalezení horní úvrati se musíš VRÁTIT motorem o předepsanou hodnotu, a otáčením destičky s přerušovačem najít místo, kde hodí jiskru (prípadně metodoou uvolnění cigaretového papírku) a tam zafixovat.
a ještě základní otázka... uvědomuješ si, že jiskru to hází, když přerušovač rozpíná??? je to sice na první pohled proti logice, ale je to tak!!
jakouže měrku sis to vyrobil? na šroub? na hodinky? na tyčku?
pokud stále nepůjde, prubni cívku, když bude dobrá, jdi do kontroly těsnění pod karburátorem, do gufer, nebo těsnění mez polovinami skříně.
na výbrus se vyser, nebude to potřeba, pokud to předtím jelo, a pokud není tesně pod horní hranou válce hluboká vyběhaná drážka... i hodně vyběhaný motor může spolehlivě chodit...
jinak od 125ccm, kde se v průběhu 50 let výroby výkon pohyboval od 5 do 12k nemůžeš čekat raketové dynamické vlastnosti... protože i proti 175ccm motorům stejné typové řady jsou zřetelně slabé.
Naposledy editováno 19.08.2009 23:20:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
náhradní plasty Honda X 11 | drobek1969 | 3 | 21.9.2023 v 16:58 Bekr13 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Honda X 11 Honda X 11 | ujec76 | 3 | 13.6.2023 v 19:43 nevo7 |
Čz 125/476 Elektrika ČZ 125/476 | Hovořak1 | 3 | 8.4.2023 v 18:38 Hovořak1 |
ČZ Posilube 125 vs 175 ČZ 175/477, ČZ 125/476 | RockNRolenc | 11 | 21.9.2022 v 17:47 VGT |