bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čz nejde do otáček
15.8.2009 v 22:12
Tak fakt už nevím. Číza 125. Dlouhý roky stála. Tak jsem vyměnil baterku, olej, vzduch. filtr. Nechtěla blafnout, ale nakonec jsem jí roztlačil.Prdlala si ale jela. Víkon bída a já si říkal, že i na 125ccm je to málo.Tak jsem se pustil do štelování. Vzpoměl si na starý časy, kdy jsem to dělal mockrát a nejen na svých jawách. Tady jsem celkem od oka poladil a ono to jelo líp, alle furt to nabylo ono. Tak nová svíčka, vyrobená měrka a od tý doby jsem doslova v prdeli.Nastartuje bez plynu, brblá si slušně, jenže jakmile přidám víc plynu, tak se dusí jak astmatik, skusím znova odtrh a předstih. Furt stejný, jednou to střílí do karbce, když trochu pohejbu , tak do výfuku. ALE furt NETOČÍ. Volnoběh dobrý, ale nedá výkon. Joo a mastí se svíčka. Dneska jsem sundal v zoufalství i výfuk, že ho vypálím, ale víc už fakt NEVÍM!!!!!!!
POMOOOOOOOOC.

Čz nejde do otáček

15.8.2009 v 22:32 | Nahoru | #1
co takhle vyčistit karbec... to bys nechtěl udělat? Většinou to po delší době stání stačí udělat

Čz nejde do otáček

15.8.2009 v 23:03 | Nahoru | #2
Zkus proměřit indukčku.. Nebo rovnou zkus jinou

Čz nejde do otáček

16.8.2009 v 00:52 | Nahoru | #3
jak se ti jeví tlak při startování??

Čz nejde do otáček

16.8.2009 v 07:09 | Nahoru | #4
nepřisáváš falešný vzduch? třeba guferem za dynamem? jestli to stálo může to být ztvrdlé a netěsnit

Čz nejde do otáček

16.8.2009 v 08:27 | Nahoru | #5
no jestli máš mastnou a černou svíčku, tak to buď blbě bálí, nebo to máš moc bohatý.
na předstih jednoválce moc háklivý nejsou, tam to jede na hodně širokej rozsah.
ještě se mrkni, co máš za kondenzátor - jestli PSL, tak ho vyhoď a sežeň TESLA.
pak nezapomeň zkontrolovat jestli máš dobře průchodný sání eventuelně to zkus nastartovat bez filtru, jak se bude chovat.
taky zkontrolovat jestli máš čistý a pořádně dotažený + a - na baterce a čistou a dotaženou kostru na rámu co jde k baterce.

Čz nejde do otáček

16.8.2009 v 09:00 | Nahoru | #6
A na ten vyfuk jsi teda dival? Kamarad mel zhruba to samé a po trojnásobném čištění karburátoru, svíčky, sání, štelování odtrhu jsme zjistili že má docela ucpaný výfuk . Dvoutakty jsou na to dost citlivé..

Čz nejde do otáček

16.8.2009 v 11:17 | Nahoru | #7
viděl bych to na špatnou směs, případně nespadla ti jehla v karbecu? ( jako že nedrží v té pojistce v šoupátku)

Čz nejde do otáček

16.8.2009 v 11:57 | Nahoru | #8
tak popořádku - nenapsal jsem že- karbec jsem čistil, kondik jsem taky měnil(pro sichr), bez filtru jsem zkoušel, sundal jsem i tlumič výfuku, baterka je fungl, směs mě taky napadla a jehla je OK a pokusil jsem i jehlu na první , ale to nejde , tak že na druhym je správně.

Co nemuhu změřit jsou tlaky , ale to snad ko nebude, a zkusim vypálit celej vejfuk. Ono mi to chvíly trošku běhelo a najednou jjjjjjjjjjj.(posral bych se z toho ale i to jsou motka no ne???)

To gufero mě nenapadlo , ale nechám si ho až jako poslední , to už bych to rozházel celý a udělal i výbrus.

Vám všem moc dík a pokud by Vás někoho ještě něco napadlo , tak sem s tím.

Čz nejde do otáček

16.8.2009 v 12:42 | Nahoru | #9
BUD SAJE,A NEBO TEN PREDSTIH TREBA NAJIT,A JESTLI SETI MASTI SVICA TAK MUZE SAT I KOLEM SKRINE

1 reakcí na tento příspěvek Čz nejde do otáček

16.8.2009 v 14:52 | Nahoru | #10
Pořád říkám že to je indukčka..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz nejde do otáček

16.8.2009 v 18:51 | Nahoru | #11

C.J.>Pořád říkám že to je indukčka..



no to sem zvědavej jestli bude :) neb když já kdysi řešil problémy, tak mi bylo řečeno, že indukční cívka bude to poslední, co by se porouchalo a taky že jo, nikdy to její chybou nebylo :)

ben - kdyby to sálo pod dynamem, tak je směs naopak chudá - v klikový skříni se pohybem pístu vytvoří podtlak a dojde nasátí směsi jediným volným místem a sice skrz karburátor, když to zjednoduším, když netěsní gufero na pravý straně pod dynamem/alternátorem, tak si to přisaje podtklakem vzduch a proto je směs chudá, tzn. mokrý svíčky by tomu neodpovídaly. jinak tohle se zkouší jednoduše - buď tam stříkneš benzín ve spreji nebo něco, co je hořlavý, tuším někdo doporučoval voňavku.

ještě je možnost zkusit jinej karburátor + nevím, jak se to má s plovákovkou, když se přeplavuje, jestli to může způsobit ulejvání motoru.

(reakce na) Čz nejde do otáček

17.8.2009 v 00:22 | Nahoru | #12
Němec> Člověče, plovák jsem taky ve starejch časech řešil. Matně si vybavuju , že se to taky uchlastávalo. No , mladej si dneska vypálil komplet vejfuk a protože včera zlobil , tak jsem dnes vytáhl batůžkovou na štreku a na čízu jsem se vykáknul, ale řešit se to bude a až to vychytám , tak dám vědět , cože to bylo.Pokud by snad někoho ještě cosi napadlo, tak děkuji předem i zadem za jakýkoliv další nápad.

Čz nejde do otáček

19.8.2009 v 23:07 | Nahoru | #13
tohle můžou být gufera, cívka, nebo blbý seřízení..

jseš si skutečně jist, že jsi odtrh a předstih seřídil správně? spoustu lidí si totiž myslí, že to umí, ale umí leda hovno...

pro částečné vyloučení gufer může zkusto to, že odtrh nastavíš na předepsanou hodnotu (0,4-0,5mm) předstih dáš tak aby to chytlo, a za chodu motoru zkusíš pomalu otáčet destičkou s přerušovačem, až najdeš místo kde jsou otáčky nejvyšší... pak by to mělo jít vytočit, takto nastavený předstih je sice pořád špatný, ale provozuschopný.... takže pokud to vytočit půjde seříď i předstih na předepsanou hodnotu a musí to chodit.

tímto také zjistíš, jestli místo předstihu, nenastavuješ postih (pálí po Hú)... i takový motor lze občas nastartovat, ale neutáhne ani sám sebe.. tudíž po nalezení horní úvrati se musíš VRÁTIT motorem o předepsanou hodnotu, a otáčením destičky s přerušovačem najít místo, kde hodí jiskru (prípadně metodoou uvolnění cigaretového papírku) a tam zafixovat.

a ještě základní otázka... uvědomuješ si, že jiskru to hází, když přerušovač rozpíná??? je to sice na první pohled proti logice, ale je to tak!!

jakouže měrku sis to vyrobil? na šroub? na hodinky? na tyčku?

pokud stále nepůjde, prubni cívku, když bude dobrá, jdi do kontroly těsnění pod karburátorem, do gufer, nebo těsnění mez polovinami skříně.

na výbrus se vyser, nebude to potřeba, pokud to předtím jelo, a pokud není tesně pod horní hranou válce hluboká vyběhaná drážka... i hodně vyběhaný motor může spolehlivě chodit...
jinak od 125ccm, kde se v průběhu 50 let výroby výkon pohyboval od 5 do 12k nemůžeš čekat raketové dynamické vlastnosti... protože i proti 175ccm motorům stejné typové řady jsou zřetelně slabé.

Naposledy editováno 19.08.2009 23:20:03

Čz nejde do otáček

5.9.2009 v 12:27 | Nahoru | #14
Tak už jsem se na to vyprd a odvez babičku k doktorovi. Nejdříve mě štval, protože na to dva týdny nešáh a tak jsem hledal někoho jinýho. Jenže na tyhle důchodce už všichni kašlou. Fakt je , že mi dneska volal a prej už to vrčí, ale cenu ještě neví a v pondělí mi vše , včetně ceny řekne. Tak sem pak vše přidám.

Čz nejde do otáček

14.5.2016 v 21:49 | Nahoru | #15
Tak co to nakonec bylo..ctu to tu jak detektivku bo mam stejny problem a vim ted prd jak to dopadlo ps.koukam ze uy to nejaky rok je ale i tak by me zajimalo co to nakonec bylo..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
náhradní plasty Honda X 11 drobek1969 3 21.9.2023 v 16:58 Bekr13
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Honda X 11 Honda X 11 ujec76 3 13.6.2023 v 19:43 nevo7
Čz 125/476 Elektrika ČZ 125/476 Hovořak1 3 8.4.2023 v 18:38 Hovořak1
ČZ Posilube 125 vs 175 ČZ 175/477, ČZ 125/476 RockNRolenc 11 21.9.2022 v 17:47 VGT


TOPlist