globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna guferka u osy řadící páčky
11.8.2009 v 09:04
sorry že o tom zakládam téma. už tu o tom někdo určitě psal ale nemůžu najít kde...teče mi olej kolem guferka u řadící páčky - jde to guferko vyměnit z venku? jen vydloubnout staré a máčknout zpět nové? na co dát pozor...?
díkes

Výměna guferka u osy řadící páčky

11.8.2009 v 09:06 | Nahoru | #1
ja bych to tak udelal, pozor bych dal na to az budes nandavat to nove na hridelku abys mu neposkodil ten brit... v nejhorsim je to gufero na takovym malinkym sundatelnym viku... me zas tece olej pod timhle vikem... ale musi dolu retezove kolecko atd aby sel dolu ten kryt...

jo a nemas tam jen moc oleje?

1 reakcí na tento příspěvek Výměna guferka u osy řadící páčky

11.8.2009 v 09:08 | Nahoru | #2
oleje tam mam snad přiměřeně...tak asi v půlce okénka. toho malého
předpokládam, že po vydloubnutí na mě olej vyteče - stačí motku naklonit?

(reakce na) Výměna guferka u osy řadící páčky

11.8.2009 v 09:13 | Nahoru | #3

karf>oleje tam mam snad přiměřeně...tak asi v půlce okénka. toho malého
předpokládam, že po vydloubnutí na mě olej vyteče - stačí motku naklonit?



jo staci naklonit, i na to viko jsem ji jen naklanel(docela dost)

Výměna guferka u osy řadící páčky

11.8.2009 v 09:18 | Nahoru | #4
óká díky. objednám (na suzuki ) a vyměním

Výměna guferka u osy řadící páčky

11.8.2009 v 09:20 | Nahoru | #5
jen malá poznámka, jak se to gufero dá vydloubnout, když je tam furt ta osa řazení? :\

Výměna guferka u osy řadící páčky

11.8.2009 v 09:24 | Nahoru | #6
já je tahám háčkem kterej sem si ohnul ze starýho hodinářskýho šroubováčku, nabrousil jsem mu špičku, nabodnu ho a vyrvu ven

Výměna guferka u osy řadící páčky

11.8.2009 v 09:24 | Nahoru | #7
vzhledem k tomu že půjde do koše tak jakkoliv

Výměna guferka u osy řadící páčky

11.8.2009 v 09:32 | Nahoru | #8
čili na prasáka nu dobrá...

1 reakcí na tento příspěvek Výměna guferka u osy řadící páčky

11.8.2009 v 09:34 | Nahoru | #9
no a nebo jak psal assassin. vyndat celé víko, vydloubnout jemně ze vnitř...

Výměna guferka u osy řadící páčky

11.8.2009 v 09:40 | Nahoru | #10
Ser na suzuki naběhni do nejbližšího obchodu z ložiskama,hoď jim na stůl to vydloubnutý a do 20sekund máš na stole nový.Za jednu desetinu ceny co by si dal v suzuki.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna guferka u osy řadící páčky

11.8.2009 v 09:43 | Nahoru | #11

karf>no a nebo jak psal assassin. vyndat celé víko, vydloubnout jemně ze vnitř...



No, jenže u mě "víko" = "půlka karteru" taky mi tam decentně prosakuje oil... Jen troška mastnoty kolem, nic hroznýho, takže jsem zvolil italský přístup Jen se informuju, co za muka podstoupím až zařve úplně

Výměna guferka u osy řadící páčky

11.8.2009 v 13:57 | Nahoru | #12
Nejlepší je zašroubovat samořesku, nebo dvě do starýho a vytáhnout kombinačkama...

Výměna guferka u osy řadící páčky

11.8.2009 v 14:01 | Nahoru | #13
Až tam budeš dávat to nový tak si tisícihran hřídele přelep lepící páskou aby jsi neponičil břit gufera

(reakce na) Výměna guferka u osy řadící páčky

11.8.2009 v 14:07 | Nahoru | #14

FiZzeR>No, jenže u mě "víko" = "půlka karteru" taky mi tam decentně prosakuje oil... Jen troška mastnoty kolem, nic hroznýho, takže jsem zvolil italský přístup Jen se informuju, co za muka podstoupím až zařve úplně



ee u TL je to jen takove male vicko na karteru, je pod nim bubinek-kulisa razeni...

ja sem se ho pokousel sundat - ze to pujde rychle, ale musi dost veci okolo dolu, coz se mi nechtelo, tak sem dotahl srouby po obvodu a tece to min... jeste vetsi prasecina:) nez tvuj italsky pristup...

Naposledy editováno 11.08.2009 14:08:26

Výměna guferka u osy řadící páčky

11.8.2009 v 18:53 | Nahoru | #15
Měnil jsem kdysi na ZX6R, jen se přidávám k názoru, že zajdi do obyč. obchodu s guferama, bylo to standartní gufero, v Kawasaki stálo snad 170,- a v tom obchodě stejný rozměr 20,-Kč.

1 reakcí na tento příspěvek Výměna guferka u osy řadící páčky

15.8.2009 v 12:31 | Nahoru | #16
zdaravim mam jeden problém mam 3 roky TL 1000 S ve 45 tis mi klekl motor , bylo mi líto dávat 25 tis Kč za olítanej motor 1998, tak jsem sehnal 03 z raptora 1000 , už je tam vše funguje, ale na zadním válci je na výku díra, zřejmě výdech z motoru, TL to tam nemělo může mi někdo poradit co z té díry vede a kam ,co jsem se ptal tak by to mělo vést do boxu, ale co jsem koukal do manuálu tak TL a Raptor mají boxy stejný a neviděl jsem že by tam něco od zadního válce vedlo . .

Výměna guferka u osy řadící páčky

15.8.2009 v 15:49 | Nahoru | #17
co jsem tak koukal do manuálu na raptora tak tam je všude motor černej. aspoň teda na fotkách samotnýho motoru=taliáni tam mají fotky motoru z TL...
vypadá ten výdech nějak takhle?

to je hlava z SV1000...
[img]

Naposledy editováno 15.08.2009 15:50:00

Výměna guferka u osy řadící páčky

18.8.2009 v 10:45 | Nahoru | #18
Taky jsem u Raptorka menil gufero, ale ne u tycky razeni, ale u tycky co ovlada spojku. Uz jsem ho menil dvakrat, poprvy to vydrzelo tak mesic, po druhy vymene tece olej jeste vic nez predtim menil jsem i ten ovladsaci snek, protoze uz byl dost vybehanej a taky nepomohlo. Co jsem koukal na tu tycku, kdyz je nastartovanej motor, dost se cela klepe. Napada me jeste ta tycka anebo ze by v motoru bylo schovany dalsi tesneni ?
Znami si ze me delaji srandu jakou mam "olejnicku" sice jsem si zvyknul na pravidelny mazani zadniho kola, aspon ma jizda smrnc a clovek si procvici jizdu smykem, ale sere mi jak je pulka motoru zablita, vypada to blbe. Nemate s timhle zkusenost nekdo ?

Výměna guferka u osy řadící páčky

18.8.2009 v 10:55 | Nahoru | #19
frankie: zvlastni ze tim trpi i raptor, mel by mit novejsi modely motoru.. ale je mozny ze i ty tam maj privedenej tlakovej olej jako 97.... co jsem koukal tak to nekteri resi tesnenim z SV1000 - je trosku jiny, musi se tam samodomo predelat takovej plech co ho drzi.. nasel bych asi i fotky.... kdybys mel zajem.....
ja s olejem odtamtud problem nikdy nemel...

(reakce na) Výměna guferka u osy řadící páčky

18.8.2009 v 11:07 | Nahoru | #20

TL1000>zdaravim mam jeden problém mam 3 roky TL 1000 S ve 45 tis mi klekl motor , bylo mi líto dávat 25 tis Kč za olítanej motor 1998, tak jsem sehnal 03 z raptora 1000 , už je tam vše funguje, ale na zadním válci je na výku díra, zřejmě výdech z motoru, TL to tam nemělo může mi někdo poradit co z té díry vede a kam ,co jsem se ptal tak by to mělo vést do boxu, ale co jsem koukal do manuálu tak TL a Raptor mají boxy stejný a neviděl jsem že by tam něco od zadního válce vedlo . .



mas asi naky starsi tele ne? oni se ty boxy mezi generacema lisi... prvni 97 nemely to odvetrani na hlave a i ten oddech ze skrine byl resenej jinak... pozdejsi modela pak maji ty oddechy svedene do "oil separatoru" a pak do airboxu, dost mozna je snad i ten oil separator udelanej jako "chlivek" v airboxu, to si ale nejsem jistej jestli to tak nemelo jen Rko, ja mel na Sku jen ty "stary" airboxy....

jinak to odvetrani se na TLkach dost "tuninguje", lidi to odpozorovali od yosh SBK specialu, tam je ten separator v podsedlaku, macatej hlinikovej. delaj ho po tomhle vzoru podobne prej serie z toho oddechu bere do sani jeste celkem horke olejove vypary a ze kdyz se udela takovejhle separator kterej olej stopro zkondenzuje a jinak fuci do atmosfery tak motor bezi chladnejsi a ma i malonko vetsi vykon... sam jsem se k tehle uprave ale nedokopal... na tlzone.net na tohle tema ale najdes milion prispevku...

Výměna guferka u osy řadící páčky

24.8.2009 v 20:58 | Nahoru | #21
tož asi tak:samo domo ,chce to jen stojanovou vrtačku vše ostatní je jen a jen v rukách

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Výměna guferka u osy řadící páčky

24.8.2009 v 21:15 | Nahoru | #22
to vypadá dost dobře. ono to nakonec nešlo tak lehce jak to původně vypadalo. trochu jsem to rozdrbal úzkejma kleštěma a pak vytáhnul háčkem...

(reakce na) Výměna guferka u osy řadící páčky

5.1.2019 v 21:01 | Nahoru | #23
karf> Ahoj , budu to samé muset dělat u EGS 620 KTM .Teče mi gufero u nakopávačky zároveň řadička nechci půlit motor a převodovku . Šlo to nějak vyndat z venku prosímtě tedy podle toho co čtu tak asi jo ne ? :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 Davesv 6 25.6.2023 v 03:46 3KP
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin


TOPlist