globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "Thajské" pneu Michelin
 
1.8.2009 v 12:58
Zdravím

Koupil jsem si Michelin Pilot Road 1 za vcelku příznivých 2850Kč - když mi ale došla dom, tak zjišťuju že je "made in Thailand" oproti té co mám teď ("made in France") - má někdo tyhle thajské gumy na motorce, jsou stejně kvalitní (co do životnosti?).
Pište jen vy co máte zkušenosti - názory typu "je to Michelin, moc to řešíš..." mě nezajímají a po zkušenostech se svíčkama NGK je pro mě důležité i to relativně bezvýznamné "made in..."

Díky

"Thajské" pneu Michelin

1.8.2009 v 13:12 | Nahoru | #1
jedná se akorát o filiálku kterou mají v Thajsku je to kvůli levnější pracovní síle

"Thajské" pneu Michelin

1.8.2009 v 13:23 | Nahoru | #2
No nechci tě strašit.Ale já mám s tímhle špatný zkušenosti na autě.
Měli jsme obuto na stejných autech(felicia) tyto gumy Kleber Viaxer,made in France byly nejlepší i dobře seděly,made in germany už byly trochu horší spíš na výdrž a made in poland hrůza děs a katastrofa normálně se zešišatily a sjely na na boku.
Pro rejpaly podotýkám že ty sady byly obuty na 4 autech(tzn. 4x france,4x germany,4x poland a na stejných typech tzn.felicia 1,3 krátká)a řídili to ruzné typy řidičů takže si myslím že je to docela objektivní
Ale samozřejmě to nejde vztahovat na gumy Michelin (i když Kleber patří do koncernu),No popřeju ti hlavně štěstí ať máš jinou zkušenost.
Když tak ji sem pak napiš

"Thajské" pneu Michelin

1.8.2009 v 13:36 | Nahoru | #3
Kazdy kvalitak ti potvrdi ze i pri dodrzovani stejnych procesu je mnohem tezsi dodrzet kvalitu z low cost zemi, kde operatori jednoduse nemaji tu pravou mentalitu/vzdelani/motivaci....
Takze ja osobne "Made in" take sleduju

"Thajské" pneu Michelin

1.8.2009 v 16:34 | Nahoru | #4
ja si myslím že v tom rozdíl je a dost velkej,fabriky v rúzných zemích vyrábí produkty pro danou zem a částečně na vývoz,ale né v každé zemi je stejná norma na kvalitu,např.ČR vs. D tam je takový rozdíl že by jsme koukali

"Thajské" pneu Michelin

1.8.2009 v 16:56 | Nahoru | #5
No rozdíl v tom asi bude. Jen nevím jak moc velkej, ale je pravda, že Michelin stahoval jednu z prvních sérií Pilot Powerů vyrobených ve Francii. A co vidím na autech, tak v kvalitě je celkem velkej rozdíl. Třeba koncernon VW a to co se "bastlí" ve Španělsku je nesporně horší na zpracování než auta odjinud. A třeba Escorty montovaný taky ve Španělsku hnijou podstatně dřív než ty vyrobený jinde. Jakost výroby bude v rozvojových zemích bihužel nižší celkově. Ale je to finanční lobby a to, že se vše dnes dělá jako spotřební zboží a jakej by mělo smysl budovat továrnu, vyrobit xy kusů výrobku který vydrží dvacet let, nasitit jím trh a po dvou letech továrnu zavřít, protože nebude odběr? Prostě se počítá s jistou životností a ta se čídál víc zkracuje.

1 reakcí na tento příspěvek "Thajské" pneu Michelin

1.8.2009 v 20:47 | Nahoru | #6
U michelinu bych se na to díval na totok jsou parchanti.Mam zkušenost sice ne s moto gumama ale kamionovejma koupily jsme novej navěs obut michelin gumy držely jak blby kilometru kilometru prostě perfektní guma až se pak sjely tak se koupily v čr ty samý a tam se bortila vzorek gumy bouchaly.Zase jiný značky co používáme tak chodí gumy made in Polsko ,Ukraina ,rumunsko ted taky nejakej asijskej stát a držej si stejnou kvalitu

"Thajské" pneu Michelin

1.8.2009 v 21:25 | Nahoru | #7
Hele uvidis. Kdyz jsem se bavil s Prochazkou z RF-Mota, tak treba continental zacal vyrabet jinde nez v Germany (ted mi vypadlo kde) a prej je to hruza a lidi na tech samejch gumach, motorkach atd najedou klidne pulku km. Zvlast to rikal o krosovejch / endurovejch gumach.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Thajské" pneu Michelin

1.8.2009 v 21:29 | Nahoru | #8

Pavel-RX>U michelinu bych se na to díval na totok jsou parchanti.Mam zkušenost sice ne s moto gumama ale kamionovejma koupily jsme novej navěs obut michelin gumy držely jak blby kilometru kilometru prostě perfektní guma až se pak sjely tak se koupily v čr ty samý a tam se bortila vzorek gumy bouchaly.Zase ji



Čistě z profesního hlediska bych chtěl slyšet podrobnosti. Mám totiž nejradši, když o nás někdo tvrdí, že jsme parchanti a mnohdy si za to může do jisté míry dopravce sám

Jinak, co se týče rozdílu kvality, mohu to potvrdit. Sice jsem zaměřený na nákladní pneumatiky, ale rozdíly jsou mnohdy docela velké. Ale ne vždy lze říct, že Michelin ¨made in france¨ je výhra. Hodně záleží nejen na Zemi, kde se pneu vyrábí, ale take na stáří továrny a jeji modernizace. Nové továrny jsou vždy vybaveny lepšími (modernějšími) stroji, takže se dá více eliminovat nekvalita výrobku. Další věc je ale i trh. Mnoho pneumatik se importuje po Světě mimo oficiální distribuci. Mnohdy tady pak končí pneumatiky, které tu nemají co dělat, jsou méně kvalitní, ale zase jsou třeba levnější apod.

1 reakcí na tento příspěvek "Thajské" pneu Michelin

1.8.2009 v 22:20 | Nahoru | #9
Jedna z velmi důležitých složek je kaučuk, bežně vyráběný emulzní polymerací a bez težších nastavovacích olejů - ekologie a díky tomu už je znát, že to nesedí. V současnosti je trendem vyrábět pneumatiky z kaučuku, které se vyrábí rozkově a ne emulzně + tzv. PBR - polybutadieny. Kaučuk může v pneumatice za hodně, ale nejen kaučuk. Firma Michelin je špička.

Třeba já kupoval Pirelli z Brazílie a teď i Metzeler z Brazílie, dřív Bridgestone ze Španělska a je to nastejno. Bridgestone o 500 Kč dražší a kousek víc vydrží.

Tím odstavcem výše bych se chtěl připojit k názoru czerta - přesně, nezáleží kde továrna je, ale jak je stará.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Thajské" pneu Michelin

2.8.2009 v 09:49 | Nahoru | #10
czert> Co by těpřesně zajímalo?Jen dodám že souprava stejná řídiči taky a práce taky a že se stavoval i technik aby zkontroloval tlak jak se sjíždí atd docela mazec .a když jsme vezli bouchlou na reklamaci tak jsme nebyli sami těch gum tam mněly více

(reakce na) "Thajské" pneu Michelin

2.8.2009 v 10:46 | Nahoru | #11

Pavel-RX>czert> Co by těpřesně zajímalo?Jen dodám že souprava stejná řídiči taky a práce taky a že se stavoval i technik aby zkontroloval tlak jak se sjíždí atd docela mazec .a když jsme vezli bouchlou na reklamaci tak jsme nebyli sami těch gum tam mněly více



Myslel jsem konkrétní věci. Typ pneu z prvomontáže, typ pneu poté. Stáží vozidla, stav jeho geometrie, tlumiče, atd. Těch faktorů je strašně moc, chttělo by to vidět. Ale veř mi, že pneu za to může jen v málo případech. Ale tím nechci říct, že ten Váš případ nebyl ten jeden z mála.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Thajské" pneu Michelin

3.8.2009 v 14:17 | Nahoru | #12
babuka> Diagonální pláště u Pirelli a Metzeleru jsou v brazílii vyráběny standartně již déle než 80let// nejedná se tedy o hledání levné výrobny ale o již zaběhnutou továrnu s osvědčenou kvalitou.

Všechny ostatní pláště radiálních konstrukcí či diagonální pláště s technologií MBS.. jsou v německé produkci

1 reakcí na tento příspěvek "Thajské" pneu Michelin

3.8.2009 v 16:47 | Nahoru | #13
Koupil jsem si Continentálku Conti- Force a uviděl jsem tam stejnej nápis. Dost mně to rozhodilo, ale mněl jsem ju obutou na dovolence (2000km) a žádnej problém.

(reakce na) "Thajské" pneu Michelin

5.8.2009 v 08:11 | Nahoru | #14
lubon> že by Michelin a Continental vyráběli ve stejné fabrice?? Má někdo stejnou zkušenost s předními motoplášti?

(reakce na) "Thajské" pneu Michelin

5.8.2009 v 08:50 | Nahoru | #15

MartinSmaus>babuka> Diagonální pláště u Pirelli a Metzeleru jsou v brazílii vyráběny standartně



Díky za info. Měl jsem tak trochu obavu, ale teď jsem něco málo najel na té Metzelrece a musím říci, že nemá chybu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist