Koupil jsem si Michelin Pilot Road 1 za vcelku příznivých 2850Kč - když mi ale došla dom, tak zjišťuju že je "made in Thailand" oproti té co mám teď ("made in France") - má někdo tyhle thajské gumy na motorce, jsou stejně kvalitní (co do životnosti?).
Pište jen vy co máte zkušenosti - názory typu "je to Michelin, moc to řešíš..." mě nezajímají a po zkušenostech se svíčkama NGK je pro mě důležité i to relativně bezvýznamné "made in..."
Díky
Měli jsme obuto na stejných autech(felicia) tyto gumy Kleber Viaxer,made in France byly nejlepší i dobře seděly,made in germany už byly trochu horší spíš na výdrž a made in poland hrůza děs a katastrofa normálně se zešišatily a sjely na na boku.
Pro rejpaly podotýkám že ty sady byly obuty na 4 autech(tzn. 4x france,4x germany,4x poland a na stejných typech tzn.felicia 1,3 krátká)a řídili to ruzné typy řidičů takže si myslím že je to docela objektivní
Ale samozřejmě to nejde vztahovat na gumy Michelin (i když Kleber patří do koncernu),No popřeju ti hlavně štěstí ať máš jinou zkušenost.
Když tak ji sem pak napiš
1 reakcí na tento příspěvek "Thajské" pneu Michelin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Thajské" pneu Michelin
Pavel-RX>U michelinu bych se na to díval na totok jsou parchanti.Mam zkušenost sice ne s moto gumama ale kamionovejma koupily jsme novej navěs obut michelin gumy držely jak blby kilometru kilometru prostě perfektní guma až se pak sjely tak se koupily v čr ty samý a tam se bortila vzorek gumy bouchaly.Zase ji
Čistě z profesního hlediska bych chtěl slyšet podrobnosti. Mám totiž nejradši, když o nás někdo tvrdí, že jsme parchanti a mnohdy si za to může do jisté míry dopravce sám
Jinak, co se týče rozdílu kvality, mohu to potvrdit. Sice jsem zaměřený na nákladní pneumatiky, ale rozdíly jsou mnohdy docela velké. Ale ne vždy lze říct, že Michelin ¨made in france¨ je výhra. Hodně záleží nejen na Zemi, kde se pneu vyrábí, ale take na stáří továrny a jeji modernizace. Nové továrny jsou vždy vybaveny lepšími (modernějšími) stroji, takže se dá více eliminovat nekvalita výrobku. Další věc je ale i trh. Mnoho pneumatik se importuje po Světě mimo oficiální distribuci. Mnohdy tady pak končí pneumatiky, které tu nemají co dělat, jsou méně kvalitní, ale zase jsou třeba levnější apod.
1 reakcí na tento příspěvek "Thajské" pneu Michelin
Třeba já kupoval Pirelli z Brazílie a teď i Metzeler z Brazílie, dřív Bridgestone ze Španělska a je to nastejno. Bridgestone o 500 Kč dražší a kousek víc vydrží.
Tím odstavcem výše bych se chtěl připojit k názoru czerta - přesně, nezáleží kde továrna je, ale jak je stará.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Thajské" pneu Michelin
Pavel-RX>czert> Co by těpřesně zajímalo?Jen dodám že souprava stejná řídiči taky a práce taky a že se stavoval i technik aby zkontroloval tlak jak se sjíždí atd docela mazec .a když jsme vezli bouchlou na reklamaci tak jsme nebyli sami těch gum tam mněly více
Myslel jsem konkrétní věci. Typ pneu z prvomontáže, typ pneu poté. Stáží vozidla, stav jeho geometrie, tlumiče, atd. Těch faktorů je strašně moc, chttělo by to vidět. Ale veř mi, že pneu za to může jen v málo případech. Ale tím nechci říct, že ten Váš případ nebyl ten jeden z mála.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Thajské" pneu Michelin
Všechny ostatní pláště radiálních konstrukcí či diagonální pláště s technologií MBS.. jsou v německé produkci