Predpokladam,ze blbe.
Edit:
Jen dodatek.Chci si koupit zadky.
works performance
Naposledy editováno 30.07.2009 09:51:05
1 reakcí na tento příspěvek Tlumeni Works Performance
1 reakcí na tento příspěvek Tlumeni Works Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance
ale uz je to nesnesitelne...kvuli zadni tlumeni me ujizdi hodne lidi a to me sere
1 reakcí na tento příspěvek Tlumeni Works Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance
Joraell>hele a nebude levnejsi koupit ram z jine moto a do ni strelit CZ motor :))
levnější by to bylo,ale bude problém to tam vůbec napasovat...ty motory jsou mohutnější než japonský...když to tam konečně dostaneš(po tom co jsi přizpůsobil úchyty motoru) zjistíš,že ti nepasujou ostatní věci-origo výfuk ČZ vede japonským airboxem a navíc ti tam (nejspíš) bude překážet centrál,a určitě tam bude spousta podobných vychytávek.Celkově pak ta motorka vypadá hrozně a tipl bych si,že bude i tak divně vyvážená.
Předpokládám,že by se kupoval relativně novej rám-u srovnatelně starýho jako je ČZ to asi ztrácí smysl...
já osobně bych asi taky řešil spíš tlumiče,než takovou přestavbu.
Navíc už to pak není Zetka
vikik>levnější by to bylo,ale bude problém to tam vůbec napasovat...ty motory jsou mohutnější než japonský...když to tam konečně dostaneš(po tom co jsi přizpůsobil úchyty motoru) zjistíš,že ti nepasujou ostatní věci-origo výfuk ČZ vede japonským airboxem a navíc ti tam (nejspíš) bude překážet centrál,a ur
To vyresi ram Husaberg .-)
2 reakcí na tento příspěvek Tlumeni Works Performance
2 reakcí na tento příspěvek Tlumeni Works Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance
A Rihovi tak kouknu maximalne na zada po startu
Ale je to tak nejak jak rika Vikik. Ja mam klasiku a u ni i zustanu i za cenu horsiho umisteni.Proste ty stavby s CZ nemaji krome motoru nic spolecneho.
Ale tak snad se casem aspon trochu zlepsim. Proste je potreba jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance
spalovac>Joraell> Tak od tohodle dostavam podlozku
A Rihovi tak kouknu maximalne na zada po startu
Ale je to tak nejak jak rika Vikik. Ja mam klasiku a u ni i zustanu i za cenu horsiho umisteni.Proste ty stavby s CZ nemaji krome motoru nic spolecneho.
Ale tak snad se casem aspon trochu z
Co myslíš tím "podložku" ? :)
A když se nad tím tlumením zamyslím ono by ti na tu Zetku stacil možná PDS tlumič z nějaké KTM ne ? ty taky nemají přepakování takže by to tam i připadně sedlo lépe jak nějakéj Ohlins a podobně. A mohlo by to i "fungovat".
Naposledy editováno 31.07.2009 14:19:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance
To by me asi vypadli ledviny. Tak to nejde
Opravdu jsem nad tim premyslel.Tyhle tlumice jsou primo delane, jak delkove,tak tuhostne a i s utlomovyma charakteristika primo pro CZ. Pripadne doladeni je mozne.
Na pokusy kaslu. Prvne jsem koupil KONI. Spickove tlumice ale tak na dvoulaufa. Nakonec skoncili na silnicni zetce a tam dle meho funguji bajecne.
Pak jsem koupil Ohlins. Pokud bych je i zrepasoval tak diky tuhosti a utlumu jsou na 513/514
Jsou to prilis drahe pokusy. Musim jit na jistotu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance
12 ale tak s predkem jsem celkem spokojeny.
Naposledy editováno 04.08.2009 08:21:42