bmw_r1300gs_cartec





Téma: Tlumeni Works Performance
 
30.7.2009 v 09:42
Jede to nekdo? Chci si ho koupit a nevim,jak je to tu s nahradna dilama a servisem.
Predpokladam,ze blbe.
Edit:
Jen dodatek.Chci si koupit zadky.

works performance

Naposledy editováno 30.07.2009 09:51:05
Předchozí
1 2
Následující

Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 10:04 | Nahoru | #1
a nemas jednoduzsi si sehnta nejakej ohlins/showa tlumic z nejake moto ? na motoinzerci ?

Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 10:45 | Nahoru | #2
Takovy pokus jiz probehl....Ohlins jsou rozdelane v krabici,protoze vevnitr vypadaji jakoby tam vybuhl granat

Works Performance delaji primo na muj motocykl

Naposledy editováno 30.07.2009 11:14:34

1 reakcí na tento příspěvek Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 11:25 | Nahoru | #3
zkus se poptat tady ... www.huskyclub.com/ resej se tam veterani Husqvarna na Ohlinsich, mozna bys tam koupil i levne a dily na Ohlins sezenes urcite jednodusejc nez Works Performance


(reakce na) Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 11:57 | Nahoru | #4
lubhrc> tam uz jsem koukal.Ohlins je o takovych cca 100-200USD drazi.Navic by jsi musel pripocist predelani pro muj motocykl,coz jsou dalsi kacky navic.Works nabizi primo na muj typ (CZ 250 ).Ale tak moznost to je...to nepopiram.

1 reakcí na tento příspěvek Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 12:14 | Nahoru | #5
tak potom hodne stesti :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 12:50 | Nahoru | #6
Joraell> spis hodne penez

ale uz je to nesnesitelne...kvuli zadni tlumeni me ujizdi hodne lidi a to me sere

Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 12:53 | Nahoru | #7
spalovac>co jezdíš za závody?

Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 13:25 | Nahoru | #8
CZ + JAWA

Ale svezu se i na KKAP,METEOR....Proste co mi prijde pod ruku. Vzdycky se nekam vetru:)

Naposledy editováno 30.07.2009 13:27:46

1 reakcí na tento příspěvek Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 15:41 | Nahoru | #9
hele a nebude levnejsi koupit ram z jine moto a do ni strelit CZ motor :))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 16:20 | Nahoru | #10

Joraell>hele a nebude levnejsi koupit ram z jine moto a do ni strelit CZ motor :))



levnější by to bylo,ale bude problém to tam vůbec napasovat...ty motory jsou mohutnější než japonský...když to tam konečně dostaneš(po tom co jsi přizpůsobil úchyty motoru) zjistíš,že ti nepasujou ostatní věci-origo výfuk ČZ vede japonským airboxem a navíc ti tam (nejspíš) bude překážet centrál,a určitě tam bude spousta podobných vychytávek.Celkově pak ta motorka vypadá hrozně a tipl bych si,že bude i tak divně vyvážená.
Předpokládám,že by se kupoval relativně novej rám-u srovnatelně starýho jako je ČZ to asi ztrácí smysl...
já osobně bych asi taky řešil spíš tlumiče,než takovou přestavbu.
Navíc už to pak není Zetka

(reakce na) Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 16:28 | Nahoru | #11

spalovac>Joraell> spis hodne penez

ale uz je to nesnesitelne...kvuli zadni tlumeni me ujizdi hodne lidi a to me sere



Jáký tlumiče používaj rychlejší lidi?.-)

(reakce na) Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 16:55 | Nahoru | #12

vikik>levnější by to bylo,ale bude problém to tam vůbec napasovat...ty motory jsou mohutnější než japonský...když to tam konečně dostaneš(po tom co jsi přizpůsobil úchyty motoru) zjistíš,že ti nepasujou ostatní věci-origo výfuk ČZ vede japonským airboxem a navíc ti tam (nejspíš) bude překážet centrál,a ur


To vyresi ram Husaberg .-)

2 reakcí na tento příspěvek Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 16:57 | Nahoru | #13



Naposledy editováno 30.07.2009 16:58:17

(reakce na) Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 17:03 | Nahoru | #14
už vím co budu dělat v zimě

Naposledy editováno 30.07.2009 17:09:23

2 reakcí na tento příspěvek Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 17:10 | Nahoru | #15
hh No myslim ze ten ram je na tohle idealni uz jenom proto ze ma sani v ramu dale je ram hodne prostornej a navic je ocelovej takze kdekoliv muzes cokoliv privarit ohnout a jinak upravit. A kdyz do toho nekteri blazni dovedly nacpat 2x motor z FE 650 nebo SV 650 a dokonce jsem videl i s motorem z R1 tak tam nacpat nejakou cizu musi bejt uplne v pohode :)

(reakce na) Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 17:22 | Nahoru | #16
Joraell> jj,jak jsem na to koukal,tak je to skvělej kandidát...jsem holt zdegenerovanej těma japoncema co se motají se mnou po tratích a na takovýhle krásky zapomínám...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 22:59 | Nahoru | #17
Joraell> Heeej toho Novase znám jezdí Vysočinu Ten pulec v tom Bergu jede jako kráva ale David Říha má komplet origo podvozek a tuhle motorku sem před nim ještě neviděl

(reakce na) Tlumeni Works Performance

30.7.2009 v 23:26 | Nahoru | #18

mirasMX>Joraell> Heeej toho Novase znám jezdí Vysočinu Ten pulec v tom Bergu jede jako kráva ale David Říha má komplet origo podvozek a tuhle motorku sem před nim ještě neviděl


Tam pak taky asi zalezi na jezdci .)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance

31.7.2009 v 11:11 | Nahoru | #19
Joraell> Tak od tohodle dostavam podlozku

A Rihovi tak kouknu maximalne na zada po startu

Ale je to tak nejak jak rika Vikik. Ja mam klasiku a u ni i zustanu i za cenu horsiho umisteni.Proste ty stavby s CZ nemaji krome motoru nic spolecneho.

Ale tak snad se casem aspon trochu zlepsim. Proste je potreba jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance

31.7.2009 v 11:38 | Nahoru | #20
spalovac> Taky jezdíš tu Vysočinu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance

31.7.2009 v 14:17 | Nahoru | #21

spalovac>Joraell> Tak od tohodle dostavam podlozku

A Rihovi tak kouknu maximalne na zada po startu

Ale je to tak nejak jak rika Vikik. Ja mam klasiku a u ni i zustanu i za cenu horsiho umisteni.Proste ty stavby s CZ nemaji krome motoru nic spolecneho.

Ale tak snad se casem aspon trochu z


Co myslíš tím "podložku" ? :)

A když se nad tím tlumením zamyslím ono by ti na tu Zetku stacil možná PDS tlumič z nějaké KTM ne ? ty taky nemají přepakování takže by to tam i připadně sedlo lépe jak nějakéj Ohlins a podobně. A mohlo by to i "fungovat".

Naposledy editováno 31.07.2009 14:19:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance

31.7.2009 v 14:23 | Nahoru | #22
Joraell> jj, na každou stranu jeden, a aby se kompenzovala tuhost tak se spodní úchyty navaří blíž k ose kyvky. Díky tomu to jako bonus bude mít zdvih 60 cm, a to už KUA musí pérovat

(reakce na) Tlumeni Works Performance

31.7.2009 v 14:37 | Nahoru | #23
mirasMX> Sem zacal. Odjel jsem tri zavody.

(reakce na) Tlumeni Works Performance

31.7.2009 v 14:43 | Nahoru | #24
Joraell> No proste kolo

To by me asi vypadli ledviny. Tak to nejde

Opravdu jsem nad tim premyslel.Tyhle tlumice jsou primo delane, jak delkove,tak tuhostne a i s utlomovyma charakteristika primo pro CZ. Pripadne doladeni je mozne.

Na pokusy kaslu. Prvne jsem koupil KONI. Spickove tlumice ale tak na dvoulaufa. Nakonec skoncili na silnicni zetce a tam dle meho funguji bajecne.
Pak jsem koupil Ohlins. Pokud bych je i zrepasoval tak diky tuhosti a utlumu jsou na 513/514

Jsou to prilis drahe pokusy. Musim jit na jistotu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance

31.7.2009 v 14:50 | Nahoru | #25
Vespa> To bych si tam rovnou mohl vevarit dva jekle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance

31.7.2009 v 22:13 | Nahoru | #26
spalovac> A jel si to IMBA v Dalečíně? Když tak dej echo jestli pojedeš něco dalšího

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance

3.8.2009 v 08:16 | Nahoru | #27
mirasMX> jo jel. urcite bych chtel jet do Karlina.

(reakce na) Tlumeni Works Performance

3.8.2009 v 13:42 | Nahoru | #28
spalovac> Karlín je zabitej je to daleko... ale Bělá je skoro jistá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance

3.8.2009 v 20:20 | Nahoru | #29
spalovac> Jaký máš číslo?? Občas se na vysočině taky ukážu. Co se týká tlumičů tak bych spíš řešil vidlice než zadky. Zadek se nechá donutit ke spolupráci chce to jen trochu vědět jak na to a pak si vyzkoušet co je tak akorát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumeni Works Performance

4.8.2009 v 07:47 | Nahoru | #30
Michal #5>Jaký máš číslo?? Občas se na vysočině taky ukážu. Co se týká tlumičů tak bych spíš řešil vidlice než zadky. Zadek se nechá donutit ke spolupráci chce to jen trochu vědět jak na to a pak si vyzkoušet co je tak akorát.

12 ale tak s predkem jsem celkem spokojeny.

Naposledy editováno 04.08.2009 08:21:42
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist