globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...
 
26.7.2009 v 02:13
Téma věnované motocyklům 70-80tých let, kdy se hledala cesta kudy dál... (ale i jejich předchůdcům, následovníkům a přestavbám)


Naposledy editováno 30.07.2009 18:20:43
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

28.7.2009 v 14:48 | Nahoru | #31
Tušák >
tak s tou R1 na začátku fakt trochu zaspal, ale zas motorky s turbem maj výkon a jsou těžký, takže nemaj tak velkou snahu se zvedat na zadní. A i s tou mojí babičkou jsem na sorintech stíhal novější motorky s výkonem o několik desítek koní větším, ale to bylo jen bezlicenční jezdci z ulice. Takže k porovnání to není.

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

28.7.2009 v 14:50 | Nahoru | #32
Kawasaki Mach 1 -myslím, že na tom to musela být taky pěkná divočina Škoda, že tady nejsou vůbec vidět...

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

28.7.2009 v 15:02 | Nahoru | #33
Poggy> Já myslím, že ani nezaspal, ale jedná se o tuhle GPz Turbo - převrtaná na 810cc (kit cca 15.000,-Kč), vyladěná na 196 PS a 1/4 míle za 9,9s. Je to sice starej vzducháč, ale s turbem skrývá velký potenciál..

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

28.7.2009 v 15:05 | Nahoru | #34
Turboman>
Tak to je mazec. 200 koní. To musí po sepnutí turba pekelně táhnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

28.7.2009 v 16:59 | Nahoru | #35
Poggy> Ona pěkně táhne už v základu. Má max. krouťák 99 Nm. už při 6.500 ot... Ve svý době (uvedená v r. 1983) nejrychlejší sériovka, která se jako první dostala na 1/4 míle pod 11 s

(reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

28.7.2009 v 17:04 | Nahoru | #36
Turboman>
Kolik má ta Kawa v sérii vlastně výkon, maximálku a jakej je max. plnící tlak? Moc toho o těhle motorkách nevím.

Naposledy editováno 28.07.2009 17:05:08

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

28.7.2009 v 17:39 | Nahoru | #37
Poggy> Neljlepší asi bude, když se podíváš sem. Výkon tam ale zrovna není, takže GPz má 112koní a plnící tlak teď z hlavy nevím..www.turbomotorcycles.org/TMIOA/Bikes.html

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

28.7.2009 v 18:56 | Nahoru | #38
mazec

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

28.7.2009 v 22:26 | Nahoru | #39
Vsadim boty že Vy turbomaniaci ho máte aj v autě..

1 reakcí na tento příspěvek Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

29.7.2009 v 23:55 | Nahoru | #40
To je dobře že nejsi ten tunigář typu (rozbruška, autogen, kladivo... a nějak to dopadne). Viděl jsem stránky s turbokity, docela zajimavý ale je to trochu o penězích. Dneska jsem ji konečně dokončil (renovaci) a zítra otestuju. Přijed kdyžtak v pátek na sraz do Chlumce n/c. můžem pokecat, my tam máme v rámci akce sešlost CX-kářů. A tu CB 750 turbo vidím tedy poprvé, to bude asi soukromý projekt?

(reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

30.7.2009 v 18:12 | Nahoru | #41
Tušák > CB má kit od fy. American Turbo Pak, bylo to dovážený i do Evropy a montovalo se na CB 350, 500 i 750... Tohle je Kawa Z900 s Turbem a kitem NOS = 180PS

[img]

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

30.7.2009 v 18:13 | Nahoru | #42
Ještě detail...

[img]

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

30.7.2009 v 18:15 | Nahoru | #43
A ještě jedna

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

30.7.2009 v 18:18 | Nahoru | #44

Tohle bych chtel na tu svoji krasku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

30.7.2009 v 18:32 | Nahoru | #45
Mrzout> Super nápad!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

30.7.2009 v 18:34 | Nahoru | #46
Turboman>
Za 40 000 ti dodam VFRko k prestavbe, ale kit si sezen sam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

30.7.2009 v 19:41 | Nahoru | #47
Mrzout> Dík za nabídku, ale já už mám vystaráno a namontováno origo z továrny..

[img]

(reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

30.7.2009 v 19:43 | Nahoru | #48
Turboman> Ja chci toho smajlika pro zavist...

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

1.8.2009 v 12:55 | Nahoru | #49
Ariel Square Four 500 s kompresorem - r.1933 max 180km/h

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

1.8.2009 v 12:56 | Nahoru | #50
snad teď..

[img]

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

2.8.2009 v 21:22 | Nahoru | #51
BMW s kompresorem - 90 PS v roce 38

[img]

(reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

14.5.2010 v 00:22 | Nahoru | #52
Turboman> Je to tuning a nebo serie. máš k tomu víc dokumentů?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist