globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...
 
26.7.2009 v 02:13
Téma věnované motocyklům 70-80tých let, kdy se hledala cesta kudy dál... (ale i jejich předchůdcům, následovníkům a přestavbám)

Naposledy editováno 30.07.2009 18:20:43
Předchozí
1 2
Následující

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 02:23 | Nahoru | #1
Začnu videem nejlepšího sériového turbostroje té doby... (nejlepšího proto, bo se na něm sám vozím )

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 04:00 | Nahoru | #2
CBX 1000

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 04:14 | Nahoru | #3
RD 500

2 reakcí na tento příspěvek Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 07:37 | Nahoru | #4
Zajímalo by mne pokud máte info o těch motorech jaký mají kompresní poměr a plnící tlak atd, případně jízdní pocity, jak to prostě jede před tím než TD začne plnit na max a potom a vůbec zda je tam také znát ten "kopanec" jako u aut. Znám to jen z aut která jsem přestavoval z atmosféry na přeplňované (Renault 16 TX - přidáno TD, Renault 25 V6 Turbo - zde již TD bylo ale zvětšil jsem objem z 2.5 na 2.9 a nakonec BMW 750iAL - přidána 2 TD)

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 07:38 | Nahoru | #5
bomba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 07:55 | Nahoru | #6
Fugo> diesel patří do traktoru , ne tady fakt nejde o naftu

(reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 08:02 | Nahoru | #7

Jurawood>Fugo> diesel patří do traktoru , ne tady fakt nejde o naftu



Kámo , v dnešní době a možností internetu je to už jen o lenosti zadat si do google ty vozy co jsem vypsal, protože záhy by jsi zjistil že se jedná vždy o benzinové auta, mimochodem označení TD neznamená Turbo Diesel jak jsou mnozí zvyklí označovat protože to někde viděli na starým Golfu, označení TD (zde odkazuji opět na internet) je označení všeobecně používané jako označení TURBODMYCHADLA všeobecně .

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 08:55 | Nahoru | #8
Trošku OT, ale nejde to sem nedat.
Už to tu několikrát bylo, ale ....

A tady star motoru:


Naposledy editováno 26.07.2009 08:57:00

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 09:00 | Nahoru | #9

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 09:03 | Nahoru | #10
Ta Kawasaki navrchu má zvuk jak starý oturbený zetor :\

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 09:06 | Nahoru | #11
CX 500 TURBO


CX 650 TURBO


Naposledy editováno 26.07.2009 09:07:31

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 09:27 | Nahoru | #12
sice to není serie ale bral bych jí hned

2 reakcí na tento příspěvek Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 09:42 | Nahoru | #13

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 10:03 | Nahoru | #14
Ta CBX 1000, to je neuveritelny, slyset to nekde na silnici a nic nevidet, normalne reknu a budu si jistej, ze projela F1

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 10:10 | Nahoru | #15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 11:05 | Nahoru | #16
Poggy> R1pičowoe trochu zaspala na startu, ale teda ta Kawa mazec

1 reakcí na tento příspěvek Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 11:32 | Nahoru | #17


(reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 11:37 | Nahoru | #18
Killer-Tommy> nechápu proč tam má ty budíky tak ošklivě nakřivo

1 reakcí na tento příspěvek Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 11:47 | Nahoru | #19
sice OT, tohle vlákno mělo být věnované motocyklům 70-80tých let, ale vypadá to jako turbo na SRADovi...to chci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 11:52 | Nahoru | #20

Whistler>Poggy> R1pičowoe trochu zaspala na startu, ale teda ta Kawa mazec


To víš. Kawasaki power

(reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 12:08 | Nahoru | #21

Poggy>To víš. Kawasaki power



moje řeč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 19:10 | Nahoru | #22

Whistler>sice OT, tohle vlákno mělo být věnované motocyklům 70-80tých let, ale vypadá to jako turbo na SRADovi...to chci


Mám dost silný žaludek, ale jak vidím tyhle mašiny s turbem, jak tam ty kvalty padají a jak se to staví do té svíčky, tak je mi normálně divně.
Ale vypadá to extrémně dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 19:20 | Nahoru | #23
Fugo> GPzeta jede tak do 4.5OO ot bez turba, pak to začne trochu táhnout a v 6.500 ot má největší krouťák. Jinak se nechá okolo 2.OOO otáček normálně jezdit, aniž by cukala, nebo by se jí nechtělo zrychlovat. Když začne Turbo foukat, tak je to opravdu hodně znát - ve svý době psali o "trhači zápěstí" a že "zatlačuje oční bulvy na zadní stěnu lebky.." Teď už je doba samozřejmě jinde a "trhačovy" parametry patří do kategorie cesťáků Měl jsem taky Yamahu RD 350 (ještě bez přívěry) a průběh výkonu byl hodně podobnej, i když dvoutakt byl dole krapet nejrvóznější... Na obouch je ale požitek jezdit..

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 19:21 | Nahoru | #24
. Marked!

Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 19:25 | Nahoru | #25
Zde jsou hodně dobrý stránky o Kawě GPZ 750 Turbo..
www.750turbo.com/

(reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 19:42 | Nahoru | #26

Frki>Mám dost silný žaludek, ale jak vidím tyhle mašiny s turbem, jak tam ty kvalty padají a jak se to staví do té svíčky, tak je mi normálně divně.
Ale vypadá to extrémně dobře.



to je právě ono když nechceš, netočíš, jedeš v klidu, pak to roztočíš, předek se zvedne k nebi... suprbomba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 22:20 | Nahoru | #27
Poggy> Nevím jestli ten na R1 zaspal, ale ze skušenosti s Honda CX 650 Turbo to je reálný.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

26.7.2009 v 23:45 | Nahoru | #28
Turboman> Já jsem turbomaniak a mám Yamahu XJ 650 Turbo(ve stádiu renovace), Hondu Cx 500 Turbo a teď nově i 650 Turbo, a to je opravdu kousek na svežení. Od volnoběhu jede jako 650 a od 4000 ot. to je nářez že to zadní guma v náklonu nestíhá (musím přezout na žvejkačky) CX 500 T je taky dobrá, ale je u ní větší rozdíl mezi normál a tlak, to v ní ve 4tis. cvakne, škubne a jedéééém. Když to porovnám se svou Yamahou GTS 1000, tak nad turbo prostě není. Napadlo mě že bych ji předělal na turbo, ale raděj pošetřím a v budoucnu koupím Kawu turbo. Škoda že vývoj turbomoto tehdy skončil, protože kdo nezkusil-neuvěří. Ještě mě napadlo že kdyby třeba tenkrát Honda udělala VF 1000 R v turbu, tak kam by se hrabala např. dnešní Hayabusa apod. když počítám že CX má v turbu nárůst skoro o 2/3 výkonu.
Jestli máš tu Kawu tak přidej foto.

[img]

(reakce na) Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

28.7.2009 v 14:45 | Nahoru | #29
Tušák > Já Tě asi zklamu-nejsem ortodoxní veteránista,líběj se mi nahatý motorky a taky café racery a proto moje kawa vypadá takhle.. Do rámu a tak ale neřežu, kdyby jednou náhodou.. Jinak mě turbo na moto fascinuje podobně jako Tebe - na moto se dá jet kochačka, turbo si jen tak pohvizduje a když se pak za to veme, vrtule se roztočí a začnou se dít věci.. Výfuky mám daný jen ty trubky, ale turbína sama to hodně tlumí, takže výsledek je příjemnej zvuk s hvízdáním a žádnej nesmyslnej rachot. Navíc je to příprava pro "Race mode", který Kawa má, neboť je prý továrně utlumená na 112 koníků (aby lidi v tý době kupovali spíš výrobně jednodušší GPz 900R..)

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Turbomotorky, šestiválce, velké dvoutakty...

28.7.2009 v 14:48 | Nahoru | #30
Honda CB 750 s přidaným turbem..

[img]
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist