globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Omezovač XLR 125
25.7.2009 v 08:14
Vím, že už se to tu řešilo, četl jsem nespočet přízpěvků. Bohužel jsem zatím nenašel lék. Prosím o pomoc. Jak se zbavit toho zatracenýho omezení z německa na 80km/h???? Nebo nemáte někdo naprodej origo. CDI na toto moto??
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Omezovač XLR 125

25.7.2009 v 09:44 | Nahoru | #1
Kamaráde taky mám dovezenou moto z německa a třepal jsem se jen jak mi ji dovezou at nemá omezovač , nakonec sem si oddychl

1 reakcí na tento příspěvek Omezovač XLR 125

25.7.2009 v 10:22 | Nahoru | #2
kdybys trohu hledal už se to tu řešilo několikrát!!Přemostění omezovače prodávají tady:

www.ignitech.cz/

(reakce na) Omezovač XLR 125

25.7.2009 v 19:18 | Nahoru | #3
Fucky> Ty jí máš taky?? :\

(reakce na) Omezovač XLR 125

25.7.2009 v 20:29 | Nahoru | #4
Yz 250> já 14 dní nedělám nic jinýho, než hledám návod na odstr. toho omezovače. Ignitech.cz je dobrý, ale nemají přemostění na XLR 125!

5 reakcí na tento příspěvek Omezovač XLR 125

27.7.2009 v 06:54 | Nahoru | #5
Tak řešení je velice jednoduché.... na fialový drátek, co vede od CDI k tacho se spojí s 12V spolu s 560kiloOhmovým odporem (záležitost za 1Kč).... A omezovač je obelstěn! Přeji příjemnou zábavu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač XLR 125

28.7.2009 v 16:57 | Nahoru | #6
hondaaaa> A jak si na to přišel?? Nějaký podrobný návod nahoď

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač XLR 125

8.8.2009 v 12:37 | Nahoru | #7
kocour7> tady to je.... http://fastprojekt....g.htm?UserAtDomain=1

viz. Methode 2

užijte si to...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač XLR 125

8.8.2009 v 13:39 | Nahoru | #8
hondaaaa> Já se v tom neviznám překlad k tomu nemáš?

(reakce na) Omezovač XLR 125

12.8.2009 v 11:32 | Nahoru | #9
kocour7> překládám sám... koukni na tvé moto, jak máš řešený ten omezovač. Vedou ti to tachometru 3 drátky???? v rohu vedle náhonu na tacho, nebo tam máš záslepku? poradím ti, není problém. koukni na to a napiš...

Omezovač XLR 125

27.8.2009 v 10:51 | Nahoru | #10
hele kluci mam taky s timhle problem ale nemam nahon na tachometr a ten omezovač mě furt brzdí nemyslíte že je to nějaka kravina napojovat to na draty od tachometru když mě tachometr nejde .... a když se mylim tak se omlouvám jo a ještě něco ta motorka neni omezena na rychlost ale na otáčky cca 3600 ot/min ale když se to přetryskuje tak to ma aspon větší tah.

Omezovač XLR 125

15.9.2009 v 16:48 | Nahoru | #11
zdravim newite nekdo o manualu na hodnu xlr 125r portebuju to najít nebo aspon jestli je u ni olejový filtr nebo není a dystak kde je ten filtr dik

(reakce na) Omezovač XLR 125

26.12.2009 v 22:30 | Nahoru | #12
hondaaaa> cuss hele jak si rikal ty dratky to premosteni me to nejde jede to furt stejne

(reakce na) Omezovač XLR 125

27.4.2010 v 21:32 | Nahoru | #13
hondaaaa> moh bych púoprosit o naky presnejsi navod? jak pripojit 12 V? a ten fialovej odpojit ot tachometru nebo jen k nemu pridar 12V a jak potrebujupreci + a - ne? Dekuju

(reakce na) Omezovač XLR 125

5.2.2011 v 22:23 | Nahoru | #14
hondaaaa> A CO KDYŽ TAM FIALOVEJ DRÁTEK NEMAM ? ? ?

Omezovač XLR 125

27.2.2011 v 15:43 | Nahoru | #15
Tak hlásím, že jsme provedli blokaci omezovače s přepínáním dle návodu od "hondaaaa" - metoda 2 (příspěvek z 8.8.2009). Včera odzkoušeno, fachá to jak má a přepínat se dá i za jízdy.

Omezovač XLR 125

21.4.2011 v 21:12 | Nahoru | #16
Taky mám Hondu XLR125 a taky tam mám omezovač..bohužel..volal jsem do hondy a tam mi řekli že to nějak jinak než dát tam jinou CDI obejít nejde .. a že nová CDI stojí asi 3000,- a to se mi moc dávat nechce .. nevím jestli to říkají jenom proto abych přijel a koupil si ji nebo jestli je to opravdu tak že jinak se omezovač obejít nedá .. Jinak se docela bojím nejak do toho zasahovat přepojovat nějaké dráty atd...Ještě sem tu našel jednu věc ( nějak se v tom nevyznam tak kdybych kecal kraviny pardom ) ale prý je někdy v koleni výfuku nějaký kroužek a to je tan omezovač pár lidi tam psalo že když ho vyndali jede to 120km/h a ne těch debilních 80km/h ...kdyby sem mohl někdo dát nějaký podrobnější návod v češtině a ujistit že to opravdu bude fungovat myslím že mu nebudu vděčný jen já..

Naposledy editováno 21.04.2011 21:37:29

2 reakcí na tento příspěvek Omezovač XLR 125

28.4.2011 v 15:37 | Nahoru | #17
Dan-De, neboj se toho. Vyjel jsem si ten německej návod (něměcky neumím) ze stránek dle "hondaaaa" - metoda 2, jsou tam obrázky z barvama vodičů, které přesně odpovídali skutečnosti, koupil odpůrek 560M, přepínač, chvilku dělal s letovačkou a bylo to. Opravdu to fachčí. To s tím vejfukem mi připadá jako blbost, měl jsem ho rozdělanej a nic tam není. Ten origo omezovač funguje podle mě tak, že v tachometru je jakýsi optočlen, který při překročení 80km/h dá signál do CDI a to dá pokyn k vynechání každé druhé jiskry, tedy sníži výkon na 1/2. Když jde signál z tacháče přes ten odpůrek, tak to asi CDI oblbne, že nic nepozná. Stojí to za to, jízda bez omezovače je mnohem příjemnější a bezpečnější a to ji nemusíš ani honit na 120. Stačí, když tě nepředjíždí každá plechovka. My tam stejně máme menší řetězový kolečko, jede nám to pomaleji, ale na 90tce je to raz-dva. Píšu místo dcery.

(reakce na) Omezovač XLR 125

28.4.2011 v 15:40 | Nahoru | #18
3arush> oprava - odpůrek je 560K

(reakce na) Omezovač XLR 125

28.4.2011 v 17:16 | Nahoru | #19
3arush> Hele tak moc dík ja to určitě taky zkusím. Dostanu se k tomu sice až za dýl ale snad to půjde ... kdyby něco můžu napsat o nějaké info ? dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač XLR 125

28.5.2011 v 09:33 | Nahoru | #20
hondaaaa> to ti funguje jo ? a jede ti to víc ???? me spis prijde ze ta motorka je omezena v otackach a hrozne zadusena kdyz je vse v originale jak to mam ja

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač XLR 125

4.6.2011 v 10:39 | Nahoru | #21
czlukascz> Já to teď budu o prázdninách zkoušet podle hondaaaa metoda 2 podle doporučení od 3arush jemu to prý funguje a montáž není tak těžká a ano jede mu to víc. protože tímto odstraníš omezovač který tam mají všechny motorky dovežené z německa protože v německu jsou všechny 125 omezené na 80km/h. motorka je omezená tím že jak dosahneš 80km/h tak řídící jednotka začne házet každou druhou jiskru a přes 80km/h se dostaneš možná tak z kopce. A podle té metody 2 tím řídící jednotku obejdeš tak že nepozná že si těch 80km/h dosáhl.

(reakce na) Omezovač XLR 125

22.6.2011 v 14:49 | Nahoru | #22
Dan-D> no ja to taky skusim jen se bojim do toho poustet ta krabicka pod nadrzi kde je napsano 80 KM tak z ni vede celkem dost dratku :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač XLR 125

22.6.2011 v 14:58 | Nahoru | #23
Dan-D> a stejne nevim jak to udelat kdyz ten dratek precvaknu tak na ten konec co vede do ty ridici jednotky napajim odpor a dale pres odpor napojim na 12 voltu ??? a co s tim 2 koncem co ve z tachometru ten mam dat kam ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač XLR 125

22.6.2011 v 20:31 | Nahoru | #24
czlukascz> Hele ja se taky celkem bojim abych řekl pravdu a ja to budu dělat až nekdy o prazdninach se sousedem kterej se v elektrice vyzná. ukázal jsem mu ten návod a říkal že by to mělo jít. víc ti o tom neřeknu ja sem rad kdyz zapojim na moto baterku a nebo neco do zásuvky jinak s elektrikou vubec nějak nekamaradim poradim až u té operace budu a něco pochytim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač XLR 125

22.6.2011 v 20:37 | Nahoru | #25
Dan-D> ja se sice ucim elektriku :D ale ridici jednotku na motorce jaksi nezvladam bojim se ze kdyz tam neco ucvaknu tak to vyhori a nepojede to :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač XLR 125

22.6.2011 v 21:42 | Nahoru | #26
czlukascz> noo to já se bojim taky ale zase si řikám co je to jedno ... bud to dám do servisu a budu platit za novou řídící jednotku asi 4000,- nebo zkusim tohle za 100,- a když to nevyjde dám jim to zpravit do servisu no

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač XLR 125

30.6.2011 v 13:10 | Nahoru | #27
Dan-D + czlukascz> koukám kluci na to schémátko v "metoda2" a připadá mi to jasný. Vůbec není potřeba lézt k CDI, jen pod přední masku ke kablíkům od tachoměru. Od tacháče vede jeden růžový kablík, který vede do CDI. Pokud nepotřebujete mít přepínač, tak stačí tento kablík šmiknout (zbytek od tacháče zaizolovat a nechat tak, už není potřeba) a na druhý ušmiknutý konec vedoucí do CDI naletovat odpůrek 560k a druhou stranu odpůrku napojit na +12V(+12V jsem tuším vzal od přívodu do spínače přední brzdy, nebo z černého přívodu do tachometru - už nevím a je to jedno - obě +12V se sepnou s klíčkem). Pokud chcete mít přepínač, tak šmiknutý kablík od CDI zapojíte na střed přepínače, šmiknutý kablík od tacháče zapojit na jednu stranu přepínače (omezovač v činnosti), +12V s odpůrkem zapojit na druhou stranu přepínače (omezovač ošálen). tady na té stránce je to schémátko.
http://www.fastproje...ning/drossel2/08.jpg
Nám to tedy funguje jak jsem psal dříve. Ale riziko je samozřejmě na vás, děláte to na vlastní nebezpečí,.... a všechny ty další kecy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač XLR 125

30.6.2011 v 15:41 | Nahoru | #28
3arush> Dík moc. Já to určitě zkusím risknu to ! ještě jenom jako naprostý lajk v elektrice sem nejak nepochopil to s tim +12V ... jak myslíš to : jsem tuším vzal od přívodu do spínače přední brzdy, nebo z černého přívodu do tachometru - už nevím a je to jedno - obě +12V se sepnou s klíčkem. Jinak dík moc a sorry za blbej dotaz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač XLR 125

1.7.2011 v 09:13 | Nahoru | #29
3arush> ja elektrinu delam :) takze to taky skusim ty si to delal a funguje ti to ?????

(reakce na) Omezovač XLR 125

1.7.2011 v 09:22 | Nahoru | #30
Dan-D> +12V je je prostě napětí, které je na + pólu baterky. A může být buď "ostré", to znamená, že je stále připojené na baterku nezávisle na poloze klíčku, nebo "spínané", což znamená, že se objeví až při zapnutém klíčku. Bez zapnutého klíčku ti nic nesvíti (světla, brzdy, nejde klakson, není napájené CDI,...) - do spínačů na řidítkách nejde žádné napětí +12V. Při zapnutém klíčku jde do všech spínačů na řidítkách napětí +12V a čeká tam, až ho nějakým spínačem pustíš do spotřebiče (žárovky, klaksonu,...). Takže když potřebuješ odpůrek 560k připojit na +12V, tak je samozřejmě lepší ho připojit na "spínané" +12V a pod maskou se určitě nějaké najde (přívody k přepínačům, spínači přední brzdy a i ten černej kablík napájející elektroniku tachometru (ne osvětlení tachometru)). Kup si autozkoušečku na 12V, najdi třeba konektory, které spojují kablíky vedené k přední bzdě (nebo k tachometru), rozpoj je a zkoušečkou vyzkoušej, jestli se ti někde neobjeví napětí (rozsvítí se zkoušečka) při zapnutém klíčku a když ho vypneš, tak zkoušečka zhasne - to je to "spínané" +12V. Na ten kablík připoj ten odpůrek. Způsob připojení - různé bastlení, letování, spojkování, konektorování - to už je na tvém rozhodnutí.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda XLR 125 - nehaže jiskru Honda XLR 125 vojech 24 19.1.2024 v 11:29 Melich76
Výměna řídící jednotky Honda XLR 125 KuKy_ 3 17.4.2022 v 16:26 cccp
Motorka na řádění v terénu Honda XLR 125 Ferdator 2 21.2.2022 v 11:41 Ferdator
Pneumatiky do lesa / na pole Honda XLR 125 Bagheera 9 24.8.2021 v 09:27 Kohlstein
Nefunguje přední světlo po umytí mo... Honda XLR 125 filiprotter 6 13.8.2021 v 11:20 kerut


TOPlist