starty za studena jsou porod motorka vyleze na 6tis pak ji centrovanim packy benalu ustalim na 3tis kde ji musim tak 5min zahrivat pak stahnu na 0 a necham brumlat stale je to ale tezkopadny zvuk a ma tendenci chcipat a nekdy chcipne pak vypnu klicek zapnu klicek a je zretelne slyset trrrrrrrr od cerpadla kde si nacepuje benal pak ale zase nechce nastartovat jak kdyz je uchcana tak to zkousim a pak brmm zas jede tak sednu a jedu a obcas to po nekolika set metrech chcipne kde zase pumpa nacepuje benal a pak uz leti jako strela ale jak vychladne zase problem a nechce ozit jen toci pak se teda zatim vzdy uracila
problem tedy takovej
ta studena spatny start
pri pokusu o pridani plynu treba ani nereaguje na otoceni a porad drzi cca 3-4tis otacek nebo nekdy zareaguje ale jen lehce
dal jsem cistic paliv systemu
trochu je citit zlepseni ale malinko
pri vypnuti sytice skoro chcipa a otacky se chveji
pri rozjezdu po nejakejch metrech chcipa a musim drzet pod plynem v lepsim pripade
v horsim chcipne a musim cepovat benal mam pocit jako by tam nesel a proste dosel a cekalo se az se nacepuje
pote kdyz uz predtim jela normalne ale chciplo to timto problemem a docepoval jsem ten benzin tak jede bez problemu a celkem svizne ale jak vychladne zas to same jen odpada to dlouhe zahrivani vychladne myslim treba kdyz nekde 2hodky sedim
asi me nezbude nez to dat na ocistu karbecu co ???
ps: moc dekuji za rady a Kawa je Kawa mam ji rad ale nekdy me pekne ser. ono taky kupovat motku v ČR sranda
1 reakcí na tento příspěvek Studeny start=porod help
potom bych mrknul na kohout z nadrze(popr nejaky filtr,sitko) a pak nastaveni karbcu(hladiny)
Naposledy editováno 22.07.2009 07:29:54
1 reakcí na tento příspěvek Studeny start=porod help
s.mike600>kdys naposled menil vzduchovej filtr, svicky, serizoval ventily a balancoval karbece?
Ahoj vzduchac je KaN je vypranej,svicky se priznam jsou stare,ventily jsem nechal delat u M2T servisu v Praze a jsou nejake i nove podlozky karbece jsem jeste nedelal jsem na tohle levej jak savle myslim prave ze ty karbece budou total zasrane bo si myslim ze je nikdo leta nedelal jen se ujistuji ze je to nejvice karbecema at muzu udelat plan oprav jinak svicky hakujou dobre nastartuje na drb pri sytici ale udrzet ji v chodu kdyz neni fakt prohrata je porod
Naposledy editováno 22.07.2009 17:57:55
1 reakcí na tento příspěvek Studeny start=porod help
Jsme dva s úplně stejným problémem. Ještě napíšu někomu kdo má ZXR ale podle mě je to vcelku normál u tohohle. Kámoš měl ZXR 400 a to bylo ještě horší a synchro karbeců mu nepohlo, ale ještě to zhoršilo. krom čištění jsem s karburátorama nelaboroval a ani nebudu.
1 reakcí na tento příspěvek Studeny start=porod help
Jednoduchá rada. Nevyjížděj se studeným motorem a dlouho jí nemuč (5km a víc) v nízkých otáčkách 3-3500. Pak se ti bude dusit při přidání plynu hlavně při výjezdu do kopce. Psal jsem jednomu co má tu samou ZXR jestli mu to dělá taky a uvidím co mi napíše. Ale podle mě je to normální.
1 reakcí na tento příspěvek Studeny start=porod help
Naposledy editováno 22.07.2009 20:11:35
1 reakcí na tento příspěvek Studeny start=porod help
Já ten sytič teda během tý doby co na něj motor běží stahuju postupně aby měla ze začátku tak 3 000 a ke konci tak 1 500 otáček. Pak mi jde tak na tisíc a než vyjedu mám těch cca 1 100 a na plyn už reaguje normálně. Nezkoušel jsem to teda točit někam přes půlku otáček no, ale normálně to jede. takže u tebe to asi bude chtít trochu zkouknout. Začal bych svíčkama a pak až karbce.
1 reakcí na tento příspěvek Studeny start=porod help
1 reakcí na tento příspěvek Studeny start=porod help
No je možný že benzínový čerpadlo vynechává protože do něj nejde chvílema proud. Čistil jsi kontakty a proměřoval odpor drátů? Nemůže být jeden drát poškozenej tak že při určitý poloze přestane vést proud? Z toho co jsi napsal jsem pochopil, že ti pouze nepravidelně vynechává čerpadlo.
To co psal mFence jsem taky poznal. Bude to asi tím, že mám Kawinku od něj, šel do silnější...
Po poradě v Yamaze ve staré bolce, jsou tam motorkáři ze starý školy, jsme se dobrali k výsledku, že to na 99% bude v čerpadle.
Protože: po zastavení zahřáté motky se benzín začíná v pumpě vařit, takže například po natankování odjedete hned, ale po kafíčku a pokecu se vyvaří obsah pumpy. Čerpadlo si ale myslí, že je plný. Plný je, ale pěny. Takže netlačí nic do karbeců a po ujetí cca 1km motka chcípne. To je celá záhada.Jinak jsem použil jeté čerpadlo ze ZX7R a už jenom na poslech má podstatně lepší zvuk.
Marek
P.S. už chci JARO!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 | Georg_moto | 4 | 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto |
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 | Grambldouch | 10 | 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak |
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 | virgilm | 1 | 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf |
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 | Kába | 9 | 29.1.2023 v 22:46 Kába |
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 | marekvjatrak | 10 | 29.1.2023 v 08:22 Thunder |