Téma: Gpz 900r
12.7.2009 v 18:37
Zdar.Nevi někdo proč nemužu vyjit na vic jak na 8.500 otaček? Do 8000 tahne krasně žadne problemy ale jakmile je 8.500 tak se citim jako by tam byl omezovač.Nechce jet vic a vim že gpz900 da vice.prosim aspon nějakou radu. Dik


Gpz 900r

12.7.2009 v 18:39 | Nahoru | #1
Máš tam svíčky které tam patří? Nemáš přicpaný palivový filtr?

Gpz 900r

12.7.2009 v 18:48 | Nahoru | #2
také bych to typoval na jednu z tehlech zavád, zkoukni svíce jak jsou opálené a když budou ok tak bych šel po přivodu paliva.

Gpz 900r

12.7.2009 v 19:14 | Nahoru | #3
a to ti dela od zacatku?

Gpz 900r

12.7.2009 v 20:35 | Nahoru | #4
jakej to je rok 1984 ? je to ta jak mel tom cruise v Top gunu ?

Gpz 900r

12.7.2009 v 21:16 | Nahoru | #5
dobra znacka

Gpz 900r

12.7.2009 v 22:21 | Nahoru | #6
Zkontroluj plovákové komory.Tyhle "stařenky" mívají rez v nádrži a i když použiješ palivový filtr,nějaký ten jemný kal se tam usadí a pak to dělá neplechu.Podobné psí kusy dovede i voda,která se tam dostane třeba při mytí,protože víčka nádrže u GPZ a jemu příbuzných typů časem přestávají těsnit a voda si cestu najde.
Při odkalování je potřeba vyndat karburátory celé ven a každou komoru vyčistit extra.Vypuštění "odkalovacím" šroubkem nepomůže. Mám GTR 1000 což je blízká příbuzná GPZ.

Gpz 900r

20.7.2009 v 15:38 | Nahoru | #7
Jestli vyse zminene rady nepomuzou, tak napis Craigovi z GPz Clubu (gpz900r.co.uk).

Gpz 900r

14.9.2009 v 21:04 | Nahoru | #8
Už jsi to opravil?

Gpz 900r

14.9.2009 v 21:09 | Nahoru | #9
Mě přestala jed ZX7R ůplně..drží jen na sitič a to tak 1500ot.a když ho zaklapneš,tak mrcha chcípne..

1 reakcí na tento příspěvek Gpz 900r

14.9.2009 v 21:40 | Nahoru | #10
U te GPZety bych tipoval protrhlé membrány v karbcích.

U ZX7R jedině zkontrolovat karbce

Gpz 900r

14.9.2009 v 21:46 | Nahoru | #11
ZX7R byl vždy můj sen, měl jsem takovou vysněnou trojku ZX7R, YZF 750R a GSX-R 750W..
O ZX7R jsem ztratil zájem, když všichni 3 známí, co ji měli, ji častěji měli v rozebranou v garáži nebo servise a hřebíček do rakve byla zadřená klika, když machroval a jezdil 15 minut po zadním..

GPZety jsem měl 2 a tolik času co jsem strávil v garáži mě přesvědčilo o změně značky

(reakce na) Gpz 900r

14.9.2009 v 23:20 | Nahoru | #12
C.J.> Já měl protrhlý dvě membrány u GPZty a do otáček šla, i když pomalejc, ale až do červenýho. Byla spíš mrtvá ve středním pásmu otáček.

Gpz 900r

15.9.2009 v 10:42 | Nahoru | #13
taky jsem mel protrhly membrany, jednu hodne, jednu trochu a ve dvou dirky a jelo to uplne nahovno. Tahlo to tak mezi 3000-4500 ot., vys jsem to nevytocil a niz to skubalo. Des. Jel jsem s tim takhle ze Zell am See. GRRR.
Pomohl kondom a trocha silikonu a uz je zdrava :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
objednávky membrán karburátorů Honda CB 500, Kawasaki GPZ 900, Yamaha XS 400 SmokinCBR 5 16.3.2017 v 09:47 SmokinCBR
Vyndání karburátorů Kawasaki GPZ 900 Sinfected 13 23.8.2015 v 21:51 Georg34
Motor Kawa GPZ 900R [1, 2] Kawasaki GPZ 900 AliMadMax 45 15.6.2014 v 21:48 AliMadMax
Těžká volba :) GPZ 900 : GPX 750 : ... [1, 2] Kawasaki GPZ 900, Kawasaki GPX 750 stassek 31 22.1.2012 v 12:07 postak1
Těsnění hlavy válců Kawasaki GPZ 900 stav 10 15.2.2011 v 07:39 stav

motozem_zari
Objednat reklamu
TOPlist