globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX
9.7.2009 v 21:29
Ahoj všichni.
Jezdim teď na ČZ 175/487 a jsem spokojený.
Jenže na inzerci jsem objevil Yamahu RD 125 DX a prostě jsem se zamiloval.
Mám prodat ČZ a koupit Yamahu? Bude to lepší co se týče jízdních vlastností nebo stejný?
A pak největší problém, kolik ta Yamaha tak přibližně žere na 100 km?
Předem dík za odpovědi.
S pozdravem
Sojky
Anketa: Co by jste si vzali?
ČZ 175/487
88%
15
Yamaha RD 125 DX
12%
2

ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

9.7.2009 v 21:58 | Nahoru | #1
nechal bych si tu zetku zas o tolik lepsi ta yamaha nebude a kdyz se neco posere tak to bude urco vetsi problem nez u čz, za me ČZ

ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

9.7.2009 v 22:22 | Nahoru | #2
když se v Yamaze něco pose.., tak tě to sežere zaživa ( cenou ND ) nebyla by to motorka, ale pokladna na prachy
jinak jízdní vlastnosti budu určitě lepší u yamahy o tom nemá cenu polemizovat

ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

9.7.2009 v 22:49 | Nahoru | #3
S tou Yamahou si výkonově moc nepomůžeš zejména pokud budeš jezdit po ČB. Na ČZ mě velice sralo to poloteplé startování/nestartování porád to bylo ulité/přechlastané, pokud to není Tvůj problém neměň.

ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

9.7.2009 v 23:22 | Nahoru | #4
Tu ČZ bych si nechal,máš ji udržovanou a až budeš starší jen by jsi toho litoval že ses jí zbavil. =0)

ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

10.7.2009 v 00:53 | Nahoru | #5
já bych řekl, že budeš ještě rád vzpomínat jak si jezdíval na zetce...ono to má něco do sebe tyhle starší stroje a vlastně i dváci...pak až budeš lítat na nějakým pětikilu, tak se z toho vytratí ta °romantika°, když se na tom plácáš, bojuješ s větrem, jezdíš za tři na sto, což je skvělej poměr cena zábava...ale je to na tobě. já mám to plácání na dváce rád a když to půjde, tak si jí nechám hoodně dlouho

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

10.7.2009 v 01:57 | Nahoru | #6
Pokud chceš RDčko, tak už 350tku. Má to hodnoty jako 4t půllitr. RD 125 DX mi přijde jako zbytečně moc velká exotika, kterou by si těžko zpravovl. u 350 tek je relativně dost muziky za málo peněz. Rozhodně jsem taky pro čízu. eznám technický údaje těhle postarích japonců, google toho moc neprodail, nehledě na to, že modelovejch řad je víc než dost. Bude to jezdit líp, líp odstupňovaná převodovka, výkonnější motor. Ale jstě nehorázně drahý a tžko sehnatelný díly a hlavně- dvoutaktní koně jsou sakra rozežraný. ČZ 487 je bezva strojj. Mám ČZ 180/487. Vepředu s kotoučovkou. Má o už zadní hliníkovou kyvku. Myslím, že je to trošku podmotorovaný, oproti tomu rám na na to, na co to bylo stavěný trošku naddimenzovanej, což je jedině dobře. Někdo sice tvrdí, ž se to vlní jak haad. Já teda nic takovýho na číze v jednom nikdy nezažil. Ve dvou jsem ulej pár km, takže nemůžu posuzovat. rozhodně si na tom v pohodě lajsnu maximálku /která teda není nikterak závratá), narozdíl od Er-5tky, která sí sice v techníčáku maximálku kolem 180 , ale už při tachometrovejch 150 jsem si připadal, že sedím na ankondě. P vjezdu na terénní nerovnost se mi rozkmitali řidítka. To prostě člověk na čze v životě nezažijě. Jestli to je dobře, nebo šatně, to ponechm na individuálním posuzení každéh soudruha

ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

10.7.2009 v 09:04 | Nahoru | #7
Ahoj všichni.
Je pěkné že mi radíte 350ku ale já mám řidičák jenom na 125ku. No těch ND se taky bojim ale co se může posrat u takovýhle motorky? Jediný co tak to můžu zadřít nebo začne blbnout elektrika. Zde jsou technický údaje Yamahy. Jinak k Zetce, vadí mi maximálka 90 km/h a ty její strašný vibrace.Jinak je to spolehlivej nenáročnej stroj s malou spotřebou. A jak tady někteří píšou tak vlnění jsem nezaznamenal ani při jízdě na hraně její možností.

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

10.7.2009 v 09:23 | Nahoru | #8
nechej si ČZ, protože Yamaha tě sežere... Jsou to starý motorky a ve většině případů nedostávají předepsaný servis... Díly na ČZ jsou ve srovnání s Yamahou za hubičku a provoz taky nebude nejlevnější... Jinými slovy, rozum říká ne

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

10.7.2009 v 10:10 | Nahoru | #9
Třeba ta yamaha bude bezúdržbová 4t motorka :)

(reakce na) ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

10.7.2009 v 11:20 | Nahoru | #10

Serpis>Třeba ta yamaha bude bezúdržbová 4t motorka :)



On je to ale 2T kdyby si uměl číst.

(reakce na) ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

10.7.2009 v 11:22 | Nahoru | #11
WenCa> Teď momentálně přemejšlim že bych se nechal ČZ a k tomu pořídil ještě Yamahu. Když by mi nesedla nebo by mě začala žrát tak bych jí prodal. Přece jenom za 13 500 je to lákavý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

10.7.2009 v 11:27 | Nahoru | #12
Hofner> Z tohohle rámu co má 487 vychází většina motokrosů ČZ takže ten špatnej určitě nebude. Brzdy jsou dostačující i když já bych uvítal ve předu kotouč. No a motor je slabotka, 13 koní, 4 rychlosti a ještě navíc blbě odstupňovaný, velký vibrace a mizerný chlazení, je prostě takovej ne moc povedenej. Jediný co by to napravilo tak to motor z nějakýho čz motokrosa a upravit převody na silniční.

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

10.7.2009 v 12:27 | Nahoru | #13
Sojky> Já bych do toho nešel, protože už to nikdy neprodáš, není o to moc zájem...

(reakce na) ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

10.7.2009 v 13:05 | Nahoru | #14

WenCa>Sojky> Já bych do toho nešel, protože už to nikdy neprodáš, není o to moc zájem...


Asi máš pravdu. Ještě uvidim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

10.7.2009 v 13:50 | Nahoru | #15

Sojky>Hofner> Z tohohle rámu co má 487 vychází většina motokrosů ČZ takže ten špatnej určitě nebude. Brzdy jsou dostačující i když já bych uvítal ve předu kotouč. No a motor je slabotka, 13 koní, 4 rychlosti a ještě navíc blbě odstupňovaný, velký vibrace a mizerný chlazení, je prostě takovej ne moc povedenej. Jediný co by to napravilo tak to motor z nějakýho čz motokrosa a upravit převody na silniční.


Já mám tu samou motorku, takže mi nic nemusíš psát:) ČZ 180/487 je úplně motorově stejná, jako 175/487-477, akorát to má pátý výbrus už z výroby. S tím rámem si nejsem jistej, jestli to tak je, ale to je nepodstatný. Dávat tam motor z motocrossa je blbost, jelikož by to třeba lítalo jak blázen, ale ty mtory jsou dole mrtvý, pak dlouho nic a najednou kopanec, nehledě na to, že člověk na to najezdí pár hodin a je to zralý na generálku a žere to jak tank. Motor 487 je naprosto blbovzdornej a vydrží dosta má relativně úpříznivou spotřebu když s tím člověk jezdí normálně (s motrem, co měl před GO 39250 km jsem najezdil 4500 km, spotřeby od 3,3 do 4,2 na st km, průměrná spotřeba za sezonu 3,87 l / 100 km, olej to toho nepočítám). Čízy jsu vibrátory, ale dokud nbudeš vlastnit moderní čtyřválec, nebo hodně dobře udělanej dvouválec, budeš vždycky vědět, co to jsou vibrace. Pokud ženeš čízu na krev, tak se nevidím, že píšeš o vibracích :) Dost záleží na stavum motoru- ložiska, vyvážení klikovky, stav čepů, jeslti nehází spojkovej koš (velmi častá příčina vibrací motoru na Jawě 350, nevím jak na íze, ale za podívání se a to člověk nic nedá, stačí odmontvat levý víko- stojí to trochu času a novej převoďák). KAždopádně ať už jedno, nebo druhý, obě motorky ti můžou způsobit pěkný úbytek financí a popotahování před soudem. Jelikož řízením vozidla,na které nemá člověk příslušné oprávnění....An ČZ překračuješ max povolenej objem (125 ccm), an Yamaze máš zase větší výkon než 11 kw. nechci moralizovat, každej ať si to dělá jak chc. Ale je znáejc pár případů, kdy nebyl púolicajt tak blbej, přepočítal si žebra na válci čezety a bylo zle. Je to docela běžnej jev v ČR, že se stavěj 175tky na 125tkový papíry. Ale to jen tak na okraj. je mi to vcelku ukradený, na životě mě tím nikdo neohrožuje (pokud teda nemá papírově 11kw mito a má ho odškrcený na max výkon a dělám na tom pak píčoviny, ale to je zase jiná kapitola). KAždopádně bejt tebou, tak se na maximálku vyseru, s čízou nejezdím až na krv a spíš zapracju na pořádný technice jízdy. Na rovině za to umí vzít kdejake vůl, ale umět využít plnej potenciál motorky (a že číza na dobrejch pneumatikách s nechá líbit sakra náklony) umí málokdo.

(reakce na) ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

10.7.2009 v 20:27 | Nahoru | #16

Hofner>Sojky>Hofner> Z tohohle rámu co má 487 vychází většina motokrosů ČZ takže ten špatnej určitě nebude. Brzdy jsou dostačující i když já bych uvítal ve předu kotouč. No a motor je slabotka, 13 koní, 4 rychlosti a ještě navíc blbě odstupňovaný, velký vibrace a mizerný chlazení, je prostě takovej ne moc povedenej. Jediný co by to napravilo tak to motor z nějakýho čz motokrosa a upravit převody na silniční.
Já mám tu samou motorku, takže mi nic nemusíš psát:) ČZ 180/487 je úplně motorově stejná, jako 175/487-477, akorát to má pátý výbrus už z výroby. S tím rámem si nejsem jistej, jestli to tak je, ale to je nepodstatný. Dávat tam motor z motocrossa je blbost, jelikož by to třeba lítalo jak blázen, ale ty mtory jsou dole mrtvý, pak dlouho nic a najednou kopanec, nehledě na to, že člověk na to najezdí pár hodin a je to zralý na generálku a žere to jak tank. Motor 487 je naprosto blbovzdornej a vydrží dosta má relativně úpříznivou spotřebu když s tím člověk jezdí normálně (s motrem, co měl před GO 39250 km jsem najezdil 4500 km, spotřeby od 3,3 do 4,2 na st km, průměrná spotřeba za sezonu 3,87 l / 100 km, olej to toho nepočítám). Čízy jsu vibrátory, ale dokud nbudeš vlastnit moderní čtyřválec, nebo hodně dobře udělanej dvouválec, budeš vždycky vědět, co to jsou vibrace. Pokud ženeš čízu na krev, tak se nevidím, že píšeš o vibracích :) Dost záleží na stavum motoru- ložiska, vyvážení klikovky, stav čepů, jeslti nehází spojkovej koš (velmi častá příčina vibrací motoru na Jawě 350, nevím jak na íze, ale za podívání se a to člověk nic nedá, stačí odmontvat levý víko- stojí to trochu času a novej převoďák). KAždopádně ať už jedno, nebo druhý, obě motorky ti můžou způsobit pěkný úbytek financí a popotahování před soudem. Jelikož řízením vozidla,na které nemá člověk příslušné oprávnění....An ČZ překračuješ max povolenej objem (125 ccm), an Yamaze máš zase větší výkon než 11 kw. nechci moralizovat, každej ať si to dělá jak chc. Ale je znáejc pár případů, kdy nebyl púolicajt tak blbej, přepočítal si žebra na válci čezety a bylo zle. Je to docela běžnej jev v ČR, že se stavěj 175tky na 125tkový papíry. Ale to jen tak na okraj. je mi to vcelku ukradený, na životě mě tím nikdo neohrožuje (pokud teda nemá papírově 11kw mito a má ho odškrcený na max výkon a dělám na tom pak píčoviny, ale to je zase jiná kapitola). KAždopádně bejt tebou, tak se na maximálku vyseru, s čízou nejezdím až na krv a spíš zapracju na pořádný technice jízdy. Na rovině za to umí vzít kdejake vůl, ale umět využít plnej potenciál motorky (a že číza na dobrejch pneumatikách s nechá líbit sakra náklony) umí málokdo.



Já mám u Čízy napsáno čz 175 typ 487 obsah 125. Je to legálně přepsaný joko vyvložkovaný na 125 ccm takže můžu jezdit se 175 ccm válcem. A ta Yamaha má v TP 11kW. A s tou maximálkou bych to taky moc nehrotil ale v zatáčkách se s tim dá kouzlit slušně. Mám tam obutý Michalin Pilot Sporty a ty podrží vždycky, na pravou stranu to jde až do stupčky a na levou do páky stojánku. Jediná závada co mě na ní teď trápí tak jsou blinkry, chcípání když dlouho stojim na křižovatce a tekoucí vidle(akorát nechápu jak to může chcát vrchem..

Naposledy editováno 10.07.2009 20:32:08

ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

11.7.2009 v 14:25 | Nahoru | #17
Jenom pro zajímavost..
Za časů mého mládí-přelom 80tejch a 90tejch jsem měl 350/639(ty voe kotóóč),3 kámoši MZ 150 a Muflon(nikdo mu jinak neřek)ČZ 175/477.
No a kdo to všem natíral v zatáčkách???Bílá Číza se mihla vnitřkem točky a já na 350 po tečně ven,páč jsem to neustál srdcem(hadí pohyb)a kámoši na MZ krásně jak přibitý a ve výjezdu mohutný MZetí zátah...Ale na Muflona neměl nikdo!
Já bych koupil krásnou,zachovalou MZ,ale zase jsme u těch dokladů že?!
Vy..r se na to a vydrž s ládováním prasátka na velkej bike...

ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

11.7.2009 v 17:46 | Nahoru | #18
čz 125 je skutečně trochu čajová, ale 175ccm jezdí zhruba jako dnešní 4T 125ky...

znám to dobře, najezdil jsem na ní desítky tisíc kilometrů a jezdím na ní stále, přestože už mi v garáži stojí několik dalších, novějších, výkonnějších strojů..

tahle motorka mi přirostla k srdci svojí univerzálností. na silnici se chová velmi dobře (především po osazení novějšího typu tlumičů a kotoučovou brzdou) přitom zvládne bez rizika poškození i lehčí terénní vložku)

motor je naopak celkem povedený (477) protože když si uvědomímo dobu jeho vzniku, koncem 60let, kdy podává výkon (dle verze 13-15k) když jawa 350 měla nějakých jednadvacet v poměru objemu a výkonu jednoznačně lepší. nemá tolik problémů se seřízením a nevadí mu trvale plný výkon, jako dvouválcům... spotřeba okolo 4l běžnou jízdou.. pravda je ta, že v dnešním provozu spíše dostatečný, než velký výkon...

ale: při troše zacházení a údržby, co potřebuje, bude jezdit mnoho let, a když už bys něco popravil, tak se vejdeš s generálkou do několika tisíc, spíše ale jen drobné závady odstraněné za pár stovek.. pneumatiky stojí 2000 sada a vydrží mi vždy minimálěn rok, při velmi intenzivním používání v denním provozu.

RD ti nepřinese výkon navíc, nepřinese ti lepší jízdní vlastnosti - tehdy nebyli japonci zdaleka tam, kde jsou dnes - ale přinese ti řadu problémů se sháněním dílů do motoru, který bude mít taky své odježděno a co u čízy obnáší třeba píst 500kč, u RD ti vyjdou na několikanásobek, pokud se ti je vůbec podaří sehnat. problém můžeš zažít i třeba se sháněním jen pouhých brzdových destiček...

proto, pokud chceš zajímavý motocykl, nebráním se ničemu, ono to dnes již zajímavé je, moc jich tu nejezdí, ale každopádně bych RD nebral jako jediný motocykl v garáži.

RD350-400 už je trochu jiná káva, tak riziko problémů stojí za to, že ten motocykl je vzhledm k věku a objemu skutečně svižná včelka... přesto mít ji jako jediný motocykl bych asi nedoporučoval..

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

11.7.2009 v 18:41 | Nahoru | #19
Ahoj všichni.
Dneska jsem byl v Jindřichově Hradci na akci v jedné stopě bezpečně a jel jsem sprinty na 1/4 míle ale neměřil se čas ale konečná rychlost, bylo to zlehka do kopce a to číza nemá ráda. Jinak dojeli jsme v pořadí: Kawasaki Z 750, ČZ 175/487(já), Jawa 350 Blue Style, Jawa 350 Kývačka, Yuki Sport, Honda CG 125, ČZ 150 C. Myslim si že to nejde tak špatně když Zedo dojelo jenom o cca 30 metrů předemnou. Moje rychlost na konci 1/4 míle byla 77 km/h.
Rozhodl jsem se že si Zetku nechám a na Yamahu se vys..u.

(reakce na) ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

14.5.2010 v 14:23 | Nahoru | #20
Vyser se na RD já mam čz 175/477 po výbrusu, pěkně jsem si ji zajel a jede jak kuna. Mz 150 natrhnu prdel a 125 4T o nich ani nemluvim to sou jebky. Vibruje to a převodovka taky nic moc ale 175 už táhne dobře odspoda takže to de. Dřív sem tam měl 125/476 a to byla bída s tim odstupňovánim. 175 letí 120km/h po rovině jak prt a do kopce 100km/h a to neni jen nákej mírnej. Prostě nech si ji dej na výbrus a trochu zgenerálkuj a ser na japonce :)

ČZ 175/487 nebo Yamaha RD 125 DX

14.5.2010 v 14:24 | Nahoru | #21
samozřejmě že bude ta Yamaha o několik levelů výš...o tomhle se snad ani neda vest diskuze
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 milous_xx 4 16.8.2023 v 18:26 kuba350


TOPlist