Včera jsem jel na víkend pryč na SSku a stihl mě menší slejvák, dojel jsem na místo, zaparkoval "pod širákem", pak na to ještě chvilku pršelo, ráno příjdu a že nastartuju a začne cvakat relé (to dělá, když je slabá baterka). No raztlačil jsem to, baterka se cestou dobila a je to OK, ale proč?
Slyšel jsem, že s tím některé Ducati mají problémy, konkrétně první 999? Je možné, že se díky vlhkosti vycucá baterka během noci? Světla jsem zhasnul. Jde tomu nějak předejít vůbec?
Díky.
Ještě dodám, že SS mám rok a půl a tohle byl první a jediný zádrhel, tak se nedivte, že mě to vylekalo. Jinak startuje okamžitě bez problému.
Naposledy editováno 30.04.2010 22:36:43
Den předtím jsem měl motorku v práci a 8 hodin na ní pršelo a nebyl problém, asi to bude tou jízdou plus asi 20 kilometrů za kamionem, kdy na mě prskaly ty sračky.
Charlie9>To se mi u Hondy teda nikdy nestalo a to byly obe na desti dost casto
No mě na Duc taky ne. Určitě to nebude běžná věc a ještě k tomu u Duc.V pátek jsem jel snad nejhorší průtrží v mým životě (úplná tma, blesky a vody po kotníky přes celou Prahu)a ani necukla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a start za vlhka.
RomanSS>Palec> Mně jen jednou. Taky jsem jí za to ošklivě pojmenoval...
Miros> Za jízdy nic nepřikryju.
Nevím jestli to máš úplně stejně řešené, ale měl by jsi. Za krčkem řízení je vodorovně sesvorkovaná elektrika. Žádné čokolády. Jenom kolíky a zásuvky.Každý kabel zvlášť.Můžou být povytažené a pak je ten problém jasný. Stačí aby ti tam zateklo.Je to asi jediné místo kde by to mohlo způsobit něco takového co popisuješ.U mě to je , ale mám ji starší provedení než ty.
Jawař>RomanSS>Palec> Mně jen jednou. Taky jsem jí za to ošklivě pojmenoval...
Miros> Za jízdy nic nepřikryju.
Nevím jestli to máš úplně stejně řešené, ale měl by jsi. Za krčkem řízení je vodorovně sesvorkovaná elektrika. Žádné čokolády. Jenom kolíky a zásuvky.Každý kabel zvlášť.Můžou být povytažené a pak je ten problém jasný. Stačí aby ti tam zateklo.Je to asi jediné místo kde by to mohlo způsobit něco takového co popisuješ.Teď už nevím kam to vede.U mě to je , ale mám ji starší provedení než ty.
Asi mám fakt někde obnažený drátek, před bourajdou jsem v dešti absolboval můj nejdelší výlet na moto v životě, který už nikdy nechci zažít.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.
OPRAVA: Samozřejmě jsem chtěl říct náhon tachometru.
Naposledy editováno 28.06.2009 22:16:11
RomanSS>Jawař> Apropo já to budu mít určitě jinak, protože mám budíky v elektrice, ten sám co novější monstery. Ty máš náhon na otáčkoměr z předního kola ne?
OPRAVA: Samozřejmě jsem chtěl říct náhon tachometru.
Jasně.Mám.
A už jsem si vzpoměl, co spojují u mě ty dráty.Jak se jmenuje ten krám nevím,vypadlo mi to z hlavy. Ale je to asi relé(má to CHlaDÍCÍ ŽEBRA A JE TO Z HLINÍKU). To má většina mašin někde venku a určitě ne schované. a je to pod tím krkem řízení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a start za vlhka.
illMedvědGuzzin>
jinak s tím startováním a deštěm, Malina to má podobně, chytne i v dešti na první převalení, ale jak jedeš v dešti tak se vlhkost dostane do "krabiček" kolem cívek a čau, prostě to pomalu zdechne.
projdi kabelaz, vsecko rozpoj, vystrikej olejovym sprejem na kontakty a dokup dielektrickou vazelinu, mazni gumove buzirky a melo by byt po problemu...
me to po dvou dnech co mi to stalo v anglii na desti nechtelo zabocha chytit, startoval jsem to tak 10min a myslel, ze nenastartuji, nakonec chytla a v desti odjela 120mil bez problemu a pak i normalne chytala...pak jsem uz v desti nikdy nejel.
ale asi si tu elektriku radeji projdu a udelam, jak jsem psal vyse...preventivne
Dedko>illMedvědGuzzin>
jinak s tím startováním a deštěm, Malina to má podobně, chytne i v dešti na první převalení, ale jak jedeš v dešti tak se vlhkost dostane do "krabiček" kolem cívek a čau, prostě to pomalu zdechne.
projdi kabelaz, vsecko rozpoj, vystrikej olejovym sprejem na kontakty a dokup dielektrickou vazelinu, mazni gumove buzirky a melo by byt po problemu...
me to po dvou dnech co mi to stalo v anglii na desti nechtelo zabocha chytit, startoval jsem to tak 10min a myslel, ze nenastartuji, nakonec chytla a v desti odjela 120mil bez problemu a pak i normalne chytala...pak jsem uz v desti nikdy nejel.
ale asi si tu elektriku radeji projdu a udelam, jak jsem psal vyse...preventivne
teď už to nějak dojezdí, v zimě nás stejně čeká elektrika komplet tak to udělá při tom, a pěkně to zatáhnem tou zatavovací folii :)
2 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.
Dedko> Jasan, to je to nejmenší.
Tys měl štěstí, že ti to otáčelo startérem, mně jenom cvakaly relátka a nic.
RomanSS>DMC> V ducati žádná mechanička ale nepracuje, pokud vím. Aspoň v Dmotu ne.
Dedko> Jasan, to je to nejmenší.
Tys měl štěstí, že ti to otáčelo startérem, mně jenom cvakaly relátka a nic.
zatim to vzdy tocilo starterem, kdyz opominu vybitou baterku ale tehda to asi nedavalo jiskru, kdyz to nechtelo chytit, po par minutach to strelilo, az mne zalehlo v usich a to uz jsem vedel, ze jsme v puli cesty k naskoceni motoru
no popravde se ji ani nedivim, ze nechtela chytit...promokly jak slepka a bez kaficka bych po ranu taky nehnul ani brvou
1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.
Dedko> Ty máš co? Říkal jsi, že si sám děláš motor z 916, to máš S4ku nebo co?
Naposledy editováno 29.06.2009 17:18:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a start za vlhka.
RomanSS>DMC> V ducati žádná mechanička ale nepracuje, pokud vím. Aspoň v Dmotu ne.
Nechápu souvislost s jízdou v dešti a kabeláží???
1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.
A co když čtu noviny? To asi každý pozná, že já vůbec nečtu, a natož ještě noviny...
Jo a ještě ta poslední věc, možná mi něco ušlo, ale jakou má teda souvislost s jízdou v dešti a slabou baterkou to, zda v Ducati pracuje jako mechanička nějaká slečna nebo ne? Vyznělo to tak nebo? Nechápu, ale pokud ti to dělá potíže, nemusíš mi to vysvětlovat...
Edit: Jo a jestly to už dobře chápu, tak kdybych tam napsal "i" jako že dělali, tak by to bylo jako třeba "oni ti mechanici ti to dělali", ale protože jsem tam napsal "y", tak to vyznělo jako že "ty ženy ti to dělaly", chápu to tak dobře? A má to něco společnýho s tou schodou podmětů a toho druhýho, nebo jsem zase vedle?
Naposledy editováno 29.06.2009 22:16:57
1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.
Tak jsem se nechal roztlačit a dojel jsem domů. Dneska jsem nastartoval bez problému. Tak co to safra je? To má ducatka "svoje dny"? Nedovedu si to vysvětlit.
RomanSS>Tak po skoro roce mám asi zase problém. Minulou nedělu jsem chytl déšť a dojel domů vpohodě. Další nedělu jsem se jel projet trochu dál, vše chytlo v klídečku, několikrát jsem stavěl, znovu startoval a žádný problém. Pak jsem jel na kafe do Jedůvek a po hodině příjdu a cvakají relátka. Baterka je na podzim nová gelovka.
Tak jsem se nechal roztlačit a dojel jsem domů. Dneska jsem nastartoval bez problému. Tak co to safra je? To má ducatka "svoje dny"? Nedovedu si to vysvětlit.
třeba máš jen povolený kontakty na baterce nebo zoxidovaný
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... | adrianosciro | 14 | 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Vidlice Ducati 900 SS | Topper | 15 | 6.8.2015 v 15:29 Pepíno66 |
Náhon otáčkoměru - šnekový soukolí ... Ducati 900 SS | t_freedom | 3 | 3.12.2014 v 11:46 stráťa |
Ducati SS900 SL [1, 2, 3] Ducati 900 SS | VlastíkPlamínek | 85 | 24.11.2014 v 17:00 Ďuričko |