globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati a start za vlhka.
27.6.2009 v 15:35
edit 2010: příspěvek 58

Včera jsem jel na víkend pryč na SSku a stihl mě menší slejvák, dojel jsem na místo, zaparkoval "pod širákem", pak na to ještě chvilku pršelo, ráno příjdu a že nastartuju a začne cvakat relé (to dělá, když je slabá baterka). No raztlačil jsem to, baterka se cestou dobila a je to OK, ale proč?

Slyšel jsem, že s tím některé Ducati mají problémy, konkrétně první 999? Je možné, že se díky vlhkosti vycucá baterka během noci? Světla jsem zhasnul. Jde tomu nějak předejít vůbec?

Díky.

Ještě dodám, že SS mám rok a půl a tohle byl první a jediný zádrhel, tak se nedivte, že mě to vylekalo. Jinak startuje okamžitě bez problému.


Naposledy editováno 30.04.2010 22:36:43

Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 18:32 | Nahoru | #31
s4r> Možná jsem si někde nevšimnul oholeného drátku, to je možné! Ale já při opravě neměl motor ani kabely venku...jak říkám omrknu to. Stejně nemám ve zvyku jezdit za deště. Není to přece HONDA!

Den předtím jsem měl motorku v práci a 8 hodin na ní pršelo a nebyl problém, asi to bude tou jízdou plus asi 20 kilometrů za kamionem, kdy na mě prskaly ty sračky.

Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 18:35 | Nahoru | #32
s4r> Ale řeknu ti, že roztlačit to byl docela porod. Tahali jsme to z kopečka a do kopečka asi 4x, na čtyřku to roztláčeli, pak jsem tam hodil dvojáka a jak to chytlo, tak než jsem zareagoval, byl jsem v trávě a lidi po mně čuměli....

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 21:37 | Nahoru | #33

Charlie9>To se mi u Hondy teda nikdy nestalo a to byly obe na desti dost casto



No mě na Duc taky ne. Určitě to nebude běžná věc a ještě k tomu u Duc.V pátek jsem jel snad nejhorší průtrží v mým životě (úplná tma, blesky a vody po kotníky přes celou Prahu)a ani necukla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 21:55 | Nahoru | #34

RomanSS>Palec> Mně jen jednou. Taky jsem jí za to ošklivě pojmenoval...

Miros> Za jízdy nic nepřikryju.



Nevím jestli to máš úplně stejně řešené, ale měl by jsi. Za krčkem řízení je vodorovně sesvorkovaná elektrika. Žádné čokolády. Jenom kolíky a zásuvky.Každý kabel zvlášť.Můžou být povytažené a pak je ten problém jasný. Stačí aby ti tam zateklo.Je to asi jediné místo kde by to mohlo způsobit něco takového co popisuješ.U mě to je , ale mám ji starší provedení než ty.

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 21:59 | Nahoru | #35

Jawař>RomanSS>Palec> Mně jen jednou. Taky jsem jí za to ošklivě pojmenoval...

Miros> Za jízdy nic nepřikryju.

Nevím jestli to máš úplně stejně řešené, ale měl by jsi. Za krčkem řízení je vodorovně sesvorkovaná elektrika. Žádné čokolády. Jenom kolíky a zásuvky.Každý kabel zvlášť.Můžou být povytažené a pak je ten problém jasný. Stačí aby ti tam zateklo.Je to asi jediné místo kde by to mohlo způsobit něco takového co popisuješ.Teď už nevím kam to vede.U mě to je , ale mám ji starší provedení než ty.

Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 22:02 | Nahoru | #36
Jawař> Já to mám asi jinak. Tu svorkovnici jak popisuješ, jestli myslíme to samý, mám na pravé straně, jak jsou šrouby u lešení, a tam zatéct nemůže. Elektriku jako jsou relétka, pojistky mám pospolu mezi baterkou a airboxem, je to oddělené zespodu gumou a zvrchu takovým obaleným molitanem, aby tam neteklo a izolovalo to. Ty cívky jsou hodně na ráně na levé straně rámu zvenčí! Díky tomu se mi jeden drátek při té nehodě odkryl a odpálil pojistky ˇ(důmyslné, protože to zastavilo motor, když já nemohl ).

Asi mám fakt někde obnažený drátek, před bourajdou jsem v dešti absolboval můj nejdelší výlet na moto v životě, který už nikdy nechci zažít.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 22:04 | Nahoru | #37
Jawař> Apropo já to budu mít určitě jinak, protože mám budíky v elektrice, ten sám co novější monstery. Ty máš náhon na otáčkoměr z předního kola ne?

OPRAVA: Samozřejmě jsem chtěl říct náhon tachometru.

Naposledy editováno 28.06.2009 22:16:11

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 22:59 | Nahoru | #38

RomanSS>Jawař> Apropo já to budu mít určitě jinak, protože mám budíky v elektrice, ten sám co novější monstery. Ty máš náhon na otáčkoměr z předního kola ne?

OPRAVA: Samozřejmě jsem chtěl říct náhon tachometru.



Jasně.Mám.

A už jsem si vzpoměl, co spojují u mě ty dráty.Jak se jmenuje ten krám nevím,vypadlo mi to z hlavy. Ale je to asi relé(má to CHlaDÍCÍ ŽEBRA A JE TO Z HLINÍKU). To má většina mašin někde venku a určitě ne schované. a je to pod tím krkem řízení.

Ducati a start za vlhka.

28.6.2009 v 23:32 | Nahoru | #39
Jawař> Jo tooo. Myslíš regulátor? To mám pod krkem zespodu. Aby se hezky chladil.

Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 00:20 | Nahoru | #40
No tak vedení k němu je v cestě vodě. Když jedeš v dešti. Po nádrži to steče zrovínka od něj.

Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 00:55 | Nahoru | #41
No tak třeba můj M600 je hrozná jebka, ale tohle mi fakt nedělá , při delší jízdě v dešti jsem nepozoroval nikdá žádný rozdíl, a chytá skvěle i po týdnu na dešti , takže pohoda, to spíš jsi si tam asi něco špatně zdrátoval , jó holt to se hnedka pozná že ti to nedělaly v Ducati...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 13:01 | Nahoru | #42

illMedvědGuzzin>
jinak s tím startováním a deštěm, Malina to má podobně, chytne i v dešti na první převalení, ale jak jedeš v dešti tak se vlhkost dostane do "krabiček" kolem cívek a čau, prostě to pomalu zdechne.



projdi kabelaz, vsecko rozpoj, vystrikej olejovym sprejem na kontakty a dokup dielektrickou vazelinu, mazni gumove buzirky a melo by byt po problemu...

me to po dvou dnech co mi to stalo v anglii na desti nechtelo zabocha chytit, startoval jsem to tak 10min a myslel, ze nenastartuji, nakonec chytla a v desti odjela 120mil bez problemu a pak i normalne chytala...pak jsem uz v desti nikdy nejel.

ale asi si tu elektriku radeji projdu a udelam, jak jsem psal vyse...preventivne

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 13:15 | Nahoru | #43

Dedko>illMedvědGuzzin>
jinak s tím startováním a deštěm, Malina to má podobně, chytne i v dešti na první převalení, ale jak jedeš v dešti tak se vlhkost dostane do "krabiček" kolem cívek a čau, prostě to pomalu zdechne.

projdi kabelaz, vsecko rozpoj, vystrikej olejovym sprejem na kontakty a dokup dielektrickou vazelinu, mazni gumove buzirky a melo by byt po problemu...

me to po dvou dnech co mi to stalo v anglii na desti nechtelo zabocha chytit, startoval jsem to tak 10min a myslel, ze nenastartuji, nakonec chytla a v desti odjela 120mil bez problemu a pak i normalne chytala...pak jsem uz v desti nikdy nejel.

ale asi si tu elektriku radeji projdu a udelam, jak jsem psal vyse...preventivne



teď už to nějak dojezdí, v zimě nás stejně čeká elektrika komplet tak to udělá při tom, a pěkně to zatáhnem tou zatavovací folii :)

2 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 15:23 | Nahoru | #44
DMC> V ducati žádná mechanička ale nepracuje, pokud vím. Aspoň v Dmotu ne.

Dedko> Jasan, to je to nejmenší.

Tys měl štěstí, že ti to otáčelo startérem, mně jenom cvakaly relátka a nic.

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 15:59 | Nahoru | #45

RomanSS>DMC> V ducati žádná mechanička ale nepracuje, pokud vím. Aspoň v Dmotu ne.

Dedko> Jasan, to je to nejmenší.

Tys měl štěstí, že ti to otáčelo startérem, mně jenom cvakaly relátka a nic.



zatim to vzdy tocilo starterem, kdyz opominu vybitou baterku ale tehda to asi nedavalo jiskru, kdyz to nechtelo chytit, po par minutach to strelilo, az mne zalehlo v usich a to uz jsem vedel, ze jsme v puli cesty k naskoceni motoru

no popravde se ji ani nedivim, ze nechtela chytit...promokly jak slepka a bez kaficka bych po ranu taky nehnul ani brvou

1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 17:17 | Nahoru | #46
Aspoň je vidět, že má Ducati svojí hlavu a je chytrá. Mně by se po dešti ráno taky nechtělo.

Dedko> Ty máš co? Říkal jsi, že si sám děláš motor z 916, to máš S4ku nebo co?

Naposledy editováno 29.06.2009 17:18:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 18:51 | Nahoru | #47

RomanSS>DMC> V ducati žádná mechanička ale nepracuje, pokud vím. Aspoň v Dmotu ne.


Nechápu souvislost s jízdou v dešti a kabeláží???

Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 18:53 | Nahoru | #48
[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] Máš to rozbitéééééééééééé

1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 20:07 | Nahoru | #49
maras> Nemám.

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 20:12 | Nahoru | #50

RomanSS>maras> Nemám.



Ale já jo :\

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 21:03 | Nahoru | #51

DMC.motobiker>RomanSS>DMC> V ducati žádná mechanička ale nepracuje, pokud vím. Aspoň v Dmotu ne.
Nechápu souvislost s jízdou v dešti a kabeláží???



má to souvislost s tvým ranařským přístupem ke shodě přísudku s podměntem.

Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 21:33 | Nahoru | #52
illMedvědGuzzin> Fakt? Tak schválně, a jakou? Pořád nechápu...

Jinak podmět, přísudek, a podobný blbosti mi fakt nic neříkají, k čemu je to dobrý? Dá se s tím uživit, nebo se s tím dají jen dělat machry a hrát si na chytráka?

Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 21:41 | Nahoru | #53
DMC> Tak ovládat aspoň trochu svůj mateřský jazyk je samozřejmost, vydělat se tím dá. Ty bys četl noviny ve Svahilštině?

Neber to jako hraní na chytráka. Taky dělám dost chyb.

Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 21:58 | Nahoru | #54
RomanSS> To já naštěstí ani nepoznám, že někdo dělá chyby, a tak mám o starost méně, a neštve mě to jako některé češtináře, ale víš jak, já na tom nijak nebazíruju, a nějaké to i/y a s/z a další věci neřeším, pro mě je hlavně důležité že tomu co někdo napsal rozumím, a vím to tím chtěl říct, a že každý rozumí temu co píšu já, a pokud to někdo nedokáže pochopit i přesto že to píšu v nějaké souvislosti, tak je mi to fakt líto ale lépe to nesvedu, ale kdyby mi někdo v něčem nerozuměl, tak není problém, můžu se pokusit to nějako lépe vysvětlit...

A co když čtu noviny? To asi každý pozná, že já vůbec nečtu, a natož ještě noviny...

Jo a ještě ta poslední věc, možná mi něco ušlo, ale jakou má teda souvislost s jízdou v dešti a slabou baterkou to, zda v Ducati pracuje jako mechanička nějaká slečna nebo ne? Vyznělo to tak nebo? Nechápu, ale pokud ti to dělá potíže, nemusíš mi to vysvětlovat...

Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 22:03 | Nahoru | #55
DMC> Nebudeme to rozebírat, řešit pravopis mě nebaví. Odpověď se ale skrývá v medvědářově příspěvku.

Jen jsem si zaryl a ty jsi to nepochopil. (to bez znalostí shody přísudku s podmětem ani nelze). Tak dobré!

Ducati a start za vlhka.

29.6.2009 v 22:13 | Nahoru | #56
RomanSS> No mě to taky nebaví, ale já si nezačal , jinak teď jsem si to po sobě přečetl znova, a máš pravdu, je v tom trochu dvojsmysl, toho jsem si ani nevšimnul když jsem to včera v jednu ráno psal, nechápu se, přitom to bylo tak očividné , a dokonce na to ani nepotřebuju vědět co je to ta schoda podmětu a přísudku abych to poznal , jinak když už rejpeš, tak jak znám Ducatisti, tak proč by to musela být zrovna slečna???


Edit: Jo a jestly to už dobře chápu, tak kdybych tam napsal "i" jako že dělali, tak by to bylo jako třeba "oni ti mechanici ti to dělali", ale protože jsem tam napsal "y", tak to vyznělo jako že "ty ženy ti to dělaly", chápu to tak dobře? A má to něco společnýho s tou schodou podmětů a toho druhýho, nebo jsem zase vedle?

Naposledy editováno 29.06.2009 22:16:57

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

30.6.2009 v 16:59 | Nahoru | #57

RomanSS>Aspoň je vidět, že má Ducati svojí hlavu a je chytrá. Mně by se po dešti ráno taky nechtělo.

Dedko> Ty máš co? Říkal jsi, že si sám děláš motor z 916, to máš S4ku nebo co?



tak tak, s4 s klasickym desmoquattro

1 reakcí na tento příspěvek Ducati a start za vlhka.

30.4.2010 v 22:34 | Nahoru | #58
Tak po skoro roce mám asi zase problém. Minulou nedělu jsem chytl déšť a dojel domů vpohodě. Další nedělu jsem se jel projet trochu dál, vše chytlo v klídečku, několikrát jsem stavěl, znovu startoval a žádný problém. Pak jsem jel na kafe do Jedůvek a po hodině příjdu a cvakají relátka. Baterka je na podzim nová gelovka.

Tak jsem se nechal roztlačit a dojel jsem domů. Dneska jsem nastartoval bez problému. Tak co to safra je? To má ducatka "svoje dny"? Nedovedu si to vysvětlit.

(reakce na) Ducati a start za vlhka.

1.5.2010 v 00:14 | Nahoru | #59

RomanSS>Tak po skoro roce mám asi zase problém. Minulou nedělu jsem chytl déšť a dojel domů vpohodě. Další nedělu jsem se jel projet trochu dál, vše chytlo v klídečku, několikrát jsem stavěl, znovu startoval a žádný problém. Pak jsem jel na kafe do Jedůvek a po hodině příjdu a cvakají relátka. Baterka je na podzim nová gelovka.

Tak jsem se nechal roztlačit a dojel jsem domů. Dneska jsem nastartoval bez problému. Tak co to safra je? To má ducatka "svoje dny"? Nedovedu si to vysvětlit.


třeba máš jen povolený kontakty na baterce nebo zoxidovaný

Ducati a start za vlhka.

1.5.2010 v 00:49 | Nahoru | #60
RomanSS> Romane, kup si Suzuki a SSko hoď do popelnice , a řekni kde ať ho můžu jít sebrat...

BTW: Už vím o co šlo v té češtině - viz. výše, je to takhle - ženy si hrály s tvrdým a muži šli domů s měkkým žejo???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Vidlice Ducati 900 SS Topper 15 6.8.2015 v 15:29 Pepíno66
Náhon otáčkoměru - šnekový soukolí ... Ducati 900 SS t_freedom 3 3.12.2014 v 11:46 stráťa
Ducati SS900 SL [1, 2, 3] Ducati 900 SS VlastíkPlamínek 85 24.11.2014 v 17:00 Ďuričko


TOPlist