globalmoto_duben_nolan





Téma: Změna převodu K9
 
23.6.2009 v 09:53
Nechce se mi to pracně shánět, ani nevim kde...

Když vepředu dám kolečko o zub menší (ze 17 na 16) pak prodloužim i rozvor. (to by ani tak moc nevadilo)

Když vepředu o jeden zmenšim a vzadu o 3 zuby zvětšim (ze 42 na 45), můžu nechat řetěz (o to mi jde asi nejvíc) a zachová se orig. rozvor ???

Kdo s tim máte zkušenosti ? Dík

1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu K9

23.6.2009 v 10:01 | Nahoru | #1
myslim ze nejsi takovy pilot abys poznal rozdil v par milimetrech rozvoru , udelej 16-45 a budes spokojeny, na okruh to bude v brne fungovat a vsude jinde jaks takz taky.., rozvor by se ti mel trochu zkratit.. ale mel bys tam dat 520 tak to stejne musis menit a udelat si rozvor jaky chces.. lepsi je delsi

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu K9

23.6.2009 v 10:57 | Nahoru | #2

lionracing>myslim ze nejsi takovy pilot abys poznal rozdil v par milimetrech rozvoru , udelej 16-45 a budes spokojeny, na okruh to bude v brne fungovat a vsude jinde jaks takz taky.., rozvor by se ti mel trochu zkratit.. ale mel bys tam dat 520 tak to stejne musis menit a udelat si rozvor jaky chces.. lepsi je delsi



Proč 520 řetěz ?

Jde mi hlavně o to nechat tam ten původní řetěz 530, je relativně nový..... můžu nebo ne ???

Ještě je tu ale i jiný problém co jsem teď zjistil: na K9 nic není (kolečka, rozety) ... prý později

Naposledy editováno 23.06.2009 11:01:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu K9

23.6.2009 v 11:53 | Nahoru | #3
tomiK9> ...ááá panáček zbrojí jen počkej zajíci

(reakce na) Změna převodu K9

23.6.2009 v 13:29 | Nahoru | #4

tomiK9>lionracing>
Proč 520 řetěz ?

Jde mi hlavně o to nechat tam ten původní řetěz 530, je relativně nový..... můžu nebo ne ???

Ještě je tu ale i jiný problém co jsem teď zjistil: na K9 nic není (kolečka, rozety) ... prý později



motořetězy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu K9

23.6.2009 v 14:36 | Nahoru | #5

tomiK9>

Jde mi hlavně o to nechat tam ten původní řetěz 530, je relativně nový..... můžu nebo ne ???

Ještě je tu ale i jiný problém co jsem teď zjistil: na K9 nic není (kolečka, rozety) ... prý později



Na K9 je třeba tady: Suzuki K9
a v 520 tady: Suzuki K9 š.520

Naposledy editováno 23.06.2009 14:39:16

1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu K9

23.6.2009 v 14:58 | Nahoru | #6
no já myslim, že když vepředu zmenšíš o jeden a vzadu přidáš tři, tak budeš potřebovat delší řetěz o jeden nebo dva články, podle toho kde máš teď napínák.každopádně to bude znát fest a ten rozvor nereš stejně ten cm nepoznaš

Změna převodu K9

23.6.2009 v 15:27 | Nahoru | #7
Dle gearing commanderu (ale na model K8, nová tam ještě neni) se zkrátí rozteč mezi řetězovými koly o 9mm, takže jestli je na napínáku cenťák místo, tak bych řetěz neřešil (pokud nechceš teda tu 520ku).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu K9

24.6.2009 v 08:22 | Nahoru | #8

Marty>tomiK9>

Jde mi hlavně o to nechat tam ten původní řetěz 530, je relativně nový..... můžu nebo ne ???

Ještě je tu ale i jiný problém co jsem teď zjistil: na K9 nic není (kolečka, rozety) ... prý později

Na K9 je třeba tady: Suzuki K9
a v 520 tady: Suzuki K9 š.520



Dík moc za snahu, ale mluvil jsem přímo s dodavatelem, který prověřoval u tohoto výrobce a není vyrobeno ještě ani jedno kolečko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu K9

24.6.2009 v 08:26 | Nahoru | #9

NoriHaga>tomiK9> ...ááá panáček zbrojí jen počkej zajíci



se připrav, to bude tanec
Příští týden to konečně vezu poladit (RapidBike3, quickshifter, BMC, podvozek) a jediné co ještě budu chtít je udělat něco s převodem, jak ale říkam, musim čekat

Naposledy editováno 24.06.2009 08:27:04

Změna převodu K9

24.6.2009 v 08:39 | Nahoru | #10
Ještě jedna otázka: co dát dopředu 15 zubů a zadek nechat 42 ??? Vadilo by to hodně ??? bude se to nějak příliš lámat, nebo to ten řetěz snese....
To bych pak nemusel měnit nic jiného, taková billig varianta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu K9

24.6.2009 v 09:09 | Nahoru | #11

tomiK9>Marty>tomiK9>

Jde mi hlavně o to nechat tam ten původní řetěz 530, je relativně nový..... můžu nebo ne ???

Ještě je tu ale i jiný problém co jsem teď zjistil: na K9 nic není (kolečka, rozety) ... prý později

Na K9 je třeba tady: Suzuki K9
a v 520 tady: Suzuki K9 š.520

Dík moc za snahu, ale mluvil jsem přímo s dodavatelem, který prověřoval u tohoto výrobce a není vyrobeno ještě ani jedno kolečko.



Který dodavatel??? Vozíme to přímo z PBR.............

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu K9

24.6.2009 v 09:45 | Nahoru | #12
tomiK9> hele a nechceš rovnou koupit Súzu z WSB??!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu K9

24.6.2009 v 10:00 | Nahoru | #13
Marty> No PBR, prej tam volal a řekli mu tohle... ale jestli to dokážeš rychle sehnat .... kupuji !!! beru 15 a 16 zubů na 530 řetěz

Naposledy editováno 24.06.2009 10:04:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu K9

24.6.2009 v 10:02 | Nahoru | #14

NoriHaga>tomiK9> hele a nechceš rovnou koupit Súzu z WSB??!



Neee, ta by neměla světla a nemohl bych s tim jezdit po nákupech

(reakce na) Změna převodu K9

24.6.2009 v 10:31 | Nahoru | #15
tomiK9> žádnej problém-kup si led světlo na kolo s klipsnou a zahákni ho pod plého za kapotáž-svítí to jako blázen.funguje to a auta tě viděj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu K9

24.6.2009 v 13:08 | Nahoru | #16
tomiK9>
Tak jsem tam psal a sdělili mi tohle:

The items are available in our warehouse (položky jsou skladem):
520:
504 45 C45 = 636 Kč (uhlíková ocel C45)
504 45 L = 1 555 Kč (ergal s tvrdou anodizací)
2192 15 18NC = 732 Kč (ocel 18NC)
530:
241 45 C45 = 763 Kč (uhlíková ocel C45)
241 45 L = 1 630 Kč(ergal s tvrdou anodizací)
2190 15 18NC = 527 Kč (ocel 18NC)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu K9

24.6.2009 v 13:31 | Nahoru | #17
Marty> ...moc děkuju, jen se zeptam 16 zubů by nebylo ??? kam píšeš ?? klidně jim napíšu taky ať tě tim furt neotravuju.
Ještě jednou ale díky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu K9

24.6.2009 v 13:56 | Nahoru | #18
tomiK9>
Určitě by bylo i 16 zubů.
Pokud chceš, pošli mi mailem objednávku.
Kontakty najdeš u mne v profilu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu K9

24.6.2009 v 15:12 | Nahoru | #19
Marty>

Potřebuju ale ještě vědět kdy jsi schopen mi to 16ti zubové kolečko dodat. Potřeboval bych to do týdne . Vymejšlim si co

(reakce na) Změna převodu K9

24.6.2009 v 15:16 | Nahoru | #20
tomiK9>
To nezaručím, museli by to poslat DHL (FEDEX, apod.) a to je 50 EUR za poštovné navíc.
Běžně objednáváme jednou týdně a zboží do těch 7-10 dní od objednávky dorazí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu K9

3.7.2009 v 09:44 | Nahoru | #21

Marty>tomiK9>
Určitě by bylo i 16 zubů.
Pokud chceš, pošli mi mailem objednávku.
Kontakty najdeš u mne v profilu.



Objednáno...
Mrkni tedy prosim tě na ten email (titanium.....) našel jsem ho normálně v kontaktech firmy.
Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu K9

3.7.2009 v 16:03 | Nahoru | #22
tomiK9>Teraz som jazdil na Alpen Adrii v Brne 15/43 a bolo to dobre.
Inak ak mas este zaujem mam zadnu rozetu na 520retaz 43zubovu, dural, nova nepouzita.- 40eur.
Nedalo sa to nikde zohnat tak som to vsade naobjednaval aby som stihol na zavody motorku pripravit a teraz ked je uz po zavodoch tak mi to postupne chodi

(reakce na) Změna převodu K9

3.7.2009 v 19:38 | Nahoru | #23
Vlado7>
Vladko díky moc, ale už mám taky objednáno, tak už to nechci rušit.
Maj sa

(reakce na) Změna převodu K9

11.7.2009 v 15:35 | Nahoru | #24

OKMAS>no já myslim, že když vepředu zmenšíš o jeden a vzadu přidáš tři, tak budeš potřebovat delší řetěz o jeden nebo dva články, podle toho kde máš teď napínák.každopádně to bude znát fest a ten rozvor nereš stejně ten cm nepoznaš



Pokud jen prodloužíš rozvor např. o 2články řetězu (cca 16 mm), tak to poznáš naprosto bezpečně. Kromě rozvoru se Ti totiž dost podstatně změní i celková geometrie podvozku. Držel bych se rozvoru +- od výrobce a nešel do extremů. Zkoušel jsem to.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist